Waarom dat dan? Of snap ik hem niet helemaal?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:42 schreef Specularium het volgende:
Vanavond Louis van Gaal.
[ afbeelding ]
Vanavond Louis van Gaal.
[ afbeelding ]
Vanavond Louis van Gaal.
[ afbeelding ]
Ze kunnen alleen nog geen zin normaal voorlezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:03 schreef Karina het volgende:
En we gaan weer supersonische boekverslagen beluisteren:
Ze weten álles van boeken, zien er maandelijks stapels nieuwe van én ze hebben een sterke mening:
Het gaat ook achterlijk snel, vorige keer heb ik geen 1 titel meegekregen. Doe dan 2 boeken en bespreek die iets uitgebreider.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen nog geen zin normaal voorlezen.
quote:
quote:Redactiequote van de dag:
Redacteur 1:
"Ja hier kan ik dus niks mee!!"
Redacteur 2:
"Dan zeg je toch nee? Het is jouw winkeltje"
Welke is deze?quote:
Cheaterquote:
We zitten al binnen dezelfde seconde.quote:
Goed hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We zitten al binnen dezelfde seconde.
Amateur, dat had ik al lang van te voren ingetyptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:34 schreef hexje het volgende:
Als Karina geen opmerking over valsspelen had getypt, had ze gewonnen.
Alsof dat geen valsspelen isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Amateur, dat had ik al lang van te voren ingetypt
Haha denk je dat Cynix dat niet doet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alsof dat geen valsspelen is
quote:
Ik speel nooit vals!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha denk je dat Cynix dat niet doet.
Een iPod dock.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:36 schreef alors het volgende:
Zijn haar... probeert hij iets verbergen? Ik ben achterdochtig.
Valt mij ook opquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Heeft Klöpping zijn wenkbrauwen geverfd? Hij lijkt steeds meer op een muppet.
Mwoah, twee van de grootste bedrijven ter wereld in 'oorlog', dat is toch wel enigzins spannend ook al heb je niks met tablets.quote:
Oh ja, dat wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Kom nou, jij typt het vantevoren ook in
quote:
quote:
Ik ook niet!quote:
En Cynix ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij valt onder dezelfde categorie als Klöppings opa.
Je krijgt de startknop niet meer terug.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Je kunt het aanpassen, gelukkig, classic style dus
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:41 schreef alors het volgende:
Als dit van Apple was, was het helemaal fapfapfapfapfap
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je krijgt de startknop niet meer terug.
Hee, ik ben helemaal Android 4.1quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:41 schreef alors het volgende:
Als dit van Apple was, was het helemaal fapfapfapfapfap
http://www.logitech.com/n(...)ce/wireless-touchpadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]dit is gewoon kut. Dat geklik op je scherm en wat henk zei: zonder touchscreen is het vast nog kutter.
Het is ook bedoeld voor touchscreen, dus zonder werkt het vast niet goedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]dit is gewoon kut. Dat geklik op je scherm en wat henk zei: zonder touchscreen is het vast nog kutter.
Iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Een dag achter een touchscreen werken houd niemand vol.
Tablet is play, PC is business.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef Roolio het volgende:
Ik klik echt vrijwel nooit op de start-knop. Die ga ik niet missen hoor.
Het is natuurlijk niet alleen met touchscreen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Presenteer het dan ook niet zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef Roolio het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alleen met touchscreen.
Het is wel de coolste manier om het te gebruiken. Maar hij zit nu dus al te muizen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Presenteer het dan ook niet zo.
Zeker, goeie peer.quote:
Weet het wel helder uit te leggen altijd. Goed voor ouderenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuke items.
Je muisklachten verdwijnen welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Nee gekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat die man die die plant wilde doodzeiken?
Dit is de schrik van culinair Amsterdam!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat die man die die plant wilde doodzeiken?
Precies!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:47 schreef Stiggie het volgende:
Klopping weet saaie dingen op een leuke nerdie vrolijke manier te brengen waardoor het lekker en snel wegkijkt. Past goed in het programma.
Oh sorry, grachtengordel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Nee gekDit is de culinair recesent van Het Parool.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:49 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik word ook gelukkig van gehakt.
Codetaal voor GHB toch?quote:
Anders hebben we niet door dat het over boeken gaat!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het nut van al die stapels boeken?
Staat lekker belez0n.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het nut van al die stapels boeken?
Zou ik ondertussen even 'tactisch kunnen gaan zitten', denk je?quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef alors het volgende:
Ik vind dit wel een leuk itemIk luister ook altijd dat boekenprogramma zaterdagochtend op radio1. Niet dat ik ooit lees, maar toch.
Godver daar hebben ze volgens mij echt keilekkere balletjes!!!quote:
Op zaterdagmorgen (dacht ik of zondag) is er ook altijd iets over boeken op tv, daar wordt er tenminste RUSTIG over een boek verteld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef alors het volgende:
Ik vind dit wel een leuk itemIk luister ook altijd dat boekenprogramma zaterdagochtend op radio1. Niet dat ik ooit lees, maar toch.
Wat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef alors het volgende:
Hij zal vast ook veel vlaai eten.quote:
Je bedoelt die bespreking in de Tros Nieuwsshow? Dat zijn geen nobody's die aan het woord komen in dat programma. Daarom is het wel leuk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:55 schreef Meneerik2 het volgende:
Matthijs: Dit is een gewaagde keuze in deze inktzwarte tijd voor de wielersport.
Baardmeneer: Ja, dit is een gewaagde keuze in deze inktzwarte tijd voor de wielersport.
Ja klopt, en Mieke van der Weijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Je bedoelt die bespreking in de Tros Nieuwsshow? Dat zijn geen nobody's die aan het woord komen in dat programma. Daarom is het wel leuk.
Op de sticker dat op 't boek is geplakt: Een gewaagd boek in een inktzwarte tijd voor de wielersport.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:55 schreef Meneerik2 het volgende:
Matthijs: Dit is een gewaagde keuze in deze inktzwarte tijd voor de wielersport.
Baardmeneer: Ja, dit is een gewaagde keuze in deze inktzwarte tijd voor de wielersport.
Vuile PVV stemmer dat het is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zal vast ook veel vlaai eten.
Living on the Edge.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de sticker dat op 't boek is geplakt: Een gewaagd boek in een inktzwarte tijd voor de wielersport.
Nee, zijn belezen neefje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
Dat is toch die zanger van Di-rect?
Geen Fries dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, van een boekenwinkel in Leeuwarden.
Kijkt die niet altijd zo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Van Gaal leest denk ik ook nooit, hij kijkt niet echt alsof het hem boeit.
Wel lekker dun zag ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:58 schreef Roolio het volgende:
Dit lijkt me wel een leuk boek eigenlijk.
Die leest alleen post-its van Truus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Van Gaal leest denk ik ook nooit, hij kijkt niet echt alsof het hem boeit.
Blijft een anus.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:59 schreef Meneerik2 het volgende:
Boekmevrouw: En hij ging op judo omdat er een wit pak over was!
Matthijs: jajajajajajajajajajajajajajajajajajaja
Soldaat van Oranje was wel een goede film!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wacht altijd op de verfilming.
Alleen niet bij Nederlandse boeken.
En Turks Fruit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje was wel een goede film!
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:02 schreef Type-R het volgende:
fokking oud diten niet eens orgineel
Oh shit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
Zelfde niveau als vragen of het mogelijk is om met een pasje te betalen, en vervolgens een dansje te doen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Killer zeehondjes.
[ afbeelding ]
Honey, i Shrunk the kidsquote:
Tis echt niet grappig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:03 schreef JosefDettelbacher het volgende:
GODVER WEEEEEEEEER GEUBBELS
Ghostbustersquote:
Ik vind hem niet eens heel grappig eigenlijk, maar ben volgens mij de enige.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Ik begin me nu wel een beetje te ergeren aan de stem van die vent.
Ik dacht dat ik Belgisch altijd wel kon volgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Ik begin me nu wel een beetje te ergeren aan de stem van die vent.
Bijnaquote:
2 goeie grappen in een week. Beetje DWDD.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens heel grappig eigenlijk, maar ben volgens mij de enige.
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens heel grappig eigenlijk, maar ben volgens mij de enige.
Ja, hij past er naadloos bij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 goeie grappen in een week. Beetje DWDD.
quote:
Gister vond ie een chipito en twee ferrero rochers in zijn haar.quote:
Vrijdag zit hij aan tafel ben ik bangquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Gaat de klok vooruit of achteruit? #peterheerschopindebocht
Ik geloof je. Ik had het over mijn eigen falenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:08 schreef OProg het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Stay_Puft_Marshmallow_Man
Dat zie je de volgende dag wel aan je computer...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Gaat de klok vooruit of achteruit? #peterheerschopindebocht
Nope.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Heeft Jojanneketje in het begin nog iets rullevants gezegd?
Ze dacht "Laat ik het eens proberen", dat siert haar wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:10 schreef Evertjan het volgende:
waarom praat die vrouw met Louis over voetbal??
K.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik had het over mijn eigen falen
Nee wel iets relevantsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:10 schreef Specularium het volgende:
Heeft Jojanneketje in het begin nog iets rullevants gezegd?
Je bedoelt Bert of bedoel je Bart van Twitterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik zie toch liever Bart van Merwijk.
Angstgegnerquote:
Is ie weer hard?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij nog iets in de microfoon zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |