Gebruik alle rekenprogrammas die je kan vinden en neem daar het gemiddelde van.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe bereken je op de juiste manier het aantal kcal wat je per dag moet binnen krijgen?
Myfitnesspal zegt 3666, een rekendinges op internet zegt 2500, een ander rekenapparaat weer 2200.
Ik ben 1m86, weeg 93kilo en train 4 keer per week.
Maar is een verschil van bijna 4000 en 2200 niet een beetje te groot. Ik wil graag weten welke er dichterbij zit, of zal ik hier nooit achter komen via het internet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gebruik alle rekenprogrammas die je kan vinden en neem daar het gemiddelde van.
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoeftequote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe bereken je op de juiste manier het aantal kcal wat je per dag moet binnen krijgen?
Myfitnesspal zegt 3666, een rekendinges op internet zegt 2500, een ander rekenapparaat weer 2200.
lolwut, de 1e of 2e aanraden terwijl de 3e de enige is die eigenlijk accuraat is omdat de andere 2 niet kijken naar je lean body massquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
Klopt precies bij mij. Gebruik de 1e of 2e
hee briljant, Eat Watch (PalmOS) / Fat Watch (iOS) voor Android. Die zocht ik nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:29 schreef Zith het volgende:
Deze stoere jongen gaat er ook maar aan geloven. Jaar lang volgehouden dat ik als endo gewoon moest powerliften en het om sterk worden ging. Maar nu ik op plateauniveau zit kan ik net zo goed wat afvallen... Zie hier het effect van weekenden trouwens.
[ afbeelding ]
Keto met IF. Soms vergeet ik zelfs het eten tot het 18.00 iswel ben ik stout in het weekend, maar het lijkt erop dat ik het in de dagen erna weer inhaal.
Mijn creamsmaak ruikt dan niet al te fijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke whey smaak ruikt het viest nadat het een maand onder je bed heeft gelegen?
Als je ook maar een beetje nauwkeurig wilt weten wat je lijf verbrandt, moet je toch echt je vetpercentage weten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef -Menn0- het volgende:
Zal deze week dan proberen om daar achter te komenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje nauwkeurig wilt weten wat je lijf verbrandt, moet je toch echt je vetpercentage weten.
Zijn onderrug, dus deadliften zit er niet in denk ik. Het is al zo'n 20 jaar geleden maar hij mag nooit meer zwaar werk verrichten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef Diabox het volgende:
Op welke plaats heeft hij z'n rug gebroken en hoe is hij hersteld?
Heftig. Zelfs squatten wordt dan lastig denk ik; je legt toch aardig wat gewicht op je ruggengraat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zijn onderrug, dus deadliften zit er niet in denk ik. Het is al zo'n 20 jaar geleden maar hij mag nooit meer zwaar werk verrichten.
Inderdaad, die kerel komt uit Australië heeft ooit gefigureerd in een videoclip daar die in de top 40 kwam. Ik ga de clip ff zoeken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heftig. Zelfs squatten wordt dan lastig denk ik; je legt toch aardig wat gewicht op je ruggengraat.
Enig idee wat er gebeurd is? Auto ongeluk ofzo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Inderdaad, die kerel komt uit Australië heeft ooit gefigureerd in een videoclip daar die in de top 40 kwam. Ik ga de clip ff zoeken.
edit:
Ja, hij heeft jarenlang aan heroïne en coke gezeten en toen is zijn rug gebroken terwijl hij een auto vooruit wilde duwen. Zijn botten zijn broos geworden door alle drugs. Hij is nu al meer dan 10 jaar clean en heeft ook een aantal jaar yoga gedaan om te rehabiliteren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Enig idee wat er gebeurd is? Auto ongeluk ofzo?
het voordeel van een split is dat je de betreffende groepen helemaal stuk kan trainen, zodat die groepen ook echt een week nodig hebben om bij te komen. Bij full-body kan dat dus niet, omdat je anders redelijk snel overtrained raakt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:00 schreef RickoKun het volgende:
Ff noob vraagje: is zo'n split schema wel effectief?
Ik bedoel, bijv. 3 trainingsessies op bijv ma woe en vrijdag.
Dan heeft bijv je rug groep een complete week om bij te komen, is dat wel zo effectief? Is full body effectiever denk ik (immers 3x dezelfde groepen trainen ipv 1x)
Aaaah op die manier! Thanks!quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
het voordeel van een split is dat je de betreffende groepen helemaal stuk kan trainen, zodat die groepen ook echt een week nodig hebben om bij te komen. Bij full-body kan dat dus niet, omdat je anders redelijk snel overtrained raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |