SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Boiis. Ik zit nu op dag 3 van het IFen en (bijna) alles loopt voorspoedig. Het geval wil namelijk dat wanneer ik m'n fast break om 18:00uur ik een half uur later godsgruwelijke diarree heb.
Overdag nergens last van en ik voel me top, alleen na het eten wordt het kut.
Iemand ideeën hoe dit op te lossen?BEASTMODE![]()
Ik denk niet dat ie best goed verdient. Hoor er nooit wat over dus kan me niet voorstellen dat ie veel inkomsten uit reclame heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel verdienen die powerlifters eigelijk? Volgens mij heeft die Jarno Hams het best wel goed![]()
Heeft geen groot huis ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel verdienen die powerlifters eigelijk? Volgens mij heeft die Jarno Hams het best wel goed-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Weet niet, volgens mij verdient de steigerbouw best goed.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel verdienen die powerlifters eigelijk? Volgens mij heeft die Jarno Hams het best wel goed
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2012 20:36:12 ]![]()
Komt denk ik dat hij te nuchter is en niet zoveel charisma heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie best goed verdient. Hoor er nooit wat over dus kan me niet voorstellen dat ie veel inkomsten uit reclame heeft.![]()
Wie postte laatst ook alweer die video over bankdrukken zonder blessures? Wil hem graag bekijken, was het toen vergeten: (
Heb wel vaak last van polsen etc"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:42 schreef Pastapipos het volgende:
Wie postte laatst ook alweer die video over bankdrukken zonder blessures? Wil hem graag bekijken, was het toen vergeten: (
Heb wel vaak last van polsen etc![]()
Ik heb sinds vandaag een gehakt-maak-machine.Wat een bazen ding is dat man. Kan er zelfs worst mee maken.
If not now, then when.![]()
Stop je eigen worst erinquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb sinds vandaag een gehakt-maak-machine.Wat een bazen ding is dat man. Kan er zelfs worst mee maken.
![]()
what?? picca'squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet niet, volgens mij verdient de steigerbouw best goed.![]()
!
![]()
Daar moet je serieus mee oppassen ik zelf heb 2maanden bij de fysio gelopen en mocht 1maand absoluut niks meer doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:42 schreef Pastapipos het volgende:
Heb wel vaak last van polsen etc![]()
![]()
Iemand postte hier laatste een filmpje over de correcte techniek voor een overhead press, ik kan dat filmpje zo gauw niet meer vinden. Als iemand enig idee heeft...
Had m in m'n favorieten dacht ik, maar blijkbaar toch niet.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Vroeg mijn bed uit om mijn benen "af te breken", FUAAAARRK!!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
That's my boyquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vroeg mijn bed uit om mijn benen "af te breken", FUAAAARRK!!![]()
Same here tegen 10'en.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vroeg mijn bed uit om mijn benen "af te breken", FUAAAARRK!!You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Vandaag mijn vrouwelijke trainee weer op sleeptouw genomen:
DB bench press (laat haar ivm spotting enzo liever even nog geen barbell bench doen)
Squat
Deadlift
Chin-ups (assisted, happy to help)
Planks
Cardio
Na de workout een flinke kipburger zonder brood. Geen gezeik, gewoon liften en vreten.
Ik kijk met angst en beven uit naar haar gratis PT sessie. Zal wel weer zo'n mongool zijn die haar met een bal laat spelen en 1kg dumbbells laat zwaaien omdat ze anders 'net zo groot als een bodybuilder wordt'
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Deze stoere jongen gaat er ook maar aan geloven. Jaar lang volgehouden dat ik als endo gewoon moest powerliften en het om sterk worden ging. Maar nu ik op plateauniveau zit kan ik net zo goed wat afvallen... Zie hier het effect van weekenden trouwens.
Keto met IF. Soms vergeet ik zelfs het eten tot het 18.00 iswel ben ik stout in het weekend, maar het lijkt erop dat ik het in de dagen erna weer inhaal.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Je was volgens die (nutteloze) BMI bijna obees gekquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:29 schreef Zith het volgende:
Deze stoere jongen gaat er ook maar aan geloven. Jaar lang volgehouden dat ik als endo gewoon moest powerliften en het om sterk worden ging. Maar nu ik op plateauniveau zit kan ik net zo goed wat afvallen... Zie hier het effect van weekenden trouwens.
[ afbeelding ]
Keto met IF. Soms vergeet ik zelfs het eten tot het 18.00 iswel ben ik stout in het weekend, maar het lijkt erop dat ik het in de dagen erna weer inhaal.
Goed werk. Ik ben in weekenden juist licht. Zwaar ripped (uitgedroogd) als ik een kater hebHad vandaag weer een flinke kater vanwege een halloween thema-feest. Verkleed gegaan als Magere Hein; past wel bij mijn huidige lichaamsgewicht van 71kg @12%
Vanwege de kater pas om 17:00 beginnen met eten. In 4 uur tijd wel even 2700 kcal weggestouwd
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Deze baas weet wat dirty bulken is.
-
Daarom word ik ook niet meer dronken. Gisteren 2 pints Kilkenny gehad en vandaag fris uit bed en goed ontbijten. Weekenden zijn opzich geen probleem voor mij, zolang ik maar niet teveel drink.![]()
Een kater maakt IF een stuk makkelijkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom word ik ook niet meer dronken. Gisteren 2 pints Kilkenny gehad en vandaag fris uit bed en goed ontbijten. Weekenden zijn opzich geen probleem voor mij, zolang ik maar niet teveel drink.
-
Haha dat wel, met een kater IF ik ook automatisch. Zo brak zijn dat je pas om 17:00 eten naar binnen krijgt.![]()
Net voor het eerst gekeken naar wat ik nou eigenlijk eet, dat is dus veel te weinig. En ik eet nu toch al een stuk meer dan eerst:S.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Welcome to the club.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:16 schreef esv7 het volgende:
Net voor het eerst gekeken naar wat ik nou eigenlijk eet, dat is dus veel te weinig. En ik eet nu toch al een stuk meer dan eerst:S.
Het is altijd een bizar verschil tussen wat je denkt dat je eet en wat je werkelijk eet.![]()
Ja, is mij ook opgevallen. Sinds kort gebruik ik cronometer.com (was een tip in dit topic) en daarin wordt mooi in kaart gebracht, wat je teveel eet en wat te weinig. Nadeel is wel dat het geen Nederlandse database voor voedsel heeft, maar alles wat er niet in zit, kan je zelf toevoegen.
Vooral handig nu ik cut.![]()
Ik las net doordat ik zoveel te weinig heb gegeten zo ongeveer mijn hele leven dat ik in een soort van spaarstand terecht ben gekomen, en dat het wel maanden van goed eten kan duren voor ik hier uitkom?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Daarom 'Calorieteller' van fatsecret. Nederlandse database die ook nog eens open is, dus kun je zelf dingen aan toevoegen en anderen ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, is mij ook opgevallen. Sinds kort gebruik ik cronometer.com (was een tip in dit topic) en daarin wordt mooi in kaart gebracht, wat je teveel eet en wat te weinig. Nadeel is wel dat het geen Nederlandse database voor voedsel heeft, maar alles wat er niet in zit, kan je zelf toevoegen.
Vooral handig nu ik cut.BEASTMODE![]()
Klopt maar ik zag het nooit echt zo, en was ook wat actiever denk ik. Hier ben ik bijv randje-obese (98kg) op 3weekse hiketochtquote:[url=http:actiever /topic/1887426/1/50#1Door 8993]zondag 28 oktober 2012 11:41[/url] schreef star_gazer het volgende:[/b]
[..]
Je was volgens die (nutteloze) BMI bijna obees gek
http://m.flickr.com/#/photos/hoenen/6895277216/
(bazentocht boven de poolcirkel met 20kg op mn rug, elke dag 20km door berggebied, om de paar dagen een bevoorradingsplek).
Chubby, maar zie er daar toch niet obese uit?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik stop me tot einde jaar nog lekker vol, daarna serieus met de voeding bezig. Grootste kutjaar ooit lekker afsluiten.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
1 januari is echt zo'n psychologische onzingrens![]()
De dag dat ik ben gestopt met stoppen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
1 januari is echt zo'n psychologische onzingrens![]()
Zingeving doet de mens zelf. Alles wat jij nuttig vindt is dat alleen maar omdat jij dat vindt. Het betekent allemaal hetzelfde: afgerond exact niets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
1 januari is echt zo'n psychologische onzingrens
Maar het geeft mij de tijd me psychisch een beetje voor te bereiden op veranderingen (komen er nogal wat aan).You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Gewoon lekker gezellig mollig. Niks mis mee lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt maar ik zag het nooit echt zo, en was ook wat actiever denk ik. Hier ben ik bijv randje-obese (98kg) op 3weekse hiketocht
http://m.flickr.com/#/photos/hoenen/6895277216/
(bazentocht boven de poolcirkel met 20kg op mn rug, elke dag 20km door berggebied, om de paar dagen een bevoorradingsplek).
Chubby, maar zie er daar toch niet obese uit?
Trouwens waar kan ik goedkope gewichthefschoenen kopen? Die dingen van adidas zijn me veel te duur.![]()
Je kan kijken bij Nerlinger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon lekker gezellig mollig. Niks mis mee lijkt me.
Trouwens waar kan ik goedkope gewichthefschoenen kopen? Die dingen van adidas zijn me veel te duur.![]()
Eens. Het wordt alleen door het gros van de mensen gebruikt als een soort magische grens waarin iedereen ter wereld weer een reset krijgt en het speelveld weer helemaal open ligt voor iedereen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zingeving doet de mens zelf. Alles wat jij nuttig vindt is dat alleen maar omdat jij dat vindt. Het betekent allemaal hetzelfde: afgerond exact niets.
Maar het geeft mij de tijd me psychisch een beetje voor te bereiden op veranderingen (komen er nogal wat aan).
Het geeft een beetje hetzelfde gevoel als het kopen van een lot. Een 'het maakt niet veel meer uit wat tot datum x doe, daarna komt toch alles weer goed'-gevoel.
Nu geloof ik best dat 1januari een datum is vanaf waar jij gaat shinen, alleen dit geldt voor 99% van de mensen niet.
Meestal gaat gewoon de stelling op:
Van uitstel komt afstel.BEASTMODE![]()
Ja, ik doe er verder ook niks mee hoor. Maar ik zit gewoon een beetje apart in elkaar. Zal je een lang verhaal besparen verder, maar dingen gaan beter wanneer ik me er effe op kan instellen. En ik ben nu met heel veel dingen tegelijk bezig voor m'n gevoel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eens. Het wordt alleen door het gros van de mensen gebruikt als een soort magische grens waarin iedereen ter wereld weer een reset krijgt en het speelveld weer helemaal open ligt voor iedereen.
Het geeft een beetje hetzelfde gevoel als het kopen van een lot. Een 'het maakt niet veel meer uit wat tot datum x doe, daarna komt toch alles weer goed'-gevoel.
Nu geloof ik best dat 1januari een datum is vanaf waar jij gaat shinen, alleen dit geldt voor 99% van de mensen niet.
Meestal gaat gewoon de stelling op:
Van uitstel komt afstel.
1 januari is voor bepaalde andere dingen weer een deadline
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Much obliged.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daarom 'Calorieteller' van fatsecret. Nederlandse database die ook nog eens open is, dus kun je zelf dingen aan toevoegen en anderen ook.![]()
![]()
Ik wil rond morgen beginnen met IF maar ik heb wat problemen met het vastleggen wanneer ik begin.
https://www.dropbox.com/s/4liba0s28xv0mpr/Agenda.xlsx
Wanneer zouden jullie een 8 uur feeding window toepassen? Ik zat er aan te denken om 12:00 te beginnen tot 20:00 in de avond (eindig ik rond 20:00 met wat kwart). Dan kan ik ook avondeten met men ouders als ik dan toch een keer thuis ben. (rond 1700)
Overigens werk ik in een pizzeria; en de spits is meestal tussen 1700 en 2000. In theorie zou ik erna en ervoor nog wel het een en ander kunnen eten.
Wanneer zouden jullie het toepassen? Probleem is nu wel dat ik nu in de avonden ga sporten terwijl ik veel liever overdag/ochtend wil. Maar dat komt niet uit met IF en dan wordt het niet constant (als in 3 dagen rond dezelfde tijd ipv maandagavond, woensdag ochtend en vrijdagavond). Denk niet dat ik het zal trekken om op een lege maag te gaan trainen.![]()
Dit. Het is iedere dag 365.25 dagen geleden dat de Aarde (tweedimensionaal gezien) op deze plek stond.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
1 januari is echt zo'n psychologische onzingrens"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Zie mijn plaatje een paar posts eerderquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik stop me tot einde jaar nog lekker vol, daarna serieus met de voeding bezig. Grootste kutjaar ooit lekker afsluiten.Wel hard trainen. Dan win je tenminste ook nog wat spiermassa
-
Aber naturlich.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel hard trainen. Dan win je tenminste ook nog wat spiermassaYou thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Mijn voedingspatroon heb ik gewoon meteen compleet veranderd toen ik er achter kwam dat het niet goed was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zingeving doet de mens zelf. Alles wat jij nuttig vindt is dat alleen maar omdat jij dat vindt. Het betekent allemaal hetzelfde: afgerond exact niets.
Maar het geeft mij de tijd me psychisch een beetje voor te bereiden op veranderingen (komen er nogal wat aan).![]()
Oh ik weet op zich wel hoe ik moet eten...quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mijn voedingspatroon heb ik gewoon meteen compleet veranderd toen ik er achter kwam dat het niet goed was.Gaat ook niet alleen om eten.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: