Eensch met Paxcon: koffie? Juk! Pak liever latte vanillequote:
Jup, ik vond ze ook leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, vond ze leuk. Gingen allemaal over het HC.
Was het niet dat je sowieso 2L per dag moet drinken aan iets?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Ik heb dan ook geen dorst-gevoel.
Ik haal doorgaans 0,5l. ofzo denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Was het niet dat je sowieso 2L per dag moet drinken aan iets?
Heel slecht voor je nieren en lever dat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik haal doorgaans 0,5l. ofzo denk ik.
Bron?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel slecht voor je nieren en lever dat.
Biologieboek middelbare school. Maar het is ook prima op het internet te vinden, http://www.gezond-vitaal.nl/Drinken.html dit was de eerste die ik tegenkwam.quote:
Op tijd beginnen scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:47 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ik ben hier heerlijk bezig met het te proberen te schrijven van een noot over het 'ne bis in idem' beginsel, zoals dat is neergelegd in art. 68 Sr. Als ik zo alle Jurisprudentie en Doctrine heb geanalyseerd, wat naar verwachting omstreeks drie uur klaar is, kan ik aan mijn eindwerk beginnen.
Kan niet wachten totdat ik morgen met een ietwat hoog cafeïnegehalte en slaapgebrek bij de UvA sta en mijn dossier in de voorbestemde bak deponeer.
Klopt, heb ook elke dag wel het een en ander gedaan, maar kan gewoon heel slecht 'voorwerken'. Denk niet dat ik er ooit van zal leren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Op tijd beginnen scheelt een hoop.
En het tentamen is wat? morgen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:00 schreef Tchock het volgende:
Pak 'm beet drie hoofdstukken nog, 18 arresten en dan herhalen. Bah. Ik ben hier nog wel even
Hoezo opgevenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
En het tentamen is wat? morgen?
Ik zou het maar gewoon opgeven.
Ik ben net terug van een optreden joh, studerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:03 schreef Actaeon het volgende:
Hmm ik maar eens slapen dan. Kunnen jullie in alle rust leren/schrijven.
Succes allemaal nog!
Dat beslis ik zelf wel, dankjewelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je nu nog zoveel moet leren gaat dat niet meer lukken
Zelf weten. Ik zou gewoon gaan slapen. Je gaat nu toch meer zitten fokken dan leren. Kan je beter morgen fris zijn.quote:
Nee hoor, allebei niet. Ik kan nog minstens drie uur productief leren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zelf weten. Ik zou gewoon gaan slapen. Je gaat nu toch meer zitten fokken dan leren. Kan je beter morgen fris zijn.
Baas. Dit ga ik maandag doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk om dat ding met zo'n knal op tafel te gooien en dan te roepen "DE WET MENSEN".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |