SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers hier gewenst.
Als jij het had geopend, was ik boos geworden, anders niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is al boos op mij en ik wilde haar dat niet aandoen...
Weet ik tog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als jij het had geopend, was ik boos geworden, anders niet.
jou ::$$:$quote:
Adoraquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaof heeft hij al iets met adora?
Ik lees, leg weg, en kijk nooit meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Snowmeisje waarom geef je nooit antwoord op whap?
wat een playerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaof heeft hij al iets met adora?
haten opquote:
Translation: Je bent niet interessant genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lees, leg weg, en kijk nooit meerik weet niet antwoorden is te mainstream
kuthipster onze bromance is overquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lees, leg weg, en kijk nooit meerik weet niet antwoorden is te mainstream
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga een online verslag bijhouden voor de lobi tussen AJ en Roald
Ik tussen Dimmie en jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga een online verslag bijhouden voor de lobi tussen AJ en Roald
zie het volgende week bij PUB SC @ FOK!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Zal het ekte lobi zijn, of kiest AJ voor de jongen die met haar op reis was?! Zal Roald voor AJ kiezen of voor Adora..
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Zal het ekte lobi zijn, of kiest AJ voor de jongen die met haar op reis was?! Zal Roald voor AJ kiezen of voor Adora..
oblivionquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga dadelijk skyrim of oblivion doen.
Hihi jij zei poesquote:
SCHRIJF OP SCHRIJF OPquote:
Stalker tochquote:
I know, maar ik mag geen huisdier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
maar die zijn zo schattig
Allergisch ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know, maar ik mag geen huisdier.
Vuile lurkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Calipso het volgende:
Hoiik ben Tim en ik zag deze sc en dacht laat ik maar eens wat zeggen
. Ik lurk al een tijdje mee.
Hoi Tim, heb je een zusje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Calipso het volgende:
Hallo Tim.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Calipso het volgende:
Hoi Timquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Calipso het volgende:
Hoiiii.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Calipso het volgende:
Komt omdat je DM stuurdequote:
LURKERquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Calipso het volgende:
Nee, mijn ouders vinden het vervelend ivm vakanties, en mijn moeder is bang voor honden en katten en hamstersquote:
quote:
Dit.quote:
pics van 13 jarigequote:
Maar ik stuur normaal gesproken alleen dms via iPod. Fokken is kut dan.quote:
Die laatste is wel een waardeloze leugenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders vinden het vervelend ivm vakanties, en mijn moeder is bang voor honden en katten en hamsters
wattanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je had nooit deze info mogen geven.
Vrijgezel of niet?quote:
Helderziendquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik stuur normaal gesproken alleen dms via iPod. Fokken is kut dan.
Dus dat je dat wist is eng.
Vrijgezel mag ook hoor maar inderdaad alles kan kapotquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrijgezel of niet?
Geo is hier de player en die houdt van uitdaging, als ze bezet is moet je haar naar hem sturen.
Niemand gelooft je Ro-ald.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
Wat Calipso stuurt gewoon pics van zijn 18 jarige zus in mijn dm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe oud ben je zelf?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Calipso het volgende:
Ik weet niet of je jezelf moet voorstellen met een foto??
Nee jezelf niet alleen pics van je zusje(s)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Calipso het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niemand gelooft je Ro-ald.Is goed ik stuur je in een dm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, alleen je zussenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Calipso het volgende:
jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Calipso het volgende:
Echt hea, hamsters zijn lief klein en schattigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Die laatste is wel een waardeloze leugen
bang zijn voor hamsters
SPOILER: niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh geilwijf man, wat is haar nummer?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2012 17:38:19 ]
Die dingen bijtenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Die laatste is wel een waardeloze leugen
bang zijn voor hamsters
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILER: niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh geilwijf man, wat is haar nummer?![]()
Geo
![]()
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:36 schreef Ro-ald het volgende:
Wat Calipso stuurt gewoon pics van zijn 18 jarige zus in mijn dm![]()
In de nacht heb je wel fun met ze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea, hamsters zijn lief klein en schattig
Ik had er een voor 3 jaar, mijn moeder heeft hem geen een keer aangeraakt
De hele tijd door ja..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Calipso het volgende:
Naja als jullie telkens zeuren ovfer zusjes.. gaat dat hier vaker zo?
Met honden, ze werd in thailand aangevallen door 5 herdersquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
In de nacht heb je wel fun met ze.
Maar heeft je ma een slechte ervaring met dieren gehad ofzo?
Ik ben een keer aangevallen door een mopshond!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met honden, ze werd in thailand aangevallen door 5 herders
Dankjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Smakelijk en veel plezier
En denk aan mij.
Herders zijn over het algemeen lastige honden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met honden, ze werd in thailand aangevallen door 5 herders
Ik probeer pics van zijn 13jarige zusje te krijgen dus laat me!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou je hand voor je kont want Appelcake en Hooidraad en gaygayuim en cosmo lopen rond.
Ah vandaar die post over ik wil anal joy ..quote:
Anaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah vandaar die post over ik wil anal joy ..
Opzich wel slim afgekeken bij de Marokkaanse meisjes, als je pa dan gaat voelen dan weet hij dat je nog steeds maagd bent maar onder tussen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
Angel houdt je moeder ook niet van katten? Die doen jullie toch altijd in de soep?
de fuckquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
Angel houdt je moeder ook niet van katten? Die doen jullie toch altijd in de soep?
Niet alle Aziaten zijn zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
ik ben ziek, kan niet helder nadenken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu had je moeten zeggen "bewijs het tegendeel dan, pics van je booty" . Gemiste kans.
Ik hbe hipsterkleren gekocht. Nu ben ik, inclusief Apple producten, bijna helemaal compleet. Alleen nog een hipsterbril.quote:
Nooit en nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al geprobeerd? Of met je vinger gewoon?
ze gaan je niet bedriegen neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze zijn de enigen die oprecht van mij houden
Mijn moeder denkt van welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Herders zijn over het algemeen lastige honden.
Maar kan je haar niet aan het verstand brengen dat niet elk dier zo is ?
Ik koop dan weer geen hipsterkleding, ik koop een jurk en sneakers eronder dat is pas hip.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hbe hipsterkleren gekocht. Nu ben ik, inclusief Apple producten, bijna helemaal compleet. Alleen nog een hipsterbril.
ben je homo ofsoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik koop dan weer geen hipsterkleding, ik koop een jurk en sneakers eronder dat ik pas hip.
Het is een UITgang.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het vies/niet fijn is?
Ok.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
Kattenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:44 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ze gaan je niet bedriegen nee
pardon?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze zijn de enigen die oprecht van mij houden
Hou je ervaringen voor je aarsbeerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet een vinger in hun kont hebben gedaan
Kei lekker man tijdens de seks
Jij was toch maagd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet een vinger in hun kont hebben gedaan
Kei lekker man tijdens de seks
Als je snel erin en eruit gaat krijg je special effects.quote:
Omgekeerde worstmachine.. je stopt er een worst in en er komt een varken uit!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er moet eerst iets in voordat er iets uit komt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er moet eerst iets in voordat er iets uit komt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je snel erin en eruit gaat krijg je special effects.
Ik vind jou ook liefquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hou je ervaringen voor je aarsbeer
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omgekeerde worstmachine.. je stopt er een worst in en er komt een varken uit!
Boerka gekocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik koop dan weer geen hipsterkleding, ik koop een jurk en sneakers eronder dat is pas hip.
Wat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:46 schreef Calipso het volgende:
Ze zeggen wel dat vinger in je kont lkkr is :$ maar nog nooit geprobeerd
Huilen dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ANGEL-JOY IK HEB PER ONGELUK JA OP JE POLL GEREAGEERD WANT HIJ IS ONDUIDELIJK!
Het was een mededeling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet naar om het te mogen doen
oprecht oprecht tochquote:
Bel je begeleidster op en ga een spoed uurtje houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ANGEL-JOY IK HEB PER ONGELUK JA OP JE POLL GEREAGEERD WANT HIJ IS ONDUIDELIJK!
die slik je toch door??quote:
Ik zag gister zoiets op Dirty Chanchez ofzoiets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:47 schreef Calipso het volgende:
[..]
jij als kleuter kan dat niet weten![]()
![]()
Een heel erg trauma dus . Wss is ze zo geschrokken dat een beet haar helemaal overstuur kan makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk het, maar hoe kan ze nou bang zijn voor hamsters, die zijn super lief
slangetje in je kontje en er dan bier in laten lopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zag gister zoiets op Dirty Chanchez ofzoiets?
Oh haha dat moet ik dan maar onthouden gr grquote:
WhUAH hUWaaa lag me kabott a mi mattiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef Calipso het volgende:
[..]
zal ik wat in jou anus duwe whahahahah
Geen tampons met wodka in je anus duwen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
slangetje in je kontje en er dan bier in laten lopen
was maar grapje hee bedoelde t niet egtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WhUAH hUWaaa lag me kabott a mi matti
ik wil je wel erbij helpequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh haha dat moet ik dan maar onthouden gr gr
Nee, iemand die in zijn kont werd gemasseerd door een aziatische vrouw en toen klaarkwam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
slangetje in je kontje en er dan bier in laten lopen
wel met cognac?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen tampons met wodka in je anus duwen.
Happy ending -_-quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, iemand die werd in zijn kont werd gemasseerd door een aziatische vrouw en toen klaarkwam.
Maar mijn hamster was super lief en beet nooit, en kon zelfs kunstjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Een heel erg trauma dus . Wss is ze zo geschrokken dat een beet haar helemaal overstuur kan maken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, iemand die werd in zijn kont werd gemasseerd door een aziatische vrouw en toen klaarkwam.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]![]()
![]()
oh die aflevering in Japan ofzo
maar sowieso is die shit teringnep soms
nee maar je ma heeft een mooie tunnelvisie .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar mijn hamster was super lief en beet nooit, en kon zelfs kunstjes
Mijn moeder wilt een kort pittige kapsel, help
Mannelijke g-spot zit in de kont.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lekker in je kont worden gemasseerd.![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn mobiel is leeg, ik doe hem op de opladen, doei schatjes, kusjes voor aangesproken mensen
I know, ze was vroeger niet zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
nee maar je ma heeft een mooie tunnelvisie .
en je ma heeft een uitstekende smaak dan
tering
ik kijk m zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:53 schreef Oceanview het volgende:
ik wilde heppie nog een filmpje sturen.
Hoe was ze vroeger dan ? mooi lang haar en feesten tot ze erbij neerviel ?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Nu echt wegkusjes voor huichelachtige mensen
ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
doei geil dingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Kus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Puszí terugquote:
Ik ga even Sigh No More luisteren op CD. Ik vind die gasten toch wel goed om eerlijk te zijn. Althans, niet zo kankerslecht als Radiohead.quote:
echt welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet waar.
Al zei gogosweden ook dat ik friendzone
Maar het zit echt niet zo
welterustenquote:
is ook broodje poepquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
Poepbacterie in broodje kebab hoorde ik net op het nieuws.
Op PC zie ik zijn posts nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |