Goed nummer.quote:
Van Stevie h.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Edit- wat een zeiknummer eigenlijk
Gewoon vermanend toespreken. Werkt altijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar dat klinkt alleen mooi keihard en mijn labtop heeft echt een kutgeluid
Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon vermanend toespreken. Werkt altijd.
Georgiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Edit- wat een zeiknummer eigenlijk
En dat nummer kan ik dus echt gewoon helemaal grijsdraaien hequote:
quote:
Hij heeft lekkere nummers en mixjes!quote:
ow wist niet dat het nog maar een broekje wasquote:Op donderdag 1 november 2012 12:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hij heeft lekkere nummers en mixjes!
Daarbij denkende dat het nog een kleine snotneus is:
[ afbeelding ]
dwdd netquote:
Pulpquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:47 schreef MalenaScordia het volgende:
Ik ken eigenlijk vooral deze omdat iemand me die jren geleden es stuurde
tekst
Vanaf 4:54quote:
Claptonquote:
Holy Fuck Semtex mijn favoriete band all timequote:
Goed bezigquote:
Net zo geniaalquote:
Spiderlandquote:
Een van de belangrijkste voorlopers op het gebied van post/mathrock en post-hardcore. Jarenlang underrated geweest totdat Steve Albini himself met een review kwam waarin hij aangaf dat het een van de beste albums was die hij ooit gehoord had. Het album is zo belachelijk intens en duister, te bizar voor woorden.quote:
Ik bedoel... what the actual fuck...quote:The recording sessions for Spiderland are reputed to have been difficult for the members of the band and were, according to AllMusic, "intense, traumatic and one more piece of evidence supporting the theory that band members had to be periodically institutionalized during the completion of the album."[6] Rumors circulated that at least one member of Slint had been checked into a psychiatric hospital.[7] Walford later addressed these stories in an article in Select by saying, "[We were] definitely trying to be serious about things, pretty intense, which made recording the album kinda stressful."[7] The recording was completed in four days.[5]
Echte grootheden worden pas jaren later begrepen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:27 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste voorlopers op het gebied van post/mathrock en post-hardcore. Jarenlang underrated geweest totdat Steve Albini himself met een review kwam waarin hij aangaf dat het een van de beste albums was die hij ooit gehoord had. Het album is zo belachelijk intens en duister, te bizar voor woorden.
[..]
Ik bedoel... what the actual fuck...![]()
Nu:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
Rudeboy iddDoet me denken aan dit nummer
(staat nu ook op)
Daar vind ik dus geen ruk aan. Overhypte Engelse band voor pubermeisjes.quote:
Even opgezocht:quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef vosss het volgende:
Geen idee. 90s zender op radio via de kabel (Ziggo)
Klinkt als een neger in elk geval. Of 2. 1 ervan is dik en homo zo te horen!
Ik wou echt dat ik die band ooit live had gezien. Wat een helden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef tong80 het volgende:
Opa wordt oud. Fucking 25 jaar geleden stond ik daar te springen.
Kan geen rollator van Golfer tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |