Beter 1 kut op je vinger dan 100 in de jeans?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kut TT
Ik ben een billenman
Juustquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter 1 kut op je vinger dan 100 in de jeans?
That's the beer talkingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:13 schreef henkde_j het volgende:
Ik vond het Crystal Fighters concert waar ik vorig jaar was best vet
Past ook wel bij de TTquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is Noesje? Die kan ook altijd zo genieten van Plage
Niet uit te sluiten, maar het was het beste optreden van de avond. Beter dan dEUS en Balthazar waar ik hogere verwachtingen van hadquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Past ook wel bij de TT
Alhoewel je daar beide handen nodig hebt voor 1 tet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:23 schreef alors het volgende:
Domientje toch, hij is zo goed bezig dat straks wel Psy, Carly Rae, Coldplay, Train én One Direction moeten langskomen om het te compenseren... Oh Gers dan...
Wehehe ja ik snap ook niet waarom ze die Nielson nooit draaien, dat is ook Nederlandstalig maar veel leuker imo. Die wordt alleen maar in de MT5 en MT50 gedraaid bijnaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Al telt Gers alleen al als negatieve compensatie. Wat een SinterklaasrapperHij rapt zoals André Hazes liedjes schreef, met een rijmwoordenboek.
Andere platenmaatschappij denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
Wehehe ja ik snap ook niet waarom ze die Nielson nooit draaien, dat is ook Nederlandstalig maar veel leuker imo. Die wordt alleen maar in de MT5 en MT50 gedraaid bijna
equote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
Hey!!![]()
Ho!!![]()
En toch is dit helemaal geen boos liedje, ik raak in de war van dat geschreeuw
quote:
quote:
Hoi!quote:
GOED WEEKENEDDDDDDDDddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgenmiddag
Beetje boel chaotisch vandaag
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgenmiddag
Beetje boel chaotisch vandaag
Ondanks die kutreclame hoop ik dat die van mij het toch nog even volhoudtquote:
Met name de electronica in Peugeot auto's is extreem betrouwbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks die kutreclame hoop ik dat die van mij het toch nog even volhoudt
Kut... Gelukkig is die van mij net zo simpel als ikzelf benquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met name de electronica in Peugeot auto's is extreem betrouwbaar.
De eerste keer moest ik lachen om die katquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
Ik kan me eigenlijk nauwelijks storen aan radioreclames, op enkele echt irritante reclames na. Ik heb dat op tv veel sneller, vooral providers weten er wat van te maken hoor. Irritante kat die 'mamaaaa! mamaaa!' roept of de JIJ GAAT NAAR YOUPHONE.NL!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Cindyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
Ik kan me eigenlijk nauwelijks storen aan radioreclames, op enkele echt irritante reclames na. Ik heb dat op tv veel sneller, vooral providers weten er wat van te maken hoor. Irritante kat die 'mamaaaa! mamaaa!' roept of de JIJ GAAT NAAR YOUPHONE.NL!
Nee toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste keer moest ik lachen om die kat
Heb je een voorbeeldje? Ik vind Amerikaanse reclames ook zo verschrikkelijk, vol met 'the american dream' emotioneel geleuterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
De radio- en tvreclames hier in Engeland zijn nog veel erger
Bij jullie beginnen de kerstreclames bijna weer zeker? Elke week als ik de X Factor kijk verwacht ik ze al bijna.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
De radio- en tvreclames hier in het VK zijn nog veel erger
Ja, sorryquote:
Goed dat je het zelf voorsteltquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Ik begrijp het volkomen als je nu nooit meer een boobiebots wil doen
ik blok reclames volledig uit. Gaat het ene oor in en het andere uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
ik dacht dat jij dat was lolzzquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef henkde_j het volgende:
Sowieso al die pratende dieren in commercials
Waarom moet ik altijd aan Ghostbusters denken bij dit nummer.quote:
Vuile hufter dat je er bent, dat maakt geen enkele knipoog goedquote:
Die zingende schapen van dat melkachtige ietsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef henkde_j het volgende:
Sowieso al die pratende dieren in commercials
Arla godverdommequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die zingende schapen van dat melkachtige iets
Ja, dat dus.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:25 schreef henkde_j het volgende:
Of dat bronwater waar eerst bevers met hun hondsdolle bekken een paar slokken uit de fles nemen voordat je hem zelf krijgt
Iglo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef henkde_j het volgende:
(Dit weekend animo voor een Iglo meet?)
Sneeuwstorm des doods op komst dit weekend.quote:
Nee, moet werken...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef henkde_j het volgende:
(Dit weekend animo voor een Iglo meet?)
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Zit je dan, in je Iglo, kan je geen kant op....
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo bekend met al die kaartjes, dus waar is die sneeuwstorm? Vast niet in Nederlandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sneeuwstorm des doods op komst dit weekend.
[ afbeelding ]
Roze / lila is sneeuwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met al die kaartjes, dus waar is die sneeuwstorm? Vast niet in Nederland
quote:
Anderhalf blokje in Nederland en waar ben ik komend weekend? Juistquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier gezellig voor een gewone donderdag![]()
Mag ook eens gezegd
Precies. Leuk als je vrij hebt, maar niet als je de weg op moet voor je werk. En m'n autootje kan pas volgende week voor een winterbeurt en nieuwe bandjes, geen zin in geglibber voor die tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:30 schreef alors het volgende:
Dat roze is sneeuw toch? Laat ze die troep maar lekker in Limburg strooien ofzo, ik hoef het hier niet.
Vet je maar flink in met vaseline en oude kranten onder je kleding.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anderhalf blokje in Nederland en waar ben ik komend weekend? Juist
Zei er iemand leggings?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef CindieY het volgende:
Moet ik m'n thermoleggings () alweer uit de kast halen dan?
picsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef CindieY het volgende:
quote:
Kom op, jullie hebben toch wel eens minimaal één keer in je leven een vrouw gezien die een rokje draagt met daaronder een legging danwel panty?quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Kom op, jullie hebben toch wel eens minimaal één keer in je leven gezien die een rokje draagt met daaronder een legging danwel panty?
Ik zit momenteel niet zo bovenop het weer (te weinig tijd voor), maar volgens mij moet je het drama met een zak strooizout nemenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef CindieY het volgende:
Panty's pas ik nooit, zijn m'n benen te lang voorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:38 schreef alors het volgende:
Thermopanty's
[ afbeelding ]
Als draag ik ze eigenlijk alleen binnen omdat ik iets doorzichtige panty's mooier vind
Heftig nieuws spann0nd hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef henkde_j het volgende:
Eind volgende week de elfstedentocht. Rayonhoofden komen maandag bij elkaar
Verkapte, zie mij extreem lange benen hebben postquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Panty's pas ik nooit, zijn m'n benen te lang voorDaarom altijd leggings.
Die 60 denier van Hema van 4,50 zijn wel gemaakt voor langere hollandse dames, verder neem ik ook altijd een paar maten groter omdat ik anders het kruis op mijn knieën hebquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Panty's pas ik nooit, zijn m'n benen te lang voorDaarom altijd leggings.
Je hebt smaakquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
Cindy. Fotoos graag.
Draag je ook hoge laarzen?
Zoiets?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die 60 denier van Hema van 4,50 zijn wel gemaakt voor langere hollandse dames, verder neem ik ook altijd een paar maten groter omdat ik anders het kruis op mijn knieën heb
Neuh, valt best mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Verkapte, zie mij extreem lange benen hebben post
Zal ik eens onthouden. Heb afgelopen weekend wel een legging in die variant meegenomen, zit extreem lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Die 60 denier van Hema van 4,50 zijn wel gemaakt voor langere hollandse dames, verder neem ik ook altijd een paar maten groter omdat ik anders het kruis op mijn knieën heb
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
Benen tot de oksels en dan laarzen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer worden deze broeken nou eindelijk eens mode
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Aaaah, bloesjes... En toch elke keer weer passen in de winkel, elke keer een zware depressie, huilbuien en kraspartijen tot gevolgquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
Om het even kort samen te vatten: sommige kledingstukken (panty's, bloesjes) zijn niet gemaakt voor Hollandse dames
Dat werkt ook alleen als je weinig bil hebtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer worden deze broeken nou eindelijk eens mode
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Schieten de knoopjes weer door de winkel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaaah, bloesjes... En toch elke keer weer passen in de winkel, elke keer een zware depressie, huilbuien en kraspartijen tot gevolg
En je neemt niks voor ons mee?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:46 schreef henkde_j het volgende:
Ben je even koffie aan het halen, kom je terug...
Ik heb niet zo'n grote voorgevel, maar neem bij blousjes vaak standaard een maat groter jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
Om het even kort samen te vatten: sommige kledingstukken (panty's, bloesjes) zijn niet gemaakt voor Hollandse dames
Ik had laatst eentje die op de problematische plek wél paste, maar waarvan de mouwen niet paste. Om gek van te worden inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaaah, bloesjes... En toch elke keer weer passen in de winkel, elke keer een zware depressie, huilbuien en kraspartijen tot gevolg
Zoiets ja... Of je krijgt van die gluurgaten tussen de knopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Schieten de knoopjes weer door de winkel?
Tegenwoordig kun je maar beter een veiligheidsbril op doen in dameswinkels
*fap*quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoiets ja... Of je krijgt van die gluurgaten tussen de knopen
Of gewoon een goeie kont ook hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat werkt ook alleen als je weinig bil hebt
Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb dat vaak bij m'n gulpquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:
En van een bepaald allooi zijn. Dames met stijl doen zulks toch niet aan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of gewoon een goeie kont ook hoor
Maar je moet wel een bepaald figuurtje hebben ervoor ja...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef alors het volgende:
[..]
En van een bepaald allooi zijn. Dames met stijl doen zulks toch niet aan?
Ik draag alleen kortebroeken met 1 korte broekspijp.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Joh ik kan niet eens normaal een korte broek aan
Klopt, maar om m'n vader even te quoten: "Ik hou wel van een beetje hoerig op z'n tijd"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef alors het volgende:
[..]
En van een bepaald allooi zijn. Dames met stijl doen zulks toch niet aan?
Links of rechts?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik draag alleen kortebroeken met 1 korte broekspijp.
Je vader?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar om m'n vader even te quoten: "Ik hou wel van een beetje hoerig op z'n tijd"
Topventquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je vader?![]()
Wordt een leuke meeting volgende week
Wisselt. Afritsbroeken ftwquote:
quote:
Ik zag het jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
Eddy Zoëy heeft gereplied op m'n twitter
Gewoon je pielemuisje terughangen en weer aan het werk gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuu [ afbeelding ]
Hou op nou
Mijn collega's kijken me wat raar aan
Ja was wel een clip van, beetje sensuele ghetto meets Bollywood stijl als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef CindieY het volgende:
Zo, om een bijpassend plaatje te plaatsen bij het onderwerp en keihard uit de quiz gejat van vandaag:
Was daar geen officiële clip van? Kan helemaal niet de originele plaat los vinden![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef henkde_j het volgende:
Lekker zwemmen dit weekend!
[ afbeelding ]
Sander verbetert zichzelfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:12 schreef alors het volgende:
Griengas was met de Professor en Joris, niet met de Plaaggeest
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:27 schreef minthy het volgende:
Ik begrijp nu pas dat dit Hennie Huisman is...![]()
Snuitje111!!!
Jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef alors het volgende:
Dat nummer!!! 'Ik heb een penis en die lijkt op Henny Huisman'
ik heb twee keer met hem (via de telefoon) gesprokenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
Eddy Zoëy heeft gereplied op m'n twitter
maar wel daar 5 katten die met hun poten in ijswater zitten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:33 schreef minthy het volgende:
Jammer, dit is vast niet te coveren door 5 mensen op 1 gitaar
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb twee keer met hem (via de telefoon) gesproken
Ondanks mijn liefde voor katten moest ik lachenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wel daar 5 katten die met hun poten in ijswater zitten.
Gekrijs
Aardige gast door de telefoon in ieder geval.quote:
Vrees niet, ik ben gek op katten. Ik praat ook tegen ze op straatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks mijn liefde voor katten moest ik lachen
Als TV presentator vind ik hem ook leukerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:38 schreef CindieY het volgende:
Eddy Zoey... Wat had ik een schurfthekel aan zijn weekendprogramma op 3FM. Ja heus, CindieY geeft toe dat ze iets niet leuk vindt op 3FMToen heb ik mijn talent ontwikkeld om alleen datgene te horen wat ik leuk vind
dat was dus precies waar ik hem gesproken hebquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:38 schreef CindieY het volgende:
Eddy Zoey... Wat had ik een schurfthekel aan zijn weekendprogramma op 3FM. Ja heus, CindieY geeft toe dat ze iets niet leuk vindt op 3FMToen heb ik mijn talent ontwikkeld om alleen datgene te horen wat ik leuk vind
Hier nog zo eentje, al kijk ik altijd goed om me heen of niemand het hoortquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrees niet, ik ben gek op katten. Ik praat ook tegen ze op straat
Ja, vind ik ook. Ik luisterde vooral nog met een half oor naar dat programma omdat m'n toenmalige vriendje het altijd wilde luisteren en omdat sidekick Tessel, met haar eeuwige pogingen om een rijbewijs te halen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als TV presentator vind ik hem ook leuker
Oh ja, Tesselquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik luisterde vooral nog met een half oor naar dat programma omdat m'n toenmalige vriendje het altijd wilde luisteren en omdat sidekick Tessel, met haar eeuwige pogingen om een rijbewijs te halen.
Jaaaquote:
*Checkt leeftijd*quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaaaIk besef net dat ik dan al best wel heul lang 3FM luister als jong broekie
Begin volgend jaar word ik 25quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
*Checkt leeftijd*
Nergens te vinden
Ik 'vier' binnenkort m'n 10jarig 'Ik luister naar 3FM'-jubileumquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Je bent 24 (![]()
![]()
![]()
) da's toch niet zo erg jong?
Gebak voor het hele topicquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik 'vier' binnenkort m'n 10jarig 'Ik luister naar 3FM'-jubileum
Zo, Tessel, die is leuk aan de telefoon, leuk mens!! Zelf dat rottige accent van haar compenseert ze op die manier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ik luisterde vooral nog met een half oor naar dat programma omdat m'n toenmalige vriendje het altijd wilde luisteren en omdat sidekick Tessel, met haar eeuwige pogingen om een rijbewijs te halen.
Je hebt je vork al zie ikquote:
Geduld is een schone zaak!quote:
Tofjes, misschien wil hij dan ook wel meedoenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:47 schreef CindieY het volgende:
En speciaal voor jullie doe ik dat gebak op de verjaardag van Domieniepienie
Soort van Joey ben jijquote:
"How YOU doin'?"quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben jij de reincarnatie van Snuitje??
ik was eens aan het fietsen, zie daar een leuke gestreepte poes lopen, flap ik er uit: 'hallo leuke poesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje, al kijk ik altijd goed om me heen of niemand het hoort
Zeker wel!!! Er staat ergens op Youtube een GENIALE cover.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:33 schreef minthy het volgende:
Jammer, dit is vast niet te coveren door 5 mensen op 1 gitaar
Best chanant welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was eens aan het fietsen, zie daar een leuke gestreepte poes lopen, flap ik er uit: 'hallo leuke poes'
De charmante jongedame die ook op de stoep liep wierp mij een blik toe waarmee ik in een zoutpilaar had moeten veranderen....
Niet van dit nummer, gok ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker wel!!! Er staat ergens op Youtube een GENIALE cover.
Geeft niks, ik vang je wel weer op. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh was het niet stiutk? Ik luister heul geen 3FM. Val lelijk door de mand
that's me!quote:
Gelukkig krik jij het niveau vaak flink omhoogquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff bijgelezen. alleen maar onzin.![]()
hihi, krikken, hihiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig krik jij het niveau vaak flink omhoog
ja, zo past ie!quote:
oe, spank me and call me rockiequote:
Als je zo door blijft gaan, spank ik je zo het UMCG inquote:
liever het MCL als je t niet erg vindt....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan, spank ik je zo het UMCG in
Nee hoor, het UMCG is beter in behandelen van meerdere gecompliceerde breuken tegelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liever het MCL als je t niet erg vindt....
wehehe, ok dan......maar ik ga nu ff eten, nu kan het nog zonder slangetje...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, het UMCG is beter in behandelen van meerdere gecompliceerde breuken tegelijk
Groot gelijk! Geniet ervanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ok dan......maar ik ga nu ff eten, nu kan het nog zonder slangetje...
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
kan ik uit mijn hoofd....best sneu eigenlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef henkde_j het volgende:
Barbapapabarbamamabarbabennobarbabellabarbabientjebarbaborrebarbabobbarbabee en barballallaa !
Pardon. Alleen maar hoge kwaliteit in deze topiek vrindquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
Neen!! Je kan lekker een uur langer doorhosselen in de lokale discoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Uh, de tijd gaat een uur vooruit toch?
Ik dacht vooruitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen!! Je kan lekker een uur langer doorhosselen in de lokale disco![]()
Of een uur langer slapen, net als ik
Ik sta achter deze postquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pardon. Alleen maar hoge kwaliteit in deze topiek vrind
VOORjaar - Vooruitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht vooruit
Die verdomde wintertijd ook.
Voorjaar -->klok gaat vooruitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht vooruit
Die verdomde wintertijd ook.
Ja dat hoorde ik net, daarom ging ik twijfelenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Voorjaar -->klok gaat vooruit
Achterjaar -->klok gaat achteruit
Noooooit meer vergeten
Kerst? Wasda?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:59 schreef minthy het volgende:
Bok een teringeind op met die klotekerst!!![]()
![]()
Dat lucht best op
Zo'n titel vraagt ook om kwaliteitquote:
QFTquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n titel vraagt ook om kwaliteit
In mijn ogen 2 enorme rotdagen, waarvan ik nu al weet dat ik ze alleen ga doorbrengen. Nou ja, met familie dan. En op de een of andere manier zijn die dagen dan ook best weer gezellig, maar van mij mogen ze het per direct afschaffen. Kan er nu al tegenaan zienquote:
Precies. Vond het weer zeer poetischquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n titel vraagt ook om kwaliteit
Alleen? Zeker weten?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
In mijn ogen 2 enorme rotdagen, waarvan ik nu al weet dat ik ze alleen ga doorbrengen. Nou ja, met familie dan. En op de een of andere manier zijn die dagen dan ook best weer gezellig, maar van mij mogen ze het per direct afschaffen. Kan er nu al tegenaan zien![]()
Het duurt nog een paar maanden, maar vooralsnog ga ik er wel vanuitquote:
Hier zet ik een kerstboom op, omdat ik me altijd de ballen uit de broek lach als de katten hem compleet mollenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Pff kerst. Who gives a shit.
Ik eet net zo lief gewoon een omelet. Ik ben niet Christelijk maar die shit wordt me wel opgedrongen
Wij hebben gourmetdagen. Lekker, maar je hebt daarna 3 dagen lang innige verkering met de toiletpotquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
Ik vier 't ook maar gewoontjes met m'n familie hoorGewoon een goed excuus om veel te eten, net iets te veel te drinken en schaamteloos de meest foute films te kijken onder een dekentje op de bank
We moeten een meet plannen op 1 van de kerstdagenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben ook weer alleen met de kerst.
En dan is 't alweer O&Nquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij hebben gourmetdagen. Lekker, maar je hebt daarna 3 dagen lang innige verkering met de toiletpot![]()
Excuus![]()
4 dagen beroerd van de oliebollen, knieperties en de kruitdampenquote:
Januari mag van mij nog wel even wegblijvenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
4 dagen beroerd van de oliebollen, knieperties en de kruitdampen![]()
Doe mij maar weer januari, nog maar een paar maanden tot het voorjaar
Ja teringkouquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Januari mag van mij nog wel even wegblijven
Dan slaan we die ook gewoon over, gelijk door naar februari. Sneeuwklokjes en krokussenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sneeuw, ijzel en andere dingen die de weg praktisch onbegaanbaar maken voor een schijtluis zoals ik? Ja graag. Extreem zonnige dagen met veel nachtvorst? Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
Kunnen we de winter niet in zijn geheel cancellen?
Je weet togggquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
hihihih noesje is een toilethugger lollll
Ik niet. Ik gedij er uitstekend bij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Laten we inderdaad maar direct naar de zomer gaan, kunnen we weer genieten van hoe iedereen zit te puffen dat het toch veel te warm is.
Ik ook. Als er maar zon is, of dat nou in de winter, herfst of zomer is. Lente is nou zo'n jaargetijde die ik het liefst oversla.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik niet. Ik gedij er uitstekend bij.
Altijd 24 blijvenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Een jaar duurt voortaan gewoon van 21 maart tot 20 december
Wat mij betreft wel ja, de rest van het jaar hoeft van mij niet zo. Jammer dat ik geen winterslaap kan houden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Een jaar duurt voortaan gewoon van 21 maart tot 20 december
x2quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja, de rest van het jaar hoeft van mij niet zo. Jammer dat ik geen winterslaap kan houden.
Dat lijkt mij nou ook wel wat. Gewoon gaan snurken in de herfst en in het voorjaar weer wakker wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja, de rest van het jaar hoeft van mij niet zo. Jammer dat ik geen winterslaap kan houden.
Zal ik het eens aan mijn baas voorstellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou ook wel wat. Gewoon gaan snurken in de herfst en in het voorjaar weer wakker worden
Doet 'ie vast niet moeilijk overquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik het eens aan mijn baas voorstellen.
Zal hij vast wel begrip voor hebben om me dan door te betalen.
Jij bent heul niet van de meetsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
We moeten een meet plannen op 1 van de kerstdagen
wtf? Hoe vaak moet jij zijn pielemansje stofzuigen hiervoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet 'ie vast niet moeilijk over![]()
Heb het bij die van mij voor elkaar gekregen om vanaf januari voor bijna een half jaar 8u minder te gaan werken per week (met loonbehoud) dus je kan het altijd proberen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
Nou, als jullie dan allemaal een winterslaap gaan houden, kan ik wel even gaan afwassen
Klopt, maar ik gun anderen wel een leuke kerstquote:
Want?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kartonnen bekertjes!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb geen schoon glas meer over
Maar je hebt ook maar 2 glazen toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb geen schoon glas meer over
Iets met een 2 en een 5.quote:
Mja, die heb ik natuurlijk niet in huisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kartonnen bekertjes!Weggooien en een schone pakken
Brilleglazenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar je hebt ook maar 2 glazen toch?
Nee, dat bedoelde ik niet...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Brilleglazen
hahahahahahahahahahahhaahHAHAHAHAHHAHAHAhaa
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wilde nog vertellen dat in Frankrijk bij urinoirs die ik trof er stickers zaten die je vertelden dat je vooral geen water uit die pisbakken moest drinken
En ik had net zo een dorst
Oh, echt?!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wilde nog vertellen dat in Frankrijk bij urinoirs die ik trof er stickers zaten die je vertelden dat je vooral geen water uit die pisbakken moest drinken
En ik had net zo een dorst
Het is wel echt waar he. Ik ben stom geweest dat ik er geen foto van heb gemaakt. Ik ben een half uur niet bij gekomen van het lachen bij wijze van spreken.quote:
Je moet er maar op komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wel echt waar he. Ik ben stom geweest dat ik er geen foto van heb gemaakt. Ik ben een half uur niet bij gekomen van het lachen bij wijze van spreken.
Je moet mannen maar zo laag inschatten qua niveau, dat vind ik nog veel ergerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet er maar op komen.
Bazen opa?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, je bent op dezelfde dag jarig als mijn opa. Maar die is natuurlijk ouder
.
Knal jij em dicht??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bazen opa?
Ik heb geen grootouders meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |