Jackson is dan beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als je nou een echte pacehoer bent vervang je Jackson door Muriel
Jackson is mijn favo speler so far in FUTquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die spits scoorde vorige week ook nog een paar keer in de CL...
Koppen kan 'ie echt niet inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jackson is dan beterDie kan tenminste nog koppen. (ik ben niet alleen een pacehoer, ook nog een cross abuser
)
Hazard lijkt mij echt ziek, al geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jackson is mijn favo speler so far in FUT
Veel te duur, ik wil hem ipv Young op LFquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hazard lijkt mij echt ziek, al geprobeerd?
Nee, maar vorig jaar wel al zijn versies gehad. Baasje. Scoorde toen ook manne veel met hemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In een vorig team van me viel hij tegen, nu is hij geweldig. Maar dat komt doordat de rest van dit team nu ook fatsoenlijk is, bij mijn vorige team niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jackson is mijn favo speler so far in FUT
Echt met H2H, doe de ziekste dingen met hemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar vorig jaar wel al zijn versies gehad. Baasje. Scoorde toen ook manne veel met hem
Met Ronaldo mijn wingers die veel beter dan 1 op 1 liepenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar vorig jaar wel al zijn versies gehad. Baasje. Scoorde toen ook manne veel met hem
In mijn serie van 8 nederlagen heeft hij 2 wedstrijden gespeeld, 2 keer gescoord. Dus dat wordt wat als ik de vorm ooit weer te pakken krijgquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Robben is wat kalend. Meer nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
En Robben? Wil hem in m'n Nederlands team stoppen
Vooral de skillmoves met hem zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In mijn serie van 8 nederlagen heeft hij 2 wedstrijden gespeeld, 2 keer gescoord. Dus dat wordt wat als ik de vorm ooit weer te pakken krijg
Hij zag die maan en wilde hem raken. Het is ook best een mooie maan vandaag.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
Die Kolarov moet geschoten wordenZon slechte vrijetrap
Haha, ik maak een Nederlands/Belgisch team trouwens, dus het is kiezen tussen Robben of RvP én Hazard..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Robben is wat kalend. Meer nog niet gezien
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
In een vorig team van me viel hij tegen, nu is hij geweldig. Maar dat komt doordat de rest van dit team nu ook fatsoenlijk is, bij mijn vorige team niet.
Heel vet team jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelt echt te lekker en verlies er bijna nooit mee. Alleen jammer dat ik wat kopkracht mis achterin. Ben vrij kwetsbaar bij corners. Verder echt heerlijk. Spitsenduo 4 star skills en 4 star weakfoot is ook wel zo chill..en dan Darwin erachter met 5 star skills en ook 4 star wf
Vind ik ook. Heb ook een liejde voor haar geschrevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Minaj lekker vinden.
Ik bedoelde gewoon de chick van JB. Zij is heet.
JB heeft trouwens dezelfde initalen als mijn volledige voornaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |