Ibarbo, wat een dier is datquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelt echt te lekker en verlies er bijna nooit mee. Alleen jammer dat ik wat kopkracht mis achterin. Ben vrij kwetsbaar bij corners. Verder echt heerlijk. Spitsenduo 4 star skills en 4 star weakfoot is ook wel zo chill..en dan Darwin erachter met 5 star skills en ook 4 star wf
Poeh, dilemma. Als je met een iets tragere speler overweg kunt, dan is de optie Hazard/RvP misschien net iets beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Haha, ik maak een Nederlands/Belgisch team trouwens, dus het is kiezen tussen Robben of RvP én Hazard..
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Klinkt stiekem best catchy![]()
![]()
hoorde 'm net op SLAM!FM.
En Selena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Had je eerder moeten verkopen man, heb die van mij voor 55k verkocht paar weken terug.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
IF Gibbs voor 42.5k verkocht.
Nicky is a wannabee Lil'Kim + Lady Gaga, die hopelijk binnen 5 jaar sterft aan een overdosis of door een schietpartijquote:
Ja ik hield hem nog in de hoop dat ie meer zou stijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had je eerder moeten verkopen man, heb die van mij voor 55k verkocht paar weken terug.
Xbox mag ik hopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
IF Gibbs voor 42.5k verkocht.
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat schot van RvP kan ik wel mee om gaan ivm de pace, en de middenvelders Fellaini - Anita - Ferquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poeh, dilemma. Als je met een iets tragere speler overweg kunt, dan is de optie Hazard/RvP misschien net iets beter
Ok man chillquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nicky is a wannabee Lil'Kim + Lady Gaga, die hopelijk binnen 5 jaar sterft aan een overdosis of door een schietpartij
Waarom kijk je dat überhauptquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Wat een pauper wedstrijd van ado en willem 2
Lol wat had je dan verwachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Wat een pauper wedstrijd van ado en willem 2
Hoe zou je voorhoede er uit zien met Robben? En wie wordt RW met RvP + Hazard?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat schot van RvP kan ik wel mee om gaan ivm de pace, en de middenvelders Fellaini - Anita - Fer
Heb het aanstaan op de tv, komen er zometeen nog leuke wedstrijden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat überhaupt?
Gast, City - Swansea is bezig, sowieso die kijkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb het aanstaan op de tv, komen er zometeen nog leuke wedstrijden?
Als je NEC-Roda en VVV-NAC leuk vindt, dan wel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb het aanstaan op de tv, komen er zometeen nog leuke wedstrijden?
Met Hazard + RvP word het Hazard - RvP - óf een RW uit de Eredivisie, of een Nederlandse RW (Robben etc.) en met Robben zou het iets met Huntelaar worden.. maar dan moet alles omgegooid worden, dus ik ga voor Hazard + RvPquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe zou je voorhoede er uit zien met Robben? En wie wordt RW met RvP + Hazard?
Ik heb een max. budget van 260k, dus dat gaat niet lukken, wel mooie opzet!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Ik zou het zo doen
Hazard - RvP - Robben
IF Fellaini - Schweini
Clichy - Kaboul - Kompany - Boateng - Piszczszek
Hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |