wat hebben die aan een wielrenner fiets?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
je hebt toch turkoe en mocro matties?
zijn ze sneller weg na een overvalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat hebben die aan een wielrenner fiets?
dat is stiller dan een scooter als je de supermarkt gaat overvallen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat hebben die aan een wielrenner fiets?
- Lagere prijs.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die kut fiets is niet te verkopen erg jammer weten jullie nog oplossingen? gr gr
Niet alle turk en mocros zijn misdadigersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef -niemand- het volgende:
[..]
dat is stiller dan een scooter als je de supermarkt gaat overvallen.
Ik had gewoon voor 60 gezet is redelijk lijkt mequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef cricket het volgende:
[..]
- Lagere prijs.
- Er niet bijzetten van wie hij geweest is.
Die hangen we apart jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet alle turk en mocros zijn misdadigers
je hebt een paar goeie
een paar ja, net zoals een paar schoenen. dat zijn er ook 2quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet alle turk en mocros zijn misdadigers
je hebt een paar goeie
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]
een paar ja, net zoals een paar schoenen. dat zijn er ook 2
Maar ahmed en ramazan uit de buurt zijn 2 autistische turken/mocro die een soort van zijn verstoten door de oudersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]
een paar ja, net zoals een paar schoenen. dat zijn er ook 2
Ramazan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar ahmed en ramazan uit de buurt zijn 2 autistische turken/mocro die een soort van zijn verstoten door de ouders
denken dat ik alles ga doorlezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik verkoop hem hier echt niet meer
als je wilt weten waarom
check even V&A
oll mag niet kut zeggenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
denken dat ik alles ga doorlezenkut ecto
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
denken dat ik alles ga doorlezenkut ecto
dat was Gineauquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef PretKroket het volgende:
Was jij die kerel die me vorige week midden op het Leidseplein, om 7 uur 's avonds, op de plek waar normaliter politie staat, me probeerde een fiets aan te smeren?
neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef PretKroket het volgende:
Was jij die kerel die me vorige week midden op het Leidseplein, om 7 uur 's avonds, op de plek waar normaliter politie staat, me probeerde een fiets aan te smeren?
Gino is wel een dikke baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |