ach ze heeft de dood in de ogen gekeken en nog steeds is ze niet bangquote:
Ik kan er gewoon niet bij dat er echt zulke stompzinnige mensen zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze beginnen wel een beetje een obsessie voor je te worden he?
Laat paar City fans ze omleggen, voor wat sos en wat wiet koop doen ze het vast wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij dat er echt zulke stompzinnige mensen zijn
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach ze heeft de dood in de ogen gekeken en nog steeds is ze niet bang
Van dat filmpje wat ik je liet zien jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Is dit die chick van die schmecksay foto gister?
Loller. Gat, wat een wijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van dat filmpje wat ik je liet zien ja
Heb ik vorige maand al gepostquote:
Hipsterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik vorige maand al gepost
Hipster.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ik vorige maand al gepost
Omdat een geestelijk beperkt iemand ondanks alles plezier heeft?quote:
Kan je daar krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die doorzichtige zakjes om vloeistoffen in te doen liggen toch op het vliegveld of moet je die zelf meenemen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hipster.
[..]
Omdat een geestelijk beperkt iemand ondanks alles plezier heeft?
uft is toch aftrekwerk hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer altijd meisjes in dit mannenbolwerk.
Ik ga alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En dat komt uit de mond van de man die een terroristische cel rondom Tanja wil bouwenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |