Welcome to the club.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:16 schreef esv7 het volgende:
Net voor het eerst gekeken naar wat ik nou eigenlijk eet, dat is dus veel te weinig. En ik eet nu toch al een stuk meer dan eerst:S.
Daarom 'Calorieteller' van fatsecret. Nederlandse database die ook nog eens open is, dus kun je zelf dingen aan toevoegen en anderen ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, is mij ook opgevallen. Sinds kort gebruik ik cronometer.com (was een tip in dit topic) en daarin wordt mooi in kaart gebracht, wat je teveel eet en wat te weinig. Nadeel is wel dat het geen Nederlandse database voor voedsel heeft, maar alles wat er niet in zit, kan je zelf toevoegen.
Vooral handig nu ik cut.
Klopt maar ik zag het nooit echt zo, en was ook wat actiever denk ik. Hier ben ik bijv randje-obese (98kg) op 3weekse hiketochtquote:[url=http:actiever /topic/1887426/1/50#1Door 8993]zondag 28 oktober 2012 11:41[/url] schreef star_gazer het volgende:[/b]
[..]
Je was volgens die (nutteloze) BMI bijna obees gek
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
1 januari is echt zo'n psychologische onzingrens
De dag dat ik ben gestopt met stoppen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
Zingeving doet de mens zelf. Alles wat jij nuttig vindt is dat alleen maar omdat jij dat vindt. Het betekent allemaal hetzelfde: afgerond exact niets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon lekker gezellig mollig. Niks mis mee lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Klopt maar ik zag het nooit echt zo, en was ook wat actiever denk ik. Hier ben ik bijv randje-obese (98kg) op 3weekse hiketocht
http://m.flickr.com/#/photos/hoenen/6895277216/
(bazentocht boven de poolcirkel met 20kg op mn rug, elke dag 20km door berggebied, om de paar dagen een bevoorradingsplek).
Chubby, maar zie er daar toch niet obese uit?
Je kan kijken bij Nerlinger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon lekker gezellig mollig. Niks mis mee lijkt me.
Trouwens waar kan ik goedkope gewichthefschoenen kopen? Die dingen van adidas zijn me veel te duur.
Eens. Het wordt alleen door het gros van de mensen gebruikt als een soort magische grens waarin iedereen ter wereld weer een reset krijgt en het speelveld weer helemaal open ligt voor iedereen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zingeving doet de mens zelf. Alles wat jij nuttig vindt is dat alleen maar omdat jij dat vindt. Het betekent allemaal hetzelfde: afgerond exact niets.
Maar het geeft mij de tijd me psychisch een beetje voor te bereiden op veranderingen (komen er nogal wat aan).
Ja, ik doe er verder ook niks mee hoor. Maar ik zit gewoon een beetje apart in elkaar. Zal je een lang verhaal besparen verder, maar dingen gaan beter wanneer ik me er effe op kan instellen. En ik ben nu met heel veel dingen tegelijk bezig voor m'n gevoel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eens. Het wordt alleen door het gros van de mensen gebruikt als een soort magische grens waarin iedereen ter wereld weer een reset krijgt en het speelveld weer helemaal open ligt voor iedereen.
Het geeft een beetje hetzelfde gevoel als het kopen van een lot. Een 'het maakt niet veel meer uit wat tot datum x doe, daarna komt toch alles weer goed'-gevoel.
Nu geloof ik best dat 1januari een datum is vanaf waar jij gaat shinen, alleen dit geldt voor 99% van de mensen niet.
Meestal gaat gewoon de stelling op:
Van uitstel komt afstel.
Much obliged.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daarom 'Calorieteller' van fatsecret. Nederlandse database die ook nog eens open is, dus kun je zelf dingen aan toevoegen en anderen ook.
Dit. Het is iedere dag 365.25 dagen geleden dat de Aarde (tweedimensionaal gezien) op deze plek stond.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Awesome_ het volgende:
Zie mijn plaatje een paar posts eerderquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik stop me tot einde jaar nog lekker vol, daarna serieus met de voeding bezig. Grootste kutjaar ooit lekker afsluiten.
Aber naturlich.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wel hard trainen. Dan win je tenminste ook nog wat spiermassa
Mijn voedingspatroon heb ik gewoon meteen compleet veranderd toen ik er achter kwam dat het niet goed was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zingeving doet de mens zelf. Alles wat jij nuttig vindt is dat alleen maar omdat jij dat vindt. Het betekent allemaal hetzelfde: afgerond exact niets.
Maar het geeft mij de tijd me psychisch een beetje voor te bereiden op veranderingen (komen er nogal wat aan).
Oh ik weet op zich wel hoe ik moet eten...quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mijn voedingspatroon heb ik gewoon meteen compleet veranderd toen ik er achter kwam dat het niet goed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |