abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118746324
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja hoe logisch is dit nu eigenlijk?

Everink roept iets onverstandigs, drinkt zijn bier leeg en gaat rustig naar de WC

Badr wacht daar rustig op en als de man weer naar buiten komt krijgt hij ineens een rode waas en trapt hij zijn halve been eraf

dat klopt toch niet?

waarschijnlijker is dat Everink naar de wc terwijl Badr Hari stomtoevallig bij de deur is gaan staan om vervolgens Everink helemaal kapot te schoppen omdat hij diezelfde deur tegen zich aan kreeg toen de man klaar was met pissen
Dat klopt dan sowieso al niet met zijn eerdere verklaring dat ie op het balkon stond samen met Estelle met zn handen in haar haar toen het gebeurde.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 16:38:52 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118746347
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:38 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Dat klopt dan sowieso al niet met zijn eerdere verklaring dat ie op het balkon stond samen met Estelle met zn handen in haar haar toen het gebeurde.
er klopt helemaal niets van zijn verklaring
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_118746429
Zijn we het daar in ieder geval over eens :)

Het is ook wel een aardige concessie die Ficq doet als ze al toe moet gaan geven dat Badr toch wel een klapje heeft uitgedeeld..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:47:41 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118746628
quote:
Saskia Belleman‏@SaskiaBelleman

Rechter tegen #BadrHari: "U ziet eruit zoals ik me voel."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 16:48:49 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_118746666
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een vreemde uitspraak van die rechter :?
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:50:27 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118746705
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een vreemde uitspraak van die rechter :?
Ik gok dat Badr er niet heel lekker bij zit, want ik kan me voorstellen dat de rechter inmiddels aardig murw is...
Na zo'n hele dag de advocaten van de slachtoffers aanhoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118746731
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hahaha. O+
pi_118746732
Ben wel benieuwd wat de rechter hiermee bedoelt? Hoe Badr er uit ziet, dus.
Is dat zo?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 16:52:01 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_118746755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik gok dat Badr er niet heel lekker bij zit, want ik kan me voorstellen dat de rechter inmiddels aardig murw is...
Oh zo.
Ja kan ik me voorstellen dat ze murw is.
Nu nog hopen dat ze zich niet laat vermurwen door al die bs van Ficq.
pi_118746799
Inderdaad ja. Wat een slachtofferrol wordt er van gemaakt, zeg.
Is dat zo?
pi_118746811
Even voor de duidelijkheid...we krijgen vandaag alleen maar te horen of hij langer moet vastzitten en dat antwoord is toch al duidelijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_118746853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even voor de duidelijkheid...we krijgen vandaag alleen maar te horen of hij langer moet vastzitten en dat antwoord is toch al duidelijk.
Heb ik iets gemist? :?
Is dat zo?
pi_118746864
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Welk ene puntje, de feiten?
You tell me, aangezien je hier het meervoud gebruikt maar in eerste instantie alweer refereerde naar JvdH's uitspraak over Everink's verklaring, en da's toch echt maar 1 punt.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:56:01 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118746866
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vraag me toch af of de halve dag Benedicte daarbij een voordeel of een nadeel is voor Badr, er blijft iig niet veel tijd over om te beslissen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118746964
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:55 schreef Smallish het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? :?
Dit is standaardprocedure. In een zaak waar de verdachte van maar liefst 9 ernstige feiten word verdacht en er zoveel bewijs is, zal een rechter hem niet snel voorlopig vrijlaten. Bovendien is er nog veel onduidelijk en heeft de verdachte bewust de rechtsgang belemmerd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_118747024
O, zo bedoel je het. :)
Is dat zo?
pi_118747243
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:55 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

You tell me, aangezien je hier het meervoud gebruikt maar in eerste instantie alweer refereerde naar JvdH's uitspraak over Everink's verklaring, en da's toch echt maar 1 punt.
Wel een waaruit blijkt dat helemaal niet vaststaat wie nou welk aandeel had. Maar dat wil er bij velen niet in, die kunnen blijkbaar niet omgaan met het niet kennen van de feiten, en gaan dan maar het beeld dat ze zichzelf gevormd hebben, of wat een ander voor hen gevormd heeft, tot feit verheffen. Ik zie dat als een verstandelijke beperking.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_118747308
quote:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Zaak wordt onverwachts hervat. Zo goed als zeker omdat de rechtbank heeft besloten om de zaak voor vandaag te stoppen. #BadrHari
Is dat zo?
pi_118747331
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wel een waaruit blijkt dat helemaal niet vaststaat wie nou welk aandeel had. Maar dat wil er bij velen niet in, die kunnen blijkbaar niet omgaan met het niet kennen van de feiten, en gaan dan maar het beeld dat ze zichzelf gevormd hebben, of wat een ander voor hen gevormd heeft, tot feit verheffen. Ik zie dat als een verstandelijke beperking.
Maar Badr heeft dus wel een aandeel in de hele mishandeling.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:11:37 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118747345
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En daarom de "in vereniging" route....

quote:
Badr Hari zou volgens het OM geprobeerd hebben op 8 juli in de Amsterdam ArenA 'samen en in vereniging met anderen opzettelijk K.F. Everink van het leven te beroven,' aldus de letterlijke tekst van de dagvaarding.
http://www.at5.nl/artikel(...)lange-tijd-opsluiten
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:16:05 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118747474
quote:

Zal een hele toer worden om in de agenda's van alle betrokkenen op korte termijn een gaatje te vinden. #BadrHari
quote:

Zaak gaat verder volgende week vrijdag, kwart over 11. #BadrHari
Badr heeft de hele week plannen? :o
quote:

Dan komt OM met reactie op verdediging, en krijgt #BadrHari laatste woord
.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118747518
:D
Is dat zo?
pi_118747639
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nouja, je wordt voor het minste of geringste voor hoer uitgemaakt.
Ligt dat niet aan je voorkomen? Ik ben nog nooit voor hoer uitgemaakt door een straatmarokkaan.
pi_118747927
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar Badr heeft dus wel een aandeel in de hele mishandeling.
Zelfs dat niet per se, het zouden ook losstaande mishandelingen geweest kunnen zijn. Je zult eerst moeten vaststellen wat er precies gebeurd is. Als ik dan sommigen hier hoor dan denk ik vertel dan ook even wat die Ferhad Y. heeft gedaan, en die neger met die paardestaart, en die 4e man die er wel of niet bij was, als je toch zo goed weet wat er gebeurd is....

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

En daarom de "in vereniging" route....
Ook dat is afhankelijk van de feiten zoals die uit het onderzoek naar voren zullen moeten komen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_118748005
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zelfs dat niet per se, het zouden ook losstaande mishandelingen geweest kunnen zijn. Je zult eerst moeten vaststellen wat er precies gebeurd is. Als ik dan sommigen hier hoor dan denk ik vertel dan ook even wat die Ferhad Y. heeft gedaan, en die neger met die paardestaart, en die 4e man die er wel of niet bij was, als je toch zo goed weet wat er gebeurd is....
Natuurlijk wel, hij geeft zelf toe dat hij heeft een corrigerende tik ( :') ) gegeven heeft. Tel daarbij andere mankementen op zoals andere schoenen inleveren, dat gezeik met die theedoek en andere verklaringen die niet echt kunnen kloppen. Maar wat denk je nou echt zelf van de situatie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')