SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutusers hier gewenst.
Als jij het had geopend, was ik boos geworden, anders niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is al boos op mij en ik wilde haar dat niet aandoen...
Weet ik tog.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als jij het had geopend, was ik boos geworden, anders niet.
jou ::$$:$quote:
Adoraquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaof heeft hij al iets met adora?
Ik lees, leg weg, en kijk nooit meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Snowmeisje waarom geef je nooit antwoord op whap?
wat een playerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaof heeft hij al iets met adora?
haten opquote:
Translation: Je bent niet interessant genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lees, leg weg, en kijk nooit meerik weet niet antwoorden is te mainstream
kuthipster onze bromance is overquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lees, leg weg, en kijk nooit meerik weet niet antwoorden is te mainstream
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga een online verslag bijhouden voor de lobi tussen AJ en Roald
Ik tussen Dimmie en jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga een online verslag bijhouden voor de lobi tussen AJ en Roald
zie het volgende week bij PUB SC @ FOK!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Zal het ekte lobi zijn, of kiest AJ voor de jongen die met haar op reis was?! Zal Roald voor AJ kiezen of voor Adora..
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:23 schreef Snowbells het volgende:
Zal het ekte lobi zijn, of kiest AJ voor de jongen die met haar op reis was?! Zal Roald voor AJ kiezen of voor Adora..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |