Hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef maily het volgende:
als jullie dit topic nog vol willen krijgen vandaag... mogen jullie wel ff doorschrijven
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef maily het volgende:
maar jullie hebben het meer over de serie op dvd dan de "live" versie op tv....
Omdat wat op dvd uitgebracht wordt veelal beter is dan wat er nu op tv isquote:
hoe kan dat dan? meer achtergrondinfo? andere invalshoeken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Omdat wat op dvd uitgebracht wordt veelal beter is dan wat er nu op tv is
Omdat de serie toen gewoon veel beter wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
hoe kan dat dan? meer achtergrondinfo? andere invalshoeken?
ik ben het pas gaan volgen eind 2008... had natuurlijk weleens wat gehoord over de serie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat de serie toen gewoon veel beter wasDe cast was veel beter, mensen als Jef, Laura en Ludo hadden tenminste nog een echte rol van betekenis, het ging niet alleen maar over liefdesrelaties, de achtergrondmuziek was ook nog geweldig...
Het was gewoon allemaal veel gevarieerder toen. De schrijvers namen het genre ook niet zo serieus, in tegenstelling tot de huidige schrijvers. En daarnaast is het ook gewoon leuk om te zien hoe de serie is gestart en gegroeid in die seizoenen
Ik heb seizoen 1 t/m 6 (afl. 1 t/m 1145) op dvd en helemaal bekeken. De huidige serie volg ik niet echt, ik kijk wel altijd naar de shortiesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben het pas gaan volgen eind 2008... had natuurlijk weleens wat gehoord over de serie.
maar jij kijkt de dvd's en volgt het nu op tv?
Kun je nagaan hoe Laura er vroeger uitzagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:41 schreef maily het volgende:
heb méér dan 20 jaar Neighbours gekeken (via BBC), totdat ze stopten met de uitzendingen op de gewone zender.
en dan af en toe was het nog wel eens op de Belg, maar veel oudere afleveringen...
en dan die ouderwetse kapsels en kleren
Ach, het topic komt wel vol hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef maily het volgende:
waarom zet je niet elk stukje in een nieuwe post?
Dit is nog maar een korte samenvatting van de eerste zes seizoenenquote:en heel leuk dat je al die moeite doet, maar ik ga die echt niet allemaal bekijken hoor...
De classics zijn GE-WEL-DIG!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef maily het volgende:
waarom zet je niet elk stukje in een nieuwe post?![]()
en heel leuk dat je al die moeite doet, maar ik ga die echt niet allemaal bekijken hoor...
quote:Hoe, waar, wanneer wikipedia aan de informatie komt geen idee eigenlijk.
Echter GTST seizoen 8 staat bij ons op de release in april, seizoen 9 in juni en seizoen 10 in november.
In september staat seizoen 21 gepland.
Bedankt voor het compliment!
Met vriendelijke groet,
Anne Claire Klinkert
Just Bridge
Melkpad 51
1217 KB Hilversum - Netherlands
Jeetje, 4 seizoenen binnen 1 jaarquote:
Ook zijn Daniël, Suzanne en Roos als eindshot te zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef Frey het volgende:
Na volgend jaar zijn de jaren 90 dus helemaal op DVD verschenen.![]()
Omdat de heer Arnie Alberts dit seizoen aan het kijken is en misschien niet alles wilt weten. In dit geval geldt met spoilers: 'baat het niet dan schaadt het niet'.quote:
Haha ik wilde er al op reageren, dank maar ik heb lang genoeg de tijd gehad het te bekijken en nu moet ik de spoilers.maar gewoon ontwijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 03:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat de heer Arnie Alberts dit seizoen aan het kijken is en misschien niet alles wilt weten. In dit geval geldt met spoilers: 'baat het niet dan schaadt het niet'.
dat zit er wel in. ik moet echt mijn achterstand inhalen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jeetje, 4 seizoenen binnen 1 jaar
Dat betekent dat we dan 12 van de 23 seizoenen op DVD hebben en dan moet je nagaan dat we in 2010 maar 3 van de 20/21 hadden
Goed zo Bridge!
Dat was de eerste cliffhanger van seizoen 10 ja. Ludo die wilde dat Roos zijn bloed aan Stefano zou geven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 04:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
...:o Stefano ligt met bebloede hoofdwond op de bank bij LudoIs dit de eerste na de cliff, misschien? ...Meesterlijk muziekstuk van Ronald Schilperoort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |