beter omschreven: een deur is na het signaal van sluiten te lang open gehouden, waarna er kortsluiting is ontstaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef daanski82 het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat de brand door de nederlanders zelf veroorzaakt is. Rede: door overbevolking van de trein en dat mensen weigerde uit de trein te stappen is er bij een deur kortuiting ontstaan. Met als gevolg dat iemand aan de noodrem trekt en daardoor nog meer elende veroorzaakt. Ik zeg lekker volkje die Nedelanders.
je ken nied eens zpelle joh kutwaus. Zekur un nedelander.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef daanski82 het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat de brand door de nederlanders zelf veroorzaakt is. Rede: door overbevolking van de trein en dat mensen weigerde uit de trein te stappen is er bij een deur kortuiting ontstaan. Met als gevolg dat iemand aan de noodrem trekt en daardoor nog meer elende veroorzaakt. Ik zeg lekker volkje die Nedelanders.
Waar je dus 2x per uur geen reet aan hebt, omdat je in Deventer 20 minuten uit je neus staat te baggeren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef daanski82 het volgende:
Elke 15 min ongeveer vertrekt er een trein vanuit Amersfoort naar Deventer.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:05 schreef Anno1982 het volgende:
Toch nog altijd een stop minder dan normaal met de stoptrein!
wat is dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef Anno1982 het volgende:
Deze vond ik ook nog op mijn telefoon... beter?
[ afbeelding ]
Ja daar was ik pas ook nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef Anno1982 het volgende:
Deze vond ik ook nog op mijn telefoon... beter?
[ afbeelding ]
Auw, m'n ogenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar was ik pas ook nog![]()
van dichtbij ziet die er echt goed verneukt uit![]()
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Sufferds![]()
Net zo'n mooie als deze:
[ afbeelding ]
quote:
Begint steeds meer een echte trein te worden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:48 schreef James1988 het volgende:
Stadler heeft wat nieuws: de FLIRT 3. Nu ook leverbaar in diesel en hybride vorm.
quote:In een ICE-trein van Amsterdam naar Berlijn heeft vanavond korte tijd brand gewoed. Het vuur was snel onder controle. Er zijn geen mensen gewond geraakt.
Het vuur ontstond onder een plafondplaat, vermoedelijk door kortsluiting in de elektrische installatie van de trein. De brand zorgde voor veel rook, waarop de machinist de trein stil zette ter hoogte van Hoog Soeren (Gld.).
Vanwege de kou zijn de hulpdiensten massaal uitgerukt voor het geval de reizigers lang buiten moesten staan. Uiteindelijk heeft een beperkt aantal reizigers de trein verlaten. Ze zijn korte tijd later opgevangen in de andere coupés.
Uitstappen
De trein heeft ruim een uur stilgestaan. Daarna is de brandweer meegereden tot station Apeldoorn. Na overleg tussen de hulpdiensten, spoorbeheerder Prorail en de NS is besloten de ongeveer duizend passagiers te laten uitstappen in Apeldoorn. De ICE is leeg verder gereden naar Deventer.
Er is geen vervangende trein ingezet. De reizigers konden vanaf station Apeldoorn verder reizen. De Nederlandse Spoorwegen laat onderzoeken wat de oorzaak is van de brand in de ICE.
De ICE is een Duitse hogesnelheidstrein.
Sorry, Berlijn zei u? Nee. Maar u kunt wel verder reizen naar Klarenbeekquote:Er is geen vervangende trein ingezet. De reizigers konden vanaf station Apeldoorn verder reizen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:49 schreef b2py het volgende:
Gebruik de omreisroute of vraag het na bij een van onze medewerkers.
Dat zijn Kamerleden. Ministers komen uit een ander potje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:37 schreef b2py het volgende:
Jongens, help me even.
Ik kan die hele schultz niet terug vinden op de VVD website.
Ze stond niet op de kandidatenlijst..
http://site.vvd.nl/nieuws(...)atenlijst-vvd-bekend
Toch nog een ander op I&M?
Pimpel is niet resplichtig. En ja, dan wordt het staan en stapelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:35 schreef ArnosL het volgende:
Voor die internationale trein moet je toch een kaartje boeken? Hoe gaan ze dat dan doen als de volgende trein ook vol zit en er toch nog mensen naar Berlijn moeten?
Lekkere maatregel van de NS weer
Edith Schippers is ook minister.. Staat er wel opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn Kamerleden. Ministers komen uit een ander potje.
't Lijkt net een trollybusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Begint steeds meer een echte trein te worden!
In helder Nederlands, je rechten. Als plaatje, want om één of andere vage reden kon ik niet copypasten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
vuistregel: ga niet meer binnen 2 uur voor zonsondergang de deur uit, want de Hemel mag weten waar je de nacht moet doorbrengen.
Dan heeft het nog niet gewaaid, gevroren, geregend of gesneeuwd.
Kamerleden kunnen ministers/staatssecretarissen worden, maar ministers/staatssecretarissen hoeven niet per definitie uit de Tweede Kamer te komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Edith Schippers is ook minister.. Staat er wel op
De hele uitslag kunt u HIER downloadenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Edith Schippers is ook minister.. Staat er wel op
wordt met het powerpack een verkapte GTWquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:48 schreef James1988 het volgende:
Stadler heeft wat nieuws: de FLIRT 3. Nu ook leverbaar in diesel en hybride vorm.
Lees het zelf eens door. Effectively is het, in helder Nederlands, één grote wassen neus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
In helder Nederlands, je rechten. Als plaatje, want om één of andere vage reden kon ik niet copypasten.
[ afbeelding ]
Niet mee eens, je rechten staan er vrij duidelijk in. Het probleem is dat nog niet alle spoorwegmaatschappijen bekend zijn met de rechten die de reizigers hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees het zelf eens door. Effectively is het, in helder Nederlands, één grote wassen neus.
Ik bedoelde vooral het gedeelte over gratis maaltijden en verfrissingen, wat nog voor de zin ten einde is, de grond in geboord werd door wat gemompel over "redelijkerwijs".quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet mee eens, je rechten staan er vrij duidelijk in. Het probleem is dat nog niet alle spoorwegmaatschappijen bekend zijn met de rechten die de reizigers hebben.
Reizigers die vandaag onderweg waren naar Hannover/Berlijn en daar dankzij deze brand vandaag niet zijn gekomen dienen dus op z'n minst tickets te krijgen om de reis morgen alsnog te kunnen maken.
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef HeavenSmiles het volgende:
Konden de reizigers niet gewoon omreizen via Arnhem en vanaf daar met een ICE de goede kant op? Of mag dat niet zomaar.
Ah, bedoelde je dat. Daar geef ik je gelijk in.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral het gedeelte over gratis maaltijden en verfrissingen, wat nog voor de zin ten einde is, de grond in geboord werd door wat gemompel over "redelijkerwijs".
Toen dacht ik "oh ja, gaan we weer op DIE toer?"
en heb ik de rest verder niet gelezen.
IS DAT ZO RAAR DAN???
Ik zie het al voor me. Een rij met pizzabrommertjes bij de gestrande Thalysquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ah, bedoelde je dat. Daar geef ik je gelijk in.
Echter, er zijn wel situaties waarbij het simpelweg niet mogelijk is om reizigers van maaltijden e.d. te voorzien omdat het logistiek niet haalbaar is. Een Thalys die stilstaat op de brug over het Hollandsch Diep mag er dan wel leuk uitzien, het is niet echt haalbaar om voor een volle trein warme maaltijden te brengen. Tegen de tijd dat de bezorgers bij die trein zijn ligt of het eten in het water, of is het afgekoeld, of hebben vogels de schalen leeggegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |