quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh... Er schiet mij nu iets vaags omtrent hem te binnen:Insuline, meneer Benthem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Nee, niet zoiets. Het zou zelfs zomaar kunnen dat die man binnen een paar afleveringen weer verdwenen is en een nietszeggend karakter was, ik weet het niet meer 100% zeker namelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, niet zoiets. Het zou zelfs zomaar kunnen dat die man binnen een paar afleveringen weer verdwenen is en een nietszeggend karakter was, ik weet het niet meer 100% zeker namelijk.
EDIT: Net even opgezocht via Google:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Een beetje zoals de afgelopen twee seizoenen dus één grote zijstraat was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Fixedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een beetje zoals de afgelopen vier seizoenen dus één grote zijstraat was.
...De twee seizoenen voor de afgelopen twee seizoenen waren geen zijstraatje, dat was een schimmig steegje.quote:
Dat zouden seizoen 21, 22 en het huidige seizoen dan ook moeten zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...De twee seizoenen voor de afgelopen twee seizoenen waren geen zijstraatje, dat was een schimmig steegje.
Huh wat? Sorry, mijn account was even gehackt door een ip-adres wat is te traceren tot ene R.G:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zouden seizoen 21, 22 en het huidige seizoen dan ook moeten zijn eigenlijk
Slecht, I knowquote:Het is een zijstraatje! Of nou ja, in ieder geval meer dan een schimmig steegje... Hoe dan ook is het een schimmig zijstraatje.
Maar een seizoen 20 krijgt wel een Special Edition (quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Huh wat? Sorry, mijn account was even gehackt door een ip-adres wat is te traceren tot ene R.G:
[..]
Slecht, I knowNah weetje, het zijn afgezaagde en niet bijblijvende seizoenen naar mijn idee.
Hij was te flauwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jammer, heb ik 'm net niet kunnen lezen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij was te flauwNah; Die box is expres gedaan. Bing met zijn 'Ik moet poepen!'-kop zat in dat seizoen en MOCHT hij nou eenmaal gaan scheiten wanneer die box openligt, dan zou het vreselijk stinken bij de arme ziel die dat seizoen heeft gekocht (Al vraag je dan ook wel redelijk om stront.
). Dus daarom een éxtra beschermende doos eromheen.
Het is een kistjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
De zijkanten van het deksel van de box zijn trouwens niet zo groot als het andere gedeelte: het deksel gaat er maar gedeeltelijk overheen
Hier te zien:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Spoiler over Emma:Waarom is dat in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ach ja..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het lelijkIk bedoel, als je hem rechtop zou willen zetten, ziet het er niet uit
Yep, aan het begin van seizoen 7 speelde Lotte nog even de rol van Dian. Het personage vertrok toen een paar weken op vakantie om alles te verwerken, en toen Dian terugkwam werd ze weer gespeeld door Chris, die inmiddels in real-life was bevallen en wiens zwangerschapsverlof er op zatquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef LetsGame het volgende:
Ik vraag mij dus af. Dian mist op de castfoto van seizoen 7, was ze ook een tijdje niet te zien op TV toentertijd?
Aaaahhh! Bedankt voor de heldere uitleg!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, aan het begin van seizoen 7 speelde Lotte nog even de rol van Dian. Het personage vertrok toen een paar weken op vakantie om alles te verwerken, en toen Dian terugkwam werd ze weer gespeeld door Chris, die inmiddels in real-life was bevallen en wiens zwangerschapsverlof er op zat
Toen die castfoto werd gemaakt, was Chris (waarschijnlijk) nog met zwangerschapsverlof, vandaar
Over Kim en Julian: ik denk dat de makers intussen al wisten dat Kim populair was geworden onder de kijkers, dus die bleef sowieso. De reden dat Julian mocht blijven zou kunnen zijn dat Reinout besloot de serie te verlaten, en de makers dus een nieuwe "zoon" voor Robert en Laura wilden creëren, wat dus Julian werd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Aaaahhh! Bedankt voor de heldere uitleg!
EDIT: Ze was alleen in september en half-oktober afwezig zo te lezen, wel een beetje raar dat Kim en Julian er al op zaten terwijl pas later besloten werd dat ze mochten blijven![]()
Klinkt inderdaad logisch jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over Kim en Julian: ik denk dat de makers intussen al wisten dat Kim populair was geworden onder de kijkers, dus die bleef sowieso. De reden dat Julian mocht blijven zou kunnen zijn dat Reinout besloot de serie te verlaten, en de makers dus een nieuwe "zoon" voor Robert en Laura wilden creëren, wat dus Julian werd.
Echt weten doe ik het niet, maar dit klinkt wel plausibel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |