dan had je net zo goed niet kunnen solliciteren ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:39 schreef From het volgende:
Heb nav 2 sollicitaties reacties gehad van de betreffende recruiters, ik mag op gesprek komen maar ik twijfel of ik moet gaan.. Heb totaal geen hoge pet of van die lui en vind het alleen maar zonde om weer een ochtend vrij te moeten nemen. Lastig lastig
Dit inderdaad. Ik heb de afgelopen jaren al wat recruiters voorbij zien komen en maar eentje heeft daadwerkelijk hard gewerkt voor haar centen (en me destijds ergens weten neer te zetten).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:23 schreef From het volgende:
Daar heb jij een punt.. Mijn punt is dat ik denk ik al bij 3/4 van dit soort bureaus geweest ben op gesprek en dat daar nooit wat uitgekomen is. Altijd is het ja we gaan je voorstellen of we gaan je in ons systeem zetten zonder concreet vervolg of acties..
Tja, kan je vinden. Ze hebben wel toegang tot meer vacaturesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Recruiters zijn het schuim der aarde. Arrogante eikels.
Mooiweerpraters zijn het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja, kan je vinden. Ze hebben wel toegang tot meer vacatures
Twee keer gefeliciteerd dus!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil even een positieve ervaring met uzb toevoegen aan dit topic: het is namelijk niet alleen maar negatief zoals hier (helaas) vaak voorbij komt. Ik heb namelijk echt super goede ervaringen met uitzendbureaus, maar dan de wat kleinere, onbekende. Hele persoonlijke benadering, fijn contact. Ben al twee keer aan een baan gekomen door hen. Moet wel telkens eerst door drie maanden uitzendcontract heen maar ja je moet er wat voor over hebben in deze slechte tijden.
That said: vanochtend gesprek gehad bij bedrijf, ik was de deur nog niet uit of ze hadden het uzb gebeld dat ze met mij in zee wilden, dus per 1 jan. heb ik een nieuwe baan. En dat te horen krijgen op je verjaardag hihi
.
Als ik iemand in de regio Arnhem/Nijmegen/Tiel kan helpen door de namen van uzb's waar ik goede ervaringen mee heb te geven, DM me even. Ze opereren lokaal, dus als je in deze regio geen werk zoekt heb je er helaas niets aan. En tip: zet je cv op monsterboard, dat heeft mij nu al 2x aan een job geholpen! Update 'm regelmatig (ook kleine veranderingen = een update = hoger in de zoekresultaten).
Veel sterkte en succes met solliciteren iedereen!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Had enkele maanden geleden een recruiter die me voorstelde als wijze van proeftijd de eerste 3 maanden bij een organisatie met behoud van WW-uitkering te werken. Geen grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |