quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu heb ik simply red in mijn hooft
ja, brrrrrrquote:
dit. Net als Chinezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, brrrrrr
Ginger vrouwen zijn soms wel hot, maar ginger mannen echt gewoon praktisch nooit
phehehehehe, inderdaad! En Indiërsquote:
en vrouwelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Heeeel soms zie je wel een hete Indiër maar ze zijn uiterst zeldzaam en meestal halfbloed
Dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Heeeel soms zie je wel een hete Indiër maar ze zijn uiterst zeldzaam en meestal halfbloed
nou, in Den Haag lopen er nog weleens redelijke tussen. Marokkanen daarentegen vind ik echt NOOIT hot of enigszins do-ablequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef Mss het volgende:
En dat heb ik ook met Turken. Daar zie ik nou nooit iets tussen lopen waarvan ik denk:.
nou, ik wel hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef Mss het volgende:
En dat heb ik ook met Turken. Daar zie ik nou nooit iets tussen lopen waarvan ik denk:.
oh ja, die snorrenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
De Indiërs op de high tech campus hebben ook allemaal hetzelfde kapsel en een snor, ik kan ze nog slechter onderscheiden dan chinezen. Chinezen dragen nog wel eens maffe kleren waar je ze aan herkent, Indiërs hebben standaard een donkerblauwe pantalon, een wit overhemd en een zwarte laptoprugzak
jammer alleen dat je er zo weinig van snaptquote:
Nee, Leslie Akawahari, dat soort typesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Die Prince Oebuku heten, zulkse negors?
bij ons heten die allemaal prince, true storyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, Leslie Akawahari, dat soort types
ik heb maar 1 Pakistaanse collega, en da's een vrouwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef Mss het volgende:
Pakistanen hebben helemaal van die zielige snorren.
lulz, gij nazibloemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had van de week ook zo een mooi iets...
Ik had al een paar keer telefonisch contact met wat ik dacht ene Wesley gehad.
Dus ik daarna een mail gestuurd naar hem, "dag Wesley" etc....
Krijg ik een mail terug met als afzender "Leslie".
Dus ik maar even gebeld om te zeggen dat ik het dus verkeerd verstaan had, bleek het nog een vrouw te zijn ook![]()
![]()
zonder snor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb maar 1 Pakistaanse collega, en da's een vrouw
son of the late King Akahabookoo? Recently died of an agressive type of cancer, leaving 10.000.000 (ten million) dollars on the bank of Somalia???quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons heten die allemaal prince, true story
Nigeria!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
son of the late King Akahabookoo? Recently died of an agressive type of cancer, leaving 10.000.000 (ten million) dollars on the bank of Somalia???
Somali's ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:08 schreef Mss het volgende:
Pakistanen hebben helemaal van die zielige snorren.
ja dat was een goeie zet inderdaad... eerste contact met die firmaquote:
aber naturlich!quote:
en ik moet sinds de aflevering van South Park over piraten altijd daar aan denken als ik Somaliërs ziequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Somaliërs zijn net mummies qua hoofdvorm
whehehehe, daar heb ik maar weinig ervaring mee. Alleen een Irakees in behandeling gehad die verliefd op me was en me de hele tijd achterna zatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:24 schreef Mss het volgende:
Ja, Somaliërs zijn wat dat betreft best lijp. Maar toen ik op een AZC werkte kwam de grootste overlast toch echt van de Irakezen. Die waren helemaal geflipt.
DAMN! Die zou je echt even met zijn neus door de kattenschijt willen halenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Aidspost
Ik open track en tracé om te kijken hoe laat mijn pakje komt, staat er dat vandaag de eerste bezorgpoging is mislukt. Nou, ik ben de deur nog niet uit geweest en er lag geen briefje, dus die aidsturk heeft gewoon geen zin om te werken vandaag
ik zit op een gare emo-website (attitudeholland) te kijken voor jurken. Hebben ze best leuke, maar dus ook van die "Forever Alone ik snij de hele dag in mijn armen zaad jurken"quote:
moet ik er wel nog ook een zwarte petticoat bij kopen, zulks een luxe probleemquote:
durf ik te kijken?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
wat een matige dingen staan er tussen zeg
[ afbeelding ]
Yep.... zeer treurige dingen... maar ik kwam daar aanvankelijk omdat ik de "Miranda Hell Bunny dress" wilde, maar na bestellen bleek die te groot. Was wel zeer tof alleen 1 maat kleiner was uitverkocht en wordt niet mee nageleverdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben ook plus size
[ afbeelding ]
ja die vond ik ook tof maar past meer bij donker harigenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Deze is wel supertof!
[ afbeelding ]
als bloemen-bladeren meisje gaan met carnavalquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden jurk, goeden prijs ook voor een lap panty
quote:Lilly says:
27/10/2012 at 12:33
Mensen zouden is moeten waarderen hoe masja haar best doet, wat ze ons allemaal leert, en wat voor open minded persoonlijkheid deze jonge vrouw heeft, want vergeet niet dat ze ‘sorry’ zegt, daarvoor heb je veel lef voor nodig! Misschien dat ze hier wat verkeerd verwoord heeft, maar moet ze door nu zo op beoordeeld worden! Ik zou zeggen voor de mensen die het zich aangetrokken hebben accepteer de ‘sorry’ en een fijne zaterdag!
Reply
lang die uitdrukking niet meer gehoord, maar zķ waarquote:
Zulks een goeden revieuw!quote:Eerst het poeder! Deze kost ¤13,99. Dat is niet heel goedkoop, maar ook niet echt duur voor een poeder.
ligt er aan, voor paprikapoeder is het heel duur!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan nu even lipglans afstruinen (zulks een vermaak op de zaterdagmiddag)
[..]
Zulks een goeden revieuw!
zeker waar, als ik de rest van de revieuw lees is het krijterig kutpoeier, maar ja, ze krijgt er geld voor om er nog een positieve draai aan te geven hequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, voor paprikapoeder is het heel duur!
ik durf dus écht niet te gaan kijken op die website...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
al liet ik menig traan omdat ik ben gegaan
al jouw leugens, al jouw liegjes ()
kon ik echt niet langer aaaaan
zoals mijn vijfjarige nichtje poeder maakt van stoepkrijt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zeker waar, als ik de rest van de revieuw lees is het krijterig kutpoeier, maar ja, ze krijgt er geld voor om er nog een positieve draai aan te geven he
het is een tv programmaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik durf dus écht niet te gaan kijken op die website...
EN WAAROM ZIT JIJ ER EIGENLIJK????![]()
![]()
en dan met een kwastje op je gezicht poeierenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoals mijn vijfjarige nichtje poeder maakt van stoepkrijt?![]()
een TV-programma wat sterren.nl heet??? I don't gets itquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een tv programma
Een uur lang Django Wagner en Frans Duijts, to stay in touch with my inner pauper
zap ff naar NL1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een TV-programma wat sterren.nl heet??? I don't gets it![]()
Jup.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:51 schreef BBQ-kip het volgende:
En al die kwijlende geretardeerde bejaarde mannen geilen op Moniek en vrouwen op Wesley zeker? En op hun barkruk met liter bier/jenever meedeinen en meezingen
Mag niet van meneer...quote:
dan hadden ze aardig wat meters stof nodig met zijn tientonner lijfquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ze vandaag een special hebben met Frans Duijts op een rode loper
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit op een gare emo-website (attitudeholland) te kijken voor jurken. Hebben ze best leuke, maar dus ook van die "Forever Alone ik snij de hele dag in mijn armen zaad jurken"![]()
Ik twijfel of deze leuk staat bij mij
[ afbeelding ]
ik ga ;m van de week wel bestellenquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:06 schreef milka82 het volgende:
[..]
Oe Bambi, had je weer een date?
En ik wil niet naar buiten maar ik moet zo..... Dik inpakken dus
quote:
oh, die zijn wel echt tofquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.beautylab.nl/nail-art-zombie-nails/
Da's wel een leuke voor de Halloween party SQ!
Ja doe eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga ;m van de week wel bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zekers!quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja doe eens.Wat een geweldige jurk zeg. <3
ik niet, ik heb alleen een witte. Maar goed, die dingen zijn altijd handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik heb al plaknagels klaar liggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja zekers!
Heeft bjoetyblogs kijken toch nog nut![]()
Ik vind ze er echt tof uit zien ja
Ik zeg: doen!
Zaag je daar stukken uitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al plaknagels klaar liggen
Of je doet de plaknagels op je teennagelsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al plaknagels klaar liggen
Heb je meteen allebei de basics, dus voor elke jurk wel een petticoat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik niet, ik heb alleen een witte. Maar goed, die dingen zijn altijd handig
precisementquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je meteen allebei de basics, dus voor elke jurk wel een petticoat.
Ehrmahgerd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Deze is wel supertof!
[ afbeelding ]
Damnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
bwehehe, ik ging van de week naar de nagelgroothandel, ik dacht daar van die kunstnageltips te kopen voor halloween, het is toch maar voor een avondje. Dus ik vroeg aan de verkoopster welke lijm je er het makkelijkst af krijgt.
V: je moet dat altijd afvijlen he!
SQ: kan ik niet gewoon lijmoplosser gebruiken?
V: nee er moet sowieso acryl of gel overheen!
SQ: nee joh, het is maar voor een avondje:
V: nee dat kan echt niet!! Dan breken ze zo af!
SQ: Srsly? Voor 1 avondje?
V: Mevrouw, we zijn een preufesjenele nagelgroothandel hoorr. We verkopen hier alleen preufesjenele spullen.
SQ: Fijn, dan niet!
Als ze d'r muil had gehouden had ze nog 10 euro aan me kunnen verdienen
tehehe, mijn voetjes zijn niet veel fraaier dan datquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Of je doet je teennagels ook stiekem zo en dan lekker tegen bb aankruipen en je teentje in zijn neusje stoppen en dan kijkt hij liefkozend naar je voetje en....
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn![]()
![]()
![]()
![]()
Nu gewoon van die Etos/Kruidvat dingen?
inclusief kalknagels een ingescheurde eeltknobbels-randen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tehehe, mijn voetjes zijn niet veel fraaier dan dat
ja, en schimmel, eczeem, en zwarte haren op mijn grote teenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
inclusief kalknagels een ingescheurde eeltknobbels-randen?
nomnomnom!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en schimmel, eczeem, en zwarte haren op mijn grote teen
Voeten
ja, lak op je voetzool is ook weer zoiets...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nomnomnom!
Die van mij zien er eindelijk eens normaal en appetijtelijk uit![]()
Geen schimmels, geen eelt en geen superkort geknipte nagels. Dus ook maar lak op mijn nagels gedaan![]()
whehehehe, ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, lak op je voetzool is ook weer zoiets...
ja daarom moest ik ook zeer matig lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
het was nog wel een hele matige garp
mensen in OUD die vast blijven houden aan de originele betekenis van dequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef BBQ-kip het volgende:
echt wederom de smiley van het jaar:
Hulde aan de!!!
Whut, is er nog een andere betekenis dan waarvoor wij m gebruiken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen in OUD die vast blijven houden aan de originele betekenis van de,
!!!!
ik weet niet eens wat de originele betekenis isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen in OUD die vast blijven houden aan de originele betekenis van de,
!!!!
Oehquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
oeh, even KASSA opnemen, ze hebben een klaagbaaktopic over postNL
Dan zijt gij een ondode!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
ja is pas vanavond om 19:05 maar dan ben ik er niet
tranen van geluk om je babyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat de originele betekenis is
Nein! Ik gehe nicht zum party, meinen kopfist zu druck dafürquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Lindy![]()
Gehen Sie das horror nagels machen?
nee, lindy en priem hebben gedruktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Lindy![]()
Gehen Sie das horror nagels machen?
quote:
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, lindy en priem hebben gedrukt
Schade! Sehr vielen schade!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nein! Ik gehe nicht zum party, meinen kopfist zu druck dafür
de loeders!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, lindy en priem hebben gedrukt
ja zoiets, dat was het ooitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet!!!![]()
![]()
Zo van: ohhhh, wat is mijn baby toch mooi
behoorlijk, ik heb al iets van 10 last minute afmeldingenquote:
ik moest tijd geleden het emailadres van een hindoestaan hebben, was iets van roshnie_swastika@hotmail.com ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zoiets, dat was het ooit
En nu denk je dan, dafuq zeg jij
En dan gaan ze in discussie.
Maar uiteindelijk staat een symbool voor hoe het wordt geinterpreteerd, niet voor wat de bedenker voor ogen had (basisregel van de communicatie!)
Hakenkruis begon ook als iets positiefs
Ik geef deze aan OUD:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zoiets, dat was het ooit
En nu denk je dan, dafuq zeg jij
En dan gaan ze in discussie.
Maar uiteindelijk staat een symbool voor hoe het wordt geinterpreteerd, niet voor wat de bedenker voor ogen had (basisregel van de communicatie!)
Hakenkruis begon ook als iets positiefs
Fixed?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
behoorlijk, ik heb al iets van 10 last minute afmeldingen
Neem ik het ze kwalijk? Neen. Maar stiekem toch wel
Baal ik er van? Ja, gruwelijk![]()
Ja, dat is wel bout...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
behoorlijk, ik heb al iets van 10 last minute afmeldingen
Neem ik het ze kwalijk? Neen.
Baal ik er van? Ja, gruwelijk![]()
een weeënstorm van gelukszalvige tranen om je babyquote:
ja zekers, is ook zoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, echt niet, maar dan mag ik er toch wel van balen
In dat geval.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben pas een nieuwe gereedschapsschuur!
Met electrisch krasgereedschap
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een weeënstorm van gelukszalvige tranen om je baby![]()
![]()
![]()
Vroem VRoem VROOOEEEEM MWRAAAAAAUUUUUUUWWWWWWWquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben pas een nieuwe gereedschapsschuur!
Met electrisch krasgereedschap
dat ligt geheel aan het verloop van de avond. Als er volk komt doen we het weer, als ik samen met de barman eindig dan perst iedereen het maar fijn door z'n kanaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja zekers, is ook zo
Volgend jaar is het wel weer?
Zombiemeet?
vooral als 'ie semi hatelijk bedoeld is en iedereen dat door heeft behalve degene aan wie 'ie gericht wordtquote:
LEATHERFACEquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vroem VRoem VROOOEEEEM MWRAAAAAAUUUUUUUWWWWWWW
[ afbeelding ]
jupquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vooral als 'ie semi hatelijk bedoeld is en iedereen dat door heeft behalve degene aan wie 'ie gericht wordt
dat is wel een beetje jammer ja... het is soort van vanuit de buurtvereniging begreep ik?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt geheel aan het verloop van de avond. Als er volk komt doen we het weer, als ik samen met de barman eindig dan perst iedereen het maar fijn door z'n kanaal
En dan zeg je: ik doe geen halloween meer!
En dan gaan mensen zo van: Ja zeg, wat jammer, het was zo leuk
ALS JE HET ZO LEUK VINDT DOE DAN GVD MEE
niet soort van, helemaal zelfsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is wel een beetje jammer ja... het is soort van vanuit de buurtvereniging begreep ik?
Teregten klagt!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet soort van, helemaal zelfs
en niemand doet mee
Klagen
tering... how lame is thatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet soort van, helemaal zelfs
en niemand doet mee
Klagen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:24 schreef Lindytje het volgende:
Het is gewoon ook ierietand
(ja, ik kreeg van de week een reactie op mijn blog, ja het was echt zo gespeld. Ja, ik moest huillachen)
Masjaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb 13-jarige dyslectische lezers
Uit eten... dan ga je daarna toch zuupenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik snap dat ook niet, dan organiseer je iets vanuit de vereniging, komt er niemand want:
- ze gaan uit eten
- ze gaan naar een ander feestje
- random andere kutreden
deze datum staat al een jaar vast he
Thehehehehquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin is directe concurrentie van Masja!![]()
Pas maar op voor een paardenkophoofd op je hoofdkussen!
Huuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
En nee, dat heet geen concurrent, dat heet een (ja, let op, je moet kotsen nadat je dit hebt gelezen) : Concullega. Oh zo.![]()
![]()
En er zijn er velen vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden plaatje
Ik houd van die dingen!
Ah ik snap 'tquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:44 schreef Incantrix het volgende:
Ola vanuit den ikeagezellig joh!
Kip, mijn kind is ook verdacht leuk, ondanks mijn genen. En die rolstoel leen ik van onze concukennis, dus moest ik even ophalen wel. Veel fijnere rolstoel als zo'n apparaat uit de zorgwinkel.
oe goeden etenssuggestie voor vanavond! Groente!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:47 schreef Lindytje het volgende:
Make-up-topique: Vreet een boterham en een appel en prop een pizza naar binnen.
Ik heb eergisteren groente gegetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oe goeden etenssuggestie voor vanavond! Groente!
Eens kijken of ik meneer zover krijg
Ik lollerdequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu n.a.v. dat topic dit in mijn hoofd
[ afbeelding ]
ben ik de enige of had jij het ook? (voor ik mijn foto posttequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu n.a.v. dat topic dit in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Ik dacht alleen maar: Erhmagerd, vreet wat...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben ik de enige of had jij het ook? (voor ik mijn foto postte)
en dan wat MAC strobe cream eropquote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah ik snap 't
En ik moet überhaupt nog maar zien of ik iets menselijks kan produceren he
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens wat nuttigs doen geloof ik
Vijnen zaterdag en veel plezier vanavond SQ, ik hoop dat er toch nog wel wat mensen komen!
Je hebt mij niet eens gevraagdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil vanavond wat leuks doen maar iedereen is druk of heeft geen zin
Skjoe heeft een halloweenfeest met nog heel veel plekquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil vanavond wat leuks doen maar iedereen is druk of heeft geen zin
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gevraagd
Mwehehequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Skjoe heeft een halloweenfeest met nog heel veel plek
ja okay ik kon ook vanavond heul niet maar t gaat om het ideequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Mwehehe
Maar ik wil het graag dichtbij huis houden aangezien ik morgen ook moet leren enzo
Jonge, als ik een koekje voor z'n neus houd zit hij van "WAT MOET IK DOEN? ZIT LIG POOT DIT DAT ALLES" en dan doet hij alles achter elkaar in de hoop dat de goede erbij zitquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, als ik een koekje voor z'n neus houd zit hij van "WAT MOET IK DOEN? ZIT LIG POOT DIT DAT ALLES" en dan doet hij alles achter elkaar in de hoop dat de goede erbij zit![]()
Kan Sien al vingers volgen?
Sienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wim is een baas
POOTJES!!
Ja, Sien doet het al vet goed!! Ze snapt nu ook dat ze soms moet gaan verzitten, omdat ze er anders niet bij kan![]()
Stro!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie, ik neem straks mijn muts en sjaal mee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Mirjam het volgende:
Brr,, ik heb maar een paar handschoenen en een muts in m'n fototas gedaan
Ik denk dat het echt goed koud gaat worden vanavond
Ik doe twee sjaals om, hihiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie, ik neem straks mijn muts en sjaal mee.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik doe twee sjaals om, hihi
Een dunne, en een zelfgehaakte col, lekker warm
Ik ben een koukleumquote:
Lekker warm.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben een koukleumMaar ik moet zeggen dat ik met echt goeie kou twee sjaals ook gewoon lekker vind
Same herequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Diconnected het volgende:
SjaalsIk hou der van. Heb er een stuk of 20
Die tic heb ik van m'n moeder, die heeft er ook een stuk of 30 denk ik
Thanks!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same here
Ik vond jouw sjaal afgelopen weekend heel tof! Ik dacht het, maar heb het niet gezegd. Vond ik stom van mezelf naderhand want het is altijd leuk om te horen dat iemand iets leuk vind van wat je aan hebt. Dus: Ik vond je sjaal leuk
Ik ben nu net begonnen aan een nieuwe sjaal. Die wol die ik gisteren had gekocht was veuls te dikDie heb ik maar terug gebracht. Nu heb ik grijs met een zilverdraadje. Ga een hele lange col maken die twee keer om de nek kan. Met diezelfde waaiertjes steek die Spees liet zien eerder.
dat!quote:
dat!quote:
dat!!!quote:
quote:
Is dat dezelfde die Mss afgelopen weekend bij zich had? Zo'n grote met veel kleurtjes?quote:
Jep.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die Mss afgelopen weekend bij zich had? Zo'n grote met veel kleurtjes?
HOE?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef Mss het volgende:
Drie maanden van tevoren kaartjes kopen voor een bioscoopmarathon, en je dan vergissen in de datum...
En nu heb je al iets anders wanneer de marathon eigenlijk is?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:22 schreef Mss het volgende:
Drie maanden van tevoren kaartjes kopen voor een bioscoopmarathon, en je dan vergissen in de datum...
Even een bed falenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.... Boxspring gekochtEn nu maar meteen aangegeven dat ie door het raam wordt; voor we weer zo'n scenario hebben als 2 jaar geleden
Om16u vroeg cif of we even gingen 'kijken' thehehehquote:
En hadden ze niet gewoon een webshop waar je dat bed kon kopen? Had je de deur niet uit gehoevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om16u vroeg cif of we even gingen 'kijken' theheheh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuinen bob
Don't come closer, I might hurt you
kopen jullie na twee jaar een nieuw bed?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.... Boxspring gekochtEn nu maar meteen aangegeven dat ie door het raam wordt; voor we weer zo'n scenario hebben als 2 jaar geleden
Morgen op blog, ga zo de foto''s op de computer zetten enzoquote:
En toen kocht je hem?quote:
+ datquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
kopen jullie na twee jaar een nieuw bed?
Senksquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:19 schreef Diconnected het volgende:
Gaaaaf je haar Lin! Ben benieuwd naar het totaalplaatje
Derpquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Godsamme, en dan geen 1 fatsoenlijke foto van de voorkant
Nee, dit bed hebben we al 10 jaar. Is oud ikea bed van cif die hij bij zijn ouders had.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
kopen jullie na twee jaar een nieuw bed?
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
MOOI! Andere kleur ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuinen bobOnce in a while, I just wanna dance and feel good
Pehehe so truequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een ander topique gekeken, en ik kan nu alleen maar denken: 'al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'![]()
Nee, 't is nog steeds vel root, maar deze was met mijnen foon genomen in het donker zonder flitsquote:
Mwehehe iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb een ander topique gekeken, en ik kan nu alleen maar denken: 'al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef Lindytje het volgende:
Hier dan, de voorkant. Kunnen jullie morgen mijn blog ook skippenTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef Lindytje het volgende:
Hier dan, de voorkant. Kunnen jullie morgen mijn blog ook skippenEcht leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik vind het stiekem altijd zo erg als mensen met mooi haar het afknippen... Maar dat is jaloerziequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, t werd wel weer eens tijd om er wat af te laten knippen
Zo veel is er in lengte niet af hoor, alleen aan de achterkantquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem altijd zo erg als mensen met mooi haar het afknippen... Maar dat is jaloerzie![]()
Het staat je wel gaaf![]()
How are you verder beeb?
Zo'n idee had ik al. Fijn dat je dan wel ziet waar je goed aan doetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo veel is er in lengte niet af hoor, alleen aan de achterkant
I'm ok hierDoe een bietje rustig aan, merkte van de week dat ik overal om moest jenken...
Teken om even gas terug te nemen, dus dan doe ik dat maar. Verder goed
En met jou?
Ja, moet dan gewoon even lekker thuis zijn en niks gepland hebben en doen wat ik op dat moment wil doen en dan gaat t volgende week wel weer goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik al. Fijn dat je dan wel ziet waar je goed aan doet.
Ik ben weer wat tot rust gekomen. Hebm'n financien weer op een rijtje.. Niet dat je daar blij van wordt. Maar weet nu wel waar het mis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |