beter omschreven: een deur is na het signaal van sluiten te lang open gehouden, waarna er kortsluiting is ontstaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef daanski82 het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat de brand door de nederlanders zelf veroorzaakt is. Rede: door overbevolking van de trein en dat mensen weigerde uit de trein te stappen is er bij een deur kortuiting ontstaan. Met als gevolg dat iemand aan de noodrem trekt en daardoor nog meer elende veroorzaakt. Ik zeg lekker volkje die Nedelanders.
je ken nied eens zpelle joh kutwaus. Zekur un nedelander.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef daanski82 het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat de brand door de nederlanders zelf veroorzaakt is. Rede: door overbevolking van de trein en dat mensen weigerde uit de trein te stappen is er bij een deur kortuiting ontstaan. Met als gevolg dat iemand aan de noodrem trekt en daardoor nog meer elende veroorzaakt. Ik zeg lekker volkje die Nedelanders.
Waar je dus 2x per uur geen reet aan hebt, omdat je in Deventer 20 minuten uit je neus staat te baggeren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef daanski82 het volgende:
Elke 15 min ongeveer vertrekt er een trein vanuit Amersfoort naar Deventer.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:05 schreef Anno1982 het volgende:
Toch nog altijd een stop minder dan normaal met de stoptrein!
wat is dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef Anno1982 het volgende:
Deze vond ik ook nog op mijn telefoon... beter?
[ afbeelding ]
Ja daar was ik pas ook nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef Anno1982 het volgende:
Deze vond ik ook nog op mijn telefoon... beter?
[ afbeelding ]
Auw, m'n ogenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar was ik pas ook nog![]()
van dichtbij ziet die er echt goed verneukt uit![]()
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Sufferds![]()
Net zo'n mooie als deze:
[ afbeelding ]
quote:
Begint steeds meer een echte trein te worden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:48 schreef James1988 het volgende:
Stadler heeft wat nieuws: de FLIRT 3. Nu ook leverbaar in diesel en hybride vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |