abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:04:44 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_118507039

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_118507368
Boiis. Ik zit nu op dag 3 van het IFen en (bijna) alles loopt voorspoedig. Het geval wil namelijk dat wanneer ik m'n fast break om 18:00uur ik een half uur later godsgruwelijke diarree heb.
Overdag nergens last van en ik voel me top, alleen na het eten wordt het kut.
Iemand ideeën hoe dit op te lossen?
BEASTMODE
pi_118507704
Niet eten. Wat er in niet in gaat, kan er ook niet uit. Win-win.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:24:51 #4
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118507851
Hoeveel verdienen die powerlifters eigelijk? Volgens mij heeft die Jarno Hams het best wel goed
pi_118508253
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoeveel verdienen die powerlifters eigelijk? Volgens mij heeft die Jarno Hams het best wel goed
Ik denk niet dat ie best goed verdient. Hoor er nooit wat over dus kan me niet voorstellen dat ie veel inkomsten uit reclame heeft.
pi_118508280
quote:
Heeft geen groot huis ofzo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118508284
quote:
Weet niet, volgens mij verdient de steigerbouw best goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2012 20:36:12 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:36:34 #8
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118508302
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie best goed verdient. Hoor er nooit wat over dus kan me niet voorstellen dat ie veel inkomsten uit reclame heeft.
Komt denk ik dat hij te nuchter is en niet zoveel charisma heeft.
pi_118508527
Wie postte laatst ook alweer die video over bankdrukken zonder blessures? Wil hem graag bekijken, was het toen vergeten: (

Heb wel vaak last van polsen etc
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:45:38 #10
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118508641
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:42 schreef Pastapipos het volgende:
Wie postte laatst ook alweer die video over bankdrukken zonder blessures? Wil hem graag bekijken, was het toen vergeten: (

pi_118509989
Ik heb sinds vandaag een gehakt-maak-machine. :D Wat een bazen ding is dat man. Kan er zelfs worst mee maken.
If not now, then when.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:32:02 #12
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_118510475
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb sinds vandaag een gehakt-maak-machine. :D Wat een bazen ding is dat man. Kan er zelfs worst mee maken.
Stop je eigen worst erin
pi_118512838
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
what?? picca's :D
pi_118515927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

Weet niet, volgens mij verdient de steigerbouw best goed.
:D _O- !
pi_118525176
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:42 schreef Pastapipos het volgende:

Daar moet je serieus mee oppassen ik zelf heb 2maanden bij de fysio gelopen en mocht 1maand absoluut niks meer doen :(
pi_118525282
Iemand postte hier laatste een filmpje over de correcte techniek voor een overhead press, ik kan dat filmpje zo gauw niet meer vinden. Als iemand enig idee heeft...

Had m in m'n favorieten dacht ik, maar blijkbaar toch niet.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118525425
Vroeg mijn bed uit om mijn benen "af te breken", FUAAAARRK!!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_118525550
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 08:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
That's my boy
pi_118525569
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 08:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Same here tegen 10'en.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zondag 28 oktober 2012 @ 09:06:47 #20
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118525589
Vandaag mijn vrouwelijke trainee weer op sleeptouw genomen:

DB bench press (laat haar ivm spotting enzo liever even nog geen barbell bench doen)
Squat
Deadlift
Chin-ups (assisted, happy to help ;))
Planks
Cardio

Na de workout een flinke kipburger zonder brood. Geen gezeik, gewoon liften en vreten.

Ik kijk met angst en beven uit naar haar gratis PT sessie. Zal wel weer zo'n mongool zijn die haar met een bal laat spelen en 1kg dumbbells laat zwaaien omdat ze anders 'net zo groot als een bodybuilder wordt' ;(
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2012 @ 10:29:05 #21
230491 Zith
pls tip
pi_118526965
Deze stoere jongen gaat er ook maar aan geloven. Jaar lang volgehouden dat ik als endo gewoon moest powerliften en het om sterk worden ging. Maar nu ik op plateauniveau zit kan ik net zo goed wat afvallen... Zie hier het effect van weekenden trouwens. :P

Keto met IF. Soms vergeet ik zelfs het eten tot het 18.00 is :') wel ben ik stout in het weekend, maar het lijkt erop dat ik het in de dagen erna weer inhaal.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 28 oktober 2012 @ 11:41:57 #22
77130 star_gazer
pi_118528993
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:29 schreef Zith het volgende:
Deze stoere jongen gaat er ook maar aan geloven. Jaar lang volgehouden dat ik als endo gewoon moest powerliften en het om sterk worden ging. Maar nu ik op plateauniveau zit kan ik net zo goed wat afvallen... Zie hier het effect van weekenden trouwens. :P

[ afbeelding ]

Keto met IF. Soms vergeet ik zelfs het eten tot het 18.00 is :') wel ben ik stout in het weekend, maar het lijkt erop dat ik het in de dagen erna weer inhaal.
Je was volgens die (nutteloze) BMI bijna obees gek :')

Goed werk. Ik ben in weekenden juist licht. Zwaar ripped (uitgedroogd) als ik een kater heb :P Had vandaag weer een flinke kater vanwege een halloween thema-feest. Verkleed gegaan als Magere Hein; past wel bij mijn huidige lichaamsgewicht van 71kg @12% :') Vanwege de kater pas om 17:00 beginnen met eten. In 4 uur tijd wel even 2700 kcal weggestouwd :')
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 28 oktober 2012 @ 11:56:31 #23
77130 star_gazer
pi_118529454
Deze baas weet wat dirty bulken is.

-
pi_118529936
Daarom word ik ook niet meer dronken. Gisteren 2 pints Kilkenny gehad en vandaag fris uit bed en goed ontbijten. Weekenden zijn opzich geen probleem voor mij, zolang ik maar niet teveel drink.
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:14:47 #25
77130 star_gazer
pi_118530045
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom word ik ook niet meer dronken. Gisteren 2 pints Kilkenny gehad en vandaag fris uit bed en goed ontbijten. Weekenden zijn opzich geen probleem voor mij, zolang ik maar niet teveel drink.
Een kater maakt IF een stuk makkelijker :P
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')