PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Jammerquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef pascal08 het volgende:
Oops, ik zat niet op te letten met bestellen, heb nu 4 pizza's besteld.![]()
Vraag vdm die neemt er wel 3 overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef pascal08 het volgende:
Haha, nou, wat een avontuur. Eet smakelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:37 schreef pascal08 het volgende:
Ik zat al op deze te wachtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag vdm die neemt er wel 3 over
Minimaal, tenzij het meer of minder zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minimaal, tenzij het meer of minder zijn
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twee voor je ouders en een voor je zusje tochh?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minimaal, tenzij het meer of minder zijn
Welke smaak?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het zijn 4 large pizza's.Even bellen.
Domino's?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik houd meer van XXXXXXTRA LARGE, zoals mijn shirts ook zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, kut webapp van hun.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Domino's?
Krijg bij 1 large al buikpijn![]()
Als een boer met kiespijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik houd meer van XXXXXXTRA LARGE, zoals mijn shirts ook zijn
Tamperen die shitquote:
Feederquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb ook een keer per ongeluk voor 20 man sushi besteld met mijn ex
Bestelling is geannuleerd, nog een keer proberen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter Hot 'n Spicy bij de Domino's, Pascal
Klinkt viesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bestelling is geannuleerd, nog een keer proberen.
Weet jij misschien hoe die pizza heet met ei en ham?
Borromea?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen idee, enige wat ik daar bestel is Hot n Spicyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Tomaat, kaas en ham is dat.
quote:
Oh snapquote:
Hij heb net gegeten, dan moet je hem niet uitlatenquote:
Sadist. Moet jij nooit schijten na het eten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij heb net gegeten, dan moet je hem niet uitlaten
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh snap
Deze man is vaste klant, hele menulijst in z'n hoofd
Niet grappig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh snap
Deze man is vaste klant, hele menulijst in z'n hoofd
Nee, doe ik altijd vantevoren, anders ken der niets bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sadist. Moet jij nooit schijten na het eten?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, doe ik altijd vantevoren, anders ken der niets bij
Nog nooit gegetenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
Heb patat met mexicano's gegeten. lekker
What.quote:
Wat was het toernooi ook alweer? Waar moest je aan voldoen?quote:
bronze, alles dezelfde nationaliteit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat was het toernooi ook alweer? Waar moest je aan voldoen?
Heb ik al verkocht, 23K. Markt was helemaal verneukt en die price fixer gaf er al snel de brui aanquote:
Dat mis ik in Utrecht wel..we hebben hier alleen een Ierse pub waar je fatsoenlijk voetbal kan kijken icm bier en vretenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
Vroeger ginen we in de stad vaak sushi en chinees eten maar de laatste tijd eten we vaak spareribs.
SprotscafeAll you can eat en voetbal kijken.
Ik heb hem maar gehouden uiteindelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik al verkocht, 23K. Markt was helemaal verneukt en die price fixer gaf er al snel de brui aan
Ik kan dat toernooi gewoon niet winnen, gek genoeg ben ik Slew nog niet tegengekomen maar wel de andere Engelse bronzes (maar ja, die gebruik ik zelf ook) Ik moest 2x tegen Ieren, 1x Australiers, 1x Zwitsers, 1x Amerikanen en een paar keer Fransen, voor de rest alleen Engelsen volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
Dat bronze toernooi is echt kut trouwens...6 potjes gespeeld, 6 keer tegen Engelse bronzes, 5 van de 6 keer tegen Slew en co
Dat is Minaj, eikeldop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Klinkt stiekem best catchy![]()
![]()
hoorde 'm net op SLAM!FM.
En Selena.
Geen idee zo uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
GJE dat je nooit kapsalon hebt gegeten kan ik wel begrijpen maar spareribs....Wat heb je nog meer nooit gegeten?
swankierpizzaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
GJE dat je nooit kapsalon hebt gegeten kan ik wel begrijpen maar spareribs....Wat heb je nog meer nooit gegeten?
Damn, ik moet de avond doorkomen met 1 flesje Coronaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Dadelijk wokken met een paar man. ¤20,- p.p. inclusief onbeperkt bier
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Damn, ik moet de avond doorkomen met 1 flesje Corona
Ik heb zo'n 30 flessen wijn hier staan, niet zeiken dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen bier dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker spul hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kamikazie, ik ga stappen in Eindhoven
Vanavond?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kamikazie, ik ga stappen in Eindhoven
waarom klikte ik hier opquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
En Selena.
Ik wist niet wat het was, toen googlede ik 'tquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ook. Weer afspreken bij Pallaz?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was, toen googlede ik 't
De Pallaz niet kennen. Nog nooit in Eindhoven geweest en ik ken het toch ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was, toen googlede ik 't
Ik vind het niet zo gek hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Pallaz niet kennen. Nog nooit in Eindhoven geweest en ik ken het toch ook
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Pallaz niet kennen. Nog nooit in Eindhoven geweest en ik ken het toch ook
Ik weet ook niet waar het zit. Volgens mij zijn Timmy en Mathijs er voor de lol weleens binnen geweestquote:
Poe, je hebt je pack eruit gehaald. Dat is wel de moeite waard ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je niet bekend in die scene dan? Mathijs en TimmyTurner wel
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het zit. Volgens mij zijn Timmy en Mathijs er voor de lol weleens binnen geweest
Feestreactie, pik(!)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poe, je hebt je pack eruit gehaald. Dat is wel de moeite waard ja.
Ik zag alleen die Reina look-a-like dus ik had echt zoiets van wtf.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poe, je hebt je pack eruit gehaald. Dat is wel de moeite waard ja.
Die bal mocht er wel in netquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef BDIL het volgende:
Damn Pablo Hernandez kwam Nastasic ziek voorbij
Jaquote:
Die van Michu ookquote:
GTAboi heeft nog wel een scootmobiel over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan niet eens lopen... daar gaan m'n plannen voor vanavond.Iemand die nog een stel krukken over heeft voor het 'arme Gerrit fonds'?
Gewoon van een zwerver stelen, die willen ze nog wel eens hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan niet eens lopen... daar gaan m'n plannen voor vanavond.Iemand die nog een stel krukken over heeft voor het 'arme Gerrit fonds'?
Doelde ook op die van Michuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja
[..]
Die van Michu ookPrachtige paas van Ki
Jaquote:
quote:
Nee, heb wel een link gevonden = http://castalba.tv/channel/11641quote:
Dat kan nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als je nou een echte pacehoer bent vervang je Jackson door Muriel
Thanksquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, heb wel een link gevonden = http://castalba.tv/channel/11641
Hij scoort in de competitie ook aan de lopende band zei de commentator, zal wel eens een IF krijgen dit jaar vermoed ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die spits scoorde vorige week ook nog een paar keer in de CL...
Jackson is dan beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als je nou een echte pacehoer bent vervang je Jackson door Muriel
Jackson is mijn favo speler so far in FUTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die spits scoorde vorige week ook nog een paar keer in de CL...
Koppen kan 'ie echt niet inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jackson is dan beterDie kan tenminste nog koppen. (ik ben niet alleen een pacehoer, ook nog een cross abuser
)
Hazard lijkt mij echt ziek, al geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jackson is mijn favo speler so far in FUT
Veel te duur, ik wil hem ipv Young op LFquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hazard lijkt mij echt ziek, al geprobeerd?
Nee, maar vorig jaar wel al zijn versies gehad. Baasje. Scoorde toen ook manne veel met hemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In een vorig team van me viel hij tegen, nu is hij geweldig. Maar dat komt doordat de rest van dit team nu ook fatsoenlijk is, bij mijn vorige team niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jackson is mijn favo speler so far in FUT
Echt met H2H, doe de ziekste dingen met hemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar vorig jaar wel al zijn versies gehad. Baasje. Scoorde toen ook manne veel met hem
Met Ronaldo mijn wingers die veel beter dan 1 op 1 liepenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar vorig jaar wel al zijn versies gehad. Baasje. Scoorde toen ook manne veel met hem
In mijn serie van 8 nederlagen heeft hij 2 wedstrijden gespeeld, 2 keer gescoord. Dus dat wordt wat als ik de vorm ooit weer te pakken krijgquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Robben is wat kalend. Meer nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
En Robben? Wil hem in m'n Nederlands team stoppen
Vooral de skillmoves met hem zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In mijn serie van 8 nederlagen heeft hij 2 wedstrijden gespeeld, 2 keer gescoord. Dus dat wordt wat als ik de vorm ooit weer te pakken krijg
Hij zag die maan en wilde hem raken. Het is ook best een mooie maan vandaag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
Die Kolarov moet geschoten wordenZon slechte vrijetrap
Haha, ik maak een Nederlands/Belgisch team trouwens, dus het is kiezen tussen Robben of RvP én Hazard..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Robben is wat kalend. Meer nog niet gezien
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
In een vorig team van me viel hij tegen, nu is hij geweldig. Maar dat komt doordat de rest van dit team nu ook fatsoenlijk is, bij mijn vorige team niet.
Heel vet team jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelt echt te lekker en verlies er bijna nooit mee. Alleen jammer dat ik wat kopkracht mis achterin. Ben vrij kwetsbaar bij corners. Verder echt heerlijk. Spitsenduo 4 star skills en 4 star weakfoot is ook wel zo chill..en dan Darwin erachter met 5 star skills en ook 4 star wf
Vind ik ook. Heb ook een liejde voor haar geschrevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Minaj lekker vinden.
Ik bedoelde gewoon de chick van JB. Zij is heet.
JB heeft trouwens dezelfde initalen als mijn volledige voornaam.
Ibarbo, wat een dier is datquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelt echt te lekker en verlies er bijna nooit mee. Alleen jammer dat ik wat kopkracht mis achterin. Ben vrij kwetsbaar bij corners. Verder echt heerlijk. Spitsenduo 4 star skills en 4 star weakfoot is ook wel zo chill..en dan Darwin erachter met 5 star skills en ook 4 star wf
Poeh, dilemma. Als je met een iets tragere speler overweg kunt, dan is de optie Hazard/RvP misschien net iets beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Haha, ik maak een Nederlands/Belgisch team trouwens, dus het is kiezen tussen Robben of RvP én Hazard..
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
En Selena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Had je eerder moeten verkopen man, heb die van mij voor 55k verkocht paar weken terug.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
IF Gibbs voor 42.5k verkocht.
Nicky is a wannabee Lil'Kim + Lady Gaga, die hopelijk binnen 5 jaar sterft aan een overdosis of door een schietpartijquote:
Ja ik hield hem nog in de hoop dat ie meer zou stijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had je eerder moeten verkopen man, heb die van mij voor 55k verkocht paar weken terug.
Xbox mag ik hopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
IF Gibbs voor 42.5k verkocht.
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat schot van RvP kan ik wel mee om gaan ivm de pace, en de middenvelders Fellaini - Anita - Ferquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poeh, dilemma. Als je met een iets tragere speler overweg kunt, dan is de optie Hazard/RvP misschien net iets beter
Ok man chillquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nicky is a wannabee Lil'Kim + Lady Gaga, die hopelijk binnen 5 jaar sterft aan een overdosis of door een schietpartij
Waarom kijk je dat überhauptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Wat een pauper wedstrijd van ado en willem 2
Lol wat had je dan verwachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Wat een pauper wedstrijd van ado en willem 2
Hoe zou je voorhoede er uit zien met Robben? En wie wordt RW met RvP + Hazard?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat schot van RvP kan ik wel mee om gaan ivm de pace, en de middenvelders Fellaini - Anita - Fer
Heb het aanstaan op de tv, komen er zometeen nog leuke wedstrijden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat überhaupt?
Gast, City - Swansea is bezig, sowieso die kijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb het aanstaan op de tv, komen er zometeen nog leuke wedstrijden?
Als je NEC-Roda en VVV-NAC leuk vindt, dan wel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb het aanstaan op de tv, komen er zometeen nog leuke wedstrijden?
Met Hazard + RvP word het Hazard - RvP - óf een RW uit de Eredivisie, of een Nederlandse RW (Robben etc.) en met Robben zou het iets met Huntelaar worden.. maar dan moet alles omgegooid worden, dus ik ga voor Hazard + RvPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe zou je voorhoede er uit zien met Robben? En wie wordt RW met RvP + Hazard?
Ik heb een max. budget van 260k, dus dat gaat niet lukken, wel mooie opzet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Ik zou het zo doen
Hazard - RvP - Robben
IF Fellaini - Schweini
Clichy - Kaboul - Kompany - Boateng - Piszczszek
Hart
Gewoon Hummels want baasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Ik zou het zo doen
Hazard - RvP - Robben
IF Fellaini - Schweini
Clichy - Kaboul - Kompany - Boateng - Piszczszek
Hart
Moet een verslag voor Engels maken, boek nog niet eens gelezenquote:
Ik vind Lewandowski eigenlijk steeds meer tegenvallen. Scoort wel af en toe maar brengt te weinig.quote:
Sowieso internetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Moet een verslag voor Engels maken, boek nog niet eens gelezen![]()
Maar, gelukkig is het almachtige internet er.
Vandaar dat je over zoveel kennis beschiktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso internet
Nog nooit een boek zelf gelezen. Ik zwengel hem aan, en zal meer volk vragen
Snap je het niet knul?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Anonymous61 het volgende:
???
http://www.nujij.nl/games(...).lynkx#axzz2AWRhbqgT
Ik ben een lopende Steven Hawkingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vandaar dat je over zoveel kennis beschikt
Breaking bad is wel leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
seizoen 1 the walking dead afgekeken.
wat leuk
nu naar een saai?? seizoen 2?
Of dat ie contractloos isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent toch dat ie is gediscard?
Ééntje verder scrollen, als zijn fitness 0 is wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent toch dat ie is gediscard?
quote:
Nee, fitness is 99quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ééntje verder scrollen, als zijn fitness 0 is wel.
Kijk gewoon op Sport Lemon..die hebben altijd nagenoeg alles.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:51 schreef Janeiros het volgende:
Ik wil verdomme City kijken iemad een stream of sopcast?
http://www8.livetv.ru/web(...)&lid=91289&ci=1&si=1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:51 schreef Janeiros het volgende:
Ik wil verdomme City kijken iemad een stream of sopcast?
Zal zien, thanxquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk gewoon op Sport Lemon..die hebben altijd nagenoeg alles.
Als je RvP onder controle hebt, dan is het een baas. Gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Met Hazard + RvP word het Hazard - RvP - óf een RW uit de Eredivisie, of een Nederlandse RW (Robben etc.) en met Robben zou het iets met Huntelaar worden.. maar dan moet alles omgegooid worden, dus ik ga voor Hazard + RvP
Bij het landen zijn knie kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik tune net in, wat is er met Vorm?
Vond/vind ik ook. Komt denk ik ook door zijn workrates.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Lewandowski eigenlijk steeds meer tegenvallen. Scoort wel af en toe maar brengt te weinig.
Oei..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij het landen zijn knie kapot gemaakt.
Kan jij snel rennen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vond/vind ik ook. Komt denk ik ook door zijn workrates.
Ik was de hond aan het uitlaten, 10 minuutjes onderweg en ineens zieke bliksem en keihard begint het te regenen en hagelen. Toen ben ik huilend naar huis gerend
Seizoen twee is veel te veel karakter ontwikkeling. Ik zie liever slachtpartijen en oorlogen tussen zombies en mensenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
seizoen 1 the walking dead afgekeken.
wat leuk
nu naar een saai?? seizoen 2?
Scootmobiel.quote:
Die vibo van je moeke geeft inderdaad flinke trillingen afquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
voelde je dat niet. Zelfs meldingen op het nieuws over trillingen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2044450.page#20724598
Wie wil me steunen? Ik wil een IF Ruiter
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die vibo van je moeke geeft inderdaad flinke trillingen af
Moest ik ook hardop om lachen jaquote:
quote:
Oh snap, gotchaquote:
Ja zeker, had 'm in m'n vorige team al onder de duim, dus dat gaat zeker goed komen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je RvP onder controle hebt, dan is het een baas. Gaat wel goed komen
Is dat die van het forum hierquote:
Michael Clarke Duncanquote:
Was dat niet met die casino heist?quote:
Hangt een beetje af van de keepers die er nog meer goed presteren. Ga het gewoon iedere keer proberen..als hij een leuke IF/SIF kan krijgen is hij met zijn lengte echt een eindbaas.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat die van het forum hier?
Maar ik ben het wel met je eens, al denk ik niet dat hij snel een IF gaat krijgen voor een wedstrijd tegen 'maar' groningen als Utrecht keeperMoeten wachten tot hij een wedstrijd tegen een topclub echt op 3 punten wint voor Utrecht, en dat dan al die wedstrijden bij elkaar gaan optellen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was dat niet met die casino heist?
Nee, dit is die comedy met zo'n kerel met een masker op zoals in die ene filmquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
What.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je begint echt op DS2 te lijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gesteund!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2044450.page#20724598
Wie wil me steunen? Ik wil een IF Ruiter
Jij hebt echt een extra chromosoomquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De eredivisie staat er niet eens tussen in die linkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van de keepers die er nog meer goed presteren. Ga het gewoon iedere keer proberen..als hij een leuke IF/SIF kan krijgen is hij met zijn lengte echt een eindbaas.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Chromosoon te veel of te weinig kan toch niet? Je kan wel delen van chromosonen missen.quote:
Mensen met het syndroom van down hebben een chromosoom te veelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chromosoon te veel of te weinig kan toch niet? Je kan wel delen van chromosonen missen.
Teveel kan wel , dan ben je een super human alleen geestelijk gehandicaptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chromosoon te veel of te weinig kan toch niet? Je kan wel delen van chromosonen missen.
Ik kijk alleen AZ en topwedstrijden in de eredivisie. Zou niet weten hoe die beste knakker er uit zietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
In mijn goedste stengels heb ik ook even geholpen voor IF Ruiter ook al speel ikniet met zilvers
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk alleen AZ en topwedstrijden in de eredivisie. Zou niet weten hoe die beste knakker er uit ziet
quote:
Nee maar wil wel een 3DS. Nieuwe Phoenix Wright komt bijna uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens, heel toevallig plannen om de Wii-U te gaan halen?
Zo ja, hebben jullie wat meer info?
Ik heb nog wel een 3DS voor je in de aanbieding! Wil die van mij weg doen als ik de Wii-U uit komt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar wil wel een 3DS. Nieuwe Phoenix Wright komt bijna uit
Als ik geld zat en tijd zat had zou ik hem halen. Zombiu ziet er echt bizar tof uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Jonnsie het volgende:
Ik heb ook gereageerdquote:
Oh ben jij er zo 1.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop de WiiU pas als er een Zelda op uit komt
http://wiiudaily.com/2012/09/wii-u-zelda-game-coming-2014/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik koop de WiiU pas als er een Zelda op uit komt
Ik koop consoles voor spellen ja, en in het begin zijn er toch nog geen of te weinig leuke spellen.. beter even wachten tot er echt een spel uit komt die ik perse moet spelen en dan kan ik achteraf wel de goede oudere spellen nog halen.quote:
"it looks like Nintendo is sticking to most recent Zelda art style, found in Skyward Sword. "quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
http://wiiudaily.com/2012/09/wii-u-zelda-game-coming-2014/
haha! duurt nog wel even, maar goed!
Ja precies! Ik blijf nog steeds de meest herhaalde Zelda, Ocarina of Time, echt de beste vinden!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
"it looks like Nintendo is sticking to most recent Zelda art style, found in Skyward Sword. "
Kuthopelijk wel de gameplay in de oudere stijl, met een mooie open wereld ipv die afgesloten gebieden in Skyward Sword.
Ben wel klaar met Nintendo sinds de Gamecube.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Jonnsie het volgende:
Heb alleen een gameboy gehad. Uren en uren tetrisquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben wel klaar met Nintendo sinds de Gamecube.
SNES > Mega Drivequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb alleen een gameboy gehad. Uren en uren tetrisVerder zat ik in het Sega kamp. Eerst master system, daarna de mega-drive. Het creme de la creme van die tijd
De SEGA Mega Drivequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb alleen een gameboy gehad. Uren en uren tetrisVerder zat ik in het Sega kamp. Eerst master system, daarna de mega-drive. Het creme de la creme van die tijd
De tijd dat we uren en uren tegen de CPU konden spelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De SEGA Mega DriveGoeie ouwe tijd.
Omdat online gamen gewoon nog niet mogelijk was!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De tijd dat we uren en uren tegen de CPU konden spelen
Tetris, het bazenspel der bazenspellen. 99 visie door dat spel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je me toen verteld had dat je later tegen iemand uit een ander land zou kunnen spelen had ik denk ik heel hard moeten lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Omdat online gamen gewoon nog niet mogelijk was!
Dat deuntje ken ik nog steedsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tetris, het bazenspel der bazenspellen. 99 visie door dat spel.
wat zoek je? BPL?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie maakt het af?
(433)
Hazard - RvP - ////
/// - /// - ///
/// - /// - /// - ///
///
budget?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie maakt het af?
(433)
Hazard - RvP - ////
/// - /// - ///
/// - /// - /// - ///
///
Op de PC kon dat al hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je me toen verteld had dat je later tegen iemand uit een ander land zou kunnen spelen had ik denk ik heel hard moeten lachen
Verkocht mijn 4-1-2-1-2 STR Bony net voor 23kquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
4-3-2-1 verkoopt al voor 16.5K
Ik heb ze er voor 25K opstaan in 4-1-2-1-2 heb er nog 3 en vorige week verkocht ik er 5 in totaal in 4-1-2-1-2 voor 25K per stuk en deze gaan niet wegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkocht mijn 4-1-2-1-2 STR Bony net voor 23k
De 4-3-2-1 voor 19/20k lukt ook wel op xbox. PS3 meestal alleen maar duurder
Met deze kaart niet helaas. Kan er steeds wel 3 of 4 opkopen onder de 15K. Makkelijk winst makenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkocht mijn 4-1-2-1-2 STR Bony net voor 23k
De 4-3-2-1 voor 19/20k lukt ook wel op xbox. PS3 meestal alleen maar duurder
Jammer manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:42 schreef pascal08 het volgende:
FUUUUUUU een Gerrard met 200 BIN gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |