Prachtig toch al die verrijking? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar te gaan wonen.
Den Haag is gewoon een groot dorp. Op de tweede kamer en het gerechtshof na is er niets wat mij ooit naar dat dorp gaat trekken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:33 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Prachtig toch al die verrijking? Of zie ik dat nou verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet joh. Ja, dancings in Scheveningen zijn dan ook niet Den Haags' hoogtepuntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:47 schreef Yreal het volgende:
In den haag wonen alleen maar debielen . Scheveningen, dancings met man vrouw ratio 1:10
Waar moet je dan over praten. Je kan niet altijd over drank enzo praten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:05 schreef Maharbal het volgende:
Jullie hebben weer iets nieuws om over te kakelen dames?
[..]
Goedemorgen mijn waarde.
Het leven van een eerstejaars rechtenstudent gaat niet over rozen Pax.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:07 schreef Paxcon het volgende:
Nu tentamenweek en dan van het weekend gewoon weer opdrachten moeten maken voor de werkgroepen
Het is vrijdag, de zon schijnt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar moet je dan over praten. Je kan niet altijd over drank enzo praten.
I didn't choose the rechten-life. Rechten-life chose me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:07 schreef Paxcon het volgende:
Nu tentamenweek en dan van het weekend gewoon weer opdrachten moeten maken voor de werkgroepen
Hier is het (nog) redelijk grijzig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is vrijdag, de zon schijnt.
[..]
I didn't choose the rechten-life. Rechten-life chose me.
Gezien mijn bui nu voorspel ik veel voor me uit staren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vandaag samenvattingen herschrijven voor Inleiding Staatsrecht en Inleiding Bestuursrecht. Wat staat er voor jullie op de rol?
Zo nog even wat dingen van huishoudelijke aard doen dan vanmiddag wat aan m'n scriptie doen en vanavond vergaderen/drinken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vandaag samenvattingen herschrijven voor Inleiding Staatsrecht en Inleiding Bestuursrecht. Wat staat er voor jullie op de rol?
De dag omkijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik moet zo naar de poort van de readers van het volgende blok..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |