Huilen dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ANGEL-JOY IK HEB PER ONGELUK JA OP JE POLL GEREAGEERD WANT HIJ IS ONDUIDELIJK!
Het was een mededeling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet naar om het te mogen doen
oprecht oprecht tochquote:
Bel je begeleidster op en ga een spoed uurtje houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ANGEL-JOY IK HEB PER ONGELUK JA OP JE POLL GEREAGEERD WANT HIJ IS ONDUIDELIJK!
die slik je toch door??quote:
Ik zag gister zoiets op Dirty Chanchez ofzoiets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:47 schreef Calipso het volgende:
[..]
jij als kleuter kan dat niet weten![]()
![]()
Een heel erg trauma dus . Wss is ze zo geschrokken dat een beet haar helemaal overstuur kan makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk het, maar hoe kan ze nou bang zijn voor hamsters, die zijn super lief
slangetje in je kontje en er dan bier in laten lopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zag gister zoiets op Dirty Chanchez ofzoiets?
Oh haha dat moet ik dan maar onthouden gr grquote:
WhUAH hUWaaa lag me kabott a mi mattiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef Calipso het volgende:
[..]
zal ik wat in jou anus duwe whahahahah
Geen tampons met wodka in je anus duwen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
slangetje in je kontje en er dan bier in laten lopen
was maar grapje hee bedoelde t niet egtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WhUAH hUWaaa lag me kabott a mi matti
ik wil je wel erbij helpequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh haha dat moet ik dan maar onthouden gr gr
Nee, iemand die in zijn kont werd gemasseerd door een aziatische vrouw en toen klaarkwam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
slangetje in je kontje en er dan bier in laten lopen
wel met cognac?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen tampons met wodka in je anus duwen.
Happy ending -_-quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, iemand die werd in zijn kont werd gemasseerd door een aziatische vrouw en toen klaarkwam.
Maar mijn hamster was super lief en beet nooit, en kon zelfs kunstjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Een heel erg trauma dus . Wss is ze zo geschrokken dat een beet haar helemaal overstuur kan maken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, iemand die werd in zijn kont werd gemasseerd door een aziatische vrouw en toen klaarkwam.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]![]()
![]()
oh die aflevering in Japan ofzo
maar sowieso is die shit teringnep soms
nee maar je ma heeft een mooie tunnelvisie .quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar mijn hamster was super lief en beet nooit, en kon zelfs kunstjes
Mijn moeder wilt een kort pittige kapsel, help
Mannelijke g-spot zit in de kont.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lekker in je kont worden gemasseerd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |