Dat klopt dan sowieso al niet met zijn eerdere verklaring dat ie op het balkon stond samen met Estelle met zn handen in haar haar toen het gebeurde.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hoe logisch is dit nu eigenlijk?
Everink roept iets onverstandigs, drinkt zijn bier leeg en gaat rustig naar de WC
Badr wacht daar rustig op en als de man weer naar buiten komt krijgt hij ineens een rode waas en trapt hij zijn halve been eraf
dat klopt toch niet?
waarschijnlijker is dat Everink naar de wc terwijl Badr Hari stomtoevallig bij de deur is gaan staan om vervolgens Everink helemaal kapot te schoppen omdat hij diezelfde deur tegen zich aan kreeg toen de man klaar was met pissen
er klopt helemaal niets van zijn verklaringquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dat klopt dan sowieso al niet met zijn eerdere verklaring dat ie op het balkon stond samen met Estelle met zn handen in haar haar toen het gebeurde.
Ik gok dat Badr er niet heel lekker bij zit, want ik kan me voorstellen dat de rechter inmiddels aardig murw is...quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een vreemde uitspraak van die rechter
Oh zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat Badr er niet heel lekker bij zit, want ik kan me voorstellen dat de rechter inmiddels aardig murw is...
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even voor de duidelijkheid...we krijgen vandaag alleen maar te horen of hij langer moet vastzitten en dat antwoord is toch al duidelijk.
You tell me, aangezien je hier het meervoud gebruikt maar in eerste instantie alweer refereerde naar JvdH's uitspraak over Everink's verklaring, en da's toch echt maar 1 punt.quote:
Ik vraag me toch af of de halve dag Benedicte daarbij een voordeel of een nadeel is voor Badr, er blijft iig niet veel tijd over om te beslissen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even voor de duidelijkheid...we krijgen vandaag alleen maar te horen of hij langer moet vastzitten en dat antwoord is toch al duidelijk.
Dit is standaardprocedure. In een zaak waar de verdachte van maar liefst 9 ernstige feiten word verdacht en er zoveel bewijs is, zal een rechter hem niet snel voorlopig vrijlaten. Bovendien is er nog veel onduidelijk en heeft de verdachte bewust de rechtsgang belemmerd.quote:
Wel een waaruit blijkt dat helemaal niet vaststaat wie nou welk aandeel had. Maar dat wil er bij velen niet in, die kunnen blijkbaar niet omgaan met het niet kennen van de feiten, en gaan dan maar het beeld dat ze zichzelf gevormd hebben, of wat een ander voor hen gevormd heeft, tot feit verheffen. Ik zie dat als een verstandelijke beperking.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:55 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
You tell me, aangezien je hier het meervoud gebruikt maar in eerste instantie alweer refereerde naar JvdH's uitspraak over Everink's verklaring, en da's toch echt maar 1 punt.
quote:Saskia Belleman @SaskiaBelleman
Zaak wordt onverwachts hervat. Zo goed als zeker omdat de rechtbank heeft besloten om de zaak voor vandaag te stoppen. #BadrHari
Maar Badr heeft dus wel een aandeel in de hele mishandeling.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel een waaruit blijkt dat helemaal niet vaststaat wie nou welk aandeel had. Maar dat wil er bij velen niet in, die kunnen blijkbaar niet omgaan met het niet kennen van de feiten, en gaan dan maar het beeld dat ze zichzelf gevormd hebben, of wat een ander voor hen gevormd heeft, tot feit verheffen. Ik zie dat als een verstandelijke beperking.
En daarom de "in vereniging" route....quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel een waaruit blijkt dat helemaal niet vaststaat wie nou welk aandeel had. Maar dat wil er bij velen niet in, die kunnen blijkbaar niet omgaan met het niet kennen van de feiten, en gaan dan maar het beeld dat ze zichzelf gevormd hebben, of wat een ander voor hen gevormd heeft, tot feit verheffen. Ik zie dat als een verstandelijke beperking.
http://www.at5.nl/artikel(...)lange-tijd-opsluitenquote:Badr Hari zou volgens het OM geprobeerd hebben op 8 juli in de Amsterdam ArenA 'samen en in vereniging met anderen opzettelijk K.F. Everink van het leven te beroven,' aldus de letterlijke tekst van de dagvaarding.
quote:Saskia Belleman@SaskiaBelleman
Zal een hele toer worden om in de agenda's van alle betrokkenen op korte termijn een gaatje te vinden. #BadrHari
Badr heeft de hele week plannen?quote:Saskia Belleman@SaskiaBelleman
Zaak gaat verder volgende week vrijdag, kwart over 11. #BadrHari
.quote:Saskia Belleman@SaskiaBelleman
Dan komt OM met reactie op verdediging, en krijgt #BadrHari laatste woord
Ligt dat niet aan je voorkomen? Ik ben nog nooit voor hoer uitgemaakt door een straatmarokkaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, je wordt voor het minste of geringste voor hoer uitgemaakt.
Zelfs dat niet per se, het zouden ook losstaande mishandelingen geweest kunnen zijn. Je zult eerst moeten vaststellen wat er precies gebeurd is. Als ik dan sommigen hier hoor dan denk ik vertel dan ook even wat die Ferhad Y. heeft gedaan, en die neger met die paardestaart, en die 4e man die er wel of niet bij was, als je toch zo goed weet wat er gebeurd is....quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar Badr heeft dus wel een aandeel in de hele mishandeling.
Ook dat is afhankelijk van de feiten zoals die uit het onderzoek naar voren zullen moeten komen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarom de "in vereniging" route....
Natuurlijk wel, hij geeft zelf toe dat hij heeft een corrigerende tik (quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zelfs dat niet per se, het zouden ook losstaande mishandelingen geweest kunnen zijn. Je zult eerst moeten vaststellen wat er precies gebeurd is. Als ik dan sommigen hier hoor dan denk ik vertel dan ook even wat die Ferhad Y. heeft gedaan, en die neger met die paardestaart, en die 4e man die er wel of niet bij was, als je toch zo goed weet wat er gebeurd is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |