SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ik heb het een paar dagen geleden al ausgespieldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb vandaag als een goede gam0rzzz1337 Assassin's Creed 3 besteld!
Brotherhood vond ik de beste van de drie AC II'squote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:14 schreef mschol het volgende:
ik heb 2 gekocht om het te proberen...
Ik wacht nog even de beste pr-man van fok af en anders wordt het volgende week AC3 en AC3:Liberation halen in das winkelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Is dat nog wat? Ik heb 1 na een uurtje ofzo weggelegd, omdat ik het veels te saai vond...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Homefront 2 komt verre van dit najaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:08 schreef badboynova het volgende:
Aan de TT te zien gaat Ross voor de echte games, ik noem maar een homefront 2 een Hallo 4 en natuurlijk ook cod deel(copy)6473926277592936679266189. Game on dudes en dudeds.
ssssssssssssssst dony tell the ross, nobody likes to see a grown man cry.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Homefront 2 komt verre van dit najaar.
Ik ken de actie niet, maar komt het spel niet 31 oktober uit?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Waarom sta ik nou weer in de TT?
AC3 heb ik gepre-ordered tijdens die Gamemania actie. Zal woensdag wel een smsje krijgen dat ik hem op kan halenMisschien dat ik vanavond dan nog net de eerste DLC van Borderlands 2 uit kan spelen
Welke dag is het volgende week woensdagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de actie niet, maar komt het spel niet 31 oktober uit?
Ik had een ninja edit, dacht even dat hij morgen al uit kwamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welke dag is het volgende week woensdag
The ninja is strong in this onequote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had een ninja edit, dacht even dat hij morgen al uit kwamPheno was te snel
Dat stond er eerst nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welke dag is het volgende week woensdag
I know i knowquote:
Hoi eendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef wc-eend het volgende:
OMG TWEE NINJA'S IN HET TOPIC EN IK WEET WEER VAN NIKSHOI SHAR!
Hier wel hoor, en met jou?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:27 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Alles goed met jou? *flirt*flirt*
Die vrouw mag wel iets vrolijker kijken met zo'n ventquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta get me one of these!!
FARTFILTERUNDERPANTS!!!!
Oh nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:29 schreef wc-eend het volgende:
Ja zijn gangetjeGisteren gesprek gehad met een projectleider op mijn werk voor applicatiebeheerder van een nieuw plannings/rooster-programma...
Ik heb zo een vermoeden dat er dit weekend veel storingen in Schiedam zullen zijn, maar goed dat ik dienst heb en hoop dat mensen genoeg koffie in huis hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
I know i know
Hopelijk dit weekend al aan de slag met Halo 4... Vanavond en morgen staan in teken van Skylanders Giants
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat er dit weekend veel storingen in Schiedam zullen zijn, maar goed dat ik dienst heb en hoop dat mensen genoeg koffie in huis hebben.
Dan heb ik zo een vermoeden dat de storingen je gewoon blijven stalken, halo 4 kwijlquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:34 schreef wc-eend het volgende:
[..]Ik ga zaterdagmorgen weer naar huis in Den Haag... Alleen vrijdagavond en zaterdagochtend in Schiedam
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan heb ik zo een vermoeden dat de storingen je gewoon blijven stalken, halo 4 kwijl
Er kan niet genoeg liefde voor Rossdale zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 06:28 schreef Reintji het volgende:
Ik heb 1 uitgespeeld en dat vond ik genoeg.
Ps. Spanks. Die gewone OP staat in de eerste spoiler
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er kan niet genoeg liefde voor Rossdale zijn
Lijkt mij ook wel geinig om te doen, maar heb BL1 tijdens een free-weekend op Steam gespeeld en het is wel echt een game die coop gespeeld moet worden en daar heb ik geen tijd/geduld voor om dat altijd maar te regelen... Dat, en ik heb amper geld nuquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Battlefield heb ik echt al lang niet meer aangeraaktHeb Armored Kill nog even bij een vriend gespeeld, maar die viel wel zo tegen dat ik de game daarna eigenlijk links heb laten liggen...
Nu is het Borderlands 2 wat de klok slaat. Ben helemaal verliefd op die gamesKnap dat Gearbox er zoooo veel humor en referenties naar films en meme's in weet te proppen.
om het leed te verzachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel geinig om te doen, maar heb BL1 tijdens een free-weekend op Steam gespeeld en het is wel echt een game die coop gespeeld moet worden en daar heb ik geen tijd/geduld voor om dat altijd maar te regelen... Dat, en ik heb amper geld nu
Klopt, moet je wel echt co-op spelen. In je eentje is er geen zak aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel geinig om te doen, maar heb BL1 tijdens een free-weekend op Steam gespeeld en het is wel echt een game die coop gespeeld moet worden en daar heb ik geen tijd/geduld voor om dat altijd maar te regelen... Dat, en ik heb amper geld nu
Die Tattooquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die vrouw mag wel iets vrolijker kijken met zo'n vent
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
om het leed te verzachten
[ afbeelding ]
Ross 4 President!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toch jammer dat we een monarchie zijn.quote:
Ka-ching. Rockets for everyone!quote:
That..quote:
Jaa die wil ik ook zien!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:05 schreef Poit het volgende:
Oeh, en die trailer van die Evil Dead remake![]()
Wat een awesome trailer zeg
QFT!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niks mis met een raketje van Ola!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:01 schreef Poit het volgende:
[..]
That..
Would..
Be..
AWESOME!!!!
Ik ben alleen bang dat we afgescheept gaan worden met een raketje van Ola..
Hell no!! Lekkerste ijsje OOIT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ter illustratie:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Battlefield heb ik echt al lang niet meer aangeraaktHeb Armored Kill nog even bij een vriend gespeeld, maar die viel wel zo tegen dat ik de game daarna eigenlijk links heb laten liggen...
Nu is het Borderlands 2 wat de klok slaat. Ben helemaal verliefd op die gamesKnap dat Gearbox er zoooo veel humor en referenties naar films en meme's in weet te proppen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell no!! Lekkerste ijsje OOIT!Ik las kattenvoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeker goed! Al blijven perenijsjes mijn favoriet
Please sir. When moon? When Mustang?
ditquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik las kattenvoer
Dat is geen ijsquote:
Perenijsjes feestjes zijn echt de bomdiggy!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik las kattenvoer
Dan zou Shar het ijsje zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het doet Shar smeltenTelt dat dan niet
quote:
quote:
Waar is de liefdequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, en Eend, je hebt het wel over mijn vrouw he!!
Haha ja zeker, damn dat was al weer minimaal twee verhuizingen geleden denk ik Spankquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Perenijsjes feestjes zijn echt de bomdiggy!
Guinnessquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha ja zeker, damn dat was al weer minimaal twee verhuizingen geleden denk ik Spank
Laatste keer dat ik Guinness gezien heb
Hunter S. Thompsonquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Fear and Loathing much?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha ja zeker, damn dat was al weer minimaal twee verhuizingen geleden denk ik Spank
Laatste keer dat ik Guinness gezien heb
ik heb hier de W95 versie die et doet zonder dosbox op Windows 7quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
IIIEEEEHH Theme Hospital is maar $2,99 nu op Good Old Games! Lekker downloaden en zometeen ziekenhuisje spelen!
Met of zonder muziek???quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
IIIEEEEHH Theme Hospital is maar $2,99 nu op Good Old Games! Lekker downloaden en zometeen ziekenhuisje spelen!
Volgens mij met, hij crasht alleen een beetje in DOSbox, ff een beetje pielen en anders de open source remake uitproberen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Met of zonder muziek???
Ik heb ooit de ps1 versie gekocht op PSN maar daar zat geen muziek bij
Haha nice!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier de W95 versie die et doet zonder dosbox op Windows 7![]()
vanmiddag heb ik een herinstallatie van Windows gepland op nieuwe SSD, morgen W8 ernaast op oude SSD en dan eens kijken of hij het daar nog op doetquote:
eens, voor een goeie tycoon game ga ik altijd weer terug naar b.v. rollercoaster tycoon 2..quote:Is echt jammer dat er geen goede tycoon-games meer gemaakt worden, Tropico komt nu het dichtst in de buurt van de relaxtheid van een goede Tycoon-game maar is toch niet hetzelfde...
kleffe boterhammen met boterhammenworstquote:
Hij is inderdaad geniaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Fear and Loathing much?
muziek TH is geniaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
IT'S WORKING!!! En ja Poit, mét achtergrondmuzak!
Vomitttt, vomit everywhere!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:
quote:
quote:
Theme Hospitalquote:
Ik moest denken aan Supaplexquote:
Het spel moet hier ook nog wel ergens liggenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Theme Hospital![]()
Wat een tijdloos spel is dat , tijdje geleden weer even uitgespeeld
Ik heb hem ook nog ergens orgineel liggenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het spel moet hier ook nog wel ergens liggen
Dat zou inderdaad geweldig zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog ergens orgineel liggen![]()
Heb zin om m'n huis te verbouwen!! M'n zolder wordt een game walhalla! Oude pc, oude consoles, arcadekast![]()
![]()
hup en nu als de donder ouwe mannen gaan wassen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Klinkt als mijn huiskamerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb zin om m'n huis te verbouwen!! M'n zolder wordt een game walhalla! Oude pc, oude consoles, arcadekast![]()
![]()
Heb jij een arcadekast in je huis??quote:
Helaas, alleen dat gedeelte lijkt niet. Ik gok dat daar de grens wordt getrokken door mijn vrouw. Maar er staan een stuk of vijf consoles, er liggen vier handhelds voor het grijpen en da tel ik pc en tablets niet meequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb jij een arcadekast in je huis??
nee, hij moet z'n eerste invisible patient killenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
hup en nu als de donder ouwe mannen gaan wassen.
Ach ja, het is dat ik nu de ruimte niet heb om alles aan te sluiten in m'n woonkamer anders had dat er nu al gestaan..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, alleen dat gedeelte lijkt niet. Ik gok dat daar de grens wordt getrokken door mijn vrouw. Maar er staan een stuk of vijf consoles, er liggen vier handhelds voor het grijpen en da tel ik pc en tablets niet mee
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Dan kom je de zolder niet meer af!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach ja, het is dat ik nu de ruimte niet heb om alles aan te sluiten in m'n woonkamer anders had dat er nu al gestaan..
En op m'n zolder komen de:
Sega Master System (1 + 2)
Sega Mega Drive (1 + 2)
Dreamcast
PS1
PS2
NES
SNES
N64
Wii
Atari Jaguar
Atari 2600
En dan vergeet ik vast nog wel wat
Zeker niet als m'n seksschommel er komt te hangenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom je de zolder niet meer af!
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach ja, het is dat ik nu de ruimte niet heb om alles aan te sluiten in m'n woonkamer anders had dat er nu al gestaan..
En op m'n zolder komen de:
Sega Master System (1 + 2)
Sega Mega Drive (1 + 2)
Dreamcast
PS1
PS2
NES
SNES
N64
Wii
Atari Jaguar
Atari 2600
En dan vergeet ik vast nog wel wat
Ik moet nog even kijken hoe ik het op ga lossen, ik wil in ieder geval zo veel mogelijk aan kunnen sluiten en ook nog alles toegankelijk maken. Challenge acceptedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb niet een hele kamer omgebouwd , maar ik heb m'n consoles wel in één kast staan zodat ik ze makkelijk op m'n tv kan aansluiten.
MSX/Neo-Geo/nes/snes/ps1/ps2/ps3/wii
Staan ook nog wat consoles bij m'n ouders op zolder.
Atari etc.
Emuleren is voor pussiesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice
M'n broer heeft zo'n media pc op z'n tv aangesloten met weet ik hoeveel simulators erop met uiteraard veel te veel spellen , dat werkt ook als een tiet.
Ik merk dat ik m'n ps1/ps2 bijvoorbeeld nooit meer gebruik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe ik het op ga lossen, ik wil in ieder geval zo veel mogelijk aan kunnen sluiten en ook nog alles toegankelijk maken. Challenge accepted
Sja , was ik eigenlijk ook altijd wel op tegen ( hij heeft overigens weet ik hoeveel oud spul nog staan hoor ).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Emuleren is voor pussies![]()
Maar dat doet m'n arcade kast al grotendeels
Ja, is het ook wel. Het nadeel vind ik alleen dan dat je er zo weinig moeite voor hoeft te doen om wat aan te zetten dat je last van keuzestress krijgt. Als je mij een emulator geeft met 300 SNES games speel ik er 20, voor 10 seconden, daarna wil ik weer een andere spelen. First world problemsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , was ik eigenlijk ook altijd wel op tegen ( hij heeft overigens weet ik hoeveel oud spul nog staan hoor ).
Maar hij is te lui om het allemaal netjes op te stellen , dus had ie zo'n media center gekocht voor wat emulators.
Moet zeggen dat het toch wel nice is hoor.
Je trekschommel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker niet als m'n seksschommel er komt te hangen
Duwen is handigerquote:
quote:
opblaas-pamela aan twee post-elastieken aan het plafondquote:
Haha , ja dat ken ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, is het ook wel. Het nadeel vind ik alleen dan dat je er zo weinig moeite voor hoeft te doen om wat aan te zetten dat je last van keuzestress krijgt. Als je mij een emulator geeft met 300 SNES games speel ik er 20, voor 10 seconden, daarna wil ik weer een andere spelen. First world problems![]()
En ik wil heel veel met die kamer maar of ik het veel ga gebruiken is een ander verhaal.. Heb nu al geen tijd meer om te gamenZal met een grotere woning niet opeens meer tijd hebben
![]()
Ah well.. Je moet wat doen om jezelf bezig te houden.
Vriendinnetje zelfs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]DUDE!! HEB JE EEN NEUKERTJE??!!
Samenwonen gaat hier voorlopig nog niet gebeurenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja dat ken ik
Hij heeft ook een snes emulator met zo'n beetje alle spellen die er ooit op uitgekomen zijn.
Ik weet m'n god nooit wat ik dan moet spelen ...
Zo'n kamer/zolder klinkt wel tof idd , had zelf ook dat soort plannen.
Maar als je dan gaat samenwonen komt daar helemaal niets van terecht...
dan woon je met de verkeerde samen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja dat ken ik
Hij heeft ook een snes emulator met zo'n beetje alle spellen die er ooit op uitgekomen zijn.
Ik weet m'n god nooit wat ik dan moet spelen ...
Zo'n kamer/zolder klinkt wel tof idd , had zelf ook dat soort plannen.
Maar als je dan gaat samenwonen komt daar helemaal niets van terecht...
Zullen wij geen last van hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan woon je met de verkeerde samen!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef koei het volgende:
Ik heb de snes en PS2 van m'n vriend losgekoppeld en ergens in een kast gegooid. Oude rommel!
Of met de juiste. Ik begrijp nooit waarom mannen een aparte gamekamer willen hebben als ze een woonkamer hebben waar ook alles in kan staan. Gamen vanaf de bank is toch het relaxt en investeren in twee goede tv's en twee keer surround geluid is gewoon zonde van het geld. Gamen in de woonkamer FTW!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook alles gewoon in de woonkamerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef koei het volgende:
[..]
Of met de juiste. Ik begrijp nooit waarom mannen een aparte gamekamer willen hebben als ze een woonkamer hebben waar ook alles in kan staan. Gamen vanaf de bank is toch het relaxt en investeren in twee goede tv's en twee keer surround geluid is gewoon zonde van het geld. Gamen in de woonkamer FTW!
Fixed!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil een badkamer met bad en dan vanuit bad kunnen gamen
De gameroom is met name retro, dingen waar ik sporadisch zin in heb, dat ga ik niet in m'n woonkamer zetten. Er moet ook juist een oude bagger tv staan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef koei het volgende:
[..]
Of met de juiste. Ik begrijp nooit waarom mannen een aparte gamekamer willen hebben als ze een woonkamer hebben waar ook alles in kan staan. Gamen vanaf de bank is toch het relaxt en investeren in twee goede tv's en twee keer surround geluid is gewoon zonde van het geld. Gamen in de woonkamer FTW!
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... dat heb ik vanuit bad toch niet door ...
Lol , achteraf vind ik het allemaal niet zo erg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuddddddeeee wanneer is de bruiloft?quote:
Ben al getrouwd jonguh!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuddddddeeee wanneer is de bruiloft?
Is ook beter hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Lol , achteraf vind ik het allemaal niet zo erg.
Bijna al m'n consoles staan gewoon netjes beneden in de woonkamer , er gaat tenslotte niets boven gamen onderuit gezakt op de bank.
Wie zegt dat dat een andere vrouw is?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef wc-eend het volgende:
Klagen dat ik een likje van Shar wil nemen maar dan wel een vriendin hebben naast zijn vrouw
pompomPOOOMMM!!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat een andere vrouw is?
Goudaase cultuur?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef wc-eend het volgende:
Klagen dat ik een likje van Shar wil nemen maar dan wel een vriendin hebben naast zijn vrouw
Ah crap, dan moet ik het bad nog delen ook met een andere chickquote:
het klinkt in ieder geval goedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah crap, dan moet ik het bad nog delen ook met een andere chick![]()
Ik heb het idee dat ik iets fout doe in mijn relaties!
voor poit ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het klinkt in ieder geval goed
quote:
Ik kan iig zeggen dat ik een maand gelukkig getrouwd geweest ben, scorequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef badboynova het volgende:
Neuk teugels met bontkraag, dat is pas echt Gouda XD
En de kaas dan? Waar zit de kaas BBN!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef badboynova het volgende:
Neuk teugels met bontkraag, dat is pas echt Gouda XD
you don't want to know...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
En de kaas dan? Waar zit de kaas BBN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
das langer dan ik ooit getrouwd ben geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan iig zeggen dat ik een maand gelukkig getrouwd geweest ben, score
Laten we even weglaten dat man na maand een ander vond!
Nu maar lekker in bed series kijken en uitzieken
Sinds wanneer vind jij het vervelend om iets te delen met een andere chick??quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah crap, dan moet ik het bad nog delen ook met een andere chick![]()
Ik heb het idee dat ik iets fout doe in mijn relaties!
sinds het om jou ging? ik zou jou ook niet willen delen, jij stevig stuk manvlees jij!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij het vervelend om iets te delen met een andere chick??
Daarom! Doe ik toch nog iets goed!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das langer dan ik ooit getrouwd ben geweest
Niet, maar ik gok dat wij niet op dezelfde type chicks vallenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij het vervelend om iets te delen met een andere chick??
Moeten we maar eens gaan keuren dan.. Je blijft m'n vrouwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet, maar ik gok dat wij niet op dezelfde type chicks vallen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sinds het om jou ging? ik zou jou ook niet willen delen, jij stevig stuk manvlees jij!
Een keer een bad delen okay, maar een heel huwelijk gaat wat verquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Moeten we maar eens gaan keuren dan.. Je blijft m'n vrouw
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
you don't want to know...Ooh my god, he just cut the cheese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ho ho!! Ik ben nog steeds alleen maar met jou getrouwd hoor! Qua huwelijk deel je helemaal niks!! Helemaal van jou!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een keer een bad delen okay, maar een heel huwelijk gaat wat ver
MAAR IK WEET MIJN PLEK WEL WEER HOOR!
AND NO PLATINUM!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:17 schreef Poit het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Poit.png]afbeelding ] [/url]
999 TROPHIES!!
Daar zouden ze een hitje van kunnen maken!quote:
ik zou iets met problems en bitches doen....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar zouden ze een hitje van kunnen maken!
I've got 999 trophies but the platinum ain't one!
Heb ik gehad, maar is niet relaxt. Gewoon een film kijken is veel fijner. Relaxen gaat niet icm gamen. Tenzij je van die non-games als flower gaat spelen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil een badkamer met bad en dan vanuit bad kunnen gamen
In de jacuzzi speelde ik altijd batman op de DSquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:27 schreef koei het volgende:
[..]
Heb ik gehad, maar is niet relaxt. Gewoon een film kijken is veel fijner. Relaxen gaat niet icm gamen. Tenzij je van die non-games als flower gaat spelen...
Doe dan I got 99 problems, but a bitch ain't one. Dat bekt echt veel lekkerder!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zou iets met problems en bitches doen....
I got 99 bitches, and no one is a problem
zoiets...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:25 schreef Poit het volgende:
Geen intocht Sint voor kindertjes Staphorst
Staphorst
Voortaan voor het warmlopen maar even warmlopen dan!quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
m'n rechter wijsvinger is 2x zo dik als normaal, gisteren met basketbalwedstrijd letterlijk de eerste bal die mijn kant op komt, nog geeneens tijdens de wedstrijd maar tijdens warmlopen, pats boem recht op m'n vinger
oefquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
m'n rechter wijsvinger is 2x zo dik als normaal, gisteren met basketbalwedstrijd letterlijk de eerste bal die mijn kant op komt, nog geeneens tijdens de wedstrijd maar tijdens warmlopen, pats boem recht op m'n vinger
Die van dishonord en GTA zijn echt geniaaaal!quote:
Basketbalquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:
spank waar moest je eigenlijk wedstrijd spelen? haarlem toevallig?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Shar:
toen je begon over baking paper moest ik denken aan....
[ afbeelding ]
Zoeken op naam, Add as Friend klikken en dan op het profiel nog een keer op add as friend klikkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef Reintji het volgende:
Hey Tain en Spanks, leg deze Steam Noob eens uit hoe dit werkt. Ik krijg mijn "vrienden" niet eens toegevoegd.
Ah ben er al achter. Ik ben een limited user.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Zoeken op naam, Add as Friend klikken en dan op het profiel nog een keer op add as friend klikken
Dus eigenlijk net zoals op Fok!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ah ben er al achter. Ik ben een limited user.
Kijken naar wedstrijden van de vrouwelijke basketbalsters toen ik nog een jong Rossje wasquote:
haha! Cool Thnx! Ik had en al op de ps3 maar is een toffe game!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Tain het volgende:
Poit, ik heb Renegade Ops naar je gestuurd via SteamHeb nog een paar Gift passes liggen dus roep maar als je hem wilt hebben.
Door een foutje van Steam heb ik hem 7x gehad ipv 4x bij een 4packquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:00 schreef Poit het volgende:
[..]
haha! Cool Thnx! Ik had en al op de ps3 maar is een toffe game!
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Door een foutje van Steam heb ik hem 7x gehad ipv 4x bij een 4pack
Cool, nou, dan ga ik hem wel accepten zonder schuldgevoelquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Door een foutje van Steam heb ik hem 7x gehad ipv 4x bij een 4pack
Nee, Barendrecht... Wat een uithoek is dat ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
spank waar moest je eigenlijk wedstrijd spelen? haarlem toevallig?
quote:
Dat is hier in de buurtquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, Barendrecht... Wat een uithoek is dat ook
Speel je uberhaupt weleens in Haarlem? Dacht dat het een andere regio was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, Barendrecht... Wat een uithoek is dat ook
Nee, nog nooit in Haarlem gespeeld iddquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Speel je uberhaupt weleens in Haarlem? Dacht dat het een andere regio was.
Ik woon nu in Den Haag, en zo erg is Barendrecht eigenlijk ook niet, alleen waren we fout gereden en moesten we toen langs over allemaal piepkleine weggetjes de tomtom volgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:21 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat is hier in de buurt
Waar woon jij dan ?
Hehe , ik snap precies wat je bedoel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik woon nu in Den Haag, en zo erg is Barendrecht eigenlijk ook niet, alleen waren we fout gereden en moesten we toen langs over allemaal piepkleine weggetjes de tomtom volgen
Needs more awesome.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:01 schreef Poit het volgende:
Als m'n huis klaar is ga ik zoiets maken!
[ afbeelding ]
moggequote:
Maar dan met een scherm wat je vanuit zit positie kan zien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:01 schreef Poit het volgende:
Als m'n huis klaar is ga ik zoiets maken!
[ afbeelding ]
Hell no!! Active houding als je aan het gamen bent! Je zit tegen elkaar aan, schouderbeuken zijn verplicht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan met een scherm wat je vanuit zit positie kan zien?
....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna cuter dan Agnes!
Maar dan wel met de stem van dat vreselijke niet-leuke wijf...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna cuter dan Agnes!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell no!! Active houding als je aan het gamen bent! Je zit tegen elkaar aan, schouderbeuken zijn verplicht.
quote:
Kom dan! Kan je hebben!quote:
lol, mijn naam staat er toch bij??quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEEM EENS EEN ANDERE AVA DIT IS VERWARREND!
Oh, niet gezien.quote:
Rossquote:
Have funquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed, ik ben borrelen
Tot morgen weer
Sorry, ik ga weer terug naarquote:
Totoro > pinguinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... dat is helemaal geen pinguin
Alleen de pas is toch weg?quote:
Alle stappen tellen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Alleen de pas is toch weg?
Om wiet te kopen moet je nog steeds een geldig ID hebben en een uittreksel van het bevolkingsregister toch?
Nee, dat niet zozeer, maar ik vind dat naast Sinterklaas, het drugsbeleid zo'n beetje het enige Nederlandse stukje cultuur is wat we nog hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n fervent drugsgebruiker was?
Klompen gek!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat niet zozeer, maar ik vind dat naast Sinterklaas, het drugsbeleid zo'n beetje het enige Nederlandse stukje cultuur is wat we nog hebben
Now breaks my wooden shoe!quote:
Ik think you stayed over in the monkey!!quote:
You're dicking out of your neck!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik think you stayed over in the monkey!!
Now the turnips cooked!!!quote:
Did you find a cat in the bag?quote:
No, but I did find the dog in the pot.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Did you find a cat in the bag?
Nederlandsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
No, but I did find the dog in the pot.
Iiiieeeehhhh!!! Ik moet ook zo enorm Rocksmith kopen maar heb écht de centen nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Pheno het volgende:
ZO, Queen DLC voor Rocksmith binnen. Jetzt geht los. Nou ja, een poging dan, ik ben nog best crappy
quote:
Maakt helemaal geen fuck uit wie er regeert , uiteindelijk zijn wij altijd de klos.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:51 schreef AQuila360 het volgende:
'Zorgpremie tussen twintig en 482 euro'
Worden echt pleurisjaren met die PVDA plannen
AQ, lui mormel!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
Shar weet jij waar je toffe houten loopfietsjes kunt hale? of ben je niet zo in to die shit?
Had het al gevondenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AQ, lui mormel!
maar zoiets?
http://www.bartsmit.com/yipeeh-houten-loopfiets-politie
dit hebben ze in elke speelgoedzaak wel
hoezo vraag je dit ook echt aan ongeveer de enigste single hier in de scquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had het al gevondenen moest met 4 wieltjes!
Toch bedankt sharrr!
Poit en jij zijn alweer gescheiden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo vraag je dit ook echt aan ongeveer de enigste single hier in de scTROLL AQ!
Ik dacht dat jij er wel verstand van hadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo vraag je dit ook echt aan ongeveer de enigste single hier in de scTROLL AQ!
Jij hebt toch alleen verstand van trollen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er wel verstand van had
Raar eigenlijk. Door vooruitgang is productie steeds makkelijker en sneller, je zou verwachten dat mensen minder hoeven te werken voor hetzelfde geld, maar ondertussen moet je met z'n 2en zijn om een woning te kunnen krijgen, en ieder 40 uur werken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:13 schreef Altron het volgende:
[..]
Maakt helemaal geen fuck uit wie er regeert , uiteindelijk zijn wij altijd de klos.
En elk jaar maken ze alles weer duurder.
Stelletje oplichters bij elkaar.
Je bent weer op de markt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEIN!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen verstand van trollen?
LAT-relatie ivm Poitharem.quote:
Nee dat niet!quote:
Thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er wel verstand van had
Was ik daar vanaf dan?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
LAT-relatie ivm Poitharem.
Jonguh!! Denk je nou echt dat ik zo'n babe laat lopen??quote:
Dat valt ook wel mee, mensen stellen ook veel te hogen materiële eisen. Ik kon in m'n eentje met 600 euro netto inkomen per maand prima rond komen in mijn eigen huisje. Maar men wil tegenwoordig minimaal een drie kamerwoning voor een spotprijs, de nieuwste consoles/games/kleding en dan nog drie keer per jaar op vakantie. Ja, dan heb je idd beide een goede baan van 40 uur nodig! Ligt dus ook een beetje aan de eisen die je stelt. Ook single kan je prima een huisje kopen, al is het misschien niet het droomhuis dat je voor ogen had.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Door vooruitgang is productie steeds makkelijker en sneller, je zou verwachten dat mensen minder hoeven te werken voor hetzelfde geld, maar ondertussen moet je met z'n 2en zijn om een woning te kunnen krijgen, en ieder 40 uur werken.
The fuck.
Wat een onzin, heb in mijn eentje een gezinswoning kunnen kopen in Breda. Welke toch niet bekend staat als de goedkoopste stad van Nederland, niet zo erg als Amsterdam ofzo maar toch.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Door vooruitgang is productie steeds makkelijker en sneller, je zou verwachten dat mensen minder hoeven te werken voor hetzelfde geld, maar ondertussen moet je met z'n 2en zijn om een woning te kunnen krijgen, en ieder 40 uur werken.
The fuck.
Ik heb in mijn eentje een appartement gekocht in Amsterdam, en heb 96m2 dus zit niet in een opgepropt klein hokje ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin, heb in mijn eentje een gezinswoning kunnen kopen in Breda. Welke toch niet bekend staat als de goedkoopste stad van Nederland, niet zo erg als Amsterdam ofzo maar toch.
Er is geen 19:35quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
Check vanaf 19:35 dat is toch EPIEC!
Ik een huisquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb in mijn eentje een appartement gekocht in Amsterdam, en heb 96m2 dus zit niet in een opgepropt klein hokje ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |