Precies daar ging het de TS van dat topic toch ook om?quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Chai het volgende:
Zij die het goede voorbeeld aan hun kinderen zouden moeten geven..
Ouders van tegenwoordig
Naarmate het topic vordert, persoonlijke aanvallen, aannames, etc. En ondertussen maar pochen op internet met hun eigen opvoedkunsten, want hun eigen kind is zo lief en netjes.![]()
Als je dat nodig hebt als ouder dan zit er vast ook nog wel ergens iets fout.
Net zoals van die FOK!kers opscheppen over hun enorme penis op internet.. die schieten op andere vlakken dan vaak weer behoorlijk te kort.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef Kentoet het volgende:
Mijn kinderen zijn enorm en mijn penis is lief en netjes.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef Kentoet het volgende:
Mijn kinderen zijn enorm en mijn penis is lief en netjes.
Ouders die dat denken.quote:Op maandag 5 november 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Net zoals ieder zijn of haar kroost hoogbegaafd is en het meest bijzondere kind op de wereld.
Want?quote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Aah en dat kan alleen in KLB vandaar je prachtige topic? Waar jij ook bitcht over ons ouders als een groep. Prima hoor maar practice what preach!
Echt hequote:Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ander bevestig je even haar statement.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef easy-going het volgende:
Hai buuf, als ik zo de users hier zo zie, zo slecht kunnen wij het nooit doen met onze opvoeding!
Wat laten jullie je goed kennen zo zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik sta open voor tips.
Hoe krijg ik mijn kind hoogbegaafd en netjes afgericht? Hier zitten de kenners schijnt.
Want ja, ik ga nu bij het motto: opvoeden is trachten.
welnee,quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is er nu ineens een soort van KLB-OUD vete?
Beetje "OUD-of-the-box-denken"quote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welnee,
Ik kwam alleen even kijken.
Ik weet niet? zeg het maar:quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef kwiwi het volgende:
Sowieso, in OUD rondhangen
Tenzij om te trollen uiteraard
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:29 schreef Rectum het volgende:
van die ouders in OUDhet zijn net radicale moslimextremisten maar dan net iets anders
quote:Op maandag 5 november 2012 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die downies daar leveren zelf het bewijs voor zijn stelling.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh, die opvoedfundamentalisten. Nee, laat maar
Bij welke kant mag ik mijzelf indelen, ik ben natuurlijk de perfecte vader die nooit iets fout doet, en mijn kleine draak is de beste baby ever.quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |