Ik vergat het woordje 'dat'. Ik bedoel whisky.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jongen, ik heb sinds ik thuis ben al 1.5 liter water gedronken
Als je langs komt krijg je wel wat glaasjes van mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vergat het woordje 'dat'. Ik bedoel whisky.
Amsterdam?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je langs komt krijg je wel wat glaasjes van mij
Zit je nou te trollen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of jij moet een flesje halen dan kom ik wel naar windschoten
Ja klopt, van mij mogen ze gewoon 1 werkgroep eruit snijden en er dan 1 HC voor in de plaats zetten, dan vind ik het best. Ik was ook zwaar bezorgd over mijn kennis van dit blok tot nu toe terwijl ik écht er veel aan gedaan heb, echter lijkt alles weer op zijn plaats te vallen 2 weken voor het tentamen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:37 schreef Morera het volgende:
[..]
Jup, ik vond ze ook leukAls de onderwijsgroepen nou ook zo waren opgezet zou het wel meevallen. Ik vond dit in combinatie met de HC's heel leerzaam.
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar te gaan wonen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:16 schreef Yreal het volgende:
Wat is den haag trouwens een kut stad aan het worden.
Alleen maar van die doorgesnoven sjonnies en hipsters overal. Nog bijna ruzie met zo'n gast omdat 2 chicks waarmee hij was drinken waren gaan halen terwijl hij naar de plee was.
Met zo'n toontje van "als ik er achter kom dat je zo hebt betast oid ram ik je in elkaar"..
Prachtig toch al die verrijking? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar te gaan wonen.
Den Haag is gewoon een groot dorp. Op de tweede kamer en het gerechtshof na is er niets wat mij ooit naar dat dorp gaat trekken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:33 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Prachtig toch al die verrijking? Of zie ik dat nou verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet joh. Ja, dancings in Scheveningen zijn dan ook niet Den Haags' hoogtepuntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:47 schreef Yreal het volgende:
In den haag wonen alleen maar debielen . Scheveningen, dancings met man vrouw ratio 1:10
Waar moet je dan over praten. Je kan niet altijd over drank enzo praten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:05 schreef Maharbal het volgende:
Jullie hebben weer iets nieuws om over te kakelen dames?
[..]
Goedemorgen mijn waarde.
Het leven van een eerstejaars rechtenstudent gaat niet over rozen Pax.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:07 schreef Paxcon het volgende:
Nu tentamenweek en dan van het weekend gewoon weer opdrachten moeten maken voor de werkgroepen
Het is vrijdag, de zon schijnt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar moet je dan over praten. Je kan niet altijd over drank enzo praten.
I didn't choose the rechten-life. Rechten-life chose me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:07 schreef Paxcon het volgende:
Nu tentamenweek en dan van het weekend gewoon weer opdrachten moeten maken voor de werkgroepen
Hier is het (nog) redelijk grijzig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is vrijdag, de zon schijnt.
[..]
I didn't choose the rechten-life. Rechten-life chose me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |