quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Deze houd ik
MINE!!!111
Ben trouwens een usenet-backup tool aan het maken
Oftewel, een functie die ervoor zorgt dat die je pc automatisch afsluit als je het in je downloadrij heb staan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef lipjes het volgende:
een usenet-backup tool.
die download automatisch wat ik nog niet heb zegmaar aan films.
Dafuqquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:09 schreef lipjes het volgende:
Nope.
Stel ik heb een lijst met 200 films die ik al heb en er staan er 2000 op usenet.
Gaat die automatisch die andere 1800 downloaden, en in de juiste categorie op de mediaspeler flikkeren.
Rebuild zijn film-list, herlaad usenet, 30 nieuwe unieke films erbij, trekt die die 30 er ook weer bij.
Nu nog maar 14TB.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DafuqHoeveel schijfruimte heb jij wel niet
Oke mevrouwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:11 schreef Anne het volgende:
Zeg eh, verplaats dat gebrabbele eens naar DIG ofzo? Die hebben ook een SC.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef Salatrel het volgende:
nou zegwerkt die 12v eindelijk naar behoren zodat ik de navigatiechinees op kon laden zit het usb plugje van de chinees los waardoor ie niet goed contact maakt
kutding
van de eindejaarsuitkering maar een zumo bestellen
was een leuk probeerseltje maar de bouwkwaliteit is knudde
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:11 schreef Anne het volgende:
Zeg eh, verplaats dat gebrabbele eens naar DIG ofzo? Die hebben ook een SC.
Ik haat niet, ik vind d'er nog steeds lief.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haten op Anne is niet zo'n goed idee.
Dat gaan ze wel doen. Je kunt ze zien als koplampen en daarvan mag je er maar twee hebben. Of mistlicht, en dat mag je maar een hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:47 schreef lipjes het volgende:
Zo, de driver voor de led verlichting in elkaar gesoldeert.
Morgen verder met de lampen te testen en dan de behuizing te maken.
En hopen dat die niet als apk afkeur gelden
Seizoen is dus echt voorbijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme: http://www.nu.nl/binnenla(...)chuwt-gladheid-.html
Fuck de pekelaars!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme: http://www.nu.nl/binnenla(...)chuwt-gladheid-.html
Deden ze dat überhaupt wel dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:48 schreef TataK het volgende:
[..]
Fuck de pekelaars!!Dat ene graadje vorst wordt meestal pas tegen zonsopgang bereikt en is vervolgens na 1 uurtje alweer weg. Waarom dan als een idioot al meteen gaan pekelen alsof we Siberische toestanden zullen krijgen. Denkt er dan helemaal niemand met de motorrijders mee?
Vanaf maandag is de vorst alweer het land uit, maar door alle pekel wordt de motorrijders nu belet om dan te rijden (tenzij je het niet erg dat al die pekel je aluminium en de rest aanvreet).
Ja klopt, had in het vorige topic al gemeld idd dat ik Bazziek in het wild had gespot.(Hij probeerde zwart te rijden samen met zijn vriendin)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:40 schreef TataK het volgende:
He Geerd, hoorde van Bazziek dat hij jou (of jij hem) in de trein was tegengekomen. Herkenden jullie elkaar nog wel meteen? Lang geleden dat er nog samen werd gereden. Volgens mij post Bazziek hier niet veel meer (net als ik trouwens).
Wat een acties heb jij altijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:40 schreef Anne het volgende:
Sjee, ik maakte daarstraks toch een sliding met de brommerdat ging net goed, want ik had hem bijna tegen een hek gezet.
Uiteraard deed ik alsof het de bedoeling was.
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Anne het volgende:
Hij stond uiteindelijk dus strak langs het hek geparkeerddat was uiteraard de bedoeling
.
SD maakt die slides altijd met opzet. Slechte invloed heeft ie op mij
. Dus.. Zijn schuld!
Klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:53 schreef Anne het volgende:
Anyway, SD zegt dat ik bougies en een luchtfilter moet gaan halen, dus dat ga ik binnenkort maar eens even doen. Eens kijken of dat het bokken wil tegen gaan, want dat word ik echt-beu.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:51 schreef Anne het volgende:
Hij stond uiteindelijk dus strak langs het hek geparkeerddat was uiteraard de bedoeling
.
SD maakt die slides altijd met opzet. Slechte invloed heeft ie op mij
. Dus.. Zijn schuld!
Welke cbr?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef dribbel79 het volgende:
Pekel, apk...ik ga m'n "koop mijn cbr" topic een kick geven
Scheelt vaak al veel jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:53 schreef Anne het volgende:
Anyway, SD zegt dat ik bougies en een luchtfilter moet gaan halen, dus dat ga ik binnenkort maar eens even doen. Eens kijken of dat het bokken wil tegen gaan, want dat word ik echt-beu.
Looking goodquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:39 schreef Anne het volgende:
Navigatie toch maar even gefikst! Het is wel redelijk lomp, maar aan de andere kant voelt het ook robuust aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bougies zagen er netjes uit, dus misschien toch de carbs.
PAIR gedoe? Je kan gewoon 4 slangetjes/meters op je carbs aansluiten ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:40 schreef BlackLining het volgende:
Voor jou is carbs synchroniseren nog goed te doen. Ik mag er meteen 4 gaan stellenEn dan twee aan twee om die vervolgens via dat vervloekte PAIR gedoe weer gelijk te stellen. Horror.
En bougies kunnen ook rot zijn als ze er nog goed uit zien. Dan ben je namelijk al gewoon te laat.
Ja, maar Suzuki vond dat schijnbaar te simpel en heeft besloten dat ze eerst in paren gesteld moeten worden waarbij je de PAIR verbinding er tussenuit haalt, staan ze twee aan twee gelijk, dus 1 met 2 en 3 met 4, moeten ze weer verbonden worden en ga je 2 aan 4 linken. Dan zou het goed moeten staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Looking good
[..]
PAIR gedoe? Je kan gewoon 4 slangetjes/meters op je carbs aansluiten ?
Dat is wel kromquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar Suzuki vond dat schijnbaar te simpel en heeft besloten dat ze eerst in paren gesteld moeten worden waarbij je de PAIR verbinding er tussenuit haalt, staan ze twee aan twee gelijk, dus 1 met 2 en 3 met 4, moeten ze weer verbonden worden en ga je 2 aan 4 linken. Dan zou het goed moeten staan.
Wat er het nut van is snap ik niet. Is niet moeilijk hoor, alleen meer werk dan het zou moeten zijn. Zo'n beetje het enige aan de Bandit waarvan je denkt, moet dat nou echt? Want kleppenstellen is extreem simpel. Hoeft eigenlijk niet eens de tank eraf en met een uurtje ben je klaar met alle 16 kleppen.
Voor zover ik weet zijn alle tappen een cm of 8-10 lang.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef BlackLining het volgende:
Tevens, ik zal de vraag nog maar eens opgooien, weet iemand of het mogelijk is om draad te tappen in het aluminium van de cilinderkop als ik daar boven maar een centimeter of 7, 8 aan ruimte heb? Anders moet ik het motorblok eruit gaan halen namelijk.
Wat voor schroefdraad ? en moet je het nog boren ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef BlackLining het volgende:
Tevens, ik zal de vraag nog maar eens opgooien, weet iemand of het mogelijk is om draad te tappen in het aluminium van de cilinderkop als ik daar boven maar een centimeter of 7, 8 aan ruimte heb? Anders moet ik het motorblok eruit gaan halen namelijk.
Helicoil derin?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef BlackLining het volgende:
M6 is het. Uitgedraaid, het aluminium zat op het boutje. Helemaal glad is ie niet maar echt uitboren lijkt me niet meer nodig. Tenzij het tapdraad wat erin moet natuurlijk niet pas.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef WhiteJoker het volgende:
"Als ik 80 rij heb ik het gevoel alsof ik omval"
"Ja, maar dat doet u niet, dat kan ik u wel vertellen"
Of u even 750 euro wilt pinnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol, maar ook die gast met die prothese. Wat bizar! Wel tof dat hij na z'n ongeluk zo weer gaat rijden. Of die Engelsman met z'n ¤750,- boete
Ach, moest toen gewoon even een goedkope eerste motor hebben, zo kwam ik bij die CX terecht..quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:55 schreef KneusTeun het volgende:
Nog naar cx500 gekeken, maar cb had voorkeur.
Straks in de kou maar is een to-do list maken.
CX niks mis mee hoor had hem ook graag gehad, maar CB is wat makkelijker in onderdelen leek me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, moest toen gewoon even een goedkope eerste motor hebben, zo kwam ik bij die CX terecht..
Succes zo meteen, tis inderdaad fris. Maar wel met een lekker zonnetje erbij, dat scheelt!
Uhuh, of ze moeten het nog op een andere plek hebben staan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit zie ik net ook op 9gag![]()
baas, maar jammer genoeg snel weer verdwenen
Grappig gedaan, doet me denken aan een supermarkt in de buurt van Disney World (Florida), een jaar of twee geleden, waar ik toen een foto van maakte;quote:
grappig, ik stap over van de brommert naar PBall en jij andersom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
CX niks mis mee hoor had hem ook graag gehad, maar CB is wat makkelijker in onderdelen leek me.
Aardig lang mee bezig ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef JK het volgende:
[..]
Grappig gedaan, doet me denken aan een supermarkt in de buurt van Disney World (Florida), een jaar of twee geleden, waar ik toen een foto van maakte;
[ afbeelding ]
Ben je wel even mee bezig.
Zo eens even een rondje doen, kijken hoeveel pekel ze nou precies hebben gestrooid gisteravond en nacht.
Nice.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hier bij de Jumbo hadden ze op eenzelfde manier 'SKYFALL' afgebeeld
heel simpel, ik betaal de garage voor mijn ouders op voorwaarde dat mijn caravan er kan staan en mijn motor in de winterquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:22 schreef Anne het volgende:
Ik heb de hoes maar eens over de motor gegooid. Binnenkort maar weer eens vragen of ik hem mag stallen.
Aah joh zoon alpie kan toch wel buiten blijven staan met een hoessie smelt vast nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:39 schreef Anne het volgende:
Ik zou hem ook bij mijn ouders > mogen < stallen, maar ik wil ze er eigenlijk niet mee lastig vallen. Kennis van mij hier in het dorp waar ik woon heeft een aantal grote schuren waar ik hem gratis mag stallen. Moet het dus alleen even vragen/laten weten.
Pball ging niet meer met de knieen, brommert redelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef cageon2 het volgende:
[..]
grappig, ik stap over van de brommert naar PBall en jij andersom.
Hier ook niet heel veel, maar ik heb een neus voor pekel, dus ik zie het al heel snel op straat liggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hier in de buurt was niet gestrooid.
Lijkt idd wel een R1 op 25 kw, met al die rotondes rij je die gasten toch zo zoek lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:57 schreef JK het volgende:
[..]
Hier ook niet heel veel, maar ik heb een neus voor pekel, dus ik zie het al heel snel op straat liggen.
Haha, die R1... wat een mafkees. Maar hij hield 'm wel netjes overeind toen hij door dat dat hekwerk reed.. alleen in die bocht iets te overmoedig. Op de rotonde ervoor had hij nog de politie af kunnen schudden, maarja met die snelheid ga je echt niet kijken wat je achterligger doet. Volgende keer een woonwijk in gaan, met een beetje mazzel kan je ze dan afschudden.
Toch is binnen beterquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah joh zoon alpie kan toch wel buiten blijven staan met een hoessie smelt vast niet
We hebben geen gangquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, past tie niet in de gang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |