Nog nooit gegetenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
Heb patat met mexicano's gegeten. lekker
What.quote:
Wat was het toernooi ook alweer? Waar moest je aan voldoen?quote:
bronze, alles dezelfde nationaliteit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat was het toernooi ook alweer? Waar moest je aan voldoen?
Heb ik al verkocht, 23K. Markt was helemaal verneukt en die price fixer gaf er al snel de brui aanquote:
Dat mis ik in Utrecht wel..we hebben hier alleen een Ierse pub waar je fatsoenlijk voetbal kan kijken icm bier en vretenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
Vroeger ginen we in de stad vaak sushi en chinees eten maar de laatste tijd eten we vaak spareribs.
SprotscafeAll you can eat en voetbal kijken.
Ik heb hem maar gehouden uiteindelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik al verkocht, 23K. Markt was helemaal verneukt en die price fixer gaf er al snel de brui aan
Ik kan dat toernooi gewoon niet winnen, gek genoeg ben ik Slew nog niet tegengekomen maar wel de andere Engelse bronzes (maar ja, die gebruik ik zelf ook) Ik moest 2x tegen Ieren, 1x Australiers, 1x Zwitsers, 1x Amerikanen en een paar keer Fransen, voor de rest alleen Engelsen volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
Dat bronze toernooi is echt kut trouwens...6 potjes gespeeld, 6 keer tegen Engelse bronzes, 5 van de 6 keer tegen Slew en co
Dat is Minaj, eikeldop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Klinkt stiekem best catchy![]()
![]()
hoorde 'm net op SLAM!FM.
En Selena.
Geen idee zo uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
GJE dat je nooit kapsalon hebt gegeten kan ik wel begrijpen maar spareribs....Wat heb je nog meer nooit gegeten?
swankierpizzaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Rijst het volgende:
GJE dat je nooit kapsalon hebt gegeten kan ik wel begrijpen maar spareribs....Wat heb je nog meer nooit gegeten?
Damn, ik moet de avond doorkomen met 1 flesje Coronaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Dadelijk wokken met een paar man. ¤20,- p.p. inclusief onbeperkt bier
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Damn, ik moet de avond doorkomen met 1 flesje Corona
Ik heb zo'n 30 flessen wijn hier staan, niet zeiken dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen bier dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker spul hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kamikazie, ik ga stappen in Eindhoven
Vanavond?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kamikazie, ik ga stappen in Eindhoven
waarom klikte ik hier opquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Klinkt stiekem best catchy![]()
![]()
hoorde 'm net op SLAM!FM.
En Selena.
Ik wist niet wat het was, toen googlede ik 'tquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ook. Weer afspreken bij Pallaz?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was, toen googlede ik 't
De Pallaz niet kennen. Nog nooit in Eindhoven geweest en ik ken het toch ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was, toen googlede ik 't
Ik vind het niet zo gek hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Pallaz niet kennen. Nog nooit in Eindhoven geweest en ik ken het toch ook
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
De Pallaz niet kennen. Nog nooit in Eindhoven geweest en ik ken het toch ook
Ik weet ook niet waar het zit. Volgens mij zijn Timmy en Mathijs er voor de lol weleens binnen geweestquote:
Poe, je hebt je pack eruit gehaald. Dat is wel de moeite waard ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je niet bekend in die scene dan? Mathijs en TimmyTurner wel
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het zit. Volgens mij zijn Timmy en Mathijs er voor de lol weleens binnen geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |