abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118412684
Nadat Huizenmarkttopic #208: De subsidie op geldlenen is niet van deze tijd op mysterieuze wijze is gesloten ontstond er in [FB] Waar alles zo nu en dan om moderatie smeekt enige discussie over. Daar kwam deze suggestie in langs:

quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef iamcj het volgende:
Is dit een idee?:

Een apart topic waarin je het dagelijkse nieuws kunt/moet posten. De mensen die dat willen kunnen zo op de hoogte blijven en andere topics blijven schoon.
Dus bij deze: het allereerste huizenmarktnieuwstopic!
Als TS stel ik hierbij de HUISREGELS op:
• Post alleen nieuws, in de vorm van een link naar de bron en een samenvatting in 1 of 2 regels. Pleeg geen copyrightschendingen door een heel artikel te kopieren.
• Houd de samenvatting objectief.
• Reageer in dit topic niet op nieuwsberichten, dan wordt het een slowchat, discussie, moddergooien en uiteindelijk gewoon een slotje!
• "Ouder" nieuws bij voorkeur achterwege laten. En mocht je het nodig achten om oudere berichten hier samen te vatten: zet er dan zeer duidelijk een datum bij, dat voorkomt misverstanden, gevolgd door discussie, slowchat, moddergooien en uiteindelijk gewoon weer een slotje...
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118412697
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:11 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Ongelooflijk, nooit gedacht dat het zoveel zou zijn. We zijn allemaal slaven van de bank.
Ik roep het al een tijdje maar krijg dan iedere keer weer een hoop ongeloof over mij heen gegooid.... gekke xeno dit, gekke xeno dat.

De realiteit is nog veel zieker dan de meesten zich hier kunnen voorstellen :X
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_118412754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef graaierrr het volgende:

[..]

kloon?
Ja.... jij ja... iedereen die niet euforisch is over het eigen woningbezit is een kloon van xeno. Is toch algemeen bekend?
pi_118412759
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik roep het al een tijdje maar krijg dan iedere keer weer een hoop ongeloof over mij heen gegooid.... gekke xeno dit, gekke xeno dat.

De realiteit is nog veel zieker dan de meesten zich hier kunnen voorstellen :X
Als het net zo gaat als in Spanje dan houd ik mn hart vast.
pi_118412812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:35 schreef graaierrr het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat Spanje nog niet eens op de bodem zit :|W

Spanje is inderdaad ons voorland, alleen hebben wij zelfs een nog grotere zeepbel :{
pi_118412819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:35 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ja.... jij ja... iedereen die niet euforisch is over het eigen woningbezit is een kloon van xeno. Is toch algemeen bekend?
Helaas is het geen 'eigen' woningbezit maar bezit van de bank tot dat het afbetaald is.
pi_118412856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:35 schreef graaierrr het volgende:

[..]

De werkeloosheid naar de 25%, vele niet afgebouwde bouwprojecten, een teveel aan vastgoed, nee dat scenario is nog lang geen waarheid. Je we hebben hier mensen die zeggen dat er veel huizen bij moeten komen dat is juist wat er in spanje gebeurd is. :D
pi_118412871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Helaas is het geen 'eigen' woningbezit maar bezit van de bank tot dat het afbetaald is.
Strikt juridisch gezien is het 'jouw huis' maar als je je verplichtingen richten de hypotheeknemer niet nakomt dan kan daar heel snel verandering in komen.

Je opmerking zit dus niet ver van de waarheid.
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 12:38:38 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_118412875
Sjonge, iemand die zich geregistreerd heeft en alleen maar in dit topic zit, met de naam graaierrr. Van wie is de kloon?

Och ja Xeno, raar he, de kloon ComplexConjugate aanmaken en dan proberen vol te houden dat je niet Xeno bent. Als de Zuurders kloons moeten gaan aanmaken om op die manier meer gewicht in de schaal te gooien...beetje vreemd...je zou verwachten dat als datgene wat je zegt waar is, je geen kloons nodig hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_118412911
Ik moet zo werken dus ik ben geen kloon van ComplexConjugate.
pi_118412946
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge, iemand die zich geregistreerd heeft en alleen maar in dit topic zit, met de naam graaierrr. Van wie is de kloon?

Och ja Xeno, raar he, de kloon ComplexConjugate aanmaken en dan proberen vol te houden dat je niet Xeno bent. Als de Zuurders kloons moeten gaan aanmaken om op die manier meer gewicht in de schaal te gooien...beetje vreemd...je zou verwachten dat als datgene wat je zegt waar is, je geen kloons nodig hebt.
xeno heeft een permban voor de AEX en het opperhoofd wil dat zo laten. Daar kan ik niks aan doen vriendje CG :)
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 12:40:29 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_118412968
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef graaierrr het volgende:
Nee, dat beweer ik ook niet, ik gaf alleen maar dat het niet gek is dat Xeno daarvan verdacht wordt, gezien zijn geintje Xeno -> ComplexConjugate.

Maar dat je een kloontje bent lijkt me wel.
pi_118412974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef graaierrr het volgende:
_O_

Bedankt voor je inzet, iemand moet tenslotte werken voor mijn uitkering O+
pi_118413049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

_O_

Bedankt voor je inzet, iemand moet tenslotte werken voor mijn uitkering O+
Tja iedereen teert op de overheid en uiteindelijk is het allemaal ons eigen geld.
pi_118413051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef CoolGuy het volgende:

Maar dat je een kloontje bent lijkt me wel.
Zou kunnen maar wat dan nog?

Niet iedereen wil onder zijn eigen aka commentaar geven op de bizarre realiteit van de huizenmarkt.
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 12:42:22 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_118413056
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

xeno heeft een permban voor de AEX en het opperhoofd wil dat zo laten. Daar kan ik niks aan doen vriendje CG :)
Ja, en toen jij een ban kreeg op AEX was daar ineens Complex...ik dacht altijd dat doorposten onder een kloon na een ban een permban als resultaat had.

Nou, als je onder je nick Xeno gewoon normaal had gedaan, dan had je geen permban gehad. Die permban komt niet uit de lucht vallen he. Heb je weer dat verantwoordelijkheid afwijzen he. Het is de schuld van het opperhoofd..nee, het is je eigen schuld.
pi_118413081
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Tja iedereen teert op de overheid en uiteindelijk is het allemaal ons eigen geld.
Na jarenlang netto betaler te zijn geweest dacht ik :"ik ga ook maar eens graaien, iedereen doet het en ik ben gekke henkie dat ik alleen maar iedere keer mijn zakken laat legen door de roverheid".
pi_118413086
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Niet iedereen wil onder zijn eigen aka commentaar geven op de bizarre realiteit van de huizenmarkt.
Idd je wordt gelijk veroordeeld als je eerlijk bent :)
pi_118413201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Waarom zou niet iedereen dat willen, het is te zielig voor woorden dat er mensen denken dat ze een kloon moeten aanmaken omdat ze hun mening niet met hun normale account zouden kunnen geven. Ok als je nu rutte was dan kan ik me voorstellen dat je met een kloon gaat werken, maar aangezien we rutte nog nooit in dit topic voorbij hebben zien komen en graaiieer wel alle ins en out weet van dit topic is het gewooneen kloon van een regeulat hier.
pi_118413208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef CoolGuy het volgende:

Ja, en toen jij een ban kreeg op AEX was daar ineens Complex...ik dacht altijd dat doorposten onder een kloon na een ban een permban als resultaat had.

Nou, als je onder je nick Xeno gewoon normaal had gedaan, dan had je geen permban gehad. Die permban komt niet uit de lucht vallen he. Heb je weer dat verantwoordelijkheid afwijzen he. Het is de schuld van het opperhoofd..nee, het is je eigen schuld.
Ik ga er even niet inhoudelijk op in, als je het fijne ervan wilt weten moet je maar even PM'en :)
pi_118413290
Wij hebben allemaal last van cognitieve dissonantie zegt de persoon met een dissociatieve identiteitsstoornis. :')
pi_118413301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Idd je wordt gelijk veroordeeld als je eerlijk bent :)
Gelukkig neemt het realiteitsbesef langzaam toe, ik schat dat we over 5 jaar gewoon op een normale manier kunnen praten over de rampzalige praktijken die plaats hebben gevonden in de kredietverstrekking en woningbouw.
pi_118413339
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:48 schreef Basp1 het volgende:
Wij hebben allemaal last van cognitieve dissonantie zegt de persoon met een dissociatieve identiteitsstoornis. :')
Gezellig :D
pi_118413380
Over die restschuld: meefinancieren in de nieuwe hypotheek kan wel, mits 1 het inkomen hoog genoeg is en 2 de waarde van het nieuwe huis hoog genoeg is.
Volgens GHF: 106% financiering, en met restschuld max 115%. 9% van de aankoopwaarde van het nieuwe huis mag dus restschuld zijn. Heb je 30.000 euro restschuld, dan heb je dus een huis nodig van minimaal 333.333 euro. Om daar de hypotheek voor te kunnen krijgen heb je ook een behoorlijk hoog inkomen nodig. Daardoor is het voor veel mensen niet mogelijk, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is met de huidige regelgeving.
Aftrekbaar maken vd restschuld verandert wel de verhouding woonlasten tov inkomen, maar niet die regel vd waarde vd woning tov de hoogte vd mee te financieren restschuld. Voor veel mensen blijft dan de restschuld het slot op de woningmarkt.
pi_118413387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Laat je je kloon dadelijk ongeveer hetzelfde zeggen?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:57:39 #26
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_118413558
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef poemojn het volgende:
Over die restschuld: meefinancieren in de nieuwe hypotheek kan wel, mits 1 het inkomen hoog genoeg is en 2 de waarde van het nieuwe huis hoog genoeg is.
Volgens GHF: 106% financiering, en met restschuld max 115%. 9% van de aankoopwaarde van het nieuwe huis mag dus restschuld zijn. Heb je 30.000 euro restschuld, dan heb je dus een huis nodig van minimaal 333.333 euro. Om daar de hypotheek voor te kunnen krijgen heb je ook een behoorlijk hoog inkomen nodig. Daardoor is het voor veel mensen niet mogelijk, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is met de huidige regelgeving.
Aftrekbaar maken vd restschuld verandert wel de verhouding woonlasten tov inkomen, maar niet die regel vd waarde vd woning tov de hoogte vd mee te financieren restschuld. Voor veel mensen blijft dan de restschuld het slot op de woningmarkt.
Daarom zoeken wij ook huizen bóven een bepaald bedrag, daaronder kunnen we niet genoeg restschuld meefinancieren :P.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_118413642
Haha, heb je wel een mooi huis straks. ;) Maar het bindt je wel bij je onderhandelmogelijkheden.
pi_118413691
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik ga er even niet inhoudelijk op in, als je het fijne ervan wilt weten moet je maar even PM'en :)
Hoezo? Coolguy verteld precies hoe het zit. Jij bent Xeno, dat weet iedereen, zelfs de mods en de admins.
pi_118413863
quote:
Het NHG-plan gaat dus verder dan alleen aftrekbaar maken zie ik nu
quote:
http://www.eigenhuis.nl/a(...)izen-met-restschuld/

Nationale Hypotheek Garantie (NHG) speelt in het plan van de drie organisaties een belangrijke rol bij het oplossen van een aanzienlijk deel van de restschuldenproblematiek. De NHG-voorwaarden moeten worden aangepast door op te nemen dat een restschuld meefinancierbaar is bij de aankoop van een volgende woning als de hypotheek op de te verkopen woning ook met NHG is verstrekt en wordt voldaan aan inkomensnormen. Hierdoor blijven de risico's voor de overheid nagenoeg gelijk en is een restschuld op een NHG-hypotheek geen belemmering meer bij verhuizing. Langs deze weg kan de restschuld worden meeverhuisd naar de volgende woning en vervolgens desgewenst in een in overleg met de woningeigenaar vast te stellen termijn worden afgebouwd.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:08:18 #30
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118413966
quote:
De restschuld zou alleen aftrekbaar en/of meefinancierbaar moeten zijn, als de totale nieuwe hypotheek lager is dan de oude hypotheek. M.a.w. mensen die onder water staan omdat ze hun schulden niet meer kunnen betalen zouden uitsluitend de optie moeten krijgen om lagere maandlasten te nemen (en af te lossen). Met restschuld naar een duurder huis gaan is waanzin!

Of misschien is het gewoon beter om mensen met restschuld die af te laten betalen, en daarna alsnog een 5 jarige negatieve BKR-registratie te geven! Iets met op de blaren zitten en niet meteen dezelfde fout maken...
censuur :O
pi_118414096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:08 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De restschuld zou alleen aftrekbaar en/of meefinancierbaar moeten zijn, als de totale nieuwe hypotheek lager is dan de oude hypotheek. M.a.w. mensen die onder water staan omdat ze hun schulden niet meer kunnen betalen zouden uitsluitend de optie moeten krijgen om lagere maandlasten te nemen (en af te lossen). Met restschuld naar een duurder huis gaan is waanzin!

Of misschien is het gewoon beter om mensen met restschuld die af te laten betalen, en daarna alsnog een 5 jarige negatieve BKR-registratie te geven! Iets met op de blaren zitten en niet meteen dezelfde fout maken...
^O^ Idd ik had het niet beter kunnen omschrijven.

Maar zoals we zien hebben de financials al de loopholes ontdekt en weten hoe ze zichzelf met nog meer schulden kunnen opzadelen. :')
pi_118414906
pi_118415179
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:34 schreef michaelHD9 het volgende:
O+
pi_118415557
Je mag met de GHF-regels nog maar 50% volledig aflossingsvrij financieren he.. Dus 166.666 euro in bovenstaand voorbeeld. De rest incl die 30.000 restschuld wordt sowieso afgelost, al is dat misschien pas na 30 jaar. Betekent dat er meer tijd is om dat te doen, en t niet in 1/2/3 jaar bij elkaar gespaard hoeft te worden in een dalende markt.
En het staat banken vrij om eea anders af te spreken, zoals bijv die restschuld in 12 jaar lineair aflossen.

Misschien zorgt het er nog voor dat de huizenprijzen minder hard dalen ook O+
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:42:09 #35
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_118417275
75% vind de beperking van de HRA subside niet erg als het maar niet henzelf is dan
37% is zelfs blij als het wordt aangepakt bij anderen

http://www.telegraaf.nl/d(...)oor_economie___.html
quote:
'Beperking hypotheekrenteaftrek geen ramp voor economie'
door Johan Wiering
AMSTERDAM - De VVD en de PvdA hoeven niet al te bevreesd te zijn dat de Nederlandse economie inklapt als de hypotheekrenteaftrek verder wordt beperkt.
Althans als afgegaan wordt op de reacties van 4500 deelnemers aan een peiling op DFT.
Een ruime meerderheid denkt dat de gevolgen voor de huizenmarkt of de bestedingen zullen meevallen, op voorwaarde dat de bestaande gevallen ontzien worden. 37% juicht een ingreep zelfs toe.

Begin deze week lekten plannen uit dat de VVD en de PvdA overwegen om ook de aftrek voor bestaande huiseigenaren aan te pakken. Eenvijfde van de respondenten vindt dit een slecht idee en meent dat alleen toekomstige huiseigenaren moeten worden aangepakt.
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_118419012
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat zal al die nare mensen die gewoon wilden wonen leren ~O> .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:21:33 #37
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118419139
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat zal al die nare mensen die gewoon goedkoop wilden wonen leren ~O> .
Fixed! Zeg nou zelf, ondanks subsidie van de overheid nog in de problemen komen, en dat alles omdat "huren geld weggooien is"?
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 15:24:58 #38
16180 crew  CoolGuy
pi_118419319
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Fixed! Zeg nou zelf, ondanks subsidie van de overheid nog in de problemen komen, en dat alles omdat "huren geld weggooien is"?
je doet moeite om subsidie cursief te drukken. Zit je toch niet zo aan te stellen jongen, je laat je wel erg kennen zo :') Huren is ook geld weg gooien, als er een alternatief is waarbij je een huis terug krijgt voor het bedrag dat je betaald.
pi_118419367
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Fixed!
Ja, dat mag je best vinden, maar het merendeel van de mensen die nu een restschuld hebben zijn nou niet direkt de mensen die op het laagste punt zijn ingestapt. Ja, kopen is altijd een risico ten opzichte van huren, maar het natrappen naar de mensen die NIET extra hun best hebben gedaan om dat risico zo groot mogelijk te maken lijkt me ook wat overbodig.

De "100% aflossingsvrij want dat is belastingtechnisch zo handig"-crowd daarentegen, mjah, daar valt niet veel positiefs over te zeggen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:33:00 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118419665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
je doet moeite om subsidie cursief te drukken. Zit je toch niet zo aan te stellen jongen, je laat je wel erg kennen zo :')
Het doet de lenertjes echt pijn he, horen dat ze subsidie krijgen :') Of is dit een poging om af te leiden van het hetgeen ik zeg over mensen die ondanks subsidie in de problemen komen?

quote:
Huren is ook geld weg gooien, als er een alternatief is waarbij je een huis terug krijgt voor het bedrag dat je betaald.
Vertel dat maar aan de 900.000 mensen die onder water staan, en nu hopen op nog meer subsidie...
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 15:34:56 #41
16180 crew  CoolGuy
pi_118419761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het doet de lenertjes echt pijn he, horen dat ze subsidie krijgen :')

[..]

Vertel dat maar aan de 900.000 mensen die onder water staan, en nu hopen op nog meer subsidie...
Wat makkelijk zeg :') let op.

"het doet de Zuurdertjes pijn he, dat ze geen huis kunnen kopen" makkelijk joh.

Die 900.000 mensen interesseren me niet, die hadden maar op moeten letten en/of niet zo hebberig moeten zijn.
pi_118420039
quote:

Het doet de lenertjes echt pijn he, horen dat ze subsidie krijgen :')
Mij doet dat geen pijn hoor ik ben toch een vuige linkserd die een subsidiehoer is. :D

Ook al is het maar 100 euro per maand omdat ik wel een aflosmoraal heb. ;)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:50:23 #43
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_118420439
quote:

[..]

Het doet de lenertjes echt pijn he, horen dat ze subsidie krijgen :') Of is dit een poging om af te leiden van het hetgeen ik zeg over mensen die ondanks subsidie in de problemen komen?

[..]

Blijkbaar is het niet genoeg dat die mesnen in de problemen zitten, het moet erger?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:58:08 #44
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_118420786
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Blijkbaar is het niet genoeg dat die mesnen in de problemen zitten, het moet erger?
nou huizen kunnen niet nog duurder worden want dan wordt de bubble nog groter
pi_118420899
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Het word erger..... let maar op.

Om alvast is de stemming te komen :P

donderdag 25 oktober 2012 @ 16:03:18 #46
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_118421027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Het word erger..... let maar op.

Om alvast is de stemming te komen :P

[ afbeelding ]
De terugtrekkende overheid
pi_118421038
quote:
Nederlandse rijkdom oneerlijk verdeeld tussen jong en oud

AMSTERDAM – Nederland is in de afgelopen twintig jaar een stuk rijker geworden, maar die rijkdom is wel oneerlijk tussen jong en oud verdeeld. .....

Welke zuurder werkt bij de DNB :P
pi_118421163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:03 schreef HD9 het volgende:

[..]

De terugtrekkende overheid
Mark zijn vrindjes willen gewoon dat de slaafjes beginnen met ontschulden anders valt er straks helemaal niets meer te halen.
Hoe stimuleer je die kapitale leners om terug te gaan betalen? Juist.... door het reduceren van hun geliefde leensubsidie.

In betere tijden wisten banksters niet beter dan dat woningprijzen altijd maar zouden stijgen maar recente ontwikkelingen hebben hun inzichten bijgesteld. Uitgegeven hypotheken uit het verleden garanderen niet langer een royaal belegde boterham in de toekomst dus willen ze hun geld terug.
pi_118421216
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Welke zuurder werkt bij de DNB :P
DNB constateert gewoon terecht dat er simpelweg te weinig koopkracht zit bij de jeugd om de dure paleisjes van de boomers te gaan kopen. Dat is best vervelend voor de banksters.
pi_118421557
Een grappig stukje over hoe banksters denken, ze hebben het zelfs over het werkpaard model.

Goed om te weten dat wij de werkpaardjes zijn waar ze vol ironie naar verwijzen :')

Dit werkpaard doet in ieder geval niet meer mee met de 'rat race' :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')