Dus bij deze: het allereerste huizenmarktnieuwstopic!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef iamcj het volgende:
Is dit een idee?:
Een apart topic waarin je het dagelijkse nieuws kunt/moet posten. De mensen die dat willen kunnen zo op de hoogte blijven en andere topics blijven schoon.
Ik roep het al een tijdje maar krijg dan iedere keer weer een hoop ongeloof over mij heen gegooid.... gekke xeno dit, gekke xeno dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:11 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Ongelooflijk, nooit gedacht dat het zoveel zou zijn. We zijn allemaal slaven van de bank.
Ja.... jij ja... iedereen die niet euforisch is over het eigen woningbezit is een kloon van xeno. Is toch algemeen bekend?quote:
Als het net zo gaat als in Spanje dan houd ik mn hart vast.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik roep het al een tijdje maar krijg dan iedere keer weer een hoop ongeloof over mij heen gegooid.... gekke xeno dit, gekke xeno dat.
De realiteit is nog veel zieker dan de meesten zich hier kunnen voorstellen
En dan te bedenken dat Spanje nog niet eens op de bodem zitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:35 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als in Spanje dan houd ik mn hart vast.
Helaas is het geen 'eigen' woningbezit maar bezit van de bank tot dat het afbetaald is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:35 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ja.... jij ja... iedereen die niet euforisch is over het eigen woningbezit is een kloon van xeno. Is toch algemeen bekend?
De werkeloosheid naar de 25%, vele niet afgebouwde bouwprojecten, een teveel aan vastgoed, nee dat scenario is nog lang geen waarheid. Je we hebben hier mensen die zeggen dat er veel huizen bij moeten komen dat is juist wat er in spanje gebeurd is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:35 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Als het net zo gaat als in Spanje dan houd ik mn hart vast.
Strikt juridisch gezien is het 'jouw huis' maar als je je verplichtingen richten de hypotheeknemer niet nakomt dan kan daar heel snel verandering in komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Helaas is het geen 'eigen' woningbezit maar bezit van de bank tot dat het afbetaald is.
xeno heeft een permban voor de AEX en het opperhoofd wil dat zo laten. Daar kan ik niks aan doen vriendje CGquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge, iemand die zich geregistreerd heeft en alleen maar in dit topic zit, met de naam graaierrr. Van wie is de kloon?
Och ja Xeno, raar he, de kloon ComplexConjugate aanmaken en dan proberen vol te houden dat je niet Xeno bent. Als de Zuurders kloons moeten gaan aanmaken om op die manier meer gewicht in de schaal te gooien...beetje vreemd...je zou verwachten dat als datgene wat je zegt waar is, je geen kloons nodig hebt.
Nee, dat beweer ik ook niet, ik gaf alleen maar dat het niet gek is dat Xeno daarvan verdacht wordt, gezien zijn geintje Xeno -> ComplexConjugate.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef graaierrr het volgende:
Ik moet zo werken dus ik ben geen kloon van ComplexConjugate.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef graaierrr het volgende:
Ik moet zo werken dus ik ben geen kloon van ComplexConjugate.
Tja iedereen teert op de overheid en uiteindelijk is het allemaal ons eigen geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor je inzet, iemand moet tenslotte werken voor mijn uitkering
Zou kunnen maar wat dan nog?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef CoolGuy het volgende:
Maar dat je een kloontje bent lijkt me wel.
Ja, en toen jij een ban kreeg op AEX was daar ineens Complex...ik dacht altijd dat doorposten onder een kloon na een ban een permban als resultaat had.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
xeno heeft een permban voor de AEX en het opperhoofd wil dat zo laten. Daar kan ik niks aan doen vriendje CG
Na jarenlang netto betaler te zijn geweest dacht ik :"ik ga ook maar eens graaien, iedereen doet het en ik ben gekke henkie dat ik alleen maar iedere keer mijn zakken laat legen door de roverheid".quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Tja iedereen teert op de overheid en uiteindelijk is het allemaal ons eigen geld.
Idd je wordt gelijk veroordeeld als je eerlijk bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zou kunnen maar wat dan nog?
Niet iedereen wil onder zijn eigen aka commentaar geven op de bizarre realiteit van de huizenmarkt.
Waarom zou niet iedereen dat willen, het is te zielig voor woorden dat er mensen denken dat ze een kloon moeten aanmaken omdat ze hun mening niet met hun normale account zouden kunnen geven. Ok als je nu rutte was dan kan ik me voorstellen dat je met een kloon gaat werken, maar aangezien we rutte nog nooit in dit topic voorbij hebben zien komen en graaiieer wel alle ins en out weet van dit topic is het gewooneen kloon van een regeulat hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zou kunnen maar wat dan nog?
Niet iedereen wil onder zijn eigen aka commentaar geven op de bizarre realiteit van de huizenmarkt.
Ik ga er even niet inhoudelijk op in, als je het fijne ervan wilt weten moet je maar even PM'enquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, en toen jij een ban kreeg op AEX was daar ineens Complex...ik dacht altijd dat doorposten onder een kloon na een ban een permban als resultaat had.
Nou, als je onder je nick Xeno gewoon normaal had gedaan, dan had je geen permban gehad. Die permban komt niet uit de lucht vallen he. Heb je weer dat verantwoordelijkheid afwijzen he. Het is de schuld van het opperhoofd..nee, het is je eigen schuld.
Gelukkig neemt het realiteitsbesef langzaam toe, ik schat dat we over 5 jaar gewoon op een normale manier kunnen praten over de rampzalige praktijken die plaats hebben gevonden in de kredietverstrekking en woningbouw.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Idd je wordt gelijk veroordeeld als je eerlijk bent
Gezelligquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:48 schreef Basp1 het volgende:
Wij hebben allemaal last van cognitieve dissonantie zegt de persoon met een dissociatieve identiteitsstoornis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |