Sleeping in the nude?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Pyjama's doen we hier ook niet aan hoor
Hier ookquote:
Geeft niet, neem je tijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:14 schreef Soempie het volgende:
@ B. ik verwacht dat het zeker nog wel een aantal weken gaat duren. Ik ga je trouwens zo snel mogelijk terug pm-en vandaag. Was er helemaal met m'n hoofd niet bij de afgelopen week, sorry.![]()
Hoiquote:
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adresquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:49 schreef Mark het volgende:
Ja, dat vond ik ook erg vervelend: het lijkt er op dat ze dat gebruiken om te lokken maar gewoon niet doen.
Waarom maak je me wakker!?quote:
Ben jij ook van het type: 'ik moet gaan maar ik heb geen zin dus ik ga nog maar niet'?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef B.ertha het volgende:
Wijze les van vandaag:
Als je moet, dan moet je. Niet uitstellen. Er kan altijd een ontruimoefening tussendoor komen.
Learned that the hard way
Ik wel... dus het zou mij ook kunnen overkomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij ook van het type: 'ik moet gaan maar ik heb geen zin dus ik ga nog maar niet'?
Met dingen gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:11 schreef Soempie het volgende:
Stel dat je ergens heel boos over bent, maar je kunt het niet kwijt bij degene waar je boos op bent. Hoe raak je die boosheid dan kwijt?
Misschien leuke tips?
Yepquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij ook van het type: 'ik moet gaan maar ik heb geen zin dus ik ga nog maar niet'?
http://cabaretophetnet.nl(...)en-sylvester-kloten/![]()
Ja, gooi je weleens met dingen uit boosheid?quote:
Schreeuwen! Op een open plek in het bos (doe ik nooit maar lijkt me zo lekker) of ruziemaken over iets anders met diegene of een ander.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:11 schreef Soempie het volgende:
Stel dat je ergens heel boos over bent, maar je kunt het niet kwijt bij degene waar je boos op bent. Hoe raak je die boosheid dan kwijt?
Misschien leuke tips?
Ik heb die neiging vaker dan me lief is, maar ik doe het eigenlijk nooit. Laatst heb ik de post richting Sheep op de grond gekeild. Was passief-agressief en had niets met de ruzie te maken, maar voelde wel lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gooi je weleens met dingen uit boosheid?![]()
Ik heb nog nooit uit boosheid iets gegooid. Veel te bang dat ik iets stuk gooi. En kussentjes gooien lijkt me niet op te luchten. Of wel?
Ik heb hetzelfde, ik wil wel gooien maar ik ben tegelijkertijd dat het stuk gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gooi je weleens met dingen uit boosheid?![]()
Ik heb nog nooit uit boosheid iets gegooid. Veel te bang dat ik iets stuk gooi. En kussentjes gooien lijkt me niet op te luchten. Of wel?
Ja, dat lijkt me ook wel lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Schreeuwen! Op een open plek in het bos (doe ik nooit maar lijkt me zo lekker)
Ruzie zoeken, hmmm tsjaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:19 schreef Soempie het volgende:
Oja, ruziemaken met iemand anders..de afgelopen tijd heb ik m'n frustratie en boosheid op Wiebel afgereageerd en daar wil ik dus juist vanaf.
Dat hij net z'n ogen open heeft 's morgens en dat ik dan de slaapkamer binnen kom: 'Je hebt ALWEER de afwas verkeerd in de automaat gezet, waardoor het niet allemaal schoon is!'(of net zoiets onzinnigs)
Erg leuk begin van de dag.
Sporten lucht bij mij echt totaal niet op, waarom zeggen mensen dat toch altijd? Twee opties: Ik kan me niet concentreren en voel me dan kut omdat ik halfslachtig heb gesport, of ik vergeet het tijdelijk en daarna komt het onverminderd terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Misschien moet je gaan sporten? Of heb je daar geen tijd voor(zin in, geld voor over
)
Dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sporten lucht bij mij echt totaal niet op, waarom zeggen mensen dat toch altijd? Twee opties: Ik kan me niet concentreren en voel me dan kut omdat ik halfslachtig heb gesport, of ik vergeet het tijdelijk en daarna komt het onverminderd terug.
Ik heb al jaren niet gesport (en gisteren ging niet doorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sporten lucht bij mij echt totaal niet op, waarom zeggen mensen dat toch altijd? Twee opties: Ik kan me niet concentreren en voel me dan kut omdat ik halfslachtig heb gesport, of ik vergeet het tijdelijk en daarna komt het onverminderd terug.
Master of Puppets?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Metallica + koptelefoon, en dan veel te hardVoor mij de enige manier om los te laten
Arie en Silvesterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://cabaretophetnet.nl(...)en-sylvester-kloten/![]()
Dat is zuurquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug. Ze zijn tweede geworden, maar hadden 1e moeten worden. Laatste wedstrijd slecht gespeeld en de eerste wedstrijd had Twan een doelpunt hij staat tegenwoordig voor moeten maken, maar kreeg een flinke schop tegen zijn knie.
Hier houden ze de 42 weken aan, morgen weer een afspraak, ik neem aan dat er dan ook een plan gemaakt wordt.quote:Ophelia... heb je al een "plan van aanpak" als in de zin van datum voor inleiden oid? In Enschede laten ze je trouwens niet meer langer dan 41 weken zwanger lopen... dan gaan ze inleiden.
herkenbaar. Ik word meestal ontzettend cynisch in zo'n geval.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ruziezoeken werkt voor mij totaal niet. Ik kan sowieso niet ruziemaken
Je verveelt je wel heel erg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nu vriend maar eens een plezier doen en een hele berg woontijdschriften voor de papierbak bestempelen. Ik neem me iedere keer voor om ze weg te geven maar het komt er nooit van.
Gordijnen zijn ook al gewassenquote:
Die doet het bij mij wel goed bij stressquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb Reload van Metallica hier liggen.
Heel vaak zelfsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tpyische Fokker; kom je verder wel eens van je zolder af?
Je moet het wel kunnen waarderen om te beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Soempie het volgende:
Oke, Metallica gaat niet werken. Bij het eerste nummer was m'n eerste reactie al om het geluid zachter te zetten.![]()
't Is mijn eigen CD.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen waarderen om te beginnen natuurlijk
Wat is er mis met je buren?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mini gaat daar vast verandering in brengen
Het hoeft niet per se metal te zijn, gewoon een nummer waar je ontzettend mee kunt schreeuwen voldoet al. Probeer anders eens De Raggende Mannequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:46 schreef Soempie het volgende:
Oke, Metallica gaat niet werken. Bij het eerste nummer was m'n eerste reactie al om het geluid zachter te zetten.![]()
Een gewone opvoeding met ruimte voor gek doenquote:
An sich niet zoveel, ik ga er alleen vanuit dat mini de stilte gaat doorbrekenquote:
Indien gewenst mag je per PM tegen me aanzeuren, maar het kan even duren voor ik het leesquote:
Yeps... maar gelukkig heeft hij er geen last van. In totaal heeft hij 3 doelpunten gemaakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is zuur(dat laatste dus)
[..]
Okay, spannend!! Ik ben 2x ingeleid, ze wilden beiden niet spontaan komen.quote:Hier houden ze de 42 weken aan, morgen weer een afspraak, ik neem aan dat er dan ook een plan gemaakt wordt.
Sloophamers zijn zo goed!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:29 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en vorig jaar had ik een extra uitlaatklep, tijdens de verbouwing waren er een hoop powertools aanwezig
Een nieuw zadel kan je toch zelf wel monteren?quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Onderweg even een onderzoekje gedaan. Resultaat: 26-4 in het voordeel van sedans zonder achterruitenwisser. Enkele verkeerde tellingen zijn mogelijk (weet niet zeker of de Opel Astra's echte sedans waren of hatch/liftbacks), maar het voordeel gaat naar sedans zonder.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
hello everybody, I'm back!
Alles goed hier???
Wie ben jij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Alles goed hier???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Alles goed hier???
Yes, a lovely time in jolly old Londonquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]welkom thuis
leuke tijd gehad?
Er zijn ergere dingen te bedenken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bizar, zit in een of ander slaperig stadje maar ze blijken een soort van wereldberoemd operafestival te hebben. Werd net door de premier geopendet en daarna groot vuurwerk en totaal iets van20000 toeschouwers.
Leuk avondvermaak
Tof! Waar zit je?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bizar, zit in een of ander slaperig stadje maar ze blijken een soort van wereldberoemd operafestival te hebben. Werd net door de premier geopend en daarna groot vuurwerk en totaal iets van20000 toeschouwers.
Leuk avondvermaak
Goede verrassingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bizar, zit in een of ander slaperig stadje maar ze blijken een soort van wereldberoemd operafestival te hebben. Werd net door de premier geopend en daarna groot vuurwerk en totaal iets van20000 toeschouwers.
Leuk avondvermaak
Prima toch? Ik wilde aangeven dat Bart wellicht een punt heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]mjah, ik blij met m'n Scenic
Het meest opvallende aan deze infographic: er werd toch heel veel gezeurd dat Daniel Craig Heineken zou drinken in plaats van Martini? Maar hij drinkt er veel meer dan de rest ooit gedaan heeftquote:
twitter:DrayneO twitterde op donderdag 25-10-2012 om 00:45:57Apple has introduced 'Thunderbolt' and 'Lightning', will the next technology be 'Very Very Frightening'? reageer retweet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:00 schreef Etcetera het volgende:
twitter:DrayneO twitterde op donderdag 25-10-2012 om 00:45:57Apple has introduced 'Thunderbolt' and 'Lightning', will the next technology be 'Very Very Frightening'? reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:00 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag wel dat ik het moest weten, ik vermoedde zelfs Firefly, maar verder wist ik het niet![]()
quote:
iamredklusserquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dit is ook Vera
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet boos, maar teleurgesteldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:32 schreef Mark het volgende:
Ik ben niet boos, maar toch luister ik naar metal
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Onderweg even een onderzoekje gedaan. Resultaat: 26-4 in het voordeel van sedans zonder achterruitenwisser. Enkele verkeerde tellingen zijn mogelijk (weet niet zeker of de Opel Astra's echte sedans waren of hatch/liftbacks), maar het voordeel gaat naar sedans zonder.
Draai ik speciaal voor jou een nummer dat The Golem heetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld![]()
Mark, dat boekje is tof. Wat een adviezen staan daar in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Draai ik speciaal voor jou een nummer dat The Golem heet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Draai ik speciaal voor jou een nummer dat The Golem heet
En daarom luister ik naar metal?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld![]()
Blij dat je hem leuk vindtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mark, dat boekje is tof. Wat een adviezen staan daar in.
Kamasutra?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Mark het volgende:
[..]
Blij dat je hem leuk vindt
En nu mag de rest denken wat voor boekje het is
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag het alquote:
Goed om te horen, straks even touwtje springen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
En weer thuis![]()
Mini en ik doen het nog steeds perfect volgens het boekje dus zaterdag kijken we verder
Da's een gave droomquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zó raar gedroomd vannacht
-dream-
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef B.ertha het volgende:
Nee. Het is lekker, maar ik kan ook wel zonder.
Ik herinner me dat ik een stuk cake pakte dat eruit zag alsof het bestond uit allemaal opgerolde cakes aan elkaar geplakt en dat ik dacht "Gadverdamme wat zoetAch ja, wat maakt het ook uit" en het toch in mijn pan stopte
Rondje om de kerk waggelen denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed om te horen, straks even touwtje springen?
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Soempie het volgende:
Je moest niet eens nodig plassen in je droom.
Ja, maar de frequentie van twee uur zal redelijk vergelijkbaar zijn vermoed ik ...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:07 schreef Mark het volgende:
Die wordt straks vervangen door een heel andere wekker
Om te kijken hoeveel uur er tussen de voedingen zitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:09 schreef iamredleader het volgende:
Hm, een wekker. Waar had je die ook alweer voor nodig?
Nee hoor, de kleine komt vanzelf als hij honger heeft. Zal mij rotten of dat na 2 uur, 3 uur of 4 uur isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:10 schreef Mark het volgende:
Om te kijken hoeveel uur er tussen de voedingen zit
Jou misschien, maar de kraamhulp vraagt er omquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, de kleine komt vanzelf als hij honger heeft. Zal mij rotten of dat na 2 uur, 3 uur of 4 uur is
En bij #2 hebben we daar ook een beetje op gelet. Maar niet met een wekker, gewoon door op de klok te kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:11 schreef Mark het volgende:
Jou misschien, maar de kraamhulp vraagt er om
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Om te kijken hoeveel uur er tussen de voedingen zitOm te kijken hoe lang je al wakker ligt.
Wat? Ieuw! Luiers bewaren om ze een voor een te onderzoeken? De stankquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Dat was trouwens wel een van de meest irritante onderdelen van de eerste weken. Alles tot op de minuut/gram nauwkeurig, het bewaren van de luiers om te kijken of ze wel mooi vol waren... ik begrijp dat ze dan kunnen zien als er bijzonderheden zijn, maar come on...
Kraamhotel ftw! (althans, dat hoop ik)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Dat was trouwens wel een van de meest irritante onderdelen van de eerste weken. Alles tot op de minuut/gram nauwkeurig, het bewaren van de luiers om te kijken of ze wel mooi vol waren... ik begrijp dat ze dan kunnen zien als er bijzonderheden zijn, maar come on...
Ik hoop ernstig dat ze dat voor mij ook latenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:17 schreef Mark het volgende:
Ik vond het meest irritante dat de kraamhulp voor mij brood ging smeren, en daar vervolgens mooie vierkantjes van ging snijden![]()
Volgende kraamhulpen heb ik dan ook vriendelijk gevraagd mij mijn eigen gang te laten gaan
Toch niet beetje voor beetje he?quote:
Als je niet terug hebt gelezen is dit een fascinerende postquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet dat 1 flinke ruk het beste is, maar dat durf ik nooit![]()
Hij is er wel af
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je niet terug hebt gelezen is dit een fascinerende post
Gatver, dat was hier echt niet nodig hoor. Maar ik had ook echt een superleuke kraamhulp.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga vandaag ook een poging doen vroeg te slapen. Mijn wekker gaat namelijk heel, heel vroeg.quote:
Same herequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Sleep tight everybody
Ik zit nog een beetje in de engelse tijdzone, heb helemaal niet het idee dat het al 22:00 is! En ik ben vrij morgen, dus kan nog uitslapen ook
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef Nico_S. het volgende:
@C4: Da's ook niet slecht. Niets mis met Schotland! (Maar het is nog nét geen Ierland, natuurlijk...)
De verwachting voor de komende dagen in Schotland is 6 dagen regen. poncho maar weer mee dus.quote:
gaaf, ook al te lang niet geweest. Werk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Klinkt goed MM.![]()
Ik kom morgen een klein stukje jouw kant op. Een week naar Bonnie Scotland.
Nee, privé. Lekker wandelen en whisky drinken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gaaf, ook al te lang niet geweest. Werk?
D&G vind ik op Limburg lijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:38 schreef Nico_S. het volgende:
@ C4: Nooit zover naar het noorden geweest. Ik ken alleen zuid-west Schotland (Dumfries & Galloway), op doorreis naar Ierland. Via Cairnryan in Schotland naar Larne (vreselijke stad, overigens) in Noord-Ierland en dan via Belfast en Derry door naar Donegal in de Republiek Ierland.
ga je met meerderen of alleen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, privé. Lekker wandelen en whisky drinken.
Alleen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga je met meerderen of alleen?
/nieuwsgierig
Klopt. Ben wel eens voor mijn werk alleen in het buitenland geweest en alleen eten is dan echt het dieptepunt van de dag. Ik eet altijd al (te) snel, maar dan is het helemaal naar binnen schuiven en iets leuks gaan doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zat er vandaag tijdens het eten nog over na te denken. Alleen reizen e.d. Heb ik geen enkele moeite mee maar in je eentje eten is geen hol aan.
Ik eet dan in pubs. Des te makkelijker om in contact te komen met de locals. Eerst een pubmeal en daarna wat pints.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zat er vandaag tijdens het eten nog over na te denken. Alleen reizen e.d. Heb ik geen enkele moeite mee maar in je eentje eten is geen hol aan.
Nou inderdaad! Dat vond ik het allervervelendste toen ik in mn eentje in Italië zat...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef LadyBlack het volgende:
Anyways, ik ga lekker mn bed opzoeken. Heb nu echt een gare rug en zin in een goeie nacht slaap
Geen probleem mee. Zoals C4 zegt: eet in een pub en voor je het weet ben je in gesprek. Geldt zowel in Schotland als in Ierland. Ze zijn erg gemakkelijk om mee in contact te komen. Heel anders dan bijvoorbeeld Zwitserland: daar is het eerste contact juist erg moeizaam.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 04:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
En dan is het ineens 1-0 voor de Giants.
Ik schrok wakker...
Neuh, maar het zal dan overdag ook iets koeler worden dan de 30 graden van vandaag. Van shorts naar dikke trui, zeg maar...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 05:00 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Staat er dan een nacht buiten slapen op het programma?
Da's ook wel een verschil ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 05:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, maar het zal dan overdag ook iets koeler worden dan de 30 graden van vandaag. Van shorts naar dikke trui, zeg maar...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 05:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeiemorgen! Weten jullie nog dat ik het had over vroeg opstaan? (Zou wel moeten, zo lang geleden is dat niet) Daarbij bedoelde ik rond dit tijdstip. Gelukje: ik werd enkele minuten voor de wekker ging al wakker, dus die PEP-PEP-PEP-PEP-PEP-PEP heb ik niet hoeven horen
Je bent wel erg vroeg uit de veren...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 05:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goeiemorgen! Weten jullie nog dat ik het had over vroeg opstaan? (Zou wel moeten, zo lang geleden is dat niet) Daarbij bedoelde ik rond dit tijdstip. Gelukje: ik werd enkele minuten voor de wekker ging al wakker, dus die PEP-PEP-PEP-PEP-PEP-PEP heb ik niet hoeven horen
Moggequote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 05:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent wel erg vroeg uit de veren...
Mogguh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
De nachtploeg gaat weer goed ineens
Môgge![]()
Om 4 uur.quote:
Yep, ik verwacht rond 2000 of 2100 uur op de bestemming te zijn. Net op tijd voor een pubmeal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, dus rustig aan inpakken en op tijd daar voor het avondeten?
Ik wil ook wel(nog nooit geweest
)
Ik moet nog een kapper zoeken hier die bevalt. Dat laatste is wel essentieel, maar daar kom je alleen achter als je heengaatquote:
is 8 weken langquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 07:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
gister maar weer eens naar de kapper geweest, mocht wel weer na een week of 8
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je gaat voor de biljartbal wel in ieder geval. Bij mij zie je daar niets van
Ik haal meestal rond de 4 a 5 weken de tondeuse er weer overquote:
kut, ik moet morgen vanaf schiphol met de trein naar huisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ah natte sneeuw, morgen is dus de eerste keer dat de NS weer stopt met rijden?
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_op_gladheid__.html
Ik roep net in het Tilburg-topic dat mijn mini vast wacht op de eerste sneeuwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ah natte sneeuw, morgen is dus de eerste keer dat de NS weer stopt met rijden?
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_op_gladheid__.html
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik roep net in het Tilburg-topic dat mijn mini vast wacht op de eerste sneeuw
voor mijn haar welquote:
Mogguh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:23 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Veel plezier in Schotland alvast Cobra!
WTFquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Dankzij E. heb ik nu 4x 2TB in m'n pc hangen
Etcie wil een kopie van het internet?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:04 schreef iamredleader het volgende:
Wat moet je in godsnaam met 8TB aan hardeschijf
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie wil een kopie van het internet?
niet erg hoopgevend dat dat wat gaat worden. Als je schijven daar liggen en je het gaat dan ook zo.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:09 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, ik geloof een 1TB hardeschijf in de PC, en twee schijven van 320GB die gerepareerd moeten worden. Stom bedrijf reageert alleen niet op m'n E-mail
Ik heb als extern een USB stick van 2GB.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
extern heb ik denk ik ook nog iets van 800GB
Dat hoef ik echt niet, windows 8. Dat is volgens mij de nieuwe windows vistaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
speciaal voor Etcie
[ afbeelding ]
Hier vast de laatste vakantiefoto dan.quote:
Ik ben deze week al op m'n bek gegaan, en mijn valtechniek is wel aardig (gezien de schadequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier vast de laatste vakantiefoto dan.
[ afbeelding ]
Filmen ging me de laatste keer redelijk afquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werkt dat, de berg af skieen en tegelijktijd een fotoreportage maken?
O ja, sneeuwpret is wel leuk. Mits winterbandenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:49 schreef Mark het volgende:
Ik heb niks met wintersport
Sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken, sleetje rijden met de kinderen en dan mag het weer lente worden.
misschien waren ze je gegevens kwijtgeraakt en moesten ze die eerst recoverenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:50 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik ben lichtelijk geïrriteerdheb mijn defecte hardeschijven netjes aangemeld voor diagnose+reparatie. Bedrijf schrijft op de site dat hardeschijven gratis worden opgehaald. Dus ik heb het formulier ingevuld, bevestiging op de mail gehad, en daarna radiostilte. Na ruim een week maar eens een mailtje gestuurd waarom ik nog niks had gehoord. Antwoord: stuur de schijven naar ons op met de post.
Nou, dat staat dus mooi niet op de planningmailtje terug gestuurd waarom dit opeens moest, in plaats van wat er op de site staat. En dan maakt het bedrijf de fout om niet meer te reageren.
Prima, dan krijg je de business ook niet
Hele fijne vlucht, geniet er lekker van en drink een Guinness van mequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren, ik ga afsluiten. Op naar het vliegveld.
Bij het vinden van een pub met internettoegang kom ik me wel weer even melden.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
misschien waren ze je gegevens kwijtgeraakt en moesten ze die eerst recoveren
Ja maar... sneeuwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Sneeuw in Nederland hoeft van mij ook niet, tenzij het in week 52 en/of week 1 is, want dan heb ik vrij en er niet zoveel last van. Doe me hier maar droge vrieskou en veel ijs op de sloten.
Schaatsenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar... sneeuw![]()
Alles wordt er zo mooi van, en het is dan zo heerlijk stil overal
Verder is droge vrieskou ook briljant, dan vriezen de grachten hier misschien wel weer dicht! Alleen mag ik dit jaar niet op de schaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |