Hou toch je waffel man, mijn weekend zit er al op!1111quote:
Ookohhhh neeeeeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou toch je waffel man, mijn weekend zit er al op!1111
JAAAAAAAquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
HIER IS JULLIE FAVORIETE 3RDROCKWOCKIE WEER! HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOM DAN GEZELLIG IN DE KRING ZITTEN, PAK ROOSVICEE EN NIBB-IT EN FEEST MEEquote:
Ik las eerst 'Kroeg' en dacht al van wtf moet je met Roosvicee in de kroegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
KOM DAN GEZELLIG IN DE KRING ZITTEN, PAK ROOSVICEE EN NIBB-IT EN FEEST MEE![]()
![]()
![]()
![]()
3rdRock en kroeg.....nee, je kent me nog niet goed genoegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik las eerst 'Kroeg' en dacht al van wtf moet je met Roosvicee in de kroeg.
BIER![]()
en daar is tante Kniesoor! kom kindertjes, allemaal: "Hallo tante Kniesoor" zeggen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:06 schreef minthy het volgende:
Met z'n tweetjes kan je helemaal geen kring vormen
En nu wil ik niet meer meedoenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar is tante Kniesoor! kom kindertjes, allemaal: "Hallo tante Kniesoor" zeggen!
1
2
3
HALLO TANTE KNIESOOR!
je hebt Tante Zuurpruim ook meegenomen?quote:
Ik ben er klaar mee!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt Tante Zuurpruim ook meegenomen?Gezellig
![]()
gezellig! nou, met zijn vijven kun je best een kring vormenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee!!
*slaat deur van topic achter zich dicht en loopt stampvoetend weg*
Zo, heb je Miss Borderline er ook bij
twitter:Tijmenl twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 18:05:36@Modernegezegden geen Tourwinnaars van 99 tot en met 05. Wel krijgt Armstrong met terugwerkende kracht de bolletjestruien van die jaren. reageer retweet
quote:
dat heb je ok wel eens geiler gezegdquote:
ben je een h vergeten? Do the gast?quote:
D.oh!quote:
Je komt nog wel weer toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee!!
*slaat deur van topic achter zich dicht en loopt stampvoetend weg*
Zo, heb je Miss Borderline er ook bij
Mogen we een nibit ketting maken van chips en dropveters? Jaaah mag het?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
KOM DAN GEZELLIG IN DE KRING ZITTEN, PAK ROOSVICEE EN NIBB-IT EN FEEST MEE![]()
![]()
![]()
![]()
?
natuurlijk henkie! maar de dropveter niet gebruiken om iemand te wurgen he!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mogen we een nibit ketting maken van chips en dropveters? Jaaah mag het?![]()
ze doet het met...quote:
wat krijgen die kinderen wel niet voor harenquote:
hoi! kom je ook in de kring? henkie heeft dropveternibbitkettings gemaakt en er is roosvicee! en er doe mannen raar op de radioquote:
Dropveternibbitketttingsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi! kom je ook in de kring? henkie heeft dropveternibbitkettings gemaakt en er is roosvicee! en er doe mannen raar op de radio![]()
![]()
ja, henk is retro bezigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
DropveternibbitketttingsPotverdorie, dat was ik alweer vergeten
Nu ik er zo over nadenk, klinkt het heel smerig. Hoe heb ik dat ooit kunnen eten?quote:
haal morgen een zak nibb-it rings (bestaan die eigenlijk nog) en een zak dropveters en post het resultaatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu ik er zo over nadenk, klinkt het heel smerig. Hoe heb ik dat ooit kunnen eten?
Als daar tijd voor is, wellichtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haal morgen een zak nibb-it rings (bestaan die eigenlijk nog) en een zak dropveters en post het resultaat
ontbijtkoek met pindakaas.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als daar tijd voor is, wellichtIk zit na te denken over wat voor vreemde combi's ik als kind nog meer at.
Hmnee, ik at vaak brood met pindakaas en suiker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ontbijtkoek met pindakaas.
brood met pindakaas en kaas
ik ook. dat is niet heel vreemd. net als pindakaas met hagelslag of met sambal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmnee, ik at vaak brood met pindakaas en suiker.
Dat klinkt heel viesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook. dat is niet heel vreemd. net als pindakaas met hagelslag of met sambal.
ik heb een pot waar maar 1 portie uit is. en die staat er al maanden....maar eens weggooien. bij pa en ma eet ik het wel altijd. pindakaas en hagelslag ftwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat klinkt heel viesSowieso eet ik eigenlijk bijna nooit pindakaas tegenwoordig.
op 16nov zal ik mijn vuist eens op jouw hoofd klooienquote:
Daar kan je niet eens bij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op 16nov zal ik mijn vuist eens op jouw hoofd klooien
ik neem een trapje meequote:
hij stopt. hij gaat op zijn slet liggenquote:
ik heb zelden zoiets onleuks gehoordquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
LolSloeg opzich niet echt aan volgens mij.
Sinds EW best eentonig, hetzelfde en niet-vernieuwend is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef AapjeAapje het volgende:
sinds wanneer gaan 3fmtopics zo langzaam tijdens ekstra weekend
jamaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds EW best eentonig, hetzelfde en niet-vernieuwend is.
aapjeaapjeaapjeaapjeooooooooolifantaaapjeaapjeooooooolifantaapjeaapjeaapjeaapjequote:
ja dat ben ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
aapjeaapjeaapjeaapjeooooooooolifantaaapjeaapjeooooooolifantaapjeaapjeaapjeaapje
geen idee. ik kan me de vorige foto's niet meer herinnerenquote:
daar kan ik mij iets bij voorstellen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht dat het dragen van hakken ook niet goed is voor de spieren in je kuiten/enkels.
Ik geloof dat het iets te maken had met het oprekken dan wel verkorten van je spieren. Voor mij is het sowieso niet goed om dagenlang op hakken te lopen. Ach, ik ben toch al lang zatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar kan ik mij iets bij voorstellen....
u nuttigt veel alcohol?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geloof dat het iets te maken had met het oprekken dan wel verkorten van je spieren. Voor mij is het sowieso niet goed om dagenlang op hakken te lopen. Ach, ik ben toch al lang zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |