Als je NEC-Roda en VVV-NAC leuk vindt, dan wel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb het aanstaan op de tv, komen er zometeen nog leuke wedstrijden?
Met Hazard + RvP word het Hazard - RvP - óf een RW uit de Eredivisie, of een Nederlandse RW (Robben etc.) en met Robben zou het iets met Huntelaar worden.. maar dan moet alles omgegooid worden, dus ik ga voor Hazard + RvPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe zou je voorhoede er uit zien met Robben? En wie wordt RW met RvP + Hazard?
Ik heb een max. budget van 260k, dus dat gaat niet lukken, wel mooie opzet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Ik zou het zo doen
Hazard - RvP - Robben
IF Fellaini - Schweini
Clichy - Kaboul - Kompany - Boateng - Piszczszek
Hart
Gewoon Hummels want baasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Ik zou het zo doen
Hazard - RvP - Robben
IF Fellaini - Schweini
Clichy - Kaboul - Kompany - Boateng - Piszczszek
Hart
Moet een verslag voor Engels maken, boek nog niet eens gelezenquote:
Ik vind Lewandowski eigenlijk steeds meer tegenvallen. Scoort wel af en toe maar brengt te weinig.quote:
Sowieso internetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Moet een verslag voor Engels maken, boek nog niet eens gelezen![]()
Maar, gelukkig is het almachtige internet er.
Vandaar dat je over zoveel kennis beschiktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso internet
Nog nooit een boek zelf gelezen. Ik zwengel hem aan, en zal meer volk vragen
Snap je het niet knul?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Anonymous61 het volgende:
???
http://www.nujij.nl/games(...).lynkx#axzz2AWRhbqgT
Ik ben een lopende Steven Hawkingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vandaar dat je over zoveel kennis beschikt
Breaking bad is wel leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef Fuszy het volgende:
seizoen 1 the walking dead afgekeken.
wat leuk
nu naar een saai?? seizoen 2?
Of dat ie contractloos isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent toch dat ie is gediscard?
Ééntje verder scrollen, als zijn fitness 0 is wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Dit betekent toch dat ie is gediscard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |