Beter 1 kut op je vinger dan 100 in de jeans?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kut TT
Ik ben een billenman
Juustquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter 1 kut op je vinger dan 100 in de jeans?
That's the beer talkingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:13 schreef henkde_j het volgende:
Ik vond het Crystal Fighters concert waar ik vorig jaar was best vet
Past ook wel bij de TTquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is Noesje? Die kan ook altijd zo genieten van Plage
Niet uit te sluiten, maar het was het beste optreden van de avond. Beter dan dEUS en Balthazar waar ik hogere verwachtingen van hadquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Past ook wel bij de TT
Alhoewel je daar beide handen nodig hebt voor 1 tet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:23 schreef alors het volgende:
Domientje toch, hij is zo goed bezig dat straks wel Psy, Carly Rae, Coldplay, Train én One Direction moeten langskomen om het te compenseren... Oh Gers dan...
Wehehe ja ik snap ook niet waarom ze die Nielson nooit draaien, dat is ook Nederlandstalig maar veel leuker imo. Die wordt alleen maar in de MT5 en MT50 gedraaid bijnaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Al telt Gers alleen al als negatieve compensatie. Wat een SinterklaasrapperHij rapt zoals André Hazes liedjes schreef, met een rijmwoordenboek.
Andere platenmaatschappij denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
Wehehe ja ik snap ook niet waarom ze die Nielson nooit draaien, dat is ook Nederlandstalig maar veel leuker imo. Die wordt alleen maar in de MT5 en MT50 gedraaid bijna
equote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
Hey!!![]()
Ho!!![]()
En toch is dit helemaal geen boos liedje, ik raak in de war van dat geschreeuw
quote:
quote:
Hoi!quote:
GOED WEEKENEDDDDDDDDddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgenmiddag
Beetje boel chaotisch vandaag
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgenmiddag
Beetje boel chaotisch vandaag
Ondanks die kutreclame hoop ik dat die van mij het toch nog even volhoudtquote:
Met name de electronica in Peugeot auto's is extreem betrouwbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks die kutreclame hoop ik dat die van mij het toch nog even volhoudt
Kut... Gelukkig is die van mij net zo simpel als ikzelf benquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met name de electronica in Peugeot auto's is extreem betrouwbaar.
De eerste keer moest ik lachen om die katquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
Ik kan me eigenlijk nauwelijks storen aan radioreclames, op enkele echt irritante reclames na. Ik heb dat op tv veel sneller, vooral providers weten er wat van te maken hoor. Irritante kat die 'mamaaaa! mamaaa!' roept of de JIJ GAAT NAAR YOUPHONE.NL!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Cindyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
Ik kan me eigenlijk nauwelijks storen aan radioreclames, op enkele echt irritante reclames na. Ik heb dat op tv veel sneller, vooral providers weten er wat van te maken hoor. Irritante kat die 'mamaaaa! mamaaa!' roept of de JIJ GAAT NAAR YOUPHONE.NL!
Nee toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste keer moest ik lachen om die kat
Heb je een voorbeeldje? Ik vind Amerikaanse reclames ook zo verschrikkelijk, vol met 'the american dream' emotioneel geleuterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
De radio- en tvreclames hier in Engeland zijn nog veel erger
Bij jullie beginnen de kerstreclames bijna weer zeker? Elke week als ik de X Factor kijk verwacht ik ze al bijna.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
De radio- en tvreclames hier in het VK zijn nog veel erger
Ja, sorryquote:
Goed dat je het zelf voorsteltquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Ik begrijp het volkomen als je nu nooit meer een boobiebots wil doen
ik blok reclames volledig uit. Gaat het ene oor in en het andere uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
ik dacht dat jij dat was lolzzquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef henkde_j het volgende:
Sowieso al die pratende dieren in commercials
Waarom moet ik altijd aan Ghostbusters denken bij dit nummer.quote:
Vuile hufter dat je er bent, dat maakt geen enkele knipoog goedquote:
Die zingende schapen van dat melkachtige ietsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef henkde_j het volgende:
Sowieso al die pratende dieren in commercials
Arla godverdommequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die zingende schapen van dat melkachtige iets
Ja, dat dus.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:25 schreef henkde_j het volgende:
Of dat bronwater waar eerst bevers met hun hondsdolle bekken een paar slokken uit de fles nemen voordat je hem zelf krijgt
Iglo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef henkde_j het volgende:
(Dit weekend animo voor een Iglo meet?)
Sneeuwstorm des doods op komst dit weekend.quote:
Nee, moet werken...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef henkde_j het volgende:
(Dit weekend animo voor een Iglo meet?)
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Zit je dan, in je Iglo, kan je geen kant op....
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo bekend met al die kaartjes, dus waar is die sneeuwstorm? Vast niet in Nederlandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sneeuwstorm des doods op komst dit weekend.
[ afbeelding ]
Roze / lila is sneeuwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met al die kaartjes, dus waar is die sneeuwstorm? Vast niet in Nederland
quote:
Anderhalf blokje in Nederland en waar ben ik komend weekend? Juistquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier gezellig voor een gewone donderdag![]()
Mag ook eens gezegd
Precies. Leuk als je vrij hebt, maar niet als je de weg op moet voor je werk. En m'n autootje kan pas volgende week voor een winterbeurt en nieuwe bandjes, geen zin in geglibber voor die tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:30 schreef alors het volgende:
Dat roze is sneeuw toch? Laat ze die troep maar lekker in Limburg strooien ofzo, ik hoef het hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |