Jouw brief en CV, een printje van de vacature en een lijstje met een aantal vragen en natuurlijk een pen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
Wat nemen jullie eigenlijk mee naar een gesprek?
Ik ken een aantal mensen die het ook redden van 700 euro per maand. Maar ja geen leuke dingenquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef mooiboy89 het volgende:
[..]
ik kan geen huur, eten, zorg betalen met 700 euro per maand. ik betaal nu 110 e per maand zorgverzekering. ben ongeveer 400 euro per maand aan eten kwijt. heb nog een aantal extra kosten zoals noodzakelijke verzekeringen. en dan is de grootste maandelijkse uitgave een dak boven het hoofd nog niet meegeteld.bizar.
Niets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
Pen en papier soms?quote:
Als ik verwacht dat ze m'n CV misschien niet op papier hebben, m'n CV. Verder niks dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik verwacht dat ze m'n CV misschien niet op papier hebben, m'n CV. Verder niks dus.
Kijk, dit wilde ik horenquote:
Dit ik neem ook altijd mijn proefschrift mee. (al vind ik het nogsteeds wel wat ongepast om het te geven) Lijstje met vragen doe ik nooit, vragen komen ook vaak pas in me op na het gesprek. Vragen die ik van te voren bedenk komen altijd wel aan de orde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Jouw brief en CV, een printje van de vacature en een lijstje met een aantal vragen en natuurlijk een pen.
Bij gesprek 2 heb ik ook het jaarverslag meegenomen. MAar dat was ook voor een finaciele vacature.
Bij mij zijn het meestal ook al standaard vragen hoor. Uit hoeveel man de afdeling bestaat enz. Dus meestal streep ik dat al weg tijdens het gesprek en zijn al je vragen al beantwoord. Maar het geeft wel een beetje voorbereiding weer vind ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit ik neem ook altijd mijn proefschrift mee. (al vind ik het nogsteeds wel wat ongepast om het te geven) Lijstje met vragen doe ik nooit, vragen komen ook vaak pas in me op na het gesprek. Vragen die ik van te voren bedenk komen altijd wel aan de orde.
Ik vind dat denk ik wel het lastigste van het sollicitatie gesprek, ik heb eigenlijk nooit vragen, en dan stel je wat vragen waar je het antwoord eigenlijk niet interesant van vind en dan komt er altijd zo'n moment dat het stil is en je moet zeggen dat je geen vragen meer hebt. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik te weinig gezegd heb.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit ik neem ook altijd mijn proefschrift mee. (al vind ik het nogsteeds wel wat ongepast om het te geven) Lijstje met vragen doe ik nooit, vragen komen ook vaak pas in me op na het gesprek. Vragen die ik van te voren bedenk komen altijd wel aan de orde.
Ik vind dat denk ik wel het lastigste van het sollicitatie gesprek, ik heb eigenlijk nooit vragen, en dan stel je wat vragen waar je het antwoord eigenlijk niet interesant van vind en dan komt er altijd zo'n moment dat het stil is en je moet zeggen dat je geen vragen meer hebt. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik te weinig gezegd heb.
je hebt de baan vast niet gekregenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef Limburg82 het volgende:
Trouwens. Ik heb gemerkt dat het ook niet gepast is om teveel vragen te stellen.
Ik heb een keer iemand flink aan het werk gezet door veel korte open vragen te stellen. Aan het eind van het gesprek vroeg hij me of ik ook nog vragen had. Ik dacht; "Wat heb ik het afgelopen half uur dan gedaan?"
Mijn cv en een stilletto.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
Nee. Maar de baan was uiteindelijk ook totaal anders, dan dat er in de vacature voorgespiegeld werd. Dus, dat was niet erg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je hebt de baan vast niet gekregen
• huissleutelsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
UWV moedigt dat wel aan jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb even een vraagje. Terwijl jullie naar werk zoeken, doen jullie dan ook iets van vrijwilligerswerk? Ik zit hier over na te denken maar weet niet hoe de ww hier tegenover staat.
Merk dat ik gigantisch uit mijn ritme raak en me nergens toe kan zetten nu ik dus eigenlijk de tijd aan mijn eigen heb.
Niets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
Dit ongeveerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
• huissleutels
• telefoon
• contactgegevens gesprekspersoon
• plattegrond naar bestemming
• papier
• pen
• vacature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |