quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Kantelt? Ajax heeft nog geen schot op doel gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef Symphonic het volgende:
de wedstrijd kantelt...
Ajax moet echt uit dieloograven
Toen was Ajax ook kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Doet me een beetje denken aan de wedstrijd om de JC schaal....
dan zit ik zeker een andere wedstrijd te kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kantelt? Ajax heeft nog geen schot op doel gehad.
Blijkbaar wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zit ik zeker een andere wedstrijd te kijken
Geen schot tussen de palen is correctquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zit ik zeker een andere wedstrijd te kijken
Die lacht zich doodquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef Mandéra het volgende:
Koeman komt Ajax - City bekijken voor aanstaande zondag.
Hij zit gewoon stiekem liever in de Arena dan in de Kuip.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef Mandéra het volgende:
Koeman komt Ajax - City bekijken voor aanstaande zondag.
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij zit gewoon stiekem liever in de Arena dan in de Kuip.
Alleen PSV liet ze niet spelen zoals City in het begin. PSV was niet zo lief....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was Ajax ook kansloos inderdaad.
giede ja?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Hebben jullie deze grap al weleens gehoord: Mijn moeder vind sana een giede voetballer.
Je mag gewoon een discussie voeren over de wedstrijd, dit is niet het aanbid ajax topic.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef HighVolume het volgende:
al dat gehaat op Ajax,Donderstraal gewoon op ... tering
14.gifquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
En jij zit stiekem liever op fok dan in de arena.
Jij ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
En jij zit stiekem liever op fok dan in de arena.
Ajax is slecht, face itquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef HighVolume het volgende:
al dat gehaat op Ajax,Donderstraal gewoon op ... tering
Hij is niet goed in mandekking.quote:
Toen was Toyboy er nogquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Alleen PSV liet ze niet spelen zoals City in het begin. PSV was niet zo lief....
ahhhquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Mandéra het volgende:
Alsof een andere NL club het beter zou doen in deze poule.
Alsof dat iets boeit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Mandéra het volgende:
Dquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
In welke CL poule zitten jullie eigenlijk?
Ze kunnen geen eens de Champions league halenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Mandéra het volgende:
De mods zijn rap.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef 3M1N3M het volgende:
Huh al me dingen over raps worden weggehaald
Over de goal op goal moet nog komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Wow, schot op goal. Ajax geeft het signaal af.........
nope, absoluut nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Mandéra het volgende:
Niet rullevantquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
een discussie ? wtf gast dit is een wedstrijd van Ajax dus ga niet zitten zuigenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je mag gewoon een discussie voeren over de wedstrijd, dit is niet het aanbid ajax topic.
quote:
Ze missen gewoon een type Van Basten, Zlatan of Rene van Rijswijk voorin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Spel van Ajax heeft 0.00% nut, je kan het of je kan het niet
Die zit op de bank, zijn naam: Jasper Cillessen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wanneer haalt Ajax nou es een echte doelman?
Krijgt hij toch voor betaald?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Daar sta je dan als Aguero de hele avond je de tering te lopen voor niks.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wanneer haalt Ajax nou es een echte doelman?
dat doet alleen tyron bij eriksen straksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef HighVolume het volgende:
[..]
een discussie ? wtf gast dit is een wedstrijd van Ajax dus ga niet zitten zuigen
Joh bedankt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef Knaller het volgende:
Ze missen gewoon een type Van Basten, Zlatan of Rene van Rijswijk voorin.
ja geweldige keeperquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er is maar één echte Menzo
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze missen een type Urzaiz "de tank" of een Mido "de kameel".
quote:
Sana doet het niet zo slecht, Vermeer heb je gelijk in. Ik kan z'n muil niet meer zienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sana wisselen voor Lukoki graag
en Vermeer voor Cilessen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
Het veldspel van Ajax valt me alles mee tot nu toe.
Ja? Dikke egyptenaren? Moet je de shoarmazaak hier in de buurt eens opzoeken. Zweten ze ook nog allemaal.quote:
Vermeer is de enige die niet zo overdadig gehyped wordt en zowaar nog wel eens punten pakt voor Ajax.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:20 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sana doet het niet zo slecht, Vermeer heb je gelijk in. Ik kan z'n muil niet meer zien
wat heb je nou aan de CL?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:21 schreef Mandéra het volgende:
Het kan City allemaal niks schelen dat zie je zo.
Oh god, zijn ze daar? Ik maar zoeken bij het nieuwe Luxor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja? Dikke egyptenaren? Moet je de shoarmazaak hier in de buurt eens opzoeken. Zweten ze ook nog allemaal.
gebiendequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is toch gebiedende wijs idioot
Goed hoor voor jouquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En als het werkwoord voor jij komt in de tegenwoordige TTquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
doe niet zo verstandig johquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we even ophouden met de persoonlijke aanvallen en hand in hand juichen voor Ajax?
Hand in hand? Met mannlijke kracht?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we even ophouden met de persoonlijke aanvallen en hand in hand juichen voor Ajax?
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:
Ja dat jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef Mandéra het volgende:
Stelletje taalnazi's we kijken toch voetbal.
Ja, dus geen t erachter voor 'je', sukkel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
oh bedankt voor je excuses.quote:
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee.
Dat is; Houdt afstand. Rijdt langzaam. Zonder persoonsvorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was alleen voor mij hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh bedankt voor je excuses.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Dortmund Real MadridwowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Dortmund Real Madridniets anders verwacht van die pauper selectie in Spanje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
repostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Overspelen gaat best. Balletje op goal echter.....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef Symphonic het volgende:
het gaat allemaal veel te traag en zorg dat er tenminste mensen vrij lopen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee.
Dat is; Houdt afstand. Rijdt langzaam. Zonder persoonsvorm
Wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dus geen t erachter voor 'je', sukkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dortmund Real MadridnaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt niet !
jahequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:24 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij wil Bergkamp stiekem zelf in de spits gaan staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
zo.quote:11.7 gebiedende wijs
regel 11.D
De gebiedende wijs wordt uitgedrukt door de stam van het werkwoord.
Kom hier.
Ga weg.
Wees niet bang.
Word niet boos.
Had dan gezwegen.
Wend u tot de conciërge.
De meervoudsvorm stam+t komt nog weinig voor. We vinden deze vorm:
- in formele en oudere vormen van het Nederlands: Neemt en eet, dit is Mijn Lichaam; proletariërs aller landen, verenigt u;
- in enkele vaste verbindingen: bezint eer gij begint.
Als we het onderwerp van de gebiedende wijs willen uitdrukken, gebruiken we de onvoltooid tegenwoordige tijd.
Word jij maar niet boos.
Houdt u goed afstand.
Wendt u zich tot de conciërge.
Komen jullie maar even mee.
→ vervoeging van Engelse werkwoorden: 12.2
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:24 schreef Tyron het volgende:
tyf jij eens een end op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je is geen PV in de zin 'Hou je muil'
Ben ik blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
HahahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
rot nou eens op met die zooi man, vandaag al genoeg trauma's over gehad @ scorro.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:24 schreef alors het volgende:
http://woordenlijst.org/leidraad/11/7/
[..]
zo.
jij olijke schavuit hazaarrr hazaarrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist wel. Alleen het is moeilijk te zien. Zo goed ben ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Normaal ben je dat ook nooit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
Dat had Stijn al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Nope.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
moet jij niet in de arena zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga hier hard door mijn Tena's heen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi al die spoilers. Heel mijn benen rood door al het dijenkletsen
Hij post nog, ik denk de Donquote:
Eriksen in de spits.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ajax zielig joh, afstandschotjes die nergens op lijken
LOLOL
Nog geen een binnen de palen, als je schiet mik dan op zijn minst op de goal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ajax zielig joh, afstandschotjes die nergens op lijken
LOLOL
6 uur joh? Sooow, da's vroeg zegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
55 euro en morgen 6 uur op.
Zo fanatiek ben ik niet.
pfff, tegen die verdedigers doe je niet veel. met wat geluk gaan de CB's in de fout en leg je d'r één in... te veel verschil in klassequote:
Geef je gelijk + reële kans dat je die kale ziet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
55 euro en morgen 6 uur op.
Zo fanatiek ben ik niet.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze waren het er net alledrie over eens dat hij nu wel aan zijn top zit en niet naar een andere club moet willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Maarja die spelen nu niet!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef aspirantspierbundel het volgende:
PSV had hier beter gespeeld hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat deed City goed idd. Maar gelukkig scoort Ajax nu ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
1 schot op goal, en meteen raak. Effectief
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef Xaobotnik het volgende:
City zet dalijk weer aan, en het is vervoglens 1-2. City liet ze gewoon komen....
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ben geen ajax fan, maar ik scheeuwde gewoon
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee echt niet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |