SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
Klinkt goed toch? Fotootjes van het 'perceel':quote:Dit aanbod is centraal gelegen in de driehoek A2, A15 en A27 met vrij uitzicht over de polder en aan de voorzijde het Merwedekanaal. Naast de woning biedt dit perceel van circa 8.500 m2 u een losse garage, dierenverblijf en boomgaard.
Mooie woningquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef pinine het volgende:
Een duur penthouse in Amsterdam http://www.funda.nl/koop/(...)stav-mahlerlaan-264/ met:
wegens gebrek aan tuin dit dan maar![]()
[ afbeelding ]
en een zwembad op 20 hoog dus![]()
[ afbeelding ]
Een bio ethanol haard denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef Teslynd het volgende:
Mooie oplossing, zo'n binnentuin. Toch groen ondanks dat de hal weinig tot geen daglicht heeft.
Er had wel een plattegrondje achter de interieurfoto's aan gemogen, want met al die open ruimtes is de kamerindeling niet duidelijk. Is die gang van het appartement of van het gebouw? Dat verhoogde keukendeel lijkt me lastig, telkens aan het afstapje moet denken op allerlei plaatsen. De verlichte plint zie je niet als je aan de balie bezig bent of in gesprek bent.
[ afbeelding ]
Wat is dit ding op de voorgrond, met die drie metalen strepen en eenzelfde formaat zwart ding erboven?
Inderdaad:quote:
quote:De riante woonkamer wordt gescheiden door een Italiaans design gel-haard
Die 'tuin' is in de lobby van het gebouw en dat zwembad zit op de begane grond in de healthclub in het gebouw. Beiden geen onderdeel van de woning. (en voor 923 euro servicekosten per maand mag ik hopen dat het zwembad 'gratis' is)quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef pinine het volgende:
Een duur penthouse in Amsterdam http://www.funda.nl/koop/(...)stav-mahlerlaan-264/ met:
wegens gebrek aan tuin dit dan maar![]()
[ afbeelding ]
en een zwembad op 20 hoog dus![]()
[ afbeelding ]
Het tabblad plattegrond nog niet gevonden? En dan op het plusje klikken om te vergroten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Met mijn excuus dat ik dat foto plakken even niet voor elkaar krijg (alweer niet, en doe er ook geen moeite meer voor) maar dit wél een object vind wat werkelijk tot in detail leuk en uniek en daarom bijzonder is, ik enkel van strak en glad houd maar dit pareltje met alle sneaky verborgen hoekjes geheel en compleet in mijn hart sluit
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-2
Waarom opmerkelijk? omdat ik er niks van kan bakken en een DUIDELIJKE (ipv een ieniemienie, niet te vergroten) plattegrond zeer handig dan wel bitter nodig is. Wat ik er uit opmaak is het wel ideaal voor mensen met opgroeiende kinders want die prop je in het mooie achterhuis en klaar ben je (bijna)
Verder ben ik wél verliefd
Mozaïekmatjes van 30x30 centimeter. Maar een pokkewerk om strak te krijgen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wat cute, die badkamer met kleine rode steentjes!
(maar je kan toch grote strips met dat 'motief' kopen? niet dat je elk steentje afzonderlijk doet)
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen dat niet eerst witten alvorens je je huis gaat verkopen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Erg handig als je s'ochtends je kinderen wakker gaat maken en spontaan hun naam niet meer weet.
Link: http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-48496189-aalsterweg-168/
Bakfietsmoeder alertquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Erg handig als je s'ochtends je kinderen wakker gaat maken en spontaan hun naam niet meer weet.
Dat zeker maar dan nog is het nogal een kleine, onleesbare plattegrond voor een lange-lijshuisquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het tabblad plattegrond nog niet gevonden? En dan op het plusje klikken om te vergroten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Met mijn excuus dat ik dat foto plakken even niet voor elkaar krijg (alweer niet, en doe er ook geen moeite meer voor) maar dit wél een object vind wat werkelijk tot in detail leuk en uniek en daarom bijzonder is, ik enkel van strak en glad houd maar dit pareltje met alle sneaky verborgen hoekjes geheel en compleet in mijn hart sluit
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-2
Waarom opmerkelijk? omdat ik er niks van kan bakken en een DUIDELIJKE (ipv een ieniemienie, niet te vergroten) plattegrond zeer handig dan wel bitter nodig is. Wat ik er uit opmaak is het wel ideaal voor mensen met opgroeiende kinders want die prop je in het mooie achterhuis en klaar ben je (bijna)
Verder ben ik wél verliefd
Alleen jammer dat de uitnodiging voor de open huizendag van 29 september nog prominent genoemd staat. Zou mij als verkoper niet veel vertrouwen in de inzet van de makelaar geven (als ik zelf niet al eens aan de bel zou hebben getrokken)quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet 2 verschillende kamers, met allebei een kachtje erin. De ondergrond van de kachels is ook anders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat lief, die hartjes in de trap, zijn dat ventilatieroostertjes?
Prachtig huis overigens
Wat ik alleen wel raar vind is dat er aan deze kant wel een trapje zit
[ afbeelding ]
En aan deze kant niet![]()
[ afbeelding ]
Gwywen bedoelt dat "muurtje" tussen beide kamers in. Aan de ene kant zit een trapje, aan de andere kant niet. Aan de ene kant kan je dus het trapje oplopen, maar aan de andere kant moet je er van af springen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Je ziet 2 verschillende kamers, met allebei een kachtje erin. De ondergrond van de kachels is ook anders.
De rest van de kamer met het trapje is:
[ afbeelding ]
Bij het andere kacheltje is dit de rest van de kamer
[ afbeelding ]
Nou, als je begint met al die overbodige troepjes eens op te ruimen, vind ik die badkamer best wel lievvv.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef jpajs het volgende:
In de categorie badkamers heel veel werk.
[ link | afbeelding ]
Hier.
Op die fiets, dan kan ik het ook niet verklarenquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gwywen bedoelt dat "muurtje" tussen beide kamers in. Aan de ene kant zit een trapje, aan de andere kant niet. Aan de ene kant kan je dus het trapje oplopen, maar aan de andere kant moet je er van af springen.
Zoom je wel in dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat zeker maar dan nog is het nogal een kleine, onleesbare plattegrond voor een lange-lijshuis
Zou het kunnen zijn dat het opstapje er altijd al zat met daaronder een kelder en dat die deur er later pas gekomen is...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat lief, die hartjes in de trap, zijn dat ventilatieroostertjes?
Prachtig huis overigens
Wat ik alleen wel raar vind is dat er aan deze kant wel een trapje zit
[ afbeelding ]
En aan deze kant niet![]()
[ afbeelding ]
quote:NB: Ganzen zijn vogels behorend tot de familie eendachtigen. Hun snavel is even lang als de rest van de kop. Hun voedsel is vnl. plantaardig: gras, graan, kool e.d. Sommige soorten eten echter ook insecten, schelpdieren en kleine gewervelde dieren
Ik ook inclusief meubelsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef Louvre het volgende:
Met of zonder trapje, wat een prachtig huis! Ik zou er zo in willen trekken. Dan maar springen.
Je vergeet de linkquote:
Dat werkt niet, want als je het vergroot verdwijnt het bovenste en het onderste deel. Je moet het kunnen kantelen; ze hadden het zelf gekanteld moeten aanbieden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het tabblad plattegrond nog niet gevonden? En dan op het plusje klikken om te vergroten.
Welnee. De ene deur uit, stukje gang, de andere deur in.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef Louvre het volgende:
Met of zonder trapje, wat een prachtig huis! Ik zou er zo in willen trekken. Dan maar springen.![]()
Je kan de platte grond dan verplaatsen, zodat je alsnog alles ingezoomed kan bekijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:04 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat werkt niet, want als je het vergroot verdwijnt het bovenste en het onderste deel. Je moet het kunnen kantelen; ze hadden het zelf gekanteld moeten aanbieden.
Bedankt voor deze nuttige kennisuitbreiding, vermoedelijk ook namens Knoblaucha6quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan de platte grond dan verplaatsen, zodat je alsnog alles ingezoomed kan bekijken.
Google even een computer cursus![]()
Ik krijg er de kriebels vanquote:
Dat heet jeukquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg er de kriebels vanEn dan niet positief bedoeld.
En niet alleen vanwege de overdosis blauw... maar ook nog eens al die frutsels en prullaria!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg er de kriebels vanEn dan niet positief bedoeld.
Of misschien was de senseo eerst en spreidde het zich uit...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:41 schreef flipsen het volgende:
Gelukkig wel de Senseo erop uitgekozen
En dan dat geel in de badkamerquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En niet alleen vanwege de overdosis blauw... maar ook nog eens al die frutsels en prullaria!
Oh wacht... op de eerste verdieping doen we het nog eens dunnetjes over, maar dan in het rood/roze.
[ afbeelding ]
![]()
In iedere kamer hebben ze weer een andere kleur uitgekozen om hun wansmaak te tonenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En niet alleen vanwege de overdosis blauw... maar ook nog eens al die frutsels en prullaria!
Oh wacht... op de eerste verdieping doen we het nog eens dunnetjes over, maar dan in het rood/roze.
[ afbeelding ]
![]()
Die groene kamer vind ik dan nog wel leuk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In iedere kamer hebben ze weer een andere kleur uitgekozen om hun wansmaak te tonen
Veel ruimte voor dat geld, duidelijk een kluspandje, ook omdat er nauwelijks foto's van de binnenkant zijn. Zal wel een fikse bende zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:25 schreef -0- het volgende:
Hier drinkt men graag een biertje tijdens het tv kijken.
[ afbeelding ]
En een peukie der bij...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:25 schreef -0- het volgende:
Hier drinkt men graag een biertje tijdens het tv kijken.
[ afbeelding ]
Voor een moderne keuken vind ik het eigenlijk best leuke kastjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vliegtuigkastjes in de keuken.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/harlingen/huis-48537503-de-vormer-5/
Same here, ik vind 't best mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor een moderne keuken vind ik het eigenlijk best leuke kastjesIk ben zelf meer van de landelijke keuken maar dit vind ik er erg grappig en uniek uit zien.
Mee eensch! Heel origineel en apart. Wat je noemt een leuke ingeving!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Same here, ik vind 't best mooi
Wel apart!
Even sparen nog, dan wil ik ook zo'n bibliotheekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen bibliotheek though
Hier.
ook bij dit huis:
[ afbeelding ]?
Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
![]()
Vliegtuigkastjes in de keuken.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/harlingen/huis-48537503-de-vormer-5/
Zie je vrij vaak in slaapkamers eigenlijk, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:22 schreef Wolken het volgende:
Dit lijkt me toch zo libido dodend...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)burgergracht-18/?mna
Moet hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen bibliotheek though
Hier.
ook bij dit huis:
[ afbeelding ]?
Yska klikt op link, huisnr 31. Het is dus de wildernis :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:32 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
En een peukie der bij...![]()
Maar welk huis is het nou?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
(Lijkt me de linker, maar op de onderste foto is het huis van de buren prominenter in beeld)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:37 schreef Leandra het volgende:
Het is goedkoper dan iedere andere vorm van anticonceptie.
Of ze doen het sowieso alleen maar in het donker....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]de enige steekhoudende reden die ik kan bedenken.
volgens mij heb ik die heel veel topics terug al eens voorbij zien komenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef Audreyoot het volgende:
Een overdekt zwembad
[ afbeelding ]
In dit huis
Ik heb zo'n ding in de tuin gehad, die ging lek. Werd een behoorlijk waterballetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef Audreyoot het volgende:
Een overdekt zwembad
[ afbeelding ]
In dit huis
Lievequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dom, want bij dat flatje is het uitzicht over de hei natuurlijk het grootste verkooppunt, hebben ze dat gewoon niet op de fotoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:53 schreef freako het volgende:
Dit appartement is niet echt opmerkelijk. Tenminste, dat denk ik, want naast een foto van de buitenkant van het appartementencomplex en een plattegrondje zijn alleen deze nietszeggende foto's toegevoegd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-evertsenstraat-141/
Ah, zou kunnen. Kwam hem tegen en heb niet ieder topic gelezenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die heel veel topics terug al eens voorbij zien komen
Van buiten ziet het eruit als iets dat in een sloppenwijk niet uit de toon zou vallen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:41 schreef Thirty5 het volgende:
Het is wel geen funda, maar toch maar even posten: duurste huis ter wereld
Dat is wel een boel geld voor zo'n lelijk gebouw!
't Is Indie he, mooi gebouwd om niet uit de toon te vallen. Het ziet er echt uit als een blokkendoos waar elke nieuwe sloeber een nieuwe verdieping op heeft gezet. Of is het nog niet af?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Van buiten ziet het eruit als iets dat in een sloppenwijk niet uit de toon zou vallen.
Zie ik daar nu een grafsteen in die foto ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Okee dan, ik doe de aftrap, hoop dat deze hut opmerkelijk genoeg is...
[..]
Klinkt goed toch? Fotootjes van het 'perceel':
[ afbeelding ]
Haha, nou je 't zegt, het was me nog niet eens opgevallen!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Zie ik daar nu een grafsteen in die foto ?
krijg je die erbij, of wordt dat incl lijk meegenomen naar een volgend stekkie ?
Het kijkt ook uit over de sloppenwijkenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Van buiten ziet het eruit als iets dat in een sloppenwijk niet uit de toon zou vallen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:28 schreef quirina het volgende:
http://m.funda.nl/koop/na(...)lindenlaan-27/fotos/
Check vooral de keuken en de schrootjes overal
( sorry kan geen fotolink plaatsen met m'n foontje)
nou dat, maar ik zou dolgraag zo'n grote keuken hebben. heerlijk met eethoek erin enzoquote:Op donderdag 1 november 2012 21:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat je dan een goede reden hebt om een nieuwe keuken te bestellen?
In grote mate geïnspireerd op het Nederlandse paviljoen op de EXPO 2000 in Hannover van architectenbureau MVRDV. Ontworpen dooor Perkins + Will die -zeker voor Amerikaanse begrippen- heel erg veel verstand hebben van 'sustainable design'.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
't Is Indie he, mooi gebouwd om niet uit de toon te vallen. Het ziet er echt uit als een blokkendoos waar elke nieuwe sloeber een nieuwe verdieping op heeft gezet. Of is het nog niet af?
Het idee is wel heel mooi, dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Maar het geheel is oerlelijk.
Gave keuken!quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:44 schreef Snoopyfrl het volgende:
Apart bouwsel
[ afbeelding ]
met keuken centraal tussen eet- en zitgedeelte
[ afbeelding ]
waar ze heel veel drieluik-dingetjes in het trapgat hebben hangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan denk je wat is er nou in dat torenkamertje...? nou niets eigenlijk
[ afbeelding ]
hier: http://www.funda.nl/koop/joure/huis-48528930-martriehoeve-28/
Forum Opties | |
---|---|