Toen ik op FB allerlei berichtjes van mijn zus er over voorbij zag komen, wist ik eigenlijk al genoegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm needie is niet bepaald spannend of kriebelig te noemen
Heb twee delen gelezen.. de derde heb ik weggelegd, daar kom ik niet meer doorheenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Toen ik op FB allerlei berichtjes van mijn zus er over voorbij zag komen, wist ik eigenlijk al genoeg
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef MissMSX het volgende:
@miss Het is als zoveel dingen: prik door de blabla heen en pik eruit waar je wat mee kunt
Maar ik heb wel nog steeds nachtmerries van die gitaar...
Ja, *grom*, text-only en dus zie ik het niet, en vraag ik me een paar minuten af waarom er niemand meer post...quote:
Arme jongenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, *grom*, text-only en dus zie ik het niet, en vraag ik me een paar minuten af waarom er niemand meer post...
Begin dan maar op minuut 5 ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
En ik heb al genoeg nachtmerries
Daar was je zelf bijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:30 schreef missbehavin het volgende:
Gisteren weer weinig geweldloze communicatie met ex trouwens
Uhuh. Heb me ook erg ingehouden. Maar dan nog...quote:
Hoe vaak gaat dat zo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Heb me ook erg ingehouden. Maar dan nog...
Te vaak, vooral als je je bedenkt dat het al bijna 3 jaar uit is. Let it go already...quote:
Regelt hij dingen niet, vanwege het verleden dan? Of gewoon omdat hij 'zo is'?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te vaak, vooral als je je bedenkt dat het al bijna 3 jaar uit is. Let it go already...
Ik probeer zo veel mogelijk normaal en neutraal te doen, maar als dingen gewoon nog steeds niet geregeld zijn, is dat lastig.
Hey da's die vent uit Six Feet Underquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je dit maar niet gaat -1'en dan.
Het eerste ben ik bang..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Regelt hij dingen niet, vanwege het verleden dan? Of gewoon omdat hij 'zo is'?
Ik hoef niet te worden doorverwezen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan dr gewoon doorverwijzen
De kunst van het loslaten van je ex #215 - Herfstdip?
Wel doorgesmeerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef niet te worden doorverwezen!
quote:
En hij is nog steeds homoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef MissMSX het volgende:
OMG, ik ben verliefd. Wat ziet hij er nog goed uit![]()
![]()
Da's wel jammer dan jaquote:
Ja ontzettend. Ik wil het na bijna 3 jaar wel eens afsluiten, niet nog gesteggel over alimentatie, afspraken en opslagruimte voor zijn spullen spelen.quote:
Leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt zo verliefd op deze soundtrack (en film)
Film hoog op het to see lijstje. hoop van de week ff biosquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt zo verliefd op deze soundtrack (en film)
ik ook nietquote:
Ik moet ook altijd zo lachen bij Finding Nemo als ze een hap lucht nemen als ze boven water gaan kijkenquote:
wat knap!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Ripley het volgende:
Ik ga tegenwoordig om 7 uur op om voor het werk op de loopband te gaan en andere oefeningen te doen, omdat ik 's avonds te moe ben of geen zin heb. Maar omdat ik dat nog niet zo lang doe ben ik nu 's morgens wel fitter, maar kak ik zo rond deze tijd wel enorm in.
energie om de wekker te laten afgaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor je werk op de loopband?
Om energie voor de verlichting op te wekken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |