abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118840611
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat die ouders dat niet snappen? Ik snap soms heel goed waarom een baby overstuur is, maar je kan het dan ter plekke niet direct dumpen in de gracht helaas.
Omdat degene die naast me zat, een oudere vrouw, al 20 minuten ervoor zei dat het kind oververhit was en die moeder wat kleertjes uit moest doen. Dat de moeder in kwestie vervolgens eerst een fles pakt, een speelgoed pakt en daarna het kind maar dumpt bij oma die gelijk haar truitje uitdoet omdat het kind letterlijk rood was aangelopen zegt natuurlijk genoeg.
  maandag 5 november 2012 @ 11:06:43 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118840616
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:01 schreef WRH het volgende:

[..]

nee je kunt niet begrijpend lezen, mijn reactie slaat niet op het tegengas maar als ik mijn reactie moet uitleggen is het per definitie al redelijk kansloos.
Maar je verwacht wel dat ouders hun reacties uitleggen als die jou niet bevallen.

Want als je ze aanspreekt op hun opvoedkundige kwaliteiten dan zijn ze geïrriteerd...

Misschien vinden zij het ook per definitie al kansloos als ze hun reactie moeten uitleggen, aan een buitenstaander.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 5 november 2012 @ 11:07:07 #203
37295 Luigi
mario pls
pi_118840625
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in een winkel gewerkt en geloof me, ook heel veel mensen zonder kinderen hebben om een of andere reden een noodzaak om voor te moeten dringen... En dan boos worden als je er als verkoper iets van zegt.
Loop eens op een zaterdagmiddag door een gemiddelde supermarkt heen... ;). Ik denk dat de mensen met kinderen nog aardig het onderspit delven qua asociaal gedrag :P.
pi_118840647
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar je verwacht wel dat ouders hun reacties uitleggen als die jou niet bevallen.

Want als je ze aanspreekt op hun opvoedkundige kwaliteiten dan zijn ze geïrriteerd...

Misschien vinden zij het ook per definitie al kansloos als ze hun reactie moeten uitleggen, aan een buitenstaander.
En dan moet je nagaan dat er dus nog 20 of meer van zulke mensen om je heen staan en je elke handeling observeren en beoordelen :')
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 5 november 2012 @ 11:08:44 #205
37295 Luigi
mario pls
pi_118840667
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

En dan moet je nagaan dat er dus nog 20 of meer van zulke mensen om je heen staan en je elke handeling observeren en beoordelen :')
Ach da's feitelijk alleen op internet zo, in het dagelijks leven trekken er maar weinig hun muil open hoor. Alleen op FOK! worden dit soort dingen uitvergroot tot WO3 ;).
pi_118840680
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 11:08 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ach da's feitelijk alleen op internet zo, in het dagelijks leven trekken er maar weinig hun muil open hoor. Alleen op FOK! worden dit soort dingen uitvergroot tot WO3 ;).
Nee ze trekken hun muil niet open (dat durven ze alleen hier), maar lichaamstaal zegt ook een hoop hoor. Hier blijkt dus wel dat ze het wel denken.
  maandag 5 november 2012 @ 11:10:21 #207
37295 Luigi
mario pls
pi_118840707
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:09 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Nee ze trekken hun muil niet open (dat durven ze alleen hier), maar lichaamstaal zegt ook een hoop hoor.
Ik weet het niet want mijn dochter doet dat allemaal niet.

:P.
  maandag 5 november 2012 @ 11:10:32 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118840712
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in een winkel gewerkt en geloof me, ook heel veel mensen zonder kinderen hebben om een of andere reden een noodzaak om voor te moeten dringen... En dan boos worden als je er als verkoper iets van zegt.
Dat zijn dan vast ouders die zonder hun kinderen aan het winkelen zijn, want zo zijn ze, die ouders... Allemaal!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118840719
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik weet het niet want mijn dochter doet dat allemaal niet.

:P.
Wat niet?

oh laat maar :')
  maandag 5 november 2012 @ 11:11:41 #210
37295 Luigi
mario pls
pi_118840750
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Wat niet?
Die dingen die anderen dwingen een bepaalde lichaamstaal aan te nemen?
pi_118840835
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

ik zou echt bijna gaan denken dat het een persoonlijk iets is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  maandag 5 november 2012 @ 11:16:28 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118840911
Het maakt niet uit, want je doet het toch niet goed, de ene ouder zal een tekeergaande peuter proberen te sussen, want gut, wat zullen de mensen er wel niet van denken, de ander maakt diezelfde peuter gelijk streng duidelijk dat het ongewenst gedrag is, en de derde negeert het omdat negatieve aandacht ook aandacht is, en ongeacht het feit dat die dreumes in alledrie de gevallen een minuut later stil is zijn er altijd mensen die de gehanteerde methode veroordelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118840984
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 11:16 schreef Leandra het volgende:
Het maakt niet uit, want je doet het toch niet goed, de ene ouder zal een tekeergaande peuter proberen te sussen, want gut, wat zullen de mensen er wel niet van denken, de ander maakt diezelfde peuter gelijk streng duidelijk dat het ongewenst gedrag is, en de derde negeert het omdat negatieve aandacht ook aandacht is, en ongeacht het feit dat die dreumes in alledrie de gevallen een minuut later stil is zijn er altijd mensen die de gehanteerde methode veroordelen.
hear, hear

Kinderen die iets doen wat niet mag (een grens die reeds eerder is gesteld) kun je prima streng aanspreken op hun ongewenste gedrag. Als een kind echter gefrustreerd tekeer gaat omdat het iets niet duidelijk kan maken, maakt het echt niet uit hoe je daar mee omgaat.
pi_118841197
Er zijn ook mensen die al zuchten wanneer mijn kind van 4 boodschappen doet en vraagt of ze er langs mag. Want ze kan ook heus wel even wachten aldus mopperkont1 en mopperkont2. Diezelfde dag kreeg ik ook een compliment want zo leuk dat ze haar eigen boodschappenlijstje heeft en helpt.
En dan ook nog eens netjes vraagt of ze er langs mag.. Zelfde kind, zelfde moeder totaal andere reactie.

En dan kies ik lekker inderdaad zelf wat wel blijft hangen bij mij en wat niet.
En ik vind het niet nodig om uitleg te geven aan mopperkonten dus die zullen het weer hebben in de bejaardensoos over de asojeugd van tegenwoordig.
pi_118841420
Als ik naar de supermarkt ga met mijn dochter krijgt ze zo'n eigen karretje (gaan we ook speciaal voor naar de AH want bij de Plus hebben ze die niet). Dan wil ze alles zelf pakken en in haar karretje doen. Al die oudjes vinden dat schitterend om te zien en laten haar er graag langs. De mening van die ouderen vind ik veel belangrijker dan wat een Scorpie ervan vindt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 11:33:42 ]
  maandag 5 november 2012 @ 11:45:14 #216
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_118841836
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:33 schreef Nielsch het volgende:
Als ik naar de supermarkt ga met mijn dochter krijgt ze zo'n eigen karretje (gaan we ook speciaal voor naar de AH want bij de Plus hebben ze die niet). Dan wil ze alles zelf pakken en in haar karretje doen. Al die oudjes vinden dat schitterend om te zien en laten haar er graag langs. De mening van die ouderen vind ik veel belangrijker dan wat een Scorpie ervan vindt.
Dat vinden mijn kinderen ook prachtig. De jongste van 2 wil dat ook maar heeft daar iets meer moeite mee dan haar broertje.

Bij onze AH hebben ze niet dat soort karretjes, alleen mandjes met wieltjes.
Dat werkt wel, als ze luisteren.

Zaterdag luisterden ze niet en heb ik na een tweetal waarschuwingen de mandjes afgepakt en door hen zelf terug laten zetten bij de ingang.
Het feit dat ze de rest van de inkoopsessie met hun handjes in hun zakken en gezicht op donderwolken achter mij aanliepen was tekenend _O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 5 november 2012 @ 11:46:59 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118841889
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom probeer je een natuurlijk verschijnsel in de discussie te betrekken terwijl het hier overduidelijk over geconditioneerd gedrag gaat van kinderen? Daar zit een wereld van verschil tussen. Kinderen en babies zijn twee hele andere dingen, welke van de twee wil je het precies over hebben?
Ik vind rennende, gillende, met eten gooiende kinderen ook heel irritant. Dus leer ik de mijne om te lopen, zacht te praten en netjes te eten.

Maar nu moet ik als ouder in discussie met iemand die geen ouder is en anderen verdedigen die hun kind niet opvoeden? Ik vind het ook irritant. Maar ja, als ik iedereen die irritant doet moet gaan aanspreken ....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 5 november 2012 @ 11:47:39 #218
37295 Luigi
mario pls
pi_118841906
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:

Maar ja, als ik iedereen die irritant doet moet gaan aanspreken ....
Je zou er op zijn minst een topic op FOK! over kunnen openen, buuf. B-) .
  maandag 5 november 2012 @ 11:48:55 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118841946
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, deze discussie is eigenlijk zinloos aangezien de niet-ouders hier toch al heen komen met het vooroordeel dat er met geen enkele ouder te praten is over het gedrag van hun kind én dat elk kind zich als een debiel gedraagt in de open ruimte.

Tip voor de niet-ouders: let eens niet alleen op de krijskinderen maar tel ook eens rustige, normale kinderen die je tegenkomt in de openbare ruimte. Ik weet zeker dat deze tweede categorie een stuk hoger ligt dan de eerste. Wij mensen zijn nu eenmaal heel goed in het herkennen van negatief gedrag en zien positief / normaal gedrag vaak over het hoofd.
QFT
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118842150
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:55 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, deze discussie is eigenlijk zinloos aangezien de niet-ouders hier toch al heen komen met het vooroordeel dat er met geen enkele ouder te praten is over het gedrag van hun kind én dat elk kind zich als een debiel gedraagt in de open ruimte.

Tip voor de niet-ouders: let eens niet alleen op de krijskinderen maar tel ook eens rustige, normale kinderen die je tegenkomt in de openbare ruimte. Ik weet zeker dat deze tweede categorie een stuk hoger ligt dan de eerste. Wij mensen zijn nu eenmaal heel goed in het herkennen van negatief gedrag en zien positief / normaal gedrag vaak over het hoofd.
Sjonge jonge wat een vooroordeel.

Ik kwam hierheen met het idee dat het tegenwoordig helemaal niet slechter/beter is dan vroeger, dat is gewoon hoe men het waarneemt. Dingen van vroeger herinnert iedereen zich vaak veel positiever dan het in werkelijkheid was.

Sowieso vind ik het onzin dat zoiets als opvoeding in het ene tijdperk ineens beter/slechter is dan in een ander tijdperk. Anders misschien wel ja, maar bij zoiets als opvoeding kun je imo moeilijk spreken over beter/slechter. Hooguit over anders.

Maar heb het hele topic gelezen en naar mijn idee hier is gewoon geen normale discussie te voeren. :N

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 11:55:49 ]
pi_118842233
quote:
Ik hoop niet dat je je kind les geeft in begrijpend lezen, want daar haal je een zware onvoldoende voor.
  maandag 5 november 2012 @ 11:58:56 #222
37295 Luigi
mario pls
pi_118842283
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 11:54 schreef Chai het volgende:

Maar heb het hele topic gelezen en naar mijn idee hier is gewoon geen normale discussie te voeren. :N
Welkom op FOK!

Je eerste dag hier? :D.
pi_118842571
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 11:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Welkom op FOK!

Je eerste dag hier? :D.
Ik kom gewoon nooit in dit subforum, maar hoopte dat men hier wel verder zou kunnen komen dan voortdurend op de man/bepaalde groep spelen.

Het zou imo goed zijn om te erkennen dat aan iedere opvoeding haken en ogen zitten. Dat is onoverkomelijk, maar wel iets om bij stil te staan. Ook als je eigen opvoeding voldoende vruchten af lijkt te werpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 12:06:21 ]
  maandag 5 november 2012 @ 12:06:01 #224
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118842591
quote:
tenzij ze gingen rennen, of leunen op de kar ipv netjes lopen. Dan was ie zo weer bij de ingang. Maar goed, mensen die zich storen hou je toch. De meeste kinderen die ik ken gedragen zich.

Maar goed, ik krijg dan weer gefronste wenkbrauwen over t feit dat mijn kinderen niet naar de ballenbak mogen bij Ikea. ;) ik vind het namelijk belangrijk dat ze leren hoe ze zich moeten gedragen in een winkel. En daar is Ikea uitermate geschikt voor.
  maandag 5 november 2012 @ 12:07:02 #225
37295 Luigi
mario pls
pi_118842633
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 12:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik kom gewoon nooit in dit subforum, maar hoopte dat men hier wel verder zou kunnen komen dan voortdurend op de man/bepaalde groep spelen.
Da's een beetje naief he.

Zullen we anders even een anti-hardrijders topic in PTA openen? Een kutkatten topic in F&F? Een hooliganstopic in VBL?
  maandag 5 november 2012 @ 12:07:29 #226
37295 Luigi
mario pls
pi_118842658
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

tenzij ze gingen rennen, of leunen op de kar ipv netjes lopen. Dan was ie zo weer bij de ingang. Maar goed, mensen die zich storen hou je toch. De meeste kinderen die ik ken gedragen zich.

Maar goed, ik krijg dan weer gefronste wenkbrauwen over t feit dat mijn kinderen niet naar de ballenbak mogen bij Ikea. ;) ik vind het namelijk belangrijk dat ze leren hoe ze zich moeten gedragen in een winkel. En daar is Ikea uitermate geschikt voor.
Daar is die van ons ook nog nooit ingeweest idd. Stom gedoe.
  maandag 5 november 2012 @ 12:12:22 #227
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118842838
quote:
15s.gif Op maandag 5 november 2012 11:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Sjonge jonge wat een vooroordeel.

Ik kwam hierheen met het idee dat het tegenwoordig helemaal niet slechter/beter is dan vroeger, dat is gewoon hoe men het waarneemt. Dingen van vroeger herinnert iedereen zich vaak veel positiever dan het in werkelijkheid was.

Sowieso vind ik het onzin dat zoiets als opvoeding in het ene tijdperk ineens beter/slechter is dan in een ander tijdperk. Anders misschien wel ja, maar bij zoiets als opvoeding kun je imo moeilijk spreken over beter/slechter. Hooguit over anders.

wat is in jouw ogen een normale discussie?
pi_118842931
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 12:07 schreef Luigi het volgende:

[..]

Da's een beetje naief he.

Zullen we anders even een anti-hardrijders topic in PTA openen? Een kutkatten topic in F&F? Een hooliganstopic in VBL?
Betekent niet dat je er zelf aan mee hoeft te doen. Overal zijn minstens een paar mensen die wel een fatsoenlijke discussie kunnen voeren. Jij had er volgens mij best een van kunnen zijn.
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 10:45 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja en bejaarden hebben meer recht op rustig aan doen in de supermarkt, moslims op de rascismekaart, studenten op luid en irritant gedrag en tokkie buren op bbq-en met Frans Bauer op 10.

Ik geloof nooit zo in dit soort overdrijvingen, waarschijnlijk heb je nog nooit een ouder aangesproken op wat dan ook (maar nu kom je vast met een voorbeeld waaruit het tegendeel blijkt ;) ).
Waaaar is dit voor nodig :|W

'Ik geloof nooit zo in dit soort overdrijvingen' was voldoende duidelijk hoor.

Door lekker mee te gaan sneren maak je het alleen maar erger.

quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

wat is in jouw ogen een normale discussie?
In ieder geval niet de hele tijd dat gebitch op de man/groep (ouders en niet-ouders).
  maandag 5 november 2012 @ 12:16:18 #229
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118843017
Ach ja, c'est le ton qui fait la musique.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 12:18:04 #230
5428 crew  miss_sly
pi_118843089
Die van mij zit nu in de ballenbak. Vorige keer mocht ze niet omdat ze.nog geen.drie was. En ze kan zich prima gedragen in winkels, dat hoef ik bij Ikea niet te oefenen. Ik had zo wel de.gelegenheid stiften en speelgereedschap af te rekenen voor sinterklaas zonder dat ze het zag. En nu zit ik te wachten omdat ze zich er.geweldig amuseert samen met een ander meisje.

Niets mis mee :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 november 2012 @ 12:28:45 #231
381212 Gulara
From the future
pi_118843462
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:54 schreef WRH het volgende:
je merkt gewoon dat ouders er niet goed tegen kunnen als je commentaar hebt op A. kinderen in zijn algemeenheid. B. opvoedkwaliteiten.
Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je ouders zou aanspreken op 'kinderen in zijn algemeenheid' of 'opvoedkwaliteiten'. Wanneer je dusdanig last hebt van iemand (ongeacht of dat nou een kind, student, hond, weetikhet is) dan lijkt het me het meest zinvol dat je aangeeft waar je specifiek last van hebt.
Algemeenheden en eventuele oorzaken (waar je geen weet van hebt) gaan benoemen lijkt me totaal niet zinvol in zo'n geval. Het heeft niks met de specifieke situatie te maken, dus ik kan me dan ook voorstellen dat de ander daar niet op zit te wachten.

Verder vind ik kinderen van ouders die ze maar volledig hun gang laten gaan of vrienden willen zijn :') vooral heel zielig. Ik denk dat je kinderen daar geen dienst mee bewijst.

Maar goed, we gaan het over een paar maanden zien. Vooralsnog schopt mijn kind erg veel, maar zolang alleen ik er last van heb, hoef ik daar volgens mij nog niet over in discussie te gaan met hem.
  maandag 5 november 2012 @ 12:29:09 #232
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118843478
Haha, ik ging ook niet zitten wachten. Maar daar verschillen we sowieso over van mening.
Ik vind niet dat het leven van een kind een grote speeltuin moet zijn. Soms moet je naar de winkel, dan doe je daar de dingen die je moet doen en dan ga je weer weg. Soms ga je naar de speeltuin, dan is het kindertijd en mogen ze zich helemaal laten gaan. Voor alles een tijd en plaats.

Maar goed, mijn kinderen kunnen thuis buiten heerlijk spelen, met fietsen en skelters en we hebben bossen en een speeltuin tot onze beschikking. Dus de noodzaak om ergens naartoe te gaan of te wachten voordat er met iemand gespeeld kan worden is er niet.

Hiermee bedoel ik te zeggen dat ik me de luxe van het ballenbak verbieden kan permitteren.

[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 05-11-2012 12:55:17 ]
pi_118844293
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 12:14 schreef Chai het volgende:

In ieder geval niet de hele tijd dat gebitch op de man/groep (ouders en niet-ouders).
Dat zou jij nooit doen natuurlijk! :')
pi_118844320
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, maar dan hoef je nog niet gelijk zo aanvallend te doen.

Ik doe het in ieder geval niet op plekken waar het een constructieve discussie in de weg staat.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 12:54:06 ]
  maandag 5 november 2012 @ 12:56:49 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118844445
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ik ging ook niet zitten wachten. Maar daar verschillen we sowieso over van mening.
Ik vind niet dat het leven van een kind een grote speeltuin moet zijn. Soms moet je naar de winkel, dan doe je daar de dingen die je moet doen en dan ga je weer weg. Soms ga je naar de speeltuin, dan is het kindertijd en mogen ze zich helemaal laten gaan. Voor alles een tijd en plaats.

Maar goed, mijn kinderen kunnen thuis buiten heerlijk spelen, met fietsen en skelters en we hebben bossen en een speeltuin tot onze beschikking. Dus de noodzaak om ergens naartoe te gaan of te wachten voordat er met iemand gespeeld kan worden is er niet.

Hiermee bedoel ik te zeggen dat ik me de luxe van het ballenbak verbieden kan permitteren.
Nah, ik begrijp het wel, vanuit Gouda ga ik vrij makkelijk met Soneal naar een Kidsplayworld ofzo, terwijl ik dat vanuit Schubbekutteveen veel minder snel zal doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118844477
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, maar dan hoef je nog niet gelijk zo aanvallend te doen.

Ik doe het in ieder geval niet op plekken waar het een constructieve discussie in de weg staat.
Aah en dat kan alleen in KLB vandaar je prachtige topic? Waar jij ook bitcht over ons ouders als een groep. Prima hoor maar practice what preach!
pi_118844529
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ander bevestig je even haar statement.
pi_118844594
Daar ben ik ik OUDer voor :Y
  maandag 5 november 2012 @ 13:01:40 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118844617
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef Pvoesss het volgende:
Spreek voor jezelf wil je! :o
  maandag 5 november 2012 @ 13:02:11 #240
37295 Luigi
mario pls
pi_118844627
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Aah en dat kan alleen in KLB vandaar je prachtige topic?
De eerste reactie daar geeft wel aardig het probleem weer denk ik:

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef kwiwi het volgende:
Sowieso, in OUD rondhangen :')

Tenzij om te trollen uiteraard :7
Heb dan ook niet het idee dat dergelijke topics in OUD geopend worden om eens even lekker fatsoenlijk en genuanceerd te gaan zitten discussieren.
  maandag 5 november 2012 @ 13:02:31 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118844639
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2012 13:00 schreef Pvoesss het volgende:
Opvoedfundamentalist :6

Grappig trouwens, die opmerking komt uit het KLB-topic.... terwijl dit topic er over gaat dat ouders niet zouden opvoeden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 november 2012 @ 13:03:36 #242
37295 Luigi
mario pls
pi_118844675
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:02 schreef Leandra het volgende:

Grappig trouwens, die opmerking komt uit het KLB-topic.... terwijl dit topic er over gaat dat ouders niet zouden opvoeden :')
Nou zijn die randmongolen die in KLB rondhangen ook wel het schrikbeeld van elke opvoedende ouder.
pi_118844708
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nou zijn die randmongolen die in KLB rondhangen ook wel het schrikbeeld van elke opvoedende ouder.
Oeee pas op wat je zegt hoor!
  maandag 5 november 2012 @ 13:16:47 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118845157
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 13:03 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het zal je kind maar zijn :{ ;( :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118845316
quote:
11s.gif Op maandag 5 november 2012 12:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Het zou imo goed zijn om te erkennen dat aan iedere opvoeding haken en ogen zitten.
Dankjewel voor dit inzicht!
Ik dacht dat dat alleen bij mijn opvoeding was, maar het is bij iedereen zo!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 5 november 2012 @ 13:21:55 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118845356
quote:
3s.gif Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef easy-going het volgende:

[..]

Dankjewel voor dit inzicht!
Ik dacht dat dat alleen bij mijn opvoeding was, maar het is bij iedereen zo!
tjemig Easy, ben jij opgevoed? :o
pi_118845412
Het schijnt zo te zijn jah buuf, maar ik ben een exponent van de jaren 60.
Toen was alles nog heel degelijk enzo.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 5 november 2012 @ 13:25:38 #248
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118845492
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:23 schreef easy-going het volgende:
Het schijnt zo te zijn jah buuf, maar ik ben een exponent van de jaren 60.
Toen was alles nog heel degelijk enzo.
Oh ja. Toen spruitjes nog echt vies waren en er alleen op woensdagmiddag een uurtje kindertv?
  maandag 5 november 2012 @ 13:27:45 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118845589
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh ja. Toen spruitjes nog echt vies waren en er alleen op woensdagmiddag een uurtje kindertv?
Stuif es in en Ren je rot O+

Ik zie net op de wiki van Stuif es in:
quote:
Het programma werd eens in de 6 weken op zaterdagmiddag uitgezonden.
Dat zou je nu niet eens meer lukken.... ze hebben geen aandacht meer voor een programma als ze het maar zo weinig zien.

Van Ren je Rot zijn 123 afleveringen geweest.... in bijna 10 jaar tijd :o
Dat moet dan ook bijna maandelijks zijn geweest.

[ Bericht 15% gewijzigd door Leandra op 05-11-2012 13:32:59 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 13:44:42 #250
5428 crew  miss_sly
pi_118846234
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, ik begrijp het wel, vanuit Gouda ga ik vrij makkelijk met Soneal naar een Kidsplayworld ofzo, terwijl ik dat vanuit Schubbekutteveen veel minder snel zal doen.
Nou, eigenlijk komen wij daar dus nooit. Net zo min als bij Ikea. Maar vandaag moest ik er echt iets hebben,en toen ze de ballenbak zag, wilde zeer nu graag een keer in, want ze was nu drie en groot, dus dat mocht.

E ik bleef niet wachten Zodat ze met iemand kon spelen. Ze was er eerst een tijdje alleen, ze mogen er maximaal een uur kennelijk, en omdat ze het naar haar zin had, ben ik even blijven wachten. We hadden immers tijd genoeg :)

Als er echt gespeeld moet worden, gaan we naar een park of een speeltuintje.
Maar ik denk wel dat het er vaker op uit moeten om lekker buiten te spelen wel het zelf spelen thuis moeilijker maakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')