Toen ik op FB allerlei berichtjes van mijn zus er over voorbij zag komen, wist ik eigenlijk al genoegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm needie is niet bepaald spannend of kriebelig te noemen
Heb twee delen gelezen.. de derde heb ik weggelegd, daar kom ik niet meer doorheenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Toen ik op FB allerlei berichtjes van mijn zus er over voorbij zag komen, wist ik eigenlijk al genoeg
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef MissMSX het volgende:
@miss Het is als zoveel dingen: prik door de blabla heen en pik eruit waar je wat mee kunt
Maar ik heb wel nog steeds nachtmerries van die gitaar...
Ja, *grom*, text-only en dus zie ik het niet, en vraag ik me een paar minuten af waarom er niemand meer post...quote:
Arme jongenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, *grom*, text-only en dus zie ik het niet, en vraag ik me een paar minuten af waarom er niemand meer post...
Begin dan maar op minuut 5 ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
En ik heb al genoeg nachtmerries
Daar was je zelf bijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:30 schreef missbehavin het volgende:
Gisteren weer weinig geweldloze communicatie met ex trouwens
Uhuh. Heb me ook erg ingehouden. Maar dan nog...quote:
Hoe vaak gaat dat zo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Heb me ook erg ingehouden. Maar dan nog...
Te vaak, vooral als je je bedenkt dat het al bijna 3 jaar uit is. Let it go already...quote:
Regelt hij dingen niet, vanwege het verleden dan? Of gewoon omdat hij 'zo is'?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te vaak, vooral als je je bedenkt dat het al bijna 3 jaar uit is. Let it go already...
Ik probeer zo veel mogelijk normaal en neutraal te doen, maar als dingen gewoon nog steeds niet geregeld zijn, is dat lastig.
Hey da's die vent uit Six Feet Underquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je dit maar niet gaat -1'en dan.
Het eerste ben ik bang..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Regelt hij dingen niet, vanwege het verleden dan? Of gewoon omdat hij 'zo is'?
Ik hoef niet te worden doorverwezen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan dr gewoon doorverwijzen
De kunst van het loslaten van je ex #215 - Herfstdip?
Wel doorgesmeerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef niet te worden doorverwezen!
quote:
En hij is nog steeds homoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef MissMSX het volgende:
OMG, ik ben verliefd. Wat ziet hij er nog goed uit![]()
![]()
Da's wel jammer dan jaquote:
Ja ontzettend. Ik wil het na bijna 3 jaar wel eens afsluiten, niet nog gesteggel over alimentatie, afspraken en opslagruimte voor zijn spullen spelen.quote:
Leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt zo verliefd op deze soundtrack (en film)
Film hoog op het to see lijstje. hoop van de week ff biosquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt zo verliefd op deze soundtrack (en film)
ik ook nietquote:
Ik moet ook altijd zo lachen bij Finding Nemo als ze een hap lucht nemen als ze boven water gaan kijkenquote:
wat knap!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Ripley het volgende:
Ik ga tegenwoordig om 7 uur op om voor het werk op de loopband te gaan en andere oefeningen te doen, omdat ik 's avonds te moe ben of geen zin heb. Maar omdat ik dat nog niet zo lang doe ben ik nu 's morgens wel fitter, maar kak ik zo rond deze tijd wel enorm in.
energie om de wekker te laten afgaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor je werk op de loopband?
Om energie voor de verlichting op te wekken ofzo
Voordat ik naar mijn werk ga, klapjostiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor je werk op de loopband?
Om energie voor de verlichting op te wekken ofzo
Misschien helpt dat wel ja, tussendoortjes eten zit heel erg niet in mijn systeem maar het schijnt juist wel heel goed te zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat knap!
en als je iets eet? zo elke dag rond 3/4 uur?
denk het welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Het kan nooit dat ik de enige was die het zo las.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien helpt dat wel ja, tussendoortjes eten zit heel erg niet in mijn systeem maar het schijnt juist wel heel goed te zijn
Zo, zo, wat een wijsheid jongedame!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je je suikerspiegel gelijk houdt gedurende dag heb je minder van die energie pieken en dalen en minder honger pieken en dalen
Hongerpieken heb ik niet (want genoeg vetreserves denk ik) maar energiepieken nu dus welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je je suikerspiegel gelijk houdt gedurende dag heb je minder van die energie pieken en dalen en minder honger pieken en dalen
Je kakt in omdat je eerder opstaat of omdat je niet goed genoeg eet? (je lichaam is een auto, als ik 's ochtends langer en harder rijd op dezelfde benzine... is het niet gek dat mijn auto eerder bij de pomp langsgaat).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Ripley het volgende:
Ik ga tegenwoordig om 7 uur op om voor het werk op de loopband te gaan en andere oefeningen te doen, omdat ik 's avonds te moe ben of geen zin heb. Maar omdat ik dat nog niet zo lang doe ben ik nu 's morgens wel fitter, maar kak ik zo rond deze tijd wel enorm in.
ja ik word al een echte voedselgoeroequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo, zo, wat een wijsheid jongedame!
En je slaat minder vet op waardoor je over een aantal jaar niet opeens 5 of 10 kilo zwaarder bent!
Ik eet hetzelfde als voorheen, maar heb wel meer last van energiedipjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kakt in omdat je eerder opstaat of omdat je niet goed genoeg eet? (je lichaam is een auto, als ik 's ochtends langer en harder rijd op dezelfde benzine... is het niet gek dat mijn auto eerder bij de pomp langsgaat).
Dan zou ik het eerdere advies van onze voedselgoeroe i.o. opvolgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik eet hetzelfde als voorheen, maar heb wel meer last van energiedipjes
Ja, dat ga ik ook proberen denk ik, het is alleen een beetje wennenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerdere advies van onze voedselgoeroe i.o. opvolgenTussendoortjes gaan idd de energiedipjes tegen.
Ik heb altijd honger. Moet echt elk uur wat eten. Om gek van te wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Spelt zorgt voor een gelijkmatige bloedsuikerspiegel, waardoor men minder de behoefte heeft om tussendoortjes te eten.
Ik vind achtbanen ook tof, maar die van m'n bloedsuikerspiegel dan weer nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij is mijn bloedsuikerspiegel één grote rollercoaster.
Nou vind ik achtbanen ontzettend tof dus dat is dan wel weer ok.
Absoluut de moeite waardquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Film hoog op het to see lijstje. hoop van de week ff bios
Waar maak je je druk om joh!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:24 schreef Tally het volgende:
Ik vertel mijn man over een aantal mensen op facebook die zich druk maken over de Efteling (abo houders die voor iets extra's moeten betalen) alleen vertel ik het blijkbaar met veel passie (ofzo) zegtie: waar maak jij je druk om? Ja niets ik vertel je alleen ietsMaar blijkbaar maak ik me dan druk ofzo
Niet!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Je bent een vrouw, vrouwen doen dat
Hoe kan tally nou een vrouw zijn? Ze heeft ballen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Je bent een vrouw, vrouwen doen dat
Met Tally wil ik wel bowlen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kan tally nou een vrouw zijn? Ze heeft ballen!
Ik zal d'r uitnodigenquote:
quote:
niiicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een bad in jaik kan er alleen geen laptop ofzo naast zetten
Waarom zou je! Je hebt een iPad!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Er zit een bad in jaik kan er alleen geen laptop ofzo naast zetten
Geilen op Rick en haten op Muse... waar gaat het heen met deze wereld?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef MissMSX het volgende:
OMG, ik ben verliefd. Wat ziet hij er nog goed uit![]()
![]()
Ik kan me er best iets bij voorstellen eerlijk gezegd. Het is dan ook een vrij gebruikelijke constructie, abo/seasonpass/whatever ergens voor kopen omdat dat zo voordelig zou zijn en dan te horen krijgen dat je voor dit, dat en die nog extra moet betalenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:24 schreef Tally het volgende:
Ik vertel mijn man over een aantal mensen op facebook die zich druk maken over de Efteling (abo houders die voor iets extra's moeten betalen) alleen vertel ik het blijkbaar met veel passie (ofzo) zegtie: waar maak jij je druk om? Ja niets ik vertel je alleen ietsMaar blijkbaar maak ik me dan druk ofzo
Die van mij 10 minuten eerderquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Watjes. Mijn wekker gaat ook weer om 06:30.
Gerickrolled worden om kwart over twee s'nachts, daar gaat het heen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Geilen op Rick en haten op Muse... waar gaat het heen met deze wereld?
Gefeliciteerd! Je mag hem hebben!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:22 schreef stbabylon het volgende:
5:45, ik win
Overigens, structureel te weinig slapen (6 of minder per nacht) fucks you up!
5:30 hier, amateur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5:45, ik win
Overigens, structureel te weinig slapen (6 of minder per nacht) fucks you up!
Gewoon meer zuipen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:00 schreef Godtje het volgende:
Slapen?
Dat hebbe gij toch heul nie nodig nie!
Ik ook zo ietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind 6:30 wel vroeg genoeg. En dan 7:30 op het werk. Mooie tijd.
5:15 hierquote:
Ik kan ook prima aan de dunne zitten op het werk (bewijs: afgelopen week)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik blijf voorlopig nog maar even thuis. Gezien mijn stoelgang vanochtend.
Je scheet zeven kleuren omdat het nog donker was?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik blijf voorlopig nog maar even thuis. Gezien mijn stoelgang vanochtend.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je scheet zeven kleuren omdat het nog donker was?
Klinkt inderdaad bekend. Ik ben d enige van het team die gewoon op het werk zit. Ik vind thuiswerken maar nietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Het is hier wel HEEL vrijdag. 20% vrij op vrijdag, 10% thuis aan het werken, 30% altijd laat, 5% komt net binnen, 5% (ikke) is er al een tijd en de rest slaapt uit na het projectuitje van gisteren.
De weg ernaartoe lijkt me wat minder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan ook prima aan de dunne zitten op het werk (bewijs: afgelopen week)
Gewoon wat harder rijden, het heet niet voor niets racekak.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De weg ernaartoe lijkt me wat minder.
Ik ben bang dat de machinist daar niet mee akkoord gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon wat harder rijden, het heet niet voor niets racekak.
Same story, maar ik kan het redelijk vol houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de machinist daar niet mee akkoord gaat.
Dan heet het een sprinterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de machinist daar niet mee akkoord gaat.
Waarom kiezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Torchlight 2 of XCOM E.U.
Keuzes... AAAARGH!
Omdat ik niet teveel centjes wil uitgevenquote:
Dat is het!quote:
Mieters!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het!![]()
Moet nog even een pak gaan kopen, cadeautje kopen en naar de verjaardag van mijn nichtje
XCOM.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Torchlight 2 of XCOM E.U.
Keuzes... AAAARGH!
Mja, denk het ook ja. Vroegûh een beetje UFO: E.U., heel veel X-COM: T.f.t.D. en later ook best veel UFOL Aftermach/Aftershock/Afterlight gespeeld. En het klinkt alsof de remake een waardige remake is.quote:
Of naar de Lidl. Super relaxed!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Ja, superrelax en loose toch. Ik ga ook altijd naar de woonboulevard in pak. Is gewoon fijner...
De goede kant opquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Geilen op Rick en haten op Muse... waar gaat het heen met deze wereld?
Pick me!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:44 schreef stbabylon het volgende:
We can shoot her..
in the face..
with a shotgun..
Ergens, diep van binnen moet het er nog inzittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We can shoot her..
in the face..
with a shotgun..
Dat komt er dan vanzelf uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ergens, diep van binnen moet het er nog inzitten.
Anders ff helpen met een mes of zo.quote:
Ja, of met een shotgun, waar mijn hele opmerking op sloeg...quote:
Hoho, ik hebhet nergens over neerschieten gehadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, of met een shotgun, waar mijn hele opmerking op sloeg...
Niet dat ik MissMSX echt overhoop wil knallen, dat is HW.
Joh, na 2 zwangerschappen is m'n haar toch kort en m'n buik is ook niet strak meer.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh, na 2 zwangerschappen is m'n haar toch kort en m'n buik is ook niet strak meer.
En dat keizersneelitteken...
Ik vind het wel schattig hoor. Net een puber die verliefd is op z'n idoolquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NANANANANANAN CANT HEAR YOU!!!!!!
Aww. Een soort grote ewok!quote:
Wil ik ook best mee praten hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg vast hallo tegen mijn eigen weener
Mwah, ga vanavond de stad in en er schijnt een halloweenfeest te zijn, maar das optioneel gelukkigquote:
Jaaaaa! Wij gaan meedoen aan Spieren voor Spieren en midden in de nacht een hardloopevent bijwonen bij de Gennepkerparken. Supergezellig!quote:
Mike!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Halloween leuk, maar ik heb een ander leuk feestje dat voorrang heeft
Ik ging sowieso al de stad in, maar The cave heeft halloween, gelukkig niet verplicht verkleedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
Ik zag het ja, er waren al mensen bezig met hun outfitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ging sowieso al de stad in, maar The cave heeft halloween, gelukkig niet verplicht verkleed.
Ik vind het wel leuk om te zien, maar ga na mijn werk eerst meteen door naar Sumo, geen zin om hier op mijn werk in een zombiepak te zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zag het ja, er waren al mensen bezig met hun outfit
Ik vind Halloween veel leuker omdat je dan niet van die kutmuziek hebt en je niet naar brabant hoeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Halloween, tsja, toch een beetje Carnaval en St.Marten in 1. Maar dan Amerikaanser en commerciëler.
Vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind Halloween veel leuker omdat je dan niet van die kutmuziek hebt en je niet naar brabant hoeft
Ik ga overdag Miken en 's avonds Halloweenen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
Zeker een goed puntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind Halloween veel leuker omdat je dan niet van die kutmuziek hebt en je niet naar brabant hoeft
Ik krijg zo weinig Mike dat ik er graag optimaal van genietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga overdag Miken en 's avonds Halloweenen.
Er zijn er idd maar weinig die opkunnen tegen jouw alcoholpromillagequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dronken provincialen. Die heeft hij in Amsterdam ook al meer dan genoeg.
Dat zijn de besten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Al dan niet in vage kutpakjes "noe daar goan wie die oamsterdoammers eens ff iets loaten zien heur"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit je sowieso nog in de verkeerde provincie want DE carnavalsprovincie is Limburgquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beter dan dronken Randstadters ja.quote:
En ook dat is Limburgsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al dan niet in vage kutpakjes "noe daar goan wie die oamsterdoammers eens ff iets loaten zien heur"
ja, we zijn niets gewend hier.
Behalve Flevoland, dat heeft niks.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Hmmmzmwah. Ik heb er 6 jaar op school gezeten.
Vind maastricht een mooie stad, dat wel.
Maar verder vind ik t kliekjesgehalte van de limburger erg hoog.
Ach jaIdere provincie wel iets he
Als we terug konden in de tijd, hadden we België Limburg laten houden en hadden wij Antwerpen bij Nederland gehouden.quote:
Almere. Ali B. Windmolens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve Flevoland, dat heeft niks.
Wat dat betreft zijn jullie net zo dom als die Amerikanen. Die denken ook allemaal dat er buiten de USA maar een paar landen zijn. "Heel europa" en Azie en iets van een soort Afrika.quote:
Hadden we ook nog New Amsterdam gehadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we terug konden in de tijd, hadden we België Limburg laten houden en hadden wij Antwerpen bij Nederland gehouden.
In Brabant heb je verdacht weinig windmolensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Helemaal niks.
Kutplaatsen, kutmarokkanen en windmolens heb je in heel Nederland
Hebben ze in Brabant uberhaupt elektriciteit dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Brabant heb je verdacht weinig windmolens
Misschien omdat ze minder blaaskaken hebben, dat zou kunnen.
Bitch, nederland is 4 vierkante meter, hoeveel KAN er zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn jullie net zo dom als die Amerikanen. Die denken ook allemaal dat er buiten de USA maar een paar landen zijn. "Heel europa" en Azie en iets van een soort Afrika.
In brabant doen jullie toch ook aan kruikezeikers en zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je sowieso nog in de verkeerde provincie want DE carnavalsprovincie is Limburg
Ja we doen er wel aan, maar in Limburg is het nog extremer qua carnaval.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
In brabant doen jullie toch ook aan kruikezeikers en zo?
Limburg is uiteraard nog kutter dan brabant overigens, op maastricht na
Toch nog wel net iets meer dan alleen Amsterdam gelukkigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bitch, nederland is 4 vierkante meter, hoeveel KAN er zijn?.
Alleen maar inferieure aftreksels (don't you dare) van Amsterdamquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch nog wel net iets meer dan alleen Amsterdam gelukkig
Neh. Knus kaarslicht en warm stoomquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze in Brabant uberhaupt elektriciteit dan?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn jullie net zo dom als die Amerikanen. Die denken ook allemaal dat er buiten de USA maar een paar landen zijn. "Heel europa" en Azie en iets van een soort Afrika.
Die Amerikanen weten heus wel dat Canada niet uninhabited is.quote:
I'm not your friend, buddy!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Amerikanen weten heus wel dat Canada niet uninhabited is.
Want Terence and Phillip!
MTV cribsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef Q. het volgende:
Buma/Stemra vindt thuiskopieheffing te laag
Mooie organisatie.
(Illegaal) downloaden is niet meer weg te denken uit de maatschappij. Hoe groot de heffingen ook wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef Q. het volgende:
Buma/Stemra vindt thuiskopieheffing te laag
Mooie organisatie.
Ik stelde dat voor aan date, maar hij wilde nietquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt.
Ehm. Denk het wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Oh een nieuwe relatie en daarmee afspreken gaf mij altijd energie
heb je wel een goed ritme Ttje?
Is dat Missquote:
Ik heb volgens mij pas 1x in m'n leven voor Windows betaald.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik betaal tegenwoordig voor alle software daar waar het de bedoeling is. Vind ik wel weer genoeg.
Ik gebruik geen Office-pakket op het werkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan niet zonder MS Office, want excel
Nou zijn daar ook welw eer andere spreadsheet programma's voor, maar toch handig als je gewoon tzelfde hebt als op je werk
Dank je. Ik snap m.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij dat je bij aanschaf van de hardware dus een bepaald bedrag extra betaald, de heffing. Zoals er ook een paar cent op lege cd's zit en zo.
Nou ik heb anders ooit kei netjes AION aangeschaft.... en da's nu legaal gratis te downloaden en spelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef Tegan het volgende:
Voor meeste software is wel een gratis alternatief te vinden.
Alleen games niet.
Ik kon MS Office 2010 voor een tientje via mn werk kopen, daar kan je hem niet illegaal voor hebben. Niet dat ik hem thuis ooit gebruik, Google Docs is prima geschikt voor wat ik thuis doe aan spreadsheets en documenten. En handiger.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:59 schreef Tegan het volgende:
Ik betaal altijd voor Windows. Tegenwoordig let ik verder wel meer erop. Ik heb bijvoorbeeld geen MS Office meer (vroeger altijd gedownload), alles met .pdf's.
Ik ook. Omdat je laptops niet zonder Windows kunt kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij pas 1x in m'n leven voor Windows betaald.
Jawel hoor:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat je laptops niet zonder Windows kunt kopen
Dit kan ook het bewijs zijn dat mannen gewoon veel meer geld verdienen dan vrouwenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ijkheid-veiling.html
Dat zij dan 600.000 en hij maar 2.300 oplevert![]()
Arme knul.
Open Office. Problem solved.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan niet zonder MS Office, want excel
Nou zijn daar ook welw eer andere spreadsheet programma's voor, maar toch handig als je gewoon tzelfde hebt als op je werk
Ooooh, je had het over plastic pauper-laptops. Zeg dat dan meteen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Sorry, ik had "laptops voor normale mensen die niet met geld smijten omdat het kan" moeten zeggen.
Om dit meteen maar even de nek om te draaien:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ooooh, je had het over plastic pauper-laptops. Zeg dat dan meteen.
Bouw een Raspberrylaptopquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat je laptops niet zonder Windows kunt kopen
En je intern geheugen danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Bizar trouwens dat een computer 5 euro extra gaat kosten, maar een harde schijf maar 1 euro?
En wat nou als ik een computer zonder opslagruimte koop?
Mja idd. Voor die kleine dingen gebruik ik gewoon Google Docs en dan make .pdf. De rest gaat gewoon direct in de mail.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kon MS Office 2010 voor een tientje via mn werk kopen, daar kan je hem niet illegaal voor hebben. Niet dat ik hem thuis ooit gebruik, Google Docs is prima geschikt voor wat ik thuis doe aan spreadsheets en documenten. En handiger.
Op de laptop alles legaal. PC niet zo...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Software op pc allemaal legaal
De rest niet zo
Leuk opzich, maar veels te traag natuurlijk.quote:
Ik heb steeds meer legaal, ook games, sinds Steam koop ik eerder dan dat ik download. Op mn nieuwe pc staat volgens mij geen enkele illegale game momenteel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de laptop alles legaal. PC niet zo...
Precies de reden waarom mijn (nieuwere) laptop alles legaal heeft en de PC met een oude extra HD nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer legaal, ook games, sinds Steam koop ik eerder dan dat ik download. Op mn nieuwe pc staat volgens mij geen enkele illegale game momenteel.
Hippiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen betaalde software op mijn computers.
Als je (online) wil gamen, moet je wel haast. Daarbij is Steam ZO makkelijk, dat het het gewoon 1000x waard is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen betaalde software op mijn computers.
Vertel me alsjeblieft wat ik in hemelsnaam nodig zou kunnen hebben aan software, wat niet gratis isquote:
vast zo'n linux-altoquote:
Hij heeft geen Windows dus kan toch niet gamenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je (online) wil gamen, moet je wel haast. Daarbij is Steam ZO makkelijk, dat het het gewoon 1000x waard is.
Ik leef achter mijn computers.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast zo'n linux-alto.
leuk, als je verder ook niets met je PC wil doen.
Toen ik windows had gamede ik ook nooit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft geen Windows dus kan toch niet gamen.
Wat de neuk doe je er wel op dan? Hele dag een beetje FOK!ken/FB-en?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen ik windows had gamede ik ook nooit.
dat. En een beetje programmeren, foto's beheren/bewerken, films kijken, nieuws lezen, schoolwerk, enz.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat de neuk doe je er wel op dan? Hele dag een beetje FOK!ken/FB-en?
Heb je wel eens gehoord van 'buiten'?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat. En een beetje programmeren, foto's beheren/bewerken, films kijken, nieuws lezen, schoolwerk, enz.
Het schijnt heel eng te zijn daarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van 'buiten'?
Valt mee (tenzij in de buurt van HW's huis, daar is het wel eng)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het schijnt heel eng te zijn daar
Shocking, bij mij ook niet geloof ik. Laatste keer dat ik een game illegaal gespeeld heb was RAGEquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer legaal, ook games, sinds Steam koop ik eerder dan dat ik download. Op mn nieuwe pc staat volgens mij geen enkele illegale game momenteel.
Mja jij vraagt wat ik zoal doe achter een computer. Je kunt een hoop doen in de tijd dat een ander een level hoger komt in WoW.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valt mee (tenzij in de buurt van HW's huis, daar is het wel eng)
Wat is dat voor enge kletspraat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij komt vaker buiten dan ik denk ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of kansloze tv-programma's zit te kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja jij vraagt wat ik zoal doe achter een computer. Je kunt een hoop doen in de tijd dat een ander een level hoger komt in WoW.
Ligt eraan of je Level 1 - 2 bedoelt of level 79 - 80quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja jij vraagt wat ik zoal doe achter een computer. Je kunt een hoop doen in de tijd dat een ander een level hoger komt in WoW.
In mijn vrije tijd als ik thuis ben ik ook. Televisie wordt er vrijwel alleen rond het eten gekeken en als ik in bed lig, prima om bij in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij komt vaker buiten dan ik denk ikIk leef ook zowat achter de pc.
Ik heb geen reistijd en werk thuis achter de pc. En ik heb het druk. En m'n ouders doen nu de boodschappen. En ik heb geen vrienden. Dus reken maar uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd als ik thuis ben ik ook. Televisie wordt er vrijwel alleen rond het eten gekeken en als ik in bed lig, prima om bij in slaap te vallen.
Diablo III, van Paragon lvl 99 naar 100, in de tijd die daar voor nodig is kan je een master halen en promoveren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt eraan of je Level 1 - 2 bedoelt of level 79 - 80
Mietjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valt mee (tenzij in de buurt van HW's huis, daar is het wel eng)
Fatsoenlijke games.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft wat ik in hemelsnaam nodig zou kunnen hebben aan software, wat niet gratis is
over het algemeen ben ik het hele weekend buiten, en door de weeks idd achter de PC. Alleen als ik ergens heen moet kom ik dan buiten. En als het mooi weer is soms om te BBQ'en enzo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je hoe koud dat is man?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ben jij zo goed stalkbaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrienden zijn zoooo 2005.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen reistijd en werk thuis achter de pc. En ik heb het druk. En m'n ouders doen nu de boodschappen. En ik heb geen vrienden. Dus reken maar uit
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen ik windows had gamede ik ook nooit.
TV alleen met voetbal. Voor de rest echt nooit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd als ik thuis ben ik ook. Televisie wordt er vrijwel alleen rond het eten gekeken en als ik in bed lig, prima om bij in slaap te vallen.
Heb je je eigen loopband thuisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:39 schreef Ripley het volgende:
Ik ben doordeweeks niet voor half acht thuis. Als ik thuis kom kook ik, met een serie op mijn iphone op. Dan eten met televisie en kletsen met liefje. Dan in bad en slapen. Doordeweeks zit ik dus weinig aan de PC. In het weekend ben ik vaak de hort op. De laptop staat wel aan op een serie als ik op de loopband sta
Ik ben elke dag iets na 16:00 thuis dus genoeg tijd om daar ook nog even achter de pc te hangen, wat te gamen en 's avonds nog gewoon de hort op te kunnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:39 schreef Ripley het volgende:
Ik ben doordeweeks niet voor half acht thuis. Als ik thuis kom kook ik, met een serie op mijn iphone op. Dan eten met televisie en kletsen met liefje. Dan in bad en slapen. Doordeweeks zit ik dus weinig aan de PC. In het weekend ben ik vaak de hort op. De laptop staat wel aan op een serie als ik op de loopband sta
Dat ik echt voor de tv ga zitten voor een hele wedstrijd komt eigenlijk ook alleen voor in groepsverband.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
TV alleen met voetbal. Voor de rest echt nooit.
Er schijnen "buiten" ook dingen te zijn die ze "parken" noemen, en waar je dan kan hardlopen zonder dat het stroom kost!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik toch een groter huis moeten kopen
Ja maar dan kunnen anderen me zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er schijnen "buiten" ook dingen te zijn die ze "parken" noemen, en waar je dan kan hardlopen zonder dat het stroom kost!![]()
![]()
!!!
Ik denk dat mijn knieën en enkels er snel mee ophouden als ik dat ga proberen.quote:
Langzaam opbouwen en andere manier van rennen proberenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn knieën en enkels er snel mee ophouden als ik dat ga proberen.
Office.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft wat ik in hemelsnaam nodig zou kunnen hebben aan software, wat niet gratis is
Ja, alleen is in het park hier om de hoek vorige maand een hardloopster verkracht. En tevens regen en donkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er schijnen "buiten" ook dingen te zijn die ze "parken" noemen, en waar je dan kan hardlopen zonder dat het stroom kost!![]()
![]()
!!!
Regen is juist hardstikke goed. Veel zuurstof in de luchtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, alleen is in het park hier om de hoek vorige maand een hardloopster verkracht. En tevens regen en donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |