Hou toch je waffel man, mijn weekend zit er al op!1111quote:
Ookohhhh neeeeeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou toch je waffel man, mijn weekend zit er al op!1111
JAAAAAAAquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
HIER IS JULLIE FAVORIETE 3RDROCKWOCKIE WEER! HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOM DAN GEZELLIG IN DE KRING ZITTEN, PAK ROOSVICEE EN NIBB-IT EN FEEST MEEquote:
Ik las eerst 'Kroeg' en dacht al van wtf moet je met Roosvicee in de kroegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
KOM DAN GEZELLIG IN DE KRING ZITTEN, PAK ROOSVICEE EN NIBB-IT EN FEEST MEE![]()
![]()
![]()
![]()
3rdRock en kroeg.....nee, je kent me nog niet goed genoegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik las eerst 'Kroeg' en dacht al van wtf moet je met Roosvicee in de kroeg.
BIER![]()
en daar is tante Kniesoor! kom kindertjes, allemaal: "Hallo tante Kniesoor" zeggen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:06 schreef minthy het volgende:
Met z'n tweetjes kan je helemaal geen kring vormen
En nu wil ik niet meer meedoenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar is tante Kniesoor! kom kindertjes, allemaal: "Hallo tante Kniesoor" zeggen!
1
2
3
HALLO TANTE KNIESOOR!
je hebt Tante Zuurpruim ook meegenomen?quote:
Ik ben er klaar mee!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt Tante Zuurpruim ook meegenomen?Gezellig
![]()
gezellig! nou, met zijn vijven kun je best een kring vormenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee!!
*slaat deur van topic achter zich dicht en loopt stampvoetend weg*
Zo, heb je Miss Borderline er ook bij
twitter:Tijmenl twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 18:05:36@Modernegezegden geen Tourwinnaars van 99 tot en met 05. Wel krijgt Armstrong met terugwerkende kracht de bolletjestruien van die jaren. reageer retweet
quote:
dat heb je ok wel eens geiler gezegdquote:
ben je een h vergeten? Do the gast?quote:
D.oh!quote:
Je komt nog wel weer toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee!!
*slaat deur van topic achter zich dicht en loopt stampvoetend weg*
Zo, heb je Miss Borderline er ook bij
Mogen we een nibit ketting maken van chips en dropveters? Jaaah mag het?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
KOM DAN GEZELLIG IN DE KRING ZITTEN, PAK ROOSVICEE EN NIBB-IT EN FEEST MEE![]()
![]()
![]()
![]()
?
natuurlijk henkie! maar de dropveter niet gebruiken om iemand te wurgen he!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mogen we een nibit ketting maken van chips en dropveters? Jaaah mag het?![]()
ze doet het met...quote:
wat krijgen die kinderen wel niet voor harenquote:
hoi! kom je ook in de kring? henkie heeft dropveternibbitkettings gemaakt en er is roosvicee! en er doe mannen raar op de radioquote:
Dropveternibbitketttingsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi! kom je ook in de kring? henkie heeft dropveternibbitkettings gemaakt en er is roosvicee! en er doe mannen raar op de radio![]()
![]()
ja, henk is retro bezigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
DropveternibbitketttingsPotverdorie, dat was ik alweer vergeten
Nu ik er zo over nadenk, klinkt het heel smerig. Hoe heb ik dat ooit kunnen eten?quote:
haal morgen een zak nibb-it rings (bestaan die eigenlijk nog) en een zak dropveters en post het resultaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk, klinkt het heel smerig. Hoe heb ik dat ooit kunnen eten?
Als daar tijd voor is, wellichtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haal morgen een zak nibb-it rings (bestaan die eigenlijk nog) en een zak dropveters en post het resultaat
ontbijtkoek met pindakaas.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als daar tijd voor is, wellichtIk zit na te denken over wat voor vreemde combi's ik als kind nog meer at.
Hmnee, ik at vaak brood met pindakaas en suiker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ontbijtkoek met pindakaas.
brood met pindakaas en kaas
ik ook. dat is niet heel vreemd. net als pindakaas met hagelslag of met sambal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmnee, ik at vaak brood met pindakaas en suiker.
Dat klinkt heel viesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook. dat is niet heel vreemd. net als pindakaas met hagelslag of met sambal.
ik heb een pot waar maar 1 portie uit is. en die staat er al maanden....maar eens weggooien. bij pa en ma eet ik het wel altijd. pindakaas en hagelslag ftwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat klinkt heel viesSowieso eet ik eigenlijk bijna nooit pindakaas tegenwoordig.
op 16nov zal ik mijn vuist eens op jouw hoofd klooienquote:
Daar kan je niet eens bij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op 16nov zal ik mijn vuist eens op jouw hoofd klooien
ik neem een trapje meequote:
hij stopt. hij gaat op zijn slet liggenquote:
ik heb zelden zoiets onleuks gehoordquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
LolSloeg opzich niet echt aan volgens mij.
Sinds EW best eentonig, hetzelfde en niet-vernieuwend is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef AapjeAapje het volgende:
sinds wanneer gaan 3fmtopics zo langzaam tijdens ekstra weekend
jamaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds EW best eentonig, hetzelfde en niet-vernieuwend is.
aapjeaapjeaapjeaapjeooooooooolifantaaapjeaapjeooooooolifantaapjeaapjeaapjeaapjequote:
ja dat ben ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
aapjeaapjeaapjeaapjeooooooooolifantaaapjeaapjeooooooolifantaapjeaapjeaapjeaapje
geen idee. ik kan me de vorige foto's niet meer herinnerenquote:
daar kan ik mij iets bij voorstellen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht dat het dragen van hakken ook niet goed is voor de spieren in je kuiten/enkels.
Ik geloof dat het iets te maken had met het oprekken dan wel verkorten van je spieren. Voor mij is het sowieso niet goed om dagenlang op hakken te lopen. Ach, ik ben toch al lang zatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar kan ik mij iets bij voorstellen....
u nuttigt veel alcohol?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat het iets te maken had met het oprekken dan wel verkorten van je spieren. Voor mij is het sowieso niet goed om dagenlang op hakken te lopen. Ach, ik ben toch al lang zat
Nee, dat is het probleem nietquote:
Hoelang?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat het iets te maken had met het oprekken dan wel verkorten van je spieren. Voor mij is het sowieso niet goed om dagenlang op hakken te lopen. Ach, ik ben toch al lang zat
nou ja, je zei dat je al lang zat was...dus vandaagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem nietM'n eigen enkels zijn het probleem
Oh, zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ja, je zei dat je al lang zat was...dus vandaag
en ik moet zeggen...ik kan ook niet te lang op hakken lopen...
Dat dus. Wordt echt tijd dat ze eens gaan vernieuwen... Maar ja, of ze dat ooit gaan doen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds EW best eentonig, hetzelfde en niet-vernieuwend is.
Ik ook totaal niet. Ik luister vaker niet dan wel. Schakel meestal rond 22u bij Stenders wel weer inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus. Wordt echt tijd dat ze eens gaan vernieuwen... Maar ja, of ze dat ooit gaan doen...
Heb "gek genoeg" ook niet het gevoel iets te hebben gemist de afgelopen 2 maanden...
nope:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Is dit een nieuwe track ofzo? Nog nooit gehoord en 3FMFan kent hem ook niet.
Neuh, je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:35 schreef Qunix het volgende:
Ze doet leuk mee, maar vind het vervelend worden. Ik ben vast de enige.
Sowieso Doquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:35 schreef Qunix het volgende:
Ze doet leuk mee, maar vind het vervelend worden. Ik ben vast de enige.
ik heb zin om met een leuke meid onder een fleecedekentje Home Alone te kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:38 schreef CindieY het volgende:
Ja, nu heb ik zin om te checken of ik warme choco kan fabriceren, met hun kerstliedjes
Ze moet (gelukkig) om 9 uur weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga wel weer rond 22u inschakelen
D'OH!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:52 schreef minthy het volgende:
Schakel net in, en het enige dat ik hoor is "WHAAAWHAAAWHAAAAA"
Misschien is ze al lang gestopt met roken? Tering, niet iedereen rookt voor altijd en ook niet elk kuchje is een rokerskuchjequote:
ze presenteert een hypdoseshowquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:55 schreef CindieY het volgende:
Waarom nodigen ze eigenlijk iemand uit die nauwelijks een half uur aanwezig kan zijn?
Boeie...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien is ze al lang gestopt met roken? Tering, niet iedereen rookt voor altijd en ook niet elk kuchje is een rokerskuchje
Leuk gevondenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Boeie...Sinds dat ene moment zit ze eraan vast (net een verslaving).
Zodat ze niet teveel overlast geeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:55 schreef CindieY het volgende:
Waarom nodigen ze eigenlijk iemand uit die nauwelijks een half uur aanwezig kan zijn?
sodimitriop. maar laatste keerquote:
Goh, sinds vorige week ben ik er dan toch al achter hoe die plaat heetquote:
Geen Shazam oid?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goh, sinds vorige week ben ik er dan toch al achter hoe die plaat heet
steeds als ie op de radio was de afgelopen maanden kondigden ze `m niet af
Dit is pas een douche muts om je haren droog te houden:
[ afbeelding ]![]()
tot later!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef Qunix het volgende:
Zo, en ik ben even weg... Tot bij Stenders
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 21:16:32Wat doen echte rockers op de boterham? Metallikaas reageer retweet
Darudequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
Ik moet bij DJ Sandstorm altijd standaard aan dit nummer denken:
Jawel maar meestal was `t uiteraard in de autoquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 21:16:32Wat doen echte rockers op de boterham? Metallikaas reageer retweet
![]()
![]()
Ik niet, ga zo een knetterlange warme douche nemenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
Nou, eens even zien hoe lang ik 't volhoud om Stenders te luisteren.
Lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, ga zo een knetterlange warme douche nemen
Zal vast aan het weer liggen, ook hier onrustigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
LekkerIk weet zelf niet waar ik zin in heb, beetje onrustig
Zit te twijfelen tussen film kijken, radio luisteren of lezen
Daar heb ik dan weer geen last van. Net Louis Theroux aangezet, maar geen zin in. Toen S.S. Droomtrooper en die is nog geen 10 minuten bezig of ik heb daar ook al geen zin meer in. Ik geloof dat ik maar even een handstand ga doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal vast aan het weer liggen, ook hier onrustig![]()
Krijg de kop niet leeg
Ook een goed idee, leuk te combineren met een douche ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van. Net Louis Theroux aangezet, maar geen zin in. Toen S.S. Droomtrooper en die is nog geen 10 minuten bezig of ik heb daar ook al geen zin meer in. Ik geloof dat ik maar even een handstand ga doen
Lijkt me beetje gladjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook een goed idee, leuk te combineren met een douche ook
SS Doomtrooperquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van. Net Louis Theroux aangezet, maar geen zin in. Toen S.S. Droomtrooper en die is nog geen 10 minuten bezig of ik heb daar ook al geen zin meer in. Ik geloof dat ik maar even een handstand ga doen
werd ergens omschreven als een kruising tussen The Hulk en Allo Allo. al is Allo Allo grappiger...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
Ik zie net dat ik er een R tussen heb weten te proppenIk kijk em een andere keer wel.
Wa's dat nou weer voor combi?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werd ergens omschreven als een kruising tussen The Hulk en Allo Allo. al is Allo Allo grappiger...
nja, heel slecht nepduits met een allesvernietigend monster. ik heb me ziek gelachenquote:
Dat 'nepduits' was ik al achter jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heel slecht nepduits met een allesvernietigend monster. ik heb me ziek gelachen
het mooie is....de CGI is zo slecht dat bijvoorbeeld het monster geen schaduw heeft...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat 'nepduits' was ik al achter ja
Ik kijk net even naar de tv, die gevechtsvliegtuigen in de luchtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het mooie is....de CGI is zo slecht dat bijvoorbeeld het monster geen schaduw heeft...
heb toevallig een paar dagen geleden Ed Wood met Depp gezien (uit 1994 ofzo). ook een jonge Depp, maar wel zwartwitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk net even naar de tv, die gevechtsvliegtuigen in de luchtIk geef het op. Morgenavond/nacht Sleepy Hollow. Jonge Johnny Depp
Ik vind 't ook wat depri.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef minthy het volgende:
Douchen. Kom vast nog wel wat scheermesjes tegen
altijd Down The Road en niet Across The Street. zomaar een tipjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef minthy het volgende:
Douchen. Kom vast nog wel wat scheermesjes tegen
SPOILER: vrijdag de 13 26-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
halloquote:
nibbitsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hallo
wil je een nibbitdropveterketting?
henkie heeft ze gemaakt. pak er 1, pak een stoel en kom gezellig in de kring zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ow, daarom was het zo stilquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
Streams kunnen weer uit hoor, ben klaar met douchen
Jij streamt je douchesessies?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
Streams kunnen weer uit hoor, ben klaar met douchen
noobalert!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij streamt je douchesessies?
Ik gok van welquote:
Wist je dat nog niet dan??quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hee, pst.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had nog zo gevraagd geen caps te posten hierquote:
Rotding, hang mezelf elke keer bijna op met die ritssluitingquote:
Sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had nog zo gevraagd geen caps te posten hier
ik straal je al mijn warmte toequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
Het vriest hier potverdorie alEn m'n ouders laten het raampje van het toilet en de badkamer vrijwel het hele jaar door open, dus ik probeer weer op te warmen.
Daar had ik gelukkig op tijd aan gedachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
Het vriest hier potverdorie alEn m'n ouders laten het raampje van het toilet en de badkamer vrijwel het hele jaar door open, dus ik probeer weer op te warmen.
M'n ouders doen em een keer dicht als ze em los moeten wrikken omdat ie vastgevroren isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar had ik gelukkig op tijd aan gedacht![]()
Slaapkamer zal wel stervenskoud zijn straks... Ook niet erg
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n ouders doen em een keer dicht als ze em los moeten wrikken omdat ie vastgevroren isIk stel elk toilet- en badkamerbezoek dan ook zo lang mogelijk uit momenteel
Ja sorryquote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok van wel
[..]
Wist je dat nog niet dan??
is niet erg hoor. we vinden je nog steeds liefquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorryIk ben er niet verbaasd over hoor.
[..]
Nee.
Staat hier ook aan, helaas moet daarvoor de achterdeur een stukje openquote:
Dat absoluut! En ondanks dat Mexicanobakker en ik het zelden eens zijn, vind ik het toch wel een mopjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is niet erg hoor. we vinden je nog steeds lief
Heeft hier geen zin want de droger staat zo'n 25 meter van de achterdeur vandaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Staat hier ook aan, helaas moet daarvoor de achterdeur een stukje open![]()
Hele lange slangquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft hier geen zin want de droger staat zo'n 25 meter van de achterdeur vandaan
verkapte "ik woon groot" postquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft hier geen zin want de droger staat zo'n 25 meter van de achterdeur vandaan
that's what she saidquote:
Hier niet, hier moet een slang naar buiten. Beetje pauper, maar het ding doet wat het moet doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
er zit een rooster in de muur die voor de afvoer zorgt
Was jij dat?quote:
Zo deden we dat vroeger ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier niet, hier moet een slang naar buiten. Beetje pauper, maar het ding doet wat het moet doen
Die 'she'.quote:
whehehequote:
Vroeger hingen we dat op een lijntjequote:
quote:
Ik ben het kwijt nu...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whehehe![]()
nee, dat was iemand anders.......de pastorette
Ik had ooit wel een rekjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger hingen we dat op een lijntje![]()
Werkte ook prima, maar dit is toch handiger
Dat ben ik het al sinds ik hier vanavond binnen ben gekomen.quote:
of jij ooit mijn piemelot een grote slang hebt genoemd. en toen zei ik: nee, dat was een pastorettequote:
Iets jonger toch?quote:
ik heb het nooit gehad...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ben ik het al sinds ik hier vanavond binnen ben gekomen.
Rekje heb ik ook nog wel! Wasmolen (voor buiten) heb ik weggegevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ooit wel een rekje
Lijntjes waren niet zo mijn ding
Och armequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ben ik het al sinds ik hier vanavond binnen ben gekomen.
Wasmolen heb ik dan weer nooit gehadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Rekje heb ik ook nog wel! Wasmolen (voor buiten) heb ik weggegeven
Ik kan het me zo niet herinnerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of jij ooit mijn piemelot een grote slang hebt genoemd. en toen zei ik: nee, dat was een pastorette![]()
maar wellicht heb jij het ook gezegd, dat weet ik niet meer
Zeg, ik moet nog wat eten hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of jij ooit mijn piemelot een grote slang hebt genoemd. en toen zei ik: nee, dat was een pastorette![]()
maar wellicht heb jij het ook gezegd, dat weet ik niet meer
ik heb nog lauwwarme pap voor jequote:
3rdRock, goed voor de lijnquote:
Oh echt... En dan ook ondertitelen in het Haagsquote:
XFwattes??quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef D. het volgende:
Ik kijk XFA. Volgens mij wel vaker als ik hier zit
Naja, vind de radio ook niet veel soeps... Kan het me wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:19 schreef D. het volgende:
Ik kijk XFA. Volgens mij wel vaker als ik hier zit
quote:
aha. ik kijk nietquote:
hoezo? kom ik zo anti-idols-xfa en weet ik wat over? ik kijk het trouwens nooit, geen van die shows, maar ik ben wel Carly Rae en Kelly Clarkson fanquote:
Nee, dat je het toevallig nu dat ik het doe en hier post ook aan het kijken was bedoel ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? kom ik zo anti-idols-xfa en weet ik wat over? ik kijk het trouwens nooit, geen van die shows, maar ik ben wel Carly Rae en Kelly Clarkson fan
Nee, moet nog van Evertjan info krijgen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
eej Pino, heb je de gegevens al doorgegeven aan die Toppopdude?
ah, op die fietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat je het toevallig nu dat ik het doe en hier post ook aan het kijken was bedoel ik
DE LUL!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, moet nog van Evertjan info krijgen.
Jepsen! deed mee aan Canadaidols ofzo.quote:
Owquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Jepsen! deed mee aan Canadaidols ofzo.
Die heb ik al een paar dagen niet meer gezien, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, moet nog van Evertjan info krijgen.
Heb em nog een mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar dagen niet meer gezien, geloof ik.
Jaja, ik legde de link nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |