Ik zou het zelf niet kiezen, misschien dat ik de kastjes zou laten overspuiten, maar als het er al inzit, is het prima.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Niet dat die uit ellende uit elkaar valt maar mooi zou ik hem ook weer niet noemen.
Ik zou hem er ook niet de eerste week uit laten rukken. Maar mooi vond ik wat overdrevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet kiezen, misschien dat ik de kastjes zou laten overspuiten, maar als het er al inzit, is het prima.
Mijn keuken moet tof zijn omdat hij in mijn huis zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Mijn keuken moet er wel tof uitzien, is deel van de woonkamer.
Die van mij ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Mijn keuken moet er wel tof uitzien, is deel van de woonkamer.
vegetarische stoofpot met aardappel pureequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond eigen gemaakte tapas avond met vrienden (waarbij de vrouwen voor het eten zorgen)
wat maakt die van jou eigenlijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond eigen gemaakte tapas avond met vrienden (waarbij de vrouwen voor het eten zorgen)
Valt idd wel mee hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit nu trouwens naar nieuwe keukens te kijken, en die dingen zijn nog lang niet zo duur als ik dacht
Kijk even of alles erbij zit wat je nodig hebt, wat het kost om je oude keuken te verwijderen en wat het kost om hem te plaatsen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit nu trouwens naar nieuwe keukens te kijken, en die dingen zijn nog lang niet zo duur als ik dacht
Ja, alles is inbouw, dus dat is prettig, verwijderen en plaatsen staat er dan weer niet bij. Geen idee wat dat gemiddeld kost.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk even of alles erbij zit wat je nodig hebt, wat het kost om je oude keuken te verwijderen en wat het kost om hem te plaatsen.
ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
Als ik later groot ben wil ik een ENORM kookeiland, zo tof vind ik dat
Iets van stokbroodjes met 3 verschillende dingen erop uit de oven. Soort van wraps met verschillende smaken en vegetarische bladerdeeg driehoekjes (en als ze nog tijd had ook nog iets van kaasbolletjes en meloen met witte chocolade). Oh, en als toetje churo's.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat maakt die van jou eigenlijk?
Wij hebben een Ikea keuken, zonder verdere inbouw voor duzend euro. Zelf geplaatst. Katsmooi en praktischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Beide kun je prima zelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk even of alles erbij zit wat je nodig hebt, wat het kost om je oude keuken te verwijderen en wat het kost om hem te plaatsen.
Alleen een telefoon of internetverbinding.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon de standaard keuken die meegeleverd werd, kan er prima op koken.
Een echte chef heeft geen fancy sizzle nodig.
Ik heb echt twee linkerhanden. Weet dus niet of ik hem zelf zou plaatsen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben een Ikea keuken, zonder verdere inbouw voor duzend euro. Zelf geplaatst. Katsmooi en praktisch
telefoon?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen een telefoon of internetverbinding.
Voor communicatie met ons aller vriend Thomas Huisbezorgdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen een telefoon of internetverbinding.
Koken in zo'n hoek lijkt me ook niet echt praktisch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Dit is mijn huidige keuken. [ afbeelding ]
Het is jammer dat je de vetresten die de vorige bewoner heeft achtergelaten en de staat van de keuken niet zo heel goed kan zien op de foto. Dat heeft die makelaar wel weer knap gedaan moet ik zeggen.
Het lijkt op de foto's een droomhuis, maar het is een vies oud stinkhol.
hmmm ik ben gek op churrosquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets van stokbroodjes met 3 verschillende dingen erop uit de oven. Soort van wraps met verschillende smaken en vegetarische bladerdeeg driehoekjes (en als ze nog tijd had ook nog iets van kaasbolletjes en meloen met witte chocolade). Oh, en als toetje churo's.
Mijn ex-schoonmoeder heeft een aparte stoomcabine of iets dergelijks om groente in te stomen in haar keuken laten plaatsenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
telefoon?.
Neuh, gewoon een over, 4 pits gastel magnetron. Wat heb je meer nodig? Koken doe je met ingredienten, niet met apparatuur.
Goed, wij hadden er wat hulp bij voor het gas en water (papa), maar de keuken zelf was echt net zo makkelijk als LEGO.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb echt twee linkerhanden. Weet dus niet of ik hem zelf zou plaatsen.
En ja, ik weet dat alles te leren is, maar een keuken is dan toch niet de doe-het-zelf-klus waar ik mee zou beginnen.
Mee eens. Hier is een nieuwe badkamer nodig, maarja, geld enzo. Zegt iedereen dat dat 'echt niet zo duur is als je dat zelf doet allemaal'. Wij kunnen nog geen plank recht ophangen, ik geloof niet dat een badkamer de volgende stap moet zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb echt twee linkerhanden. Weet dus niet of ik hem zelf zou plaatsen.
En ja, ik weet dat alles te leren is, maar een keuken is dan toch niet de doe-het-zelf-klus waar ik mee zou beginnen.
nou ik heb er nog niet de helft vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Het is jammer dat je de vetresten die de vorige bewoner heeft achtergelaten en de staat van de keuken niet zo heel goed kan zien op de foto. Dat heeft die makelaar wel weer knap gedaan moet ik zeggen.
Ach, sommige dingen zijn handig. maar het kan allemaal zonder. Ik heb ook een staafmixer, maar goed, gebruik ik hem?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmoeder heeft een aparte stoomcabine of iets dergelijks om groente in te stomen in haar keuken laten plaatsen
RVS hoop ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb er nog niet de helft van
met een mooi aluminium blad
Tsja, soms kun je hem niet anders plaatsen ivm de verplichte afstand tussen fornuis en wasbak. Weet nog wel dat dat voor ons heel erg puzzelen was vorig jaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koken in zo'n hoek lijkt me ook niet echt praktisch.
Er zit een kat op je kastquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
Nou, wat meer bewegingsruimte zou wel fijn zijn. Nu gaat er altijd een stukje frustratie in het kookwerk meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
telefoon?.
Neuh, gewoon een over, 4 pits gastel magnetron. Wat heb je meer nodig? Koken doe je met ingredienten, niet met apparatuur.
Gas zou ik ook echt nooit zelf aanzitten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, wij hadden er wat hulp bij voor het gas en water (papa), maar de keuken zelf was echt net zo makkelijk als LEGO.
Het badkamerrek van de IKEA hield ik zelfs schroeven bij overquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, wij hadden er wat hulp bij voor het gas en water (papa), maar de keuken zelf was echt net zo makkelijk als LEGO.
Op zich is een klusjesman heel betaalbaar. Dus badkamer uitkiezen en zo iemand vragen of hij hem voor je wil plaatsen. Volgens mij goedkoper dan de installatieservice van die badkamerpaleizen zelf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Hier is een nieuwe badkamer nodig, maarja, geld enzo. Zegt iedereen dat dat 'echt niet zo duur is als je dat zelf doet allemaal'. Wij kunnen nog geen plank recht ophangen, ik geloof niet dat een badkamer de volgende stap moet zijn
Ruimte heb ik welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, wat meer bewegingsruimte zou wel fijn zijn. Nu gaat er altijd een stukje frustratie in het kookwerk mee
Klopt, maar dan blijft het niet heel praktischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, soms kun je hem niet anders plaatsen ivm de verplichte afstand tussen fornuis en wasbak. Weet nog wel dat dat voor ons heel erg puzzelen was vorig jaar.
Is het trouwens ook echt normaal om te checken met een aansteker of je het goed hebt aangesloten? Ik heb dat al meerdere malen zien gebeuren en ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gas zou ik ook echt nooit zelf aanzitten.
Ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:17 schreef L-E het volgende:
Ik gebruik mijn staafmixer vaak. Om soep te maken enzo.
Klopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef MissMSX het volgende:
Koken in zo'n hoek lijkt me ook niet echt praktisch.
Zoiets zal het ook worden. Maar eerst andere dingen die geld kosten. Nieuwe badkamer is een luxe, andere dingen zijn harder nodig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op zich is een klusjesman heel betaalbaar. Dus badkamer uitkiezen en zo iemand vragen of hij hem voor je wil plaatsen. Volgens mij goedkoper dan de installatieservice van die badkamerpaleizen zelf.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ruimte heb ik wel. (tsk, ben je niet eens mijn keuken ingeweest?
).
Alleen dus gewoon het standaard alu-keukenblad, standaard keukenkastjes en simpel gasfornuis.
Dat is de kat van de eigenaresse.quote:
I know ritequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staal (Fe + O + Ni) != Aluminium (Al)
Gas erop, gas eraf, controleren. Anders zou ik het niet doen. Maar gebruikelijk controleert men het met water/speeksel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het trouwens ook echt normaal om te checken met een aansteker of je het goed hebt aangesloten? Ik heb dat al meerdere malen zien gebeuren en ik snap dat echt niet.
Aardappels stomen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef Tally het volgende:
Ik gebruik mijn staafmixer dagelijks. En ik heb een stoomkoker die ik dagelijks gebruik. Ik zou niet eens meer weten hoe ik aardappels zou moeten koken
Kort koken en dan afbakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Aardappels koken heb ik dan ook nog nooit gedaan. Bijna niet meer gegeten sinds ik het huis uit ben
.
Zeepsopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gas erop, gas eraf, controleren. Anders zou ik het niet doen. Maar gebruikelijk controleert men het met water/speeksel.
ja, das opzich wel lekker hoor, maar gekookte aardappels vind ik echt nietsquote:
Even koken en dan bakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Aardappels koken heb ik dan ook nog nooit gedaan. Bijna niet meer gegeten sinds ik het huis uit ben
.
Volgens mij heb ik die ook nog nooit zelf gemaakt inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das opzich wel lekker hoor, maar gekookte aardappels vind ik echt niets.
Wat is je nummer?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:24 schreef Tally het volgende:
Ik heb pas de wc verbouwd en een prachtig vloertje gelegd in de gang
Dat is dan wel weer lekkerquote:
ik vind het ideaal.quote:
Zo af en toe vind ik het wel wat. Die ene keer per jaar bij m'n (schoon)oudersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Even bakken en dan koken
Weer eens wat anders
doe ik ook wel eensquote:
Kaasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker.
Al ben ik nu bezig met het perfectioneren van mijn blue-cheese-dip voor bij de hotwings.
quote:
Nee hoor, zitten ook met de oude krempel van de vorige bewoner. Met heel handig een thermostaat naast de combi-oven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
echt iedereen heeft verdorie die keuken er al uit gerukt
nu wil ik ook helemaal!
Ik lust het niet maar getrouwd met een aardappelvreterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
krijg ze soms nog wel eens in een restaurant ofzo, vind het ook niet vies, maar de moeite ook niet waard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo af en toe vind ik het wel wat. Die ene keer per jaar bij m'n (schoon)ouders
't punt is meer dat schillen tyfuswerk is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]Ik snap echt niet wat mensen lekker vinden aan aardappels in schil. Ik vind zo'n schil echt zo niet lekker
Niet qua smaak, niet qua structuur.
En dan is het net als gekookte aardappels?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
ik vind het ideaal.
Ik schil mijn aardappels. Flikker die in mijn stoomkoker. Ondertussen maak ik de groenten schoon. Die gaan er na 15 minuten bij en samen blijft het nog 10 tot 15 minuten op staan. PING! Groenten en aardappeltjes klaar
"gekookte" aardappels zijn ook gestoomd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan is het net als gekookte aardappels?
oooh heerlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]Ik snap echt niet wat mensen lekker vinden aan aardappels in schil. Ik vind zo'n schil echt zo niet lekker
Niet qua smaak, niet qua structuur.
nee ik bedoelde de buren hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, zitten ook met de oude krempel van de vorige bewoner. Met heel handig een thermostaat naast de combi-oven.
Maar heb wel ondertussen een lade gemaakt die zij niet gemaakt kregen. Nu nog een gat door de muur zodat de thermostaat niet gelijk uitslaat als de oven aanstaat.
Moeite?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
krijg ze soms nog wel eens in een restaurant ofzo, vind het ook niet vies, maar de moeite ook niet waard.
Vanavond voor Danko Jones even hierheen: http://www.mashua.nl/nd/m(...)=&start_from=&ucat=9
gezonder heb ik begrepen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jup. Uiteraard kan je ze ook in schil stomen maar lief vind dat niet te vretenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schillen, koken, kost veel tijdquote:
Hoekkast met superhandig uitdraaisysteem, 1,5 kastje onder, 2 ladenkastjes onder, 2 + 2x0,5 kastje boven. En een redelijk groot hoekblad met daarin gootsteen en gasplaat (van glas).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed wat heb ik:
een gootsteen
3 kastjes onder (waarvan 1 natuurlijk bijna niet bruikbaar vanwege de afvoer en zo)
2 kastjes boven
en een super lelijk blad dat ook echt al decennia oud is
ja, dat dus, dan moet er weer een saus bij etc, dan eet ik liever iets anders.quote:
ik ookquote:
Hier ook zoiets. Een werkblad van nog geen 50 cm diep en ook nog eens veel te laag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed wat heb ik:
een gootsteen
3 kastjes onder (waarvan 1 natuurlijk bijna niet bruikbaar vanwege de afvoer en zo)
2 kastjes boven
en een super lelijk blad dat ook echt al decennia oud is
Ja, dat soort dingetjes maak ik wl inderdaad:)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
die hebben wij echt nooit
maar bijv wel: aardappels stomen in de oven met wat zeezout en knoflook en uien dan nog even 10 minuutjes onder de gril dat het korstje lekker knapperig word
nomnomnom
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"gekookte" aardappels zijn ook gestoomd.
Of zet jij ze helemaal onder water?
Niet per se culinair, maar waarom zou je iets eten waarvan je de smaak niet waardeert?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:35 schreef Tally het volgende:
Ik hoef niet elke dag culinair te eten. Dan maar saai
Als je er gewoon precies genoeg water in doet dat ze net niet droogkoken (beetje extra, droogkoken wil je echt niet meemaken) en dan de deksel erop dan stomen ze gaar.quote:
ik lust het niet en eet pasta. Maar mijn man houdt er van dus ga ik niet speciale dingen klaar maken doordeweeks als hij dat ook lekker vind. Uitgebreid koken is voor het weekend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet per se culinair, maar waarom zou je iets eten waarvan je de smaak niet waardeert?
Ja IRL voel ik me ook al een hele baas als ik een dagje geen prefab-pizza eet hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat een keukenwonders hier allemaal.
Ik kan alleen soep opwarmen.
Ik zit het nu te kijken. Het valt me wel meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand het nieuwe topprogramma op de Nederlandse TV gezien? (Britt & Ymke stellen vragen)
Ik kan eigenlijk alles wel maken. Maar ik ben vooral goed in meuk bij elkaar mikken in de wok en dan @random kruiden er bij gooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat een keukenwonders hier allemaal.
Ik kan alleen soep opwarmen.
aardappeltjes uit de oven zijn minder werk en lekkerderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
ik lust het niet en eet pasta. Maar mijn man houdt er van dus ga ik niet speciale dingen klaar maken doordeweeks als hij dat ook lekker vind. Uitgebreid koken is voor het weekend.
Ik heb een paar keer heel hard moeten lachen. Maar de show zelf vond ik redelijk gemaakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit het nu te kijken. Het valt me wel mee
Ik mis 2 dagen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik eet lang niet elke dag culinair, integendeel. Had gisteren een nieuwe K&K van de AH, rijsttafel, was echt goed te eten moet ik zeggen, niet zo typisch magnetronvoer.
Ik kook 2 dagen pw ofzo, haal 1-2 keer af, 1-2 keer K&K, eet 1 keer buiten de deur gemiddeld.
wij ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ook zoiets. Een werkblad van nog geen 50 cm diep en ook nog eens veel te laag.
Wij hebben niet eens een afzuigkap
Het zijn gewoon wel lieve en leuke meidenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer heel hard moeten lachen. Maar de show zelf vond ik redelijk gemaakt.
Bij m'n ouders komt de afzuiger uit vlak onder het slaapkamerraamquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Bij ons heeft de vorige bewoner een actieve afzuigkap geplaatst
Ik heb echt medelijden met de bovenburen als wij frituren :'D
Ik maak alles uit pakjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
wij eten niet elke dag culinair of zo (ik ga er vanuit dat daarmee ingewikkelde dingen bedoeld worden) maar wij eten zeker geen pakjes, agv, potjes etc
alles vers en zelf gemaakt
is echt niet zo veel meer werk
wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit je nou verdomme mijn post te editten!
Ik ook grotendeels. Komt oa doordat ik gewoon de kennis mis en geen creativiteit heb om uberhaupt iets te proberen.quote:
Ja, precies. En dan probeer ik eens wat, een recept van een vriendin, en bij mij is het dan nooit te vreten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook grotendeels. Komt oa doordat ik gewoon de kennis mis en geen creativiteit heb om uberhaupt iets te proberen.
Ik wou net zeggen.... .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee lama, je had je eigen post ge-edit vlak voor ik op quote drukte
Wij hebben ook geen frituur. Maar ik kan wel soms echt enorme trek krijgen in een patatje oorlogquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef Tally het volgende:
Wij frituren niet. Friet/patat of anders haal ik om de hoek wel. Voorheen deed ik het in de schuur. Die zooi wil ik niet in huis.
wij halen bijna nooit wat (of het moet echt zo uitkomen dat het eten mislukt is of zo) maar we gaan wel wekelijks uit eten (nou ja in de weken dat we het kunnen betalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef Ripley het volgende:
Ik kook bijna elke dag. 2 keer per maand halen we wat denk ik. En daarnaast ga ik regelmatig uit eten voor mijn werk
En de hele keuken vetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij ook niet
dat is wel echt kut
je hele huis gaat stinken
Zaterdag nog gehaald. Maar ik heb dat echt zelden. Twee keer per jaar denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen frituur. Maar ik kan wel soms echt enorme trek krijgen in een patatje oorlog
Die haal ik dan gewoon bij de snackbar. Dan stinkt mijn huis tenminste niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen frituur. Maar ik kan wel soms echt enorme trek krijgen in een patatje oorlog
Datgene wat ik na aap van mensen dat gaat vaak wel goed. Maar ik eet te weinig (nouja.. nooit) bij anderen, dus dat schiet niet op met die kennisverbredingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Ja, precies. En dan probeer ik eens wat, een recept van een vriendin, en bij mij is het dan nooit te vreten.
Groenten uit een potje zijn nauwelijks minder gezond dan verse groenten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
wij eten niet elke dag culinair of zo (ik ga er vanuit dat daarmee ingewikkelde dingen bedoeld worden) maar wij eten zeker geen pakjes, agv, potjes etc
alles vers en zelf gemaakt
is echt niet zo veel meer werk
Ja, wij ook zoiets. Maar dat is echt iets waar ik een craving voor kan krijgen, als ik terugkom van vakantie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zaterdag nog gehaald. Maar ik heb dat echt zelden. Twee keer per jaar denk ik.
maar wel viesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Groenten uit een potje zijn nauwelijks minder gezond dan verse groenten.
Sperziebonen moet je lekker zelf doppenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
maar wel vies
bonen of wortels uit een potje vind ik echt niet te eten
ik zou hem echt zelf laten koken als ie zo lastig isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:48 schreef Tally het volgende:
Hier bijna alles vers. Ik kook 6 dagen in de week en die ene dag halen we iets. 1 keer per maand gaan we uit eten (soms gewoon niet). En ik maak eens een ovenschotel uit een pakje of zo. Maar meer ook niet. Want er zijn altijd wel dingen die er in zitten die meneer niet lust. Pizza bijvoorbeeld maak ik vers want hij lust geen kaas of worst.
ik ook maar we hebben hier de pizzeria, 2 snackbarren en de Mac op de hoek. Met de fiets nog geen 5 minuten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik met goede kroketten/bitterballenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, wij ook zoiets. Maar dat is echt iets waar ik een craving voor kan krijgen, als ik terugkom van vakantie bijvoorbeeld.
Knap dat je dan nog steeds 6 dagen in de week kookt. Ik zou na twee dagen al toegegeven hebben aan de lokroep van zoveel fastfood in de buurt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
ik ook maar we hebben hier de pizzeria, 2 snackbarren en de Mac op de hoek. Met de fiets nog geen 5 minuten.
Een ei bakken lukt hem niet eens. Hij heeft het eens gepresteerd om mijn keuken in de fik te zetten bij het opwarmen van macaroniquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou hem echt zelf laten koken als ie zo lastig is
ik ben hier de lastige en dan heeft mijn lief er soms echt geen zin in hoor en dan moet ik het zelf maar doen
niet dat ie nooit kookt, maar ik kook toch wel het meest
De hele straat naar mijn huis zit vol met afhaakzaken. Tot nu toe maar 2x wat gehaaldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
Knap dat je dan nog steeds 6 dagen in de week kookt. Ik zou na twee dagen al toegegeven hebben aan de lokroep van zoveel fastfood in de buurt.
ja maar zo leert ie natuurlijk nooit watquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Een ei bakken lukt hem niet eens. Hij heeft het eens gepresteerd om mijn keuken in de fik te zetten bij het opwarmen van macaroni
En het is zijn schuld niet, dat van zn moeder. Die heeft hem verpest
had jij hem maar moeten makenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef Tally het volgende:
En het is zijn schuld niet, dat van zn moeder. Die heeft hem verpest
Voorheen vond ik het lastiger. Maar nu totaal niet. Ik heb nu rekening te houden met een kindjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Knap dat je dan nog steeds 6 dagen in de week kookt. Ik zou na twee dagen al toegegeven hebben aan de lokroep van zoveel fastfood in de buurt.
Bij mij werkt het precies andersom. Ik wil van onbekend eten liever niet weten wat er allemaal inzit of hoe het er in het begin uitziet. (als ik van te voren weet dat er zaken in zit die ik liever niet eet).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
en bij kindjes is het ook zo: als ze niks lusten moet je ze betrekken bij de bereiding dan gaan ze veel meer proeven
Mijn kind lust en krijgt ook alles. En hij... Ach.... Ik vind koken niet ergquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar zo leert ie natuurlijk nooit wat
en bij kindjes is het ook zo: als ze niks lusten moet je ze betrekken bij de bereiding dan gaan ze veel meer proeven
Daar ben ik ook een beetje een verwend nest in - ik wil niet 2 dagen achter elkaar hetzelfde etenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kook wel vaak voor twee dagen. Vooral met ovenschotels is het makkelijk om veel extra te maken. Gewoon nog een schaal volgooien en dat daarna in de koelkast.
Ik wil dat soms juist welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje een verwend nest in - ik wil niet 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten
Dat vind ik nooit zo'n probleem, heb een prima surinamer in de buurt, haal daar vaak soep+hoofdgerecht en doe er dan 2 dagen mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje een verwend nest in - ik wil niet 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten
dat vind ik ook heel vervelendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zelfs niet als het heel lekker is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan mik je het in de vriezerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
die mis ik dus wel echt heel erg in mijn bestaanquote:
Heel belangrijkquote:
Je hebt geen vriezer?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die mis ik dus wel echt heel erg in mijn bestaan
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
Dat!quote:
ik heb zo'n vakje boven de koelkast dat niet werkt en telkens dichtvriest en dan gaat lekkenquote:
Je hebt helemaal geen vriezer?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bloem + ei + melk + half flesje bier + snufje zout + zakje vanille suiker + scheutje olie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef MissMSX het volgende:
Vanavond weer pannenkoeken. Niet uit een pakje
ja ik kan mezelf ook echt niet tot studeren zetten nuquote:
Dat is wel een bekend probleem jaquote:
er past een half brood in en en dan heb je geluk als je het er weer uit krijgtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vriezer?
Wij zo'n kleintje, maar ik wil een grote. Dat ik 1 keer een megapan soep of pastasaus ofzo maak en daar dan 10 keer van kan eten
Bloem/meel/zemelen + ei + (volle) melk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bloem + ei + melk + half flesje bier + snufje zout + zakje vanille suiker + scheutje olie?
Apple piequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik kan mezelf ook echt niet tot studeren zetten nu
ga eens weer over apple praten! dan ben ik zo weg!
Dat is wel echt heel droevig jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er past een half brood in en en dan heb je geluk als je het er weer uit krijgtwant meestal eigent de vriezer zich het toe en dan ben je verloren
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik doe iedere dag boodschappen. Soms zelfs 2 keer per dag.
mijn lief gaat ook elke dag (maar ik snap zijn logica niet... hij heeft een hekel aan boodschappen doen dus wil ie zo snel mogelijk en zo weinig mogelijk maar hij vind het dan niet erg om de volgende dag weer te moeten) ik pak meestal voor 2 dagen en als het lukt 3 dagen meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik doe iedere dag boodschappen. Soms zelfs 2 keer per dag.
ja dat vind ik ook wel het fijnstquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:07 schreef Ripley het volgende:
Lief haalt ook elke dag boodschappen en dat ben ik zelf ook gewend. Is juist lekker, dan kun je eten waar je die dag trek in hebt
Sja luie langstudeerder hehquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]waar haal je de tijd .. nouja voor de zin .. vandaan
ik had ooit een studentenkamer naast een supermarktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja luie langstudeerder heh
Ik doe iedere avond boodschappen voor het avondeten. En soms als ik niets in huis heb ook 's ochtends al een keer voor het ontbijt (heb dan nog geen zin om over avondeten na te denken)
Het scheelt wel dat de supermarkt op 2x pisafstand van mijn flat is.
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik heb volgens mij van de meeste hier een verkeerde leeftijdsschattingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja luie langstudeerder heh
Ik doe iedere avond boodschappen voor het avondeten. En soms als ik niets in huis heb ook 's ochtends al een keer voor het ontbijt (heb dan nog geen zin om over avondeten na te denken)
Het scheelt wel dat de supermarkt op 2x pisafstand van mijn flat is.
Ik denk serieus dat ik het bijna zou halen als ik op het dak ga staan en wind mee hebquote:
Heb een tijdje in gouda gewoont. Daar zijn gewoon helemaal geen supermarkten. Althans als je vergelijkt met delftse supermarkten.quote:De mijnes hebben ze vorige week geslooptEn nu is het enkel op fietsafstand.
Geniet ervan!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk serieus dat ik het bijna zou halen als ik op het dak ga staan en wind mee heb
Dat is ook kut ja. Ik heb er nu wel 4 op fietsafstand zitten, dus genoeg keuze, maar toch. Tis anders dan even m'n fiets thuis afzetten en dan hups supermarkt in voor wat kleinsquote:Heb een tijdje in gouda gewoont. Daar zijn gewoon helemaal geen supermarkten. Althans als je vergelijkt met delftse supermarkten.
Toen ging ik ook niet vaker dan 3x per week boodschappen doen. Gewoon omdat het kut was. En fietsafstand idd.
Ik heb er 5 op fietsafstand waarvan 1 dus op pisafstand.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geniet ervan!!
[..]
Dat is ook kut ja. Ik heb er nu wel 4 op fietsafstand zitten, dus genoeg keuze, maar toch. Tis anders dan even m'n fiets thuis afzetten en dan hups supermarkt in voor wat kleins
Achja.. vandaag hoef ik niet, gister hoefde ik ook niet.. morgen wss weerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb er 5 op fietsafstand waarvan 1 dus op pisafstand.
Dat heb ik dus met de AH..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef Ripley het volgende:
Wij hebben een deka dichtbij, maar gaan vaker naar de AH. Ik vind de deka redelijk kut
Als je alleen maar 7 blikken soep nodig hebt is dat ook niet zo'n punt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe twee keer per week boodschappen, soms minder
ja wij hebben een franchise van de plus die zit het dichtste bij maar die is zo veel duurder dan de AH en heeft niet eens basic dingen als parmezaanse kaasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
Supermarkt om de hoek is alleen leuk als het betaalbaar is. Ik heb alleen een Spar in de straat en daar sta je je veel te dure boodschappen af te rekenen in een rij van bejaarden (de vraag is of die altijd om een Spar gaan wonen, of dat de Spar zich vestigt tussen de bejaarden) die elke keer hun portemonnee omkeren om het gehele bedrag in dubbeltjes te voldoen.
Wat ik bij de Spar betaal voor een paar boodschappen is soms bijna twee keer zoveel als bij de AH.
Naast de AH zit een grote marokkaanse supermarkt, die is ook wel tof. leuk voor exotische dingetjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Heb een c1000 en een AH op 2 min lopen, verder een turkse supermarkt etc. geen gebrek aan voer.
De keuken is dan ook wel helemaal leeg aan het eind van de weekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je alleen maar 7 blikken soep nodig hebt is dat ook niet zo'n punt.
7 repen chocolade neem ik aan!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je alleen maar 7 blikken soep nodig hebt is dat ook niet zo'n punt.
Om de een of andere reden hebben de "echte"supermarkten besloten vrijwel geen lamsvlees meer te verkopen, dus dan is die turk wel handig. Klein winkeltje, maar helemaal ramvol gerost, die hebben zoveelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naast de AH zit een grote marokkaanse supermarkt, die is ook wel tof. leuk voor exotische dingetjes
Dat vind ik dus echt niet lekker, lamsvleesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om de een of andere reden hebben de "echte"supermarkten besloten vrijwel geen lamsvlees meer te verkopen, dus dan is die turk wel handig. Klein winkeltje, maar helemaal ramvol gerost, die hebben zoveel.
Die bij ons is echt groot: http://tangersupermarkten.nl/#!prettyPhotoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om de een of andere reden hebben de "echte"supermarkten besloten vrijwel geen lamsvlees meer te verkopen, dus dan is die turk wel handig. Klein winkeltje, maar helemaal ramvol gerost, die hebben zoveel.
Mwah, wel wat saai.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bloem/meel/zemelen + ei + (volle) melk.
Verder niets
Lamsvlees, mits goed bereid en niet kotelletjes, vind ik echt zo zaligquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet lekker, lamsvlees
Vind het altijd zo muf ruiken en smaken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kan ik geen week op leven hoor
Heeeeele grote repen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kan ik geen week op leven hoor
Ben je niet de enige in hoor, maar ik vind het echt lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet lekker, lamsvlees
Vind het altijd zo muf ruiken en smaken.
Ook dat ben ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik juist weer niet
maar hij is wel groter
Goed idee!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een poll
Tis al goed.. jij wintquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een poll
Ik houd eigenlijk bijna alleen maar van kip, rundvlees en verwerkt varkensvlees. Ik vind wild en zo ook niet lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je niet de enige in hoor, maar ik vind het echt lekker.
Wat bedoel je precies met verwerkt varkensvlees? Een varkenshaasje dus niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk bijna alleen maar van kip, rundvlees en verwerkt varkensvlees. Ik vind wild en zo ook niet lekker.
Nee, daar ben ik niet zo dol op inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met verwerkt varkensvlees? Een varkenshaasje dus niet?
Enkel een heel varken.. rauw!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met verwerkt varkensvlees? Een varkenshaasje dus niet?
Zondequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet zo dol op inderdaad
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:54 schreef Houniet het volgende:
Goed, straks naar Ikea van vanavond lekker CL.
Iemand die vanavond naar Ajax-Manchester City gaat in de Arena, naar de Champions Leaguequote:
Ja, die trek ik vanavond helemaal uit elkaar.quote:
Ze heten pas 902827 jaar Equensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Bij ons is CL gewoon CLieop.
ClieOp, CliëntOpdrachten, is de naam van het electronische bestand dat je kunt gebruiken voor de aanlevering aan Interpay of aan je bank van zakelijke betalingen of van incasso-opdrachten. De meeste Nederlandse banken kunnen de ClieOp bestanden verwerken. Via de Clieop kun je GEEN zakelijke betalingen of incasso's naar of van buitenlandse banken aanbieden.
P.O.I.D.H.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, die trek ik vanavond helemaal uit elkaar.
Ik zal de foto's maken stbabylon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iemand die vanavond naar Ajax-Manchester City gaat in de Arena, naar de Champions League
En delen met ons!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal de foto's maken stbabylon.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geen voetbalfoto's. Voetbal zuigt ezeltestikels en is voor homo's!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zal de foto's maken stbabylon.
Dat wordt wat vanavond. Hopelijk kan CL morgen nog lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
De kans dat City vanavond Ajax compleet verkracht is levensgroot idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo zijn zij!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Houniet het volgende:
Wat een gekkigheid hier zeg, stelletje smeerpoetsjes.
In de inburgeringscursus laten ze een foto van jou zien!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat ik zo ingeburgerd ben
Oh, dus daarom willen die lui nooit vrijwillig meer terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de inburgeringscursus laten ze een foto van jou zien!
erger dan tegen Madrid kan het toch niet worden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De kans dat City vanavond Ajax compleet verkracht is levensgroot idd.
Merk je niks van als je er toch wat opdoetquote:
Scheutje olie er door is tegen het aanbakken, niet voor de smaak toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Merk je niks van als je er toch wat opdoet
En zitten ze altijd achter 'onze' blonde meisjes aan!11!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dus daarom willen die lui nooit vrijwillig meer terug
En zijn ze verslaafd aan pornoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zitten ze altijd achter 'onze' blonde meisjes aan!11!
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Scheutje olie er door is tegen het aanbakken, niet voor de smaak toch?
Rhu en Tegan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze komen zelfs bij d'r over de vloer (als ze er niet is)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook dat nog ja!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze komen zelfs bij d'r over de vloer (als ze er niet is)
Olie tegen aanbakken ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Bier voor 't opfluffen.
En zout en suiker (dat doe ik toch op de pannenkoek) zijn voor mij ook niet nodig.
Mijn pannenkoeken zijn heul niet saai
quote:
Dat niet toevoegen wordt het toch niet saai van?quote:
*hips*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik had er wel van gehoord, maar heb het nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar olie IN het beslag? daar heb ik nog nooit van gehoord
ABN en Deutsche Bank gebruiken nog steeds de clieop-bestandsformat. Dus het heet hier in de systemen ook nog lekker CLquote:
Defensie maakt daar ook nog altijd gebruik van. Vond het altidj maar een rare benamingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Ang3l het volgende:
ABN en Deutsche Bank gebruiken nog steeds de clieop-bestandsformat. Dus het heet hier in de systemen ook nog lekker CL
Blijkbaar staat t voor Clienten-Opdrachten dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Defensie maakt daar ook nog altijd gebruik van. Vond het altidj maar een rare benaming
Dat het maar 3/4 ingrediënten heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat niet toevoegen wordt het toch niet saai van?
Wat maakt het dan saai vind je?
Beslag hoeft toch niet uit veel ingredienten te bestaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat het maar 3/4 ingrediënten heeft
Het schijnt te helpen. Voornamelijk als je nog extra dingen er bij mikt tijdens het bakken (spek, kaas)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar olie IN het beslag? daar heb ik nog nooit van gehoord
Jawelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beslag hoeft toch niet uit veel ingredienten te bestaan
Het eerste wat ik dan denk is dat het zo'n oliesmaak krijgt/ vet wordt. .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Het schijnt te helpen. Voornamelijk als je nog extra dingen er bij mikt tijdens het bakken (spek, kaas)
Het is gewoon hardstilkke efficient beslag!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat het maar 3/4 ingrediënten heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is gewoon hardstilkke efficient beslag!Bier... in huis... halen... maar... ehrm... dat heb je toch gewoon thuis? Q??? Ze doet raar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad wel efficient, efficient is goed!
En ik bedenk me nu net dat we nog een fles beslag in de koelkast hebben staan. Morgenochtend bakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |