Precies daar ging het de TS van dat topic toch ook om?quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef Chai het volgende:
Zij die het goede voorbeeld aan hun kinderen zouden moeten geven..
Ouders van tegenwoordig
Naarmate het topic vordert, persoonlijke aanvallen, aannames, etc. En ondertussen maar pochen op internet met hun eigen opvoedkunsten, want hun eigen kind is zo lief en netjes.![]()
Als je dat nodig hebt als ouder dan zit er vast ook nog wel ergens iets fout.
Net zoals van die FOK!kers opscheppen over hun enorme penis op internet.. die schieten op andere vlakken dan vaak weer behoorlijk te kort.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef Kentoet het volgende:
Mijn kinderen zijn enorm en mijn penis is lief en netjes.
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef Kentoet het volgende:
Mijn kinderen zijn enorm en mijn penis is lief en netjes.
Ouders die dat denken.quote:Op maandag 5 november 2012 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Net zoals ieder zijn of haar kroost hoogbegaafd is en het meest bijzondere kind op de wereld.
Want?quote:Op maandag 5 november 2012 12:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Aah en dat kan alleen in KLB vandaar je prachtige topic? Waar jij ook bitcht over ons ouders als een groep. Prima hoor maar practice what preach!
Echt hequote:Op maandag 5 november 2012 12:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ander bevestig je even haar statement.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:21 schreef easy-going het volgende:
Hai buuf, als ik zo de users hier zo zie, zo slecht kunnen wij het nooit doen met onze opvoeding!
Wat laten jullie je goed kennen zo zeg.quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik sta open voor tips.
Hoe krijg ik mijn kind hoogbegaafd en netjes afgericht? Hier zitten de kenners schijnt.
Want ja, ik ga nu bij het motto: opvoeden is trachten.
welnee,quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is er nu ineens een soort van KLB-OUD vete?
Beetje "OUD-of-the-box-denken"quote:Op maandag 5 november 2012 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welnee,
Ik kwam alleen even kijken.
Ik weet niet? zeg het maar:quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:28 schreef kwiwi het volgende:
Sowieso, in OUD rondhangen
Tenzij om te trollen uiteraard
quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:29 schreef Rectum het volgende:
van die ouders in OUDhet zijn net radicale moslimextremisten maar dan net iets anders
quote:Op maandag 5 november 2012 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die downies daar leveren zelf het bewijs voor zijn stelling.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh, die opvoedfundamentalisten. Nee, laat maar
Bij welke kant mag ik mijzelf indelen, ik ben natuurlijk de perfecte vader die nooit iets fout doet, en mijn kleine draak is de beste baby ever.quote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
In het echt is het nog ergerquote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Apocalipsis het volgende:
FOK! als maat-staaf hebben voor de huidige maatschappij
Hoogbegaafdheid en netjes afgericht gaan vaak niet samen, pick onequote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe krijg ik mijn kind hoogbegaafd en netjes afgericht? Hier zitten de kenners schijnt.
nee joh, dit is de constructieve discussie die sommigen zo graag willenquote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet?quote:Op maandag 5 november 2012 13:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoogbegaafdheid en netjes afgericht gaan vaak niet samen, pick one
Oh nou dat heb ik niet hoor, heb gewoon even de TT overgenomen, vond ik leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 13:38 schreef Apocalipsis het volgende:
FOK! als maat-staaf hebben voor de huidige maatschappij
Zo moeilijk he, begrijpend lezen, dat was het hele punt helemaal niet van dit topicquote:Op maandag 5 november 2012 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
De meeste hoogbegaafde mensen hebben een kutlevenquote:Op maandag 5 november 2012 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet?
De teleurstelling. Dus al die rennende kinderen in de supermarkt, de etengooiers in de restaurants, de voordringers in het museum? Die zijn allemaal hoogbegaafd?
Dus dáár ging het mis. Bedankt voor t inzicht.
Ps: je kind 'draak' noemen is zelfs in OUD een no-go hoor
Oh Sorry.quote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nou dat heb ik niet hoor, heb gewoon even de TT overgenomen, vond ik leuk.
Alleen deze ouders bestaan alsnog wel gewoon.
[..]
Zo moeilijk he, begrijpend lezen, dat was het hele punt helemaal niet van dit topic
Lees de OP nog eens zou ik zeggen
Ah.quote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
De meeste hoogbegaafde mensen hebben een kutleven
Het beste van twee werelden. Dan ben jij de persoon bij uitstek om zoals ze tegenwoordig in de politiek zeggen, bruggen te slaan.quote:Op maandag 5 november 2012 13:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bij welke kant mag ik mijzelf indelen, ik ben natuurlijk de perfecte vader die nooit iets fout doet, en mijn kleine draak is de beste baby ever.
Dat zijn nu typisch KLB reacties.quote:Op maandag 5 november 2012 13:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik weet niet? zeg het maar:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb liever gewoon gelukkige kinderen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
De meeste hoogbegaafde mensen hebben een kutleven
quote:Op maandag 5 november 2012 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Sorry.
Inderdaad, jullie hebben helemaal gelijk. Alle ouders zijn slecht, alle kinderen onopgevoed.
Volgens mij, maar blijkbaar heb ik het mis, heb ik echt een constructieve bijdrage geleverd aan de discussie, vertegenwoordig ik een ander opvoedgeluid. Maar goed, dat zal mijn blinde vlek wel zijn.
nee idd Simmu.quote:
Is gewoon een serieuze reactie. Mocht het nieuws je nog niet bereikt hebben: it's truequote:
Dat is niet nodig.quote:Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef Fascination het volgende:
Heb je 't topic al in OUD gelinkt?
Als je het idee hebt dat je t goed doet, en je niet herkent in het beschreven beeld moet je maar gewoon niet reageren? Dan is het meer een op het strafmatjeroep topicquote:Op maandag 5 november 2012 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ook dat was mijn punt niet.
En ik heb het over het in het algemeen, dus dat jij dat wel hebt gedaan is helaas niet voldoende geweest om het topic niet te laten verzanden in gepoch en aanvallen.
nee zeker niet. Maar ook niet iets wat een keuze is of een manier van opvoeden.quote:Op maandag 5 november 2012 13:58 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Is gewoon een serieuze reactie. Mocht het nieuws je nog niet bereikt hebben: it's true![]()
Hoogbegaafdheid leidt vaak tot isolatie, eenzaamheid, verveling, etcetera. Niet iets wat je iemand toewenst, over het algemeen.
De successtories zijn dan wel weer leuk natuurlijk. Maar geen vanzelfsprekendheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |