Tanja is meer 1 van de mannen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat komt uit de mond van de man die een terroristische cel rondom Tanja wil bouwen
Dan stond er: LANCE IS EEN KANKERFLIKKERquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Net alsof je Stijn zijn tt's afpakt
LANCE HEEFT ZUURKOOL OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan stond er: LANCE IS EEN KANKERFLIKKER
goeie garp egt leukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Tyron het volgende:
ALS LANCE ARMSTRONG ZULKE STERKE ARMEN HAD WAAROM GING HIJ DAN WIELRENNEN????
Begon je al te missen inderdaad, was net spytool aan het opstarten om te kijken waar je uithing.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic... Voortaan wel eerst alle koppen tellen he. Al heb ik nu wel kunnen lezen wat Rens nu weer heeft meegemaakt
Omdat hij ook van fappen houdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Tyron het volgende:
ALS LANCE ARMSTRONG ZULKE STERKE ARMEN HAD WAAROM GING HIJ DAN WIELRENNEN????
Doe eens niet zo gemeen tegen Stijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter beginnen je ouders je aandacht te geven zodat je dit minder nodig hebt op het internet.
Misschien kan GGMM hem onder zijn hoede nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter beginnen je ouders je aandacht te geven zodat je dit minder nodig hebt op het internet.
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic... Voortaan wel eerst alle koppen tellen he. Al heb ik nu wel kunnen lezen wat Rens dit keer weer heeft meegemaakt
Zag net iemand met een ajax shirt op het station in Den Bosch. Die is er vroeg bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
Steven vanaf hoe laat is er wat te beleven in Amsterdam vandaag?
Uurtje of 15/16quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
Steven vanaf hoe laat is er wat te beleven in Amsterdam vandaag?
Oké even mensen zien te vinden die er met de auto heen gaan en ik mee kan rijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uurtje of 15/16
Ik ga over 45minuten richting stad
Deze pchtend om 9uur al in Maastricht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag net iemand met een ajax shirt op het station in Den Bosch. Die is er vroeg bij.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rensje gaat weer rellen heeft toen in Haren ook goed uitgepakt.
Heb je geen mbo-ov ofzo? Of koop een kaartje wellicht..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oké even mensen zien te vinden die er met de auto heen gaan en ik mee kan rijden. Zwartrijden met de trein durf ik niet
Je moet er voor betalenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo kan ik Passie in de Polder niet zien? Hebben ze die eraf gehaald ofzo?
Ben geen 18 dus krijg ik geen gratis OV hé? Heb alleen een maandtraject kaart van 228 euro per maand voor St'wijk - Zwollywood.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je geen mbo-ov ofzo? Of koop een kaartje wellicht..
Dat was toch maar 1 minuut?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet er voor betalen
99ct maar gisteren kon je gratis kijken
Check vorige topic naar link van Jordiii, dat was nog zonder blur er doorheen
Koop er 1 met korting en vraag of iemand een kortingskaart of ov heeft, doe ik ook zo vaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben geen 18 dus krijg ik geen gratis OV hé? Heb alleen een maandtraject kaart van 228 euro per maand voor St'wijk - Zwollywood.
En kaartje kost fucking 40 euro voor trein
Heb je geen CJP pas ofzo, krijg je 40% korting meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben geen 18 dus krijg ik geen gratis OV hé? Heb alleen een maandtraject kaart van 228 euro per maand voor St'wijk - Zwollywood.
En kaartje kost fucking 40 euro voor trein
Nee, waren er meerdere achter elkaar als het goed isquote:
Of dit inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koop er 1 met korting en vraag of iemand een kortingskaart of ov heeft, doe ik ook zo vaak
Dat is niet naamverbonden? Maar ik kan ook korting krijgen als ik samen reis met iemand die een OV heeft?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koop er 1 met korting en vraag of iemand een kortingskaart of ov heeft, doe ik ook zo vaak
Iemand met een ov mag tot 3 of 4 personen meenemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is niet naamverbonden? Maar ik kan ook korting krijgen als ik samen reis met iemand die een OV heeft?
Nee en jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is niet naamverbonden? Maar ik kan ook korting krijgen als ik samen reis met iemand die een OV heeft?
Nee kleine stukken kan misschien wel. Maar niet helemaal naar Amsterdam. Geheid dat je wordt gecontroleerd. Al bij de huldiging van Ajax was het zo vol dat was onmogelijk voor ze was. Hele trein werd volledig gesloopt :dquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
Valt me toch tegen, ik dacht een stoere boii als Rens doet wel zwart rijden.
Ben 2x in Limburg geweest en niet gecontroleerd heen en terugquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee kleine stukken kan misschien wel. Maar niet helemaal naar Amsterdam. Geheid dat je wordt gecontroleerd. Al bij de huldiging van Ajax was het zo vol dat was onmogelijk voor ze was. Hele trein werd volledig gesloopt :d
ah oké thxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet er voor betalen
99ct maar gisteren kon je gratis kijken
Check vorige topic naar link van Jordiii, dat was nog zonder blur er doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |