SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik loop met runkeeper, deze report om de 5 minuten, 10minuten op 80% is voor mij dus goed in te schatten.quote:quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Op tijd van 5 naar 10
http://www.start-to-run.b(...)tot-10-kilometer.pdf
op tijd van 10 naar 20 gebruik ik momenteel
http://www.start-to-run.b(...)tot-20-kilometer.pdf
hoe bevalt dat schema? En doe je nog interval training erbij? Loop je echt op gevoel? Ze geven aan zoveel tijd op 80%, loop je verder langzamer? Of doe je er nog hartslag bij?
(wat een vragen! )
Voor de rest, doe ik alleen de 3 trainingen en niet de 4de.
Tussen de dagen 1 of twee dagen rust, ligt er aan hoe mijn spieren zich voelen.
Ik gebruik het zeg maar als basis en pas het aan naar de status van mijn lichaam. Dat werkt voor mij het beste. Als ik dedicated een 3x per week schema ga volgen loop ik na 4 weken bij de fysio ivm overbelasting![]()
![]()
Bij Perrysport het 2e artikel (goedkoopste) voor de halve prijs overigens
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Laatst was er een discussie over slaapproblemen en medicatie daarvoor.
Nu zie ik net in het BB topic de volgende link.
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/serotonine-en-5-htp.htmlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb vandaag meer spierpijn in mijn kuiten dan pijn in mijn voet door het loopje van gisteren .![]()
Hou voor de zekerheid nog 2 dagen rust, ga ik zaterdag hetzelfde loopje doen en dan weer verder met het schema.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Op naar de circuitrun!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb vandaag meer spierpijn in mijn kuiten dan pijn in mijn voet door het loopje van gisteren .![]()
Hou voor de zekerheid nog 2 dagen rust, ga ik zaterdag hetzelfde loopje doen en dan weer verder met het schema.![]()
![]()
Ja! Daar ben ik toch een klein beetje zenuwachtig al voor. Eerste wedstrijd, benieuwd hoe zoiets verloopt. Plus ik moet vol aan de bak met mn gewicht en trainen om de 5 km te lopen, wordt een mooi en persoonlijk feestelijk moment als ik die heb gedaan. Ben ik in de beste shape ever!quote:
In mijn omgeving heb ik 2 vrij steile hellingen (bruggen) die ga ik meepakken om een beetje de hoogteverschillen te oefenen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Echt tof! Duurt gelukkig nog even dus die 5km kun je rustig opbouwen zodat je je voet niet overbelast.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja! Daar ben ik toch een klein beetje zenuwachtig al voor. Eerste wedstrijd, benieuwd hoe zoiets verloopt. Plus ik moet vol aan de bak met mn gewicht en trainen om de 5 km te lopen, wordt een mooi en persoonlijk feestelijk moment als ik die heb gedaan. Ben ik in de beste shape ever!
In mijn omgeving heb ik 2 vrij steile hellingen (bruggen) die ga ik meepakken om een beetje de hoogteverschillen te oefenen.
Hoogteverschillen oefenen is wel een goed plan trouwens! Moet ik ook niet vergeten.![]()
ik huntte geen LaPo en ben te lui een nieuwe te openen ;-)
pff, zwaar werk vandaag... Schiet nou op met die klote auto...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik zit illegaal op stage te Fok!en dus ik had niet gezien dat hij dicht was
Best nog strakke kuiten van zondag en gisteren pff![]()
Portemonnee weer leeg?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef YUR het volgende:
Gewoon ff koffie drinken bij onze RW-vriend is niet goed voor me![]()
![]()
Nog niet. Wel een mooie aanbieding gekregen voor een té vette jas. En nu twijfel ik natuurlijk...quote:F means you're fucked![]()
Picsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog niet. Wel een mooie aanbieding gekregen voor een té vette jas. En nu twijfel ik natuurlijk...![]()
![]()
Een link naar de webshop van het merk ook goed?quote:
https://shop.pearlizumi.c(...)3&product_id=1742660F means you're fucked![]()
Ik begrijp je twijfel..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Een link naar de webshop van het merk ook goed?
https://shop.pearlizumi.c(...)3&product_id=1742660![]()
![]()
Even hier het centrum in geweest, 2 sportwinkels aangedaan en maarliefst 2 loopjacks in mijn handen gehad
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Zo, nog even aan de slag op de uni en dan met een warming up op de fiets in de benen een 9,6km lopenZin in.
Ja doei.![]()
Wat dacht je van deze voor de barre wintertijd![]()
![]()
ik krijg overigens alleen maar trek ervan, hij heet "Balaclava"![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Quoi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik krijg overigens alleen maar trek ervan, hij heet "Balaclava"kan je meteen de zoetigheid er weer vanaf trainen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013![]()
Ja, ik weet het is gek... ik heb vanmorgen de voorinschrijving voor de Marathon van Berlijn ingevuld. Over 2 weken de volledige inschrijving. Maar ja, 29 september 2013 ga ik dus een marathon lopen![]()
![]()
ik heb wel een hardloop muts en handschoenen, en de handschoenen heb ik al aangehad...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Quoi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik krijg overigens alleen maar trek ervan, hij heet "Balaclava"![]()
Nounou, succesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:54 schreef linebear het volgende:
Ja, ik weet het is gek... ik heb vanmorgen de voorinschrijving voor de Marathon van Berlijn ingevuld. Over 2 weken de volledige inschrijving. Maar ja, 29 september 2013 ga ik dus een marathon lopen
Ja doei.![]()
hoeveel loop je nu dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:54 schreef linebear het volgende:
Ja, ik weet het is gek... ik heb vanmorgen de voorinschrijving voor de Marathon van Berlijn ingevuld. Over 2 weken de volledige inschrijving. Maar ja, 29 september 2013 ga ik dus een marathon lopen
Berlijn schijnt een hele leuke marathon te zijn iig.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hier liepen ze gisteren al met handschoenen aan en mutsen op. En het was alles behalve koud. Ben benieuwd wat die mensen aandoen als ze in Zweden in de winter zouden lopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb wel een hardloop muts en handschoenen, en de handschoenen heb ik al aangehad...![]()
!
Ja doei.![]()
Hoi!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoeveel loop je nu dan?
Berlijn schijnt een hele leuke marathon te zijn iig.![]()
Ja doei.![]()
Loop nu rond de 12 kmquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoeveel loop je nu dan?
Berlijn schijnt een hele leuke marathon te zijn iig.![]()
Moest je een streefeindtijd ingeven?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef linebear het volgende:
[..]
Gaat lukkenHet schema van Asics ligt klaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Heb nu alleen nog maar een voorinschrijving moeten doen. Over 2 weken krijg ik een email om de inschrijving verder af te maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Moest je een streefeindtijd ingeven?![]()
Ik begrijp dat uitlopen het grootste doel is...maar...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:07 schreef linebear het volgende:
[..]
Heb nu alleen nog maar een voorinschrijving moeten doen. Over 2 weken krijg ik een email om de inschrijving verder af te maken.
Heb je wel een streefeindtijd in gedachte? Stiekem?F means you're fucked![]()
Bijnaquote:Het is alleen hier vandaag ineens in de loop van de dag alweer kouder geworden en zondag schijnt 't te gaan vriezen: gaat ineens hard.
Ja doei.![]()
En dan nog een zonnebril op en een bank inrennenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Quoi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik krijg overigens alleen maar trek ervan, hij heet "Balaclava"
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ja uitlopen is zeker het doel. 4,5 uur ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik begrijp dat uitlopen het grootste doel is...maar...
Heb je wel een streefeindtijd in gedachte? Stiekem?![]()
Ja klopt, vond het ook fris tijdens mijn uitlaatuurtje vandaag. Had wel een shirt met lange mouwen aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
BijnaHet is alleen hier vandaag ineens in de loop van de dag alweer kouder geworden en zondag schijnt 't te gaan vriezen: gaat ineens hard.
Ach kou is lekker met lopenVind het best. Was vandaag alleen mistig, daar heb ik niet zoveel mee.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Success, ik wil 'm in 2014 gaan lopen. 2013 staat in het teken van heel blijven en YUR lastigvallen in de duinen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:54 schreef linebear het volgende:
Ja, ik weet het is gek... ik heb vanmorgen de voorinschrijving voor de Marathon van Berlijn ingevuld. Over 2 weken de volledige inschrijving. Maar ja, 29 september 2013 ga ik dus een marathon lopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Success, ik wil 'm in 2014 gaan lopen. 2013 staat in het teken van heel blijven en YUR lastigvallen in de duinen.
F means you're fucked![]()
HoiDrukke week gehad met sollicitatie ellende... Morgen maar weer een rondje doen denk ik. Zin an.
Wordt het morgen al thermoshirtweer?![]()
Nee joh!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:17 schreef Swetsenegger het volgende:
HoiDrukke week gehad met sollicitatie ellende... Morgen maar weer een rondje doen denk ik. Zin an.
Wordt het morgen al thermoshirtweer?Het wordt morgen 11 graden ofzo..
voelt nog steeds als je lekker bezig bent als 20.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
weet niet wat je nu op de tien loopt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:11 schreef linebear het volgende:
[..]
Ja uitlopen is zeker het doel. 4,5 uur ?
dan moet je nog verval erbij rekenen enzo, reken op zeker 11-12% op zo´n afstand..
dan kun je het wel uitrekenen♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
is het veel te warm voor nog iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:21 schreef linebear het volgende:
Liep gisteren avond in lang-lang en na 1 km had ik al het gevoel of er stoom van mijn rug kwam![]()
en een lang shirt heb je ook in verschillende diktes natuurlijk.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Oh trouwens, 2 weken geleden ging ik om 06.45 uur lopen en liep in het bos, met charmante hoofdlamp..
en wat rende er nog geen 20 meter voor mij het pad over? Een hertje!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik heb gisteren de lange tights van Leontien gekocht bij de Kruitvat en die is echt superdik, heeft een soort fleece-binnenkant, beetje thermo dus denk ik. Ik wilde hem weer terugbrengen maar ik hou hem toch maar voor als het onder 0 wordt ofzo
Vanavond doe ik wel lang/lang aan, maar wel gewoon dun stofje.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Was deze al langsgekomen:Morgen maar eens op Winter-hardloopkleding-jacht...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat dus. En ik wil het het liefste ook meteen hebben![]()
Hoewel ik héél veel online shop, ga ik voor running kleding toch naar een winkel![]()
Hardlopen is geen mietjessport hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen wordt het max 9 graden. Dan loop ik echt in lang-lang.
Ik zag laatst een mooi tafereel op het strand, dat het verschil in temperatuurbeleving perfect weergaf. Gelukkig had ik mijn camera meequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier liepen ze gisteren al met handschoenen aan en mutsen op. En het was alles behalve koud. Ben benieuwd wat die mensen aandoen als ze in Zweden in de winter zouden lopen![]()
!
Hot & cold by Gilles 1972, on FlickrLife is what you make it.![]()
Geniaal deze foto!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zag laatst een mooi tafereel op het strand, dat het verschil in temperatuurbeleving perfect weergaf. Gelukkig had ik mijn camera mee
[ link | afbeelding ]
Hot & cold by Gilles 1972, on Flickr![]()
Wat een gave foto!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zag laatst een mooi tafereel op het strand, dat het verschil in temperatuurbeleving perfect weergaf. Gelukkig had ik mijn camera mee
[ link | afbeelding ]
Hot & cold by Gilles 1972, on Flickr
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hot & cold by Gilles 1972, on FlickrVentje met die muts kijk ook echt zo van "you gotta be fuckin' kiddin' me"
![]()
Mooie fotoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hot & cold by Gilles 1972, on Flickr
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Oh goed om te weten, ik als koukleum wil eigenlijk nog zo'n dikke.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb gisteren de lange tights van Leontien gekocht bij de Kruitvat en die is echt superdik, heeft een soort fleece-binnenkant, beetje thermo dus denk ik. Ik wilde hem weer terugbrengen maar ik hou hem toch maar voor als het onder 0 wordt ofzo
Vanavond doe ik wel lang/lang aan, maar wel gewoon dun stofje.
Ik heb net ook gelopen, ging prima, maar ik heb het niet echt lekker warm gekregen, lang-lang, met een hemdje, driekwartshirt en daarover nog een dunne sweaterMisschien ben ik wel een uitzondering hoor.
Koude wind ook, waarom kon het niet zoals maandag blijven?
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb m ik heb m ik heb mquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:39 schreef YUR het volgende:
Het eerder geposte jasje van Pearl Izumi is nu onderweg naar mij![]()
![]()
En ik ben er verliefd op
![]()
Mensen, ik heb nog 2 maanden om af te studeren. De laatste weken heb ik echter weinig gedaan omdat ik vast liep en er uiteindelijk niet meer uit kwam. Ik heb besloten vanaf morgen weer volop aan de slag te gaan en hoop dat jullie me van tijd tot tijd aan kunnen sporen. Ik heb het nodig...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die komt voort uit een hele mooie motivational speech.quote:
Deze:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik geef je wel een virtuele schop onder je kontquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen, ik heb nog 2 maanden om af te studeren. De laatste weken heb ik echter weinig gedaan omdat ik vast liep en er uiteindelijk niet meer uit kwam. Ik heb besloten vanaf morgen weer volop aan de slag te gaan en hoop dat jullie me van tijd tot tijd aan kunnen sporen. Ik heb het nodig...
Kun je gerust houden inderdaad, zeker voor dat geldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Vanavond doe ik wel lang/lang aan, maar wel gewoon dun stofje.koud wordt het toch wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hij is er zo verliefd op dat hij gelijk aanbood om patatjes te gaan halen zodat hij het jasje aan konquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb m ik heb m ik heb m![]()
![]()
En ik ben er verliefd op.
![]()
Dat is pas een sexy wegwerker!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst even snel rennen, dan even DM beantwoorden![]()
Wegwerkers are go!
Go for it![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst even snel rennen, dan even DM beantwoorden![]()
Wegwerkers are go!ken weinig van zulke wegwerkers hoor.
ren ze!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Welke lies?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:50 schreef GotC het volgende:
Gup, hoe gaat t met je lies 'the day after'?![]()
So far so good! Geen last nogzaterdag ga ik nog een keer les 1 van Evy lopen en dan de hele week doen. Als het dan nog lekker gaat, durf ik me wel in te schrijven voor de CPC
How are you? Zijn de patatjes er al?![]()
Ik wilde nog even de stad in, maar nu weet ik nog niet of ik het ga halen. Trein ellende... Ik wilde wol halen om een muts te maken. Vorig jaar zo'n lekkere gemaakt en ik wil er nog een
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Blij dat te horen! Ik denk dat je je wel fijn kan inschrijven, want we gaan potverdorie toch zeker wel die beloofde 10km lopen heurquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welke lies?![]()
So far so good! Geen last nogzaterdag ga ik nog een keer les 1 van Evy lopen en dan de hele week doen. Als het dan nog lekker gaat, durf ik me wel in te schrijven voor de CPC
How are you? Zijn de patatjes er al?![]()
Ik wilde nog even de stad in, maar nu weet ik nog niet of ik het ga halen. Trein ellende... Ik wilde wol halen om een muts te maken. Vorig jaar zo'n lekkere gemaakt en ik wil er nog een
Neen, denk dat hij rondjes aan het rennen is buiten, of iig extra omloopt.
Breien!Heb voor m'n verjaardag een boek over breien gekregen van moeders..hele subtiele hint
![]()
![]()
Fffuuuuu, gps batterij bijna leeg.. even snel opladen dan maar en nog wat aardappels schillen
Ja doei.![]()
Ja, moeten we wel doen hè!! Gaat vast lukken, ik doe heel hard m'n best om heel te worden en te blijvenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Blij dat te horen! Ik denk dat je je wel fijn kan inschrijven, want we gaan potverdorie toch zeker wel die beloofde 10km lopen heur
Neen, denk dat hij rondjes aan het rennen is buiten, of iig extra omloopt.
Breien!Heb voor m'n verjaardag een boek over breien gekregen van moeders..hele subtiele hint
![]()
Nog even geduld nog met je patatjes dan![]()
Niet breien, maar hakenkun je ook heel leuke dingen mee maken
Die linkse of die rechtsequote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt al jaren mijn 'doel-plaatje'. Vind het zo..mooi? Of zoiets iig..![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt al jaren mijn 'doel-plaatje'. Vind het zo..mooi? Of zoiets iig..
Haha nice one jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt al jaren mijn 'doel-plaatje'. Vind het zo..mooi? Of zoiets iig..Ik ren met Evy 2006 en daar kwam vanmiddag die Baywatch tune voorbij, toen moest ik zo lachen en waande me even Pamela in een rood badpak op het strand.
know'm sayin?
word? word.![]()
ik niet....ik zou niet eens getwijfeld hebben...wat heb je nu aan geld op de bank als je je troep niet voor elkaar hebt...quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb ook een 2in1 short besteld, benieuwd of hij past![]()
En een beanie voor op mn hoofd.
Ik heb hardloop kleding gekocht
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb ook een 2in1 short besteld, benieuwd of hij past![]()
En een beanie voor op mn hoofd.
Ik heb hardloop kleding gekochtHet begin van het einde
![]()
![]()
toen ik jou, wat wazige foto, van AMS voorbij zag komen had ik al zo iets van "looking good!!"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:05 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt al jaren mijn 'doel-plaatje'. Vind het zo..mooi? Of zoiets iig..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aw thanksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toen ik jou, wat wazige foto, van AMS voorbij zag komen had ik al zo iets van "looking good!!"![]()
Er is nu ongeveer 9kg af sinds april, dus we gaan de goede kant op! Hoe dan ook: Nooit (meer) richting het rechter meisje..![]()
Hmm.. Misschien morgen maar eens shoppen danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik niet....ik zou niet eens getwijfeld hebben...wat heb je nu aan geld op de bank als je je troep niet voor elkaar hebt...![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gezeik. Lijkt mijn lies volkomen genezen doemt een achillespees op. Echt zwaar gefrustreerd nu. Had er na zondag al last van, maar goed, dat kan overgaan. Dacht dat ik vandaag niks meer voelde, maar nu na het lopen weer last. Flikker een eind op.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kan mij je boosheid goed voorstellen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef mosselmossel het volgende:
Gezeik. Lijkt mijn lies volkomen genezen doemt een achillespees op. Echt zwaar gefrustreerd nu. Had er na zondag al last van, maar goed, dat kan overgaan. Dacht dat ik vandaag niks meer voelde, maar nu na het lopen weer last. Flikker een eind op.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zou het door dit plaatje komen dat ik nu een advertentie voor trouwringen krijgquote:Noesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef mosselmossel het volgende:
Gezeik. Lijkt mijn lies volkomen genezen doemt een achillespees op. Echt zwaar gefrustreerd nu. Had er na zondag al last van, maar goed, dat kan overgaan. Dacht dat ik vandaag niks meer voelde, maar nu na het lopen weer last. Flikker een eind op.jij moet ook weer beter worden!!
Wtf. Dat is echt goed klote manquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef mosselmossel het volgende:
Gezeik. Lijkt mijn lies volkomen genezen doemt een achillespees op. Echt zwaar gefrustreerd nu. Had er na zondag al last van, maar goed, dat kan overgaan. Dacht dat ik vandaag niks meer voelde, maar nu na het lopen weer last. Flikker een eind op.![]()
![]()
![]()
Het is mij vandaag gelukt om me (voor) in te schrijven voor de Marathon van Berlijn!!
Heb ik mooi weer wat te doen als de winter voorbij is:)
LB, jij gaat hem ook lopen lees ik, tof hoor. Ook nog nooit eerder een marathon gelopen.
en nog nooit een HM?
Zaterdag maar eerst de 'Diepehelloop' overleven.![]()
Wauw, er zijn hier aardig wat mensen geinspireerd door de Marathon van Berlijn! Dapper hoor
Berlijn is gewoon een übervette stad en de marathon staat bijzonder goed aangeschreven, zowel het parkoers als de organisatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw, er zijn hier aardig wat mensen geinspireerd door de Marathon van Berlijn! Dapper hoorZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik weetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Berlijn is gewoon een übervette stad en de marathon staat bijzonder goed aangeschreven, zowel het parkoers als de organisatie.Berlijn is een toffe stad! Maar ik volg de marathons voorlopig wel even op tv
kutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef mosselmossel het volgende:
Gezeik. Lijkt mijn lies volkomen genezen doemt een achillespees op. Echt zwaar gefrustreerd nu. Had er na zondag al last van, maar goed, dat kan overgaan. Dacht dat ik vandaag niks meer voelde, maar nu na het lopen weer last. Flikker een eind op.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: