quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Deze houd ik
MINE!!!111
Ben trouwens een usenet-backup tool aan het maken
Oftewel, een functie die ervoor zorgt dat die je pc automatisch afsluit als je het in je downloadrij heb staan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef lipjes het volgende:
een usenet-backup tool.
die download automatisch wat ik nog niet heb zegmaar aan films.
Dafuqquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:09 schreef lipjes het volgende:
Nope.
Stel ik heb een lijst met 200 films die ik al heb en er staan er 2000 op usenet.
Gaat die automatisch die andere 1800 downloaden, en in de juiste categorie op de mediaspeler flikkeren.
Rebuild zijn film-list, herlaad usenet, 30 nieuwe unieke films erbij, trekt die die 30 er ook weer bij.
Nu nog maar 14TB.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DafuqHoeveel schijfruimte heb jij wel niet
Oke mevrouwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:11 schreef Anne het volgende:
Zeg eh, verplaats dat gebrabbele eens naar DIG ofzo? Die hebben ook een SC.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef Salatrel het volgende:
nou zegwerkt die 12v eindelijk naar behoren zodat ik de navigatiechinees op kon laden zit het usb plugje van de chinees los waardoor ie niet goed contact maakt
kutding
van de eindejaarsuitkering maar een zumo bestellen
was een leuk probeerseltje maar de bouwkwaliteit is knudde
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:11 schreef Anne het volgende:
Zeg eh, verplaats dat gebrabbele eens naar DIG ofzo? Die hebben ook een SC.
Ik haat niet, ik vind d'er nog steeds lief.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haten op Anne is niet zo'n goed idee.
Dat gaan ze wel doen. Je kunt ze zien als koplampen en daarvan mag je er maar twee hebben. Of mistlicht, en dat mag je maar een hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef lipjes het volgende:
Zo, de driver voor de led verlichting in elkaar gesoldeert.
Morgen verder met de lampen te testen en dan de behuizing te maken.
En hopen dat die niet als apk afkeur gelden
Seizoen is dus echt voorbijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme: http://www.nu.nl/binnenla(...)chuwt-gladheid-.html
Fuck de pekelaars!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme: http://www.nu.nl/binnenla(...)chuwt-gladheid-.html
Deden ze dat überhaupt wel dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:48 schreef TataK het volgende:
[..]
Fuck de pekelaars!!Dat ene graadje vorst wordt meestal pas tegen zonsopgang bereikt en is vervolgens na 1 uurtje alweer weg. Waarom dan als een idioot al meteen gaan pekelen alsof we Siberische toestanden zullen krijgen. Denkt er dan helemaal niemand met de motorrijders mee?
Vanaf maandag is de vorst alweer het land uit, maar door alle pekel wordt de motorrijders nu belet om dan te rijden (tenzij je het niet erg dat al die pekel je aluminium en de rest aanvreet).
Ja klopt, had in het vorige topic al gemeld idd dat ik Bazziek in het wild had gespot.(Hij probeerde zwart te rijden samen met zijn vriendin)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:40 schreef TataK het volgende:
He Geerd, hoorde van Bazziek dat hij jou (of jij hem) in de trein was tegengekomen. Herkenden jullie elkaar nog wel meteen? Lang geleden dat er nog samen werd gereden. Volgens mij post Bazziek hier niet veel meer (net als ik trouwens).
Wat een acties heb jij altijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef Anne het volgende:
Sjee, ik maakte daarstraks toch een sliding met de brommerdat ging net goed, want ik had hem bijna tegen een hek gezet.
Uiteraard deed ik alsof het de bedoeling was.
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Anne het volgende:
Hij stond uiteindelijk dus strak langs het hek geparkeerddat was uiteraard de bedoeling
.
SD maakt die slides altijd met opzet. Slechte invloed heeft ie op mij
. Dus.. Zijn schuld!
Klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:53 schreef Anne het volgende:
Anyway, SD zegt dat ik bougies en een luchtfilter moet gaan halen, dus dat ga ik binnenkort maar eens even doen. Eens kijken of dat het bokken wil tegen gaan, want dat word ik echt-beu.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Anne het volgende:
Hij stond uiteindelijk dus strak langs het hek geparkeerddat was uiteraard de bedoeling
.
SD maakt die slides altijd met opzet. Slechte invloed heeft ie op mij
. Dus.. Zijn schuld!
Welke cbr?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef dribbel79 het volgende:
Pekel, apk...ik ga m'n "koop mijn cbr" topic een kick geven
Scheelt vaak al veel jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:53 schreef Anne het volgende:
Anyway, SD zegt dat ik bougies en een luchtfilter moet gaan halen, dus dat ga ik binnenkort maar eens even doen. Eens kijken of dat het bokken wil tegen gaan, want dat word ik echt-beu.
Looking goodquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:39 schreef Anne het volgende:
Navigatie toch maar even gefikst! Het is wel redelijk lomp, maar aan de andere kant voelt het ook robuust aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bougies zagen er netjes uit, dus misschien toch de carbs.
PAIR gedoe? Je kan gewoon 4 slangetjes/meters op je carbs aansluiten ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:40 schreef BlackLining het volgende:
Voor jou is carbs synchroniseren nog goed te doen. Ik mag er meteen 4 gaan stellenEn dan twee aan twee om die vervolgens via dat vervloekte PAIR gedoe weer gelijk te stellen. Horror.
En bougies kunnen ook rot zijn als ze er nog goed uit zien. Dan ben je namelijk al gewoon te laat.
Ja, maar Suzuki vond dat schijnbaar te simpel en heeft besloten dat ze eerst in paren gesteld moeten worden waarbij je de PAIR verbinding er tussenuit haalt, staan ze twee aan twee gelijk, dus 1 met 2 en 3 met 4, moeten ze weer verbonden worden en ga je 2 aan 4 linken. Dan zou het goed moeten staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Looking good
[..]
PAIR gedoe? Je kan gewoon 4 slangetjes/meters op je carbs aansluiten ?
Dat is wel kromquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar Suzuki vond dat schijnbaar te simpel en heeft besloten dat ze eerst in paren gesteld moeten worden waarbij je de PAIR verbinding er tussenuit haalt, staan ze twee aan twee gelijk, dus 1 met 2 en 3 met 4, moeten ze weer verbonden worden en ga je 2 aan 4 linken. Dan zou het goed moeten staan.
Wat er het nut van is snap ik niet. Is niet moeilijk hoor, alleen meer werk dan het zou moeten zijn. Zo'n beetje het enige aan de Bandit waarvan je denkt, moet dat nou echt? Want kleppenstellen is extreem simpel. Hoeft eigenlijk niet eens de tank eraf en met een uurtje ben je klaar met alle 16 kleppen.
Voor zover ik weet zijn alle tappen een cm of 8-10 lang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef BlackLining het volgende:
Tevens, ik zal de vraag nog maar eens opgooien, weet iemand of het mogelijk is om draad te tappen in het aluminium van de cilinderkop als ik daar boven maar een centimeter of 7, 8 aan ruimte heb? Anders moet ik het motorblok eruit gaan halen namelijk.
Wat voor schroefdraad ? en moet je het nog boren ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef BlackLining het volgende:
Tevens, ik zal de vraag nog maar eens opgooien, weet iemand of het mogelijk is om draad te tappen in het aluminium van de cilinderkop als ik daar boven maar een centimeter of 7, 8 aan ruimte heb? Anders moet ik het motorblok eruit gaan halen namelijk.
Helicoil derin?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef BlackLining het volgende:
M6 is het. Uitgedraaid, het aluminium zat op het boutje. Helemaal glad is ie niet maar echt uitboren lijkt me niet meer nodig. Tenzij het tapdraad wat erin moet natuurlijk niet pas.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef WhiteJoker het volgende:
"Als ik 80 rij heb ik het gevoel alsof ik omval"
"Ja, maar dat doet u niet, dat kan ik u wel vertellen"
Of u even 750 euro wilt pinnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol, maar ook die gast met die prothese. Wat bizar! Wel tof dat hij na z'n ongeluk zo weer gaat rijden. Of die Engelsman met z'n ¤750,- boete
Ach, moest toen gewoon even een goedkope eerste motor hebben, zo kwam ik bij die CX terecht..quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:55 schreef KneusTeun het volgende:
Nog naar cx500 gekeken, maar cb had voorkeur.
Straks in de kou maar is een to-do list maken.
CX niks mis mee hoor had hem ook graag gehad, maar CB is wat makkelijker in onderdelen leek me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, moest toen gewoon even een goedkope eerste motor hebben, zo kwam ik bij die CX terecht..
Succes zo meteen, tis inderdaad fris. Maar wel met een lekker zonnetje erbij, dat scheelt!
Uhuh, of ze moeten het nog op een andere plek hebben staan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit zie ik net ook op 9gag![]()
baas, maar jammer genoeg snel weer verdwenen
Grappig gedaan, doet me denken aan een supermarkt in de buurt van Disney World (Florida), een jaar of twee geleden, waar ik toen een foto van maakte;quote:
grappig, ik stap over van de brommert naar PBall en jij andersom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
CX niks mis mee hoor had hem ook graag gehad, maar CB is wat makkelijker in onderdelen leek me.
Aardig lang mee bezig ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef JK het volgende:
[..]
Grappig gedaan, doet me denken aan een supermarkt in de buurt van Disney World (Florida), een jaar of twee geleden, waar ik toen een foto van maakte;
[ afbeelding ]
Ben je wel even mee bezig.
Zo eens even een rondje doen, kijken hoeveel pekel ze nou precies hebben gestrooid gisteravond en nacht.
Nice.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hier bij de Jumbo hadden ze op eenzelfde manier 'SKYFALL' afgebeeld
heel simpel, ik betaal de garage voor mijn ouders op voorwaarde dat mijn caravan er kan staan en mijn motor in de winterquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:22 schreef Anne het volgende:
Ik heb de hoes maar eens over de motor gegooid. Binnenkort maar weer eens vragen of ik hem mag stallen.
Aah joh zoon alpie kan toch wel buiten blijven staan met een hoessie smelt vast nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef Anne het volgende:
Ik zou hem ook bij mijn ouders > mogen < stallen, maar ik wil ze er eigenlijk niet mee lastig vallen. Kennis van mij hier in het dorp waar ik woon heeft een aantal grote schuren waar ik hem gratis mag stallen. Moet het dus alleen even vragen/laten weten.
Pball ging niet meer met de knieen, brommert redelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef cageon2 het volgende:
[..]
grappig, ik stap over van de brommert naar PBall en jij andersom.
Hier ook niet heel veel, maar ik heb een neus voor pekel, dus ik zie het al heel snel op straat liggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hier in de buurt was niet gestrooid.
Lijkt idd wel een R1 op 25 kw, met al die rotondes rij je die gasten toch zo zoek lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef JK het volgende:
[..]
Hier ook niet heel veel, maar ik heb een neus voor pekel, dus ik zie het al heel snel op straat liggen.
Haha, die R1... wat een mafkees. Maar hij hield 'm wel netjes overeind toen hij door dat dat hekwerk reed.. alleen in die bocht iets te overmoedig. Op de rotonde ervoor had hij nog de politie af kunnen schudden, maarja met die snelheid ga je echt niet kijken wat je achterligger doet. Volgende keer een woonwijk in gaan, met een beetje mazzel kan je ze dan afschudden.
Toch is binnen beterquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah joh zoon alpie kan toch wel buiten blijven staan met een hoessie smelt vast niet
We hebben geen gangquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, past tie niet in de gang?
Ik wil niet zeggen dat ik het nou veel beter kan, maar het rijden van die gast is euhm, bagger?quote:
Moet je ook niet in kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:12 schreef lipjes het volgende:
Zo, nieuwe RX Ketting eronder gehangen van het weekend.
En ook gelijk de printplaat voor de LED's afgemaakt, godver wat een licht komt daar vanaf
Moet nog lensjes hebben die goed passen en het licht op de juiste manier verspreiden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je ook niet in kijkenPics in het donker als het af is
ja ik weet ook niet hoe je daar aan kunt komenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Moet nog lensjes hebben die goed passen en het licht op de juiste manier verspreiden.
Maar deze geven flink wat licht
Ergens aanschaffenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet hoe je daar aan kunt komen
Naja, meer gebundeld dat het licht verder komt en niet te breed is.quote:
Ja dat snapt mijn neus. Maar dan moet je.een kleine hoek hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, meer gebundeld dat het licht verder komt en niet te breed is.
denk dat ik die lensjes moet bestellen
Hij was nog met verchromen bezigquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:10 schreef Salatrel het volgende:
Je had al een MI van een antilliaan die de achterbrug van je busa stond te verlengen?
Die hebben t wel aardig te verduren idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Pball ging niet meer met de knieen, brommert redelijk
Dat is serieus altijd het eerste wat ik check als ik 's ochtends wakker wordquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef stinkie het volgende:
En toch schrok ik vanmorgen even toen er geen motor voor het raam stond.
Oja, weggebracht *pfffffeew*
Las het ja, wilde er later nog een oldtimer bij nemen bij de racer en de crosser, maar dat gaat nu dus niet doorquote:
Kansloos.quote:
Vindt BE dat goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 07:11 schreef stinkie het volgende:
http://m.marktplaats.nl/a(...)3e3a&previousPage=lrwants it
Voor de kinderen uiteraard
Daarom, dan moet je echt met getuigen en videobeelden aankomen en dan nog zal er niks bijzonders gebeuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan krijgt die persoon een belletje en dawast. Vraag maar aan SD.
Euw, ik geloof jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan krijgt die persoon een belletje en dawast. Vraag maar aan SD.
Getuigen hadden juist de politie gebeld in ons geval, niet wij of die flapdrol.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daarom, dan moet je echt met getuigen en videobeelden aankomen en dan nog zal er niks bijzonders gebeuren.
Wens d'er succesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:29 schreef lipjes het volgende:
Tevens, vriendinlief heeft vandaag weer AVB.
Hopen dat ze het nu wel haalt, anders gaat het em dit jaar niet meer worden denk ik
Het is lekker weer moet lukken !quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:29 schreef lipjes het volgende:
Tevens, vriendinlief heeft vandaag weer AVB.
Hopen dat ze het nu wel haalt, anders gaat het em dit jaar niet meer worden denk ik
Vroeg het haar gisteren en toen wist ze het niet, en vandaag zei ze alleen laatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een vriend!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef lipjes het volgende:
Krijg zojuist een halleluja toegestuurd van mijn vrouwlijke wederhelft.
Dus of god heeft 3G daarboven, of ze is geslaagd voor haar AVB
gefelicitaartquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef lipjes het volgende:
Krijg zojuist een halleluja toegestuurd van mijn vrouwlijke wederhelft.
Dus of god heeft 3G daarboven, of ze is geslaagd voor haar AVB
ik vind dat anders een typische mannenactiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor een vriend!
Dus SD is geen manquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vind dat anders een typische mannenactie
Nu moet ik zeggen dat hij inderdaad ook niet alles onthoud hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
* SD wacht op een jubelpost van kleine smurf, die stapt nu net ongeveer op haar motor voor d'r examen [ afbeelding ]
Die gaan ze al beperkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
Kut koop je net een oude fiets krijgen we dit gezeik, maarja nog steeds goed betaalbaar.
Kunnen ze niet de kinderbijslag afschaffen? Ik bedoel, mensen kiezen ook bewust voor kinderen, en als je daar het geld ook niet voor hebt moet je het niet doen toch? En volgens mij is de belasting op het milieu van een kind vele malen hoger dan die van een oude motor...
Kortom, doe lekker beide
In een hoek krijg je weleens wervelwindjes, die omhoog gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:52 schreef Anne het volgende:
Gisteren lag mijn hoes alweer naast de motor. Misschien door de wind, al lijkt me dat sterk, zo hard heeft het nou ook weer niet gewaaid en hij staat in een hoekje. Dus ik hoop dat mensen er met hun handjes vanaf kunnen blijven, want ik blijf de hoes er niet terug overheen trekken.
Jepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In een hoek krijg je weleens wervelwindjes, die omhoog gaan
Zit'ie vanonder vast met een riempie ofzo?
Garmin Mapsource.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef weerstandje het volgende:
Welk programma gebruiken we om routes voor de gps te maken ?
En mn gs heeft standaard 38kwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Tankiej het volgende:
Na 19 januari komend jaar, mogen mensen met een licht rijbewijs 35 kw rijden![]()
![]()
Zie pagina 5, middelste blok: http://www.rijksoverheid.(...)-a-september2012.pdf
Geen idee wie er hier nog licht rijbewijs heeft, maar je mag dus meer vermogen hebben
Dan krijgt ze op z'n minst billenkoek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef lipjes het volgende:
Als zij haar AVD niet haalt voor 19 jan, krijgt zij dan een rijbewijs op A1 of A2?
Kan ik nergens vinden
Als ze onder de 24 is, krijgt ze A1. A2 kan je alleen krijgen als je A1 twee jaar in bezit hebtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef lipjes het volgende:
voor die nieuwe regels eh, wat ik nu nog steeds niet heb kunnen vinden.
Vriendinlief heeft nu AVB, maar AVD nog niet en is nu dus bezig met AVD Licht
Als zij haar AVD niet haalt voor 19 jan, krijgt zij dan een rijbewijs op A1 of A2?
Kan ik nergens vinden
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan krijgt ze op z'n minst billenkoek.
Mag ik hopen.
Oke, maar haar AVB heeft ze natuurlijk op een 25KW motor gedaan, en niet op een 11KW.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als ze onder de 24 is, krijgt ze A1. A2 kan je alleen krijgen als je A1 twee jaar in bezit hebt
Overigens moet ze hem dan ook nog aanvragen voor 19 januari, wil ze niet met dat nieuwe gezeik te maken hebben. De aanvraagdatum telt namelijk.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan krijgt ze op z'n minst billenkoek.
Mag ik hopen.
Zou mij ook niks verbazen als dat zo is inderdaad.. Dat zou ze even moeten vragen bij de rijschoolquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Oke, maar haar AVB heeft ze natuurlijk op een 25KW motor gedaan, en niet op een 11KW.
Dus dan zou haar AVB eigenlijk ook ongeldig zijn in mijn oogpunt....
Volgens haar instructeur krijgt ze dan licht rijbewijs, dus A1....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zou mij ook niks verbazen als dat zo is inderdaad.. Dat zou ze even moeten vragen bij de rijschool
Klopt, als ze nog geen 24 is. Maar dat was ook niet mijn vraagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Volgens haar instructeur krijgt ze dan licht rijbewijs, dus A1....
Zie dan nog maar eens 25kW gaskleppen te krijgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Tankiej het volgende:
Na 19 januari komend jaar, mogen mensen met een licht rijbewijs 35 kw rijden![]()
![]()
Zie pagina 5, middelste blok: http://www.rijksoverheid.(...)-a-september2012.pdf
Geen idee wie er hier nog licht rijbewijs heeft, maar je mag dus meer vermogen hebben
1. Je mag niet instromen in A2quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef lipjes het volgende:
voor die nieuwe regels eh, wat ik nu nog steeds niet heb kunnen vinden.
Vriendinlief heeft nu AVB, maar AVD nog niet en is nu dus bezig met AVD Licht
Kan ik nergens vinden
de kans op een prent met 150 is wel kleinerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:12 schreef BlackLining het volgende:
Nog zoiets jaals er een scooter of schakelbrommer wordt aangehouden die 60 of 70 kilometer loopt.
"Ja, misschien kun jij het wel aan, maar die brommer is er niet voor gemaakt, dat kan het frame echt niet aan!".
Wat een lulkoek. Die dingen worden tot op het bot geknepen voor de Nederlandse markt
Wel typisch trouwens. Met een brommer ben je moeilijk aan het doen om de begrenzer er (terecht) uit te slopen, en met een motor betaal je honderden euro's om hem op 25kW te krijgenEn 11kW is natuurlijk gewoon levensgevaarlijk. Lekker 100 op de snelweg met alle koekblikken die dan achterop kruipen
MPR3 eronder gooien?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
Zodra ik thuis ben voorlopig niet meer met de motor. Voorband totaal geen grip meer
Weet niet welke maten je hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh, voorband is gewoon op. En ik denk dat MPR3's er niet eens in die maten zijn.
Er is dus een hele rare manier waarop dat wel kan, namelijk:quote:
Dus als je de examens voor 19 januari gehaald hebt, maar het besluit tot afgifte op of na 19 januari is, krijg je A2. In dat geval moet je dus ook na 2 jaar opnieuw examen doen om A te krijgen..quote:Als u examen doet voor A(licht) vóór 19 januari 2013 gaat u dan tijdig naar de gemeente om het rijbewijs aan
te vragen. Het moment waarop het besluit tot afgifte door de gemeente wordt genomen, is bepalend voor
de vraag of u een rijbewijs met het oude model (A(licht)) krijgt of het nieuwe model (A2). Als het besluit tot
afgifte is genomen vóór 19 januari 2013, krijgt u een rijbewijs met het oude model. Of u het rijbewijs dan
vervolgens pas na deze datum ophaalt, maakt geen verschil. U moet het rijbewijs wel binnen 3 maanden
ophalen, want anders wordt het rijbewijs ongeldig.
Wanneer het besluit tot afgifte op of ná 19 januari 2013 wordt genomen, krijgt u een rijbewijs volgens het
nieuwe model (A2).
Zou ik lekker 25kw rijden, om nou over 2 jaar weer te gaan afrijden...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Er is dus een hele rare manier waarop dat wel kan, namelijk:
[..]
Dus als je de examens voor 19 januari gehaald hebt, maar het besluit tot afgifte op of na 19 januari is, krijg je A2. In dat geval moet je dus ook na 2 jaar opnieuw examen doen om A te krijgen..
pics?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:45 schreef Yreal het volgende:
Mijn brief staat trouwens vandaag in het AD
Ik bepleit motorrijden voor 16 jarigeze hebben alleen het deel "dat mag in de rest van europa ook" geknipt
Maar die keuze heb je dus niet.. Als jij op 18 januari AVD examen pas hebt en die dag niet meer aan kan vragen, krijg je A2quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zou ik lekker 25kw rijden, om nou over 2 jaar weer te gaan afrijden...
Mwa, A2 is 35Kw, daar kan je flink wat jaartjes op vooruit hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar die keuze heb je dus niet.. Als jij op 18 januari AVD examen pas hebt en die dag niet meer aan kan vragen, krijg je A2
Naja, het is niet zo dat ze na 2 jaar per-se moet afrijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef Yreal het volgende:
35kw is opzich zat, maar dat eindeloos afrijden staat mij zo tegen
Ja, dat weet ik. Maar daar heb ik het ook helemaal niet overquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, A2 is 35Kw, daar kan je flink wat jaartjes op vooruit hoor.
Das +/- 48PK.
Dat inderdaad, vind dat echt belachelijk.. Is gewoon pure geldklopperijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef Yreal het volgende:
35kw is opzich zat, maar dat eindeloos afrijden staat mij zo tegen
Hoe heet het artikel? Misschien staat hij ook op de site ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:12 schreef Yreal het volgende:
lukt mij niet om scherp te stellen om de tekst van de brief![]()
staat bij de ingezonden brievenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe heet het artikel? Misschien staat hij ook op de site ?
heb alleen een vercrackte iphone voor handenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Macrostand geprobeerd trouwens ?
Het is te lezenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb alleen een vercrackte iphone voor handen
[ afbeelding ]
Leuk, maar of ik een 16 jarige op een 125cc kanon vertrouw is een 2equote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb alleen een vercrackte iphone voor handen
[ afbeelding ]
Het voordeel van zo'n 125cc motor is dat er geen toegevoegde waarde meer is om hun scootertje op te voeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Leuk, maar of ik een 16 jarige op een 125cc kanon vertrouw is een 2e
Ja dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n 125cc motor is dat er geen toegevoegde waarde meer is om hun scootertje op te voeren.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Leuk, maar of ik een 16 jarige op een 125cc kanon vertrouw is een 2e
dat, zijn we van dat gezeik af. Bovendien gaat het overal goed. Ik vertrouw 17 jarige trouwens ook geen auto toequote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het voordeel van zo'n 125cc motor is dat er geen toegevoegde waarde meer is om hun scootertje op te voeren.
Op de weg uiteraard.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
alleen, komen ze dan op de weg te rijden, of op het fietspad?
Precies, het gaat ook overal goed. Nee inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
dat, zijn we van dat gezeik af. Bovendien gaat het overal goed. Ik vertrouw 17 jarige trouwens ook geen auto toe
Weg, naar duits model. 80km/u max, geen autoweg of snelweg. Met een gedegen rijopleiding is dat prima. Zo leer je eerder je te gedragen in het verkeer en doe je meer ervaring op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo.
alleen, komen ze dan op de weg te rijden, of op het fietspad?
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef Yreal het volgende:
Of naar belgs model, 125cc met je autorijbewijs.
Motoren zijn het middel om verkeersopstoppingen tegen te gaan imo
Kan mij er opzich wel in vinden. 1987 is natuurlijk niet heel bijzonder "old" en fancy, hobby achtige voertuigen. Ik denk dan eerder aan spul van rond 1970 en jongerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:35 schreef lipjes het volgende:
Ben trouwens lekker bezig met een discussie met de MAG over de oldtimerregeling
Mijn GSX400e was ook een oldtimer, maar bijzonder vond ik hem neit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan mij er opzich wel in vinden. 1987 is natuurlijk niet heel bijzonder "old" en fancy, hobby achtige voertuigen. Ik denk dan eerder aan spul van rond 1970 en jonger
Ja, fuck.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Tankiej het volgende:
![]()
*Stiekem blij is met zwaar rijbewijs*quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Tankiej het volgende:
![]()
Hoe is die van jou begrensd dan? Als het op de gashendel gedaan is is het een kwestie van een schroefje verstellen. Als het op de gaskleppen zit wordt het lulliger.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, fuck.Heb mijn motor dus terug laten zetten naar 25kw, terwijl het vanaf januari 35kw mag zijn.
Maar scherp gelezen, mij nog nooit opgevallen.
Topsport, heaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:31 schreef whY... het volgende:
Zwaar rijbewijs hier (al helemaal voorzien dat dit zou komen) ik wens alle mensen die in januari gaan beginnen veel geluk ik hoop dat voor hen de tak van sport net zo leuk blijft
Hm, dan zou ik het TUF-certificaat (als dat zo wordt geschreven, TUF), daar zal het misschien wel op staan. Het was een Duitse methode, volgens de verkoper van motoport Assen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoe is die van jou begrensd dan? Als het op de gashendel gedaan is is het een kwestie van een schroefje verstellen. Als het op de gaskleppen zit wordt het lulliger.
Aanrader ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:00 schreef lipjes het volgende:
Godver, wat een fucking flauwe film
Voetbalhooliganzombies die met elkaar op de vuist gaan
Het gaat mij meer om mijn top. 140 is te laag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:32 schreef weerstandje het volgende:
Het zal mij alemaal aan mn reet roesten.
Zolang ik nog sneller weg ben dan de meeste auto's blijf ik lekker 25kw rijden
Ach, ik vermijd eigenlijk altijd snelwegen, vind dat geen reet aanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om mijn top. 140 is te laag.
150km woon - studie waarvan 120 snelweg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ach, ik vermijd eigenlijk altijd snelwegen, vind dat geen reet aan
Liever knal ik met 100 over de dijken
Oja, dat is een ander verhaal danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
150km woon - studie waarvan 120 snelweg.
Ik ook, maar 200+ kan ook leuk zijn op zijn tijdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:53 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Oja, dat is een ander verhaal dan
Ik rij enkel voor de fun
Ik heb geen last van drempels hoor met mijn GS500quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef JK het volgende:
Kan beter een offroad/allroad of supermotard kopen. Er worden gigantisch veel drempels overal aangelegd. Ik ga na mijn naked bike weer terug naar een SM of allroad. Spijt er van dat ik m'n Soes DR650SE heb weggedaan na er jaren van te hebben genoten. Kan je tenminste met stijl over de drempels heen. Klote drempels... en klootzakken die er steeds meer neerleggen overal.![]()
Heb ik weer een motor om lekker mee te kloten dan is het: "graag meer drempels en andere ongein!"
En dan ga je die banden vanmiddag nog aan mij aanradenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef lipjes het volgende:
Btw, heb nu mijn MPR3 er 6-7000 onderliggen, en heb nu al aardig last van vierkante banden.
Plus dat ik er niet 100% tevreden over ben qua wegligging, twijfeling en bij oneffenheden op de weg.
Stap eens op een offroad en pak diezelfde drempel nog eens met hogere snelheid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen last van drempels hoor met mijn GS500
Wat noem jij een hoge snelheid?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:10 schreef JK het volgende:
[..]
Stap eens op een offroad en pak diezelfde drempel nog eens met hogere snelheid.
Goed, met een naked kan je er ook aardig vlot over heen, maar het is zo veel leuker met een speelfiets.
Vandaag even kritisch naar gekeken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan ga je die banden vanmiddag nog aan mij aanraden
Dan moet je dus met een goeie band proberen zekerder te worden. Maar jij hebt ook veel last van "vieze" wegen toch ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vandaag even kritisch naar gekeken.
Nee komt ook voor een deel door mijn rijpatroon.
Ben nog aardig onzeker in de bochten, gebruik dus te veel het midden van de band
drempels? Wat zijn dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:10 schreef JK het volgende:
[..]
Stap eens op een offroad en pak diezelfde drempel nog eens met hogere snelheid.
Goed, met een naked kan je er ook aardig vlot over heen, maar het is zo veel leuker met een speelfiets.
Ook handig als je nodig moet plassenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Geen idee, geen last van, ga steeds staan op mijn stepjes, kan je er sneller overheen
Dat heb ik zodra ik af stapquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ook handig als je nodig moet plassen
Je kan de klok vooruit zetten maar dan word grote smurf wel boosquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef lipjes het volgende:
M'n smurfen werken godverdetering niet snel genoeg
Heb het over smurfs village voor de android hequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Je kan de klok vooruit zetten maar dan word grote smurf wel boos
Jazeker, de klok van je telefoonquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb het over smurfs village voor de android he
Ligt er ook aan wat voor soort drempels het zijn.. bij sommige moet je echt wel wat rustiger aan doen, wil je niet je vering echt harde klappen laten verwerken. En bij sommige kan je er aardig hard over heen.. maar toch.. naar mijn mening steeds meer en meer drempels.. en zones van 80 naar 60... en dan een mooie doorgetrokken streep waar je niet in mag halen. Veel enkelbaans wegen (per richting).. en dan heb ik het nog niet over het parkeerbeleid in de nieuwste wijken van steden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
110 over de dijk waar je 60 mag, met heule hoge springbulten
Gelukkig werkt die truuk ook op de iPhonequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef lipjes het volgende:
Nee dat is niet eerlijk
Deed ik altijd bij coin dozer
Zwaarder vertanden dan. Één tandje meer op het voorwiel zal erg veel schelen. Kost je alleen dus wel een nieuwe kettingset. Tenzij de hele handel vrij nieuw is, dan zou je nog kunnen overwegen een achtertandwiel te pakken van twee of drie tanden kleiner.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om mijn top. 140 is te laag.
Die ging ik er volgende week onder laten leggenquote:]Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef lipjes het volgende:
Btw, heb nu mijn MPR3 er 6-7000 onderliggen, en heb nu al aardig last van vierkante banden.
Plus dat ik er niet 100% tevreden over ben qua wegligging, twijfeling en bij oneffenheden op de weg.
Welk ding heb je het nou over?quote:Op donderdag 1 november 2012 02:11 schreef Geerd het volgende:
Tering, even gebeld of ze dat ding eventueel nog gingen vervangen.
Nou zegt tie we hebben er even op gereden maar vonden het niet de moeite om hem los te trekken.
Naja ding ratelt als een malle in zijn 1, 2 en stationair (toen was de motor wel warm)
Hij wou wel langer garantie geven moest ik maar terug komen![]()
Morgen/zo maar even langs maar even stukkie rijden hopen dat het dan idd klonk als wanneer die warm was, dan maar weer terug hopen dat ze er dan wat aan willen doen.
BummerHad gehoopt dat ze even hadden gekeken en eventueel dat ding gingen vervangen.
Ik had de brommer weg gebracht voor de naks, maja nu nog geen steek verderquote:Op donderdag 1 november 2012 03:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Welk ding heb je het nou over?
quote:Op donderdag 1 november 2012 00:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gelukkig werkt die truuk ook op de iPhone
Ik weet dat Bridgestone ook 2CT regenbanden heeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 03:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die ging ik er volgende week onder laten leggenToch nog maar even over nadenken. Die Bridgestone rommel moet er sowieso onderuit. Veel slechter kan het nooit zijn.
Ik heb ze er nu 3500 km onder zitten en heb er niks op aan te merken. De helft ervan is snelweg, maar ze zijn nog goed rond hier.. De enige keer dat achter een beetje weg gleed, was toen ik per ongeluk over een putdeksel reed in de regen, in een bochtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef lipjes het volgende:
Putdeksel heb ik ook last van jaquote:Op donderdag 1 november 2012 09:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb ze er nu 3500 km onder zitten en heb er niks op aan te merken. De helft ervan is snelweg, maar ze zijn nog goed rond hier.. De enige keer dat achter een beetje weg gleed, was toen ik per ongeluk over een putdeksel reed in de regen, in een bocht
Maar ik ben er helemaal tevreden over
Vermakelijke film iddquote:Op donderdag 1 november 2012 08:52 schreef lipjes het volgende:
Ohja btw, gisteren iron sky gezien.
Godver ook weer zo een fucking droge film
Nazi's van de donkere kant van de maan, vallen op een gegeven moment aan.
Zeppelings in de vorm van ruimteschepen.
Noord-korea die bij de VN zegt dat hun grote leider die heeft gemaakt e.d.
Gewoon fout, zo fout
Je sloopt ze sneller dan je er op kan rijdenquote:Op donderdag 1 november 2012 02:11 schreef Geerd het volgende:
Tering, even gebeld of ze dat ding eventueel nog gingen vervangen.
Nou zegt tie we hebben er even op gereden maar vonden het niet de moeite om hem los te trekken.
Naja ding ratelt als een malle in zijn 1, 2 en stationair (toen was de motor wel warm)
Hij wou wel langer garantie geven moest ik maar terug komen![]()
Morgen/zo maar even langs maar even stukkie rijden hopen dat het dan idd klonk als wanneer die warm was, dan maar weer terug hopen dat ze er dan wat aan willen doen.
BummerHad gehoopt dat ze even hadden gekeken en eventueel dat ding gingen vervangen.
Er komt sowieso geen Bridgestone meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat Bridgestone ook 2CT regenbanden heeft.
Weet alleen niet welke dat zijn.
Maar ik ga zelf ook nog even verder denken hoe en wat, kijken hoe lang ze het nog volhouden zegmaar, profiel is verder nog in orde.
Klopt niet, oude situatie blijft in principe oude situatie. Check pagina 3 maar eens, gele blok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Tankiej het volgende:
![]()
quote:In de nacht van 29-10-2012 op 30-10-2012, Harley Davidson Sportster Iron 883, Bouwjaar 2012, kenteken 63-MB-LH, framenummer 5HD4LE2C5CC437225, gestolen uit een parkeergarage in het centrum van Breda.
Zou ook veel te makkelijk zijn, want dan kun je gewoon het spoor van onderdelen volgen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:53 schreef Salatrel het volgende:
Ze zullen er wel niet mee weggereden zijn want dan zou je het wel horen
Klopt wel hoor, je moet het gewoon goed lezenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef JK het volgende:
[..]
Klopt niet, oude situatie blijft in principe oude situatie. Check pagina 3 maar eens, gele blok.
Op pagina 5 lullen ze pagina 3 weer onderuit. Op pagina 3 moet je opnieuw examen doen voor vol vermogen, op pagina 5 krijg je toch met je 35kW meteen een 'groot' rijbewijs.
Op M-F zijn we al bezig om het uit te zoeken.
Je hebt denk ik idd wel gelijk, waar ik dus over struikel is het stukje dat als je 'm voor 19 januari hebt gehaald, de oude regels van kracht blijven. De enige oude regel die van kracht blijft, is dat je na 2 jaar dus vol vermogen mag, het andere deel van de regel, het vermogen is dan dus wel anders... ik zal op MF nog wel even een screenshot zetten, want het topic hier op Fok! gaat soms veelste snel en raak ik de posts kwijt.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, je moet het gewoon goed lezen
Als je voor 19 januari je examens hebt gehaald, maar je kan niet je rijbewijs aanvragen voor 19 januari (waarop het besluit tot afgifte dus 19 januari of later is), dan krijg je categorie A2 en moet je inderdaad opnieuw examen doen.
Als je het rijbewijs voor 19 januari hebt aangevraagd, en dus het besluit tot afgifte vòòr 19 januari 2013 is, dan krijg je nog gewoon volgens het oude model je rijbewijs. Dan mag je dus 35kw rijden en gaat hij automatisch over naar vol vermogen na twee jaar.
Het besluit tot afgifte (volgens mij gewoon de aanvraagdatum) is heel erg belangrijk. Is dit voor 19 januari 2013, krijg je rijbewijs volgens het oude model en gaat het dus automatisch over naar vol vermogen na twee jaar.
Is dit 19 januari of later, dan krijg je categorie A2 en moet je na twee jaar opnieuw examen doen voor vol vermogen (categorie A).
Het punt is dat je dus wel al je examens voldaan moet hebben voor 19 januari, anders zit je sowieso aan het nieuwe model vast.
Ik volg het topic ondertussen ook op MF, zie mijn reactie daarquote:Op donderdag 1 november 2012 16:02 schreef JK het volgende:
[..]
Je hebt denk ik idd wel gelijk, waar ik dus over struikel is het stukje dat als je 'm voor 19 januari hebt gehaald, de oude regels van kracht blijven. De enige oude regel die van kracht blijft, is dat je na 2 jaar dus vol vermogen mag, het andere deel van de regel, het vermogen is dan dus wel anders... ik zal op MF nog wel even een screenshot zetten, want het topic hier op Fok! gaat soms veelste snel en raak ik de posts kwijt.
Sjaquote:Op donderdag 1 november 2012 11:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je sloopt ze sneller dan je er op kan rijden
Lijkt me geweldig om dat te zienquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:20 schreef whY... het volgende:
Sta ik gister bij een verkeerslicht, hoor ik geluid wat ik herken (twee wielen en erg groot) Dus ik in mijn spiegels kijken of ik al wat zie, komt daar een hayabusa!
Lijkt op deze maar dan paar jaar ouder:
[ afbeelding ]
Zit daar potverdorrie toch een kleine smurfen meisje op! wow dat was echt in contrast met zo een grote machine. Instant geil dat welZe kon hem opzich wel handelen voor de paar seconde dat ik het zag, want licht ging op groen.
's avonds in de regen nog even op twee wielen gereden maar vond dat niet zo tof voor een fun ritje, vanavond nog een keer
Nergens last van, ik ging met de busquote:
Prima garantie zo te horenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sjamaar staat weer thuis met de mededeling je hebt er gewoon garantie op mocht het erger worden komen we hem wel even ophalen.
Dan denk ik roggel er ff een nieuwe spanner in klaar.
Goeie kleurenschema?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:02 schreef Salatrel het volgende:
ik zag vannacht op weg naar huis ook een busa.... bleef ff op de middelste baan plakken.. waarschijnlijk wachtend totdat ik er voorbij zou zijn... maarja ik ben niet zo van het rechts inhalen dus ik schoof een baantje op. met moeite ging ie naar rechts (wel gelijk 3 banen) maarja verlengd he...
Lekker tochquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Paxlie het volgende:
Zondag verplicht motorrijden. Ik ga met een fotograaf en filmvrouwtje achterop een wielrengroep volgen. Best irritant dat het koud en nat wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |