Niet ! Want ik heb geredenquote:
heb je weer money?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet ! Want ik heb geredenHyperpro veertjes in de motor laten zetten, Wegligging is weer helemaaaal top.
Vet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet ! Want ik heb geredenHyperpro veertjes in de motor laten zetten, Wegligging is weer helemaaaal top.
Ik twijfel of ik nog een whisky doe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vet!
Maar nu...weltrusten iedereen!
Ik vergat het woordje 'dat'. Ik bedoel whisky.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jongen, ik heb sinds ik thuis ben al 1.5 liter water gedronken
Als je langs komt krijg je wel wat glaasjes van mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vergat het woordje 'dat'. Ik bedoel whisky.
Amsterdam?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je langs komt krijg je wel wat glaasjes van mij
Zit je nou te trollen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Of jij moet een flesje halen dan kom ik wel naar windschoten
Ja klopt, van mij mogen ze gewoon 1 werkgroep eruit snijden en er dan 1 HC voor in de plaats zetten, dan vind ik het best. Ik was ook zwaar bezorgd over mijn kennis van dit blok tot nu toe terwijl ik écht er veel aan gedaan heb, echter lijkt alles weer op zijn plaats te vallen 2 weken voor het tentamen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:37 schreef Morera het volgende:
[..]
Jup, ik vond ze ook leukAls de onderwijsgroepen nou ook zo waren opgezet zou het wel meevallen. Ik vond dit in combinatie met de HC's heel leerzaam.
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar te gaan wonen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:16 schreef Yreal het volgende:
Wat is den haag trouwens een kut stad aan het worden.
Alleen maar van die doorgesnoven sjonnies en hipsters overal. Nog bijna ruzie met zo'n gast omdat 2 chicks waarmee hij was drinken waren gaan halen terwijl hij naar de plee was.
Met zo'n toontje van "als ik er achter kom dat je zo hebt betast oid ram ik je in elkaar"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |