Tanja is meer 1 van de mannen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat komt uit de mond van de man die een terroristische cel rondom Tanja wil bouwen
Dan stond er: LANCE IS EEN KANKERFLIKKERquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Net alsof je Stijn zijn tt's afpakt
LANCE HEEFT ZUURKOOL OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan stond er: LANCE IS EEN KANKERFLIKKER
goeie garp egt leukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Tyron het volgende:
ALS LANCE ARMSTRONG ZULKE STERKE ARMEN HAD WAAROM GING HIJ DAN WIELRENNEN????
Begon je al te missen inderdaad, was net spytool aan het opstarten om te kijken waar je uithing.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic... Voortaan wel eerst alle koppen tellen he. Al heb ik nu wel kunnen lezen wat Rens nu weer heeft meegemaakt
Omdat hij ook van fappen houdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Tyron het volgende:
ALS LANCE ARMSTRONG ZULKE STERKE ARMEN HAD WAAROM GING HIJ DAN WIELRENNEN????
Doe eens niet zo gemeen tegen Stijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter beginnen je ouders je aandacht te geven zodat je dit minder nodig hebt op het internet.
Misschien kan GGMM hem onder zijn hoede nemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter beginnen je ouders je aandacht te geven zodat je dit minder nodig hebt op het internet.
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic... Voortaan wel eerst alle koppen tellen he. Al heb ik nu wel kunnen lezen wat Rens dit keer weer heeft meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |