Anaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah vandaar die post over ik wil anal joy ..
Opzich wel slim afgekeken bij de Marokkaanse meisjes, als je pa dan gaat voelen dan weet hij dat je nog steeds maagd bent maar onder tussen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
Angel houdt je moeder ook niet van katten? Die doen jullie toch altijd in de soep?
de fuckquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
Angel houdt je moeder ook niet van katten? Die doen jullie toch altijd in de soep?
Niet alle Aziaten zijn zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
ik ben ziek, kan niet helder nadenken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu had je moeten zeggen "bewijs het tegendeel dan, pics van je booty" . Gemiste kans.
Ik hbe hipsterkleren gekocht. Nu ben ik, inclusief Apple producten, bijna helemaal compleet. Alleen nog een hipsterbril.quote:
Nooit en nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al geprobeerd? Of met je vinger gewoon?
ze gaan je niet bedriegen neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze zijn de enigen die oprecht van mij houden
Mijn moeder denkt van welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Herders zijn over het algemeen lastige honden.
Maar kan je haar niet aan het verstand brengen dat niet elk dier zo is ?
Ik koop dan weer geen hipsterkleding, ik koop een jurk en sneakers eronder dat is pas hip.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hbe hipsterkleren gekocht. Nu ben ik, inclusief Apple producten, bijna helemaal compleet. Alleen nog een hipsterbril.
ben je homo ofsoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik koop dan weer geen hipsterkleding, ik koop een jurk en sneakers eronder dat ik pas hip.
Het is een UITgang.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het vies/niet fijn is?
Ok.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |